Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 27    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27  Další
Autor Zpráva
Offline
2824
01 úno 2006 10:39
viktor1: modlím se aby už nevyjel.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Aby nebyl bez vzduchu, už jsi někdy viděl autobus, který drží vzduch 2 měsíce?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No jestli mě paměť neklame, tak tento vůz lze vypravit pouze na objednanou jízdu, přičemž objednatel je srozuměn s CVR tohoto kousku. Do běžného provozu zcela jistě nezasáhne...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
479
23 pro 2013 20:28
Hrušovany u Brna
Vůz 7347 stojí od posledního výjezdu (tuším někdy v 6/2014) stále na stejném místě na place v Garáži Medlánky a je zcela bez vzduchu - je doslova sedlý na pravé straně a 1. schod je skoro v úrovni asfaltu. Nevíte, kdy by měl vyjet, pokud tedy ještě vyjede??


Offline
13
06 čer 2014 15:54
IvanM píše:
Pan Josef asi nepobral, že doba odpisování přece nemůže překročit životnost daného vozu. K čemu by pak ty odpisy byly? :D Přece nikdo po nikom nemůže chtít, aby překračoval životnost výrobku... Pokud se uvádí životnost autobusu 12 let, tak většina z B732 mohla být odepsána už před rokem 2001...


Tak já především mluvil o sedmikilech z roku 1994, které jezdí. Ty v roce 2001 byly ve věku 7 let.... (takže mladé vozy) a rozhodně nejde říct, že v roce 2004 měly být dávná historie, o tohle mi jde. Tyto řeči jsou na dvě věci, na nic a na hovno. Asi tak.

Dávná historie mohla být u tolika věcí v tomto státě, že bychom se nestačili divit....

Tohle není rozhodně příspěvek o oplakávání sedmikil, jen reakce na to, že někdo vypustí takové bláboly. Zkrátka je obměna po nějaké době v DP až teď, tak se ty vozy ještě používají, pokud s tím má někdo problém, že báby ještě jezdí, ať si jde stěžovat přímo na DP nebo na lampárnu.....


K modelům B951 a B961, doufejme, že tyto ještě nějaký čas v provozu vydrží, je to prakticky to nejlepší, co ze závodu v Mýtě vyjelo a konstrukčně vycházelo z výroby řady 700.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Právě u linky 78 jsou tam teď 2 minuty , spoj přijede a hned už najíždí na zastávku s cílem směr Jírova. A je to tak tuším i u odpoledních spojů , co jsem tam zmerčil. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Na lince 55 tuším 4 minuty, na lince 58 už si nepamatuju, můžou být ty 2 minuty. Ale to nejsou dlouhé linky a jejich případné zpoždění při obratu u Kauflandu nic po cestě negativně neovlivní (přípoje, vyčkávání). U 78 to už je horší.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
chat-maniac píše:
Minuta na obrat na takové dálkové lince je nemyslitelná.


Teď jsou tam (minimálně) dopoledne 2 minuty , což není tak velký rozdíl.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Spíš traffic hell.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
chat-maniac píše:
Minuta na obrat na takové dálkové lince je nemyslitelná.

Zvlášť když na cestě projíždíš Gajdošku náchylnou k traffic jamu.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ještěže před x-lety neexistovaly DF. Kolik proplakaných příspěvků by bylo, když se rušily RTO a nahrazovaly ŠM a o pár let později hromadný odsun pod buchar ŠM a náhrada teď oplakávanými sedmikily... sarcastic
Prostě buďme rádi, že se po tolika letech bude masivně obměňovat vozový park, dosluhující vozy si, než zamíří skrze vysokou pec do busového nebe, soukromně ze všech možných i nemožných úhlů nafoťme, dokonce se jimi projeďme až do zblbnutí na všech linkách, poseďme postupně na všech sedadlech a basta fidli.
A kdo se s nimi nemůže rozloučit, ať rozbije prasátko, mladší napište Ježíškovi, a některý odkupte. I když to vlastně, vzhledem k podmínkám eurodotace, nejde. Tak aspoň si ty fotky vylepte do oné místnosti a jezte projímavá jídla.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Minuta na obrat na takové dálkové lince je nemyslitelná.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
chat-maniac ... anebo to ještě vyřešit tak , že by tam klouby stály jen do minuty a delší přestávky by byly třeba v Líšni či v Olympii (ikdyž nevím moc , jak je na tom Jírova s vybavením konečné).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
MtM píše:
Tak klouby tam ráno i večer zajíždí (na lince 55) , jako přejezdy nočních linek , takže asi tak vážné to tam nebude. :-)

Tam je to zasekaný zcela pravidelně i v sólech, který se tam alespoň nějak poskládají, ale klouby by byla totálka. Ano, ráno po noční a večer nájezd na noční se tam vejde, ale taky tam nestojí 1-2 Tišnováci a od každé naší linky kus,dva jako přes den.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
IvanM: to je zase další blábol o těch odpisech překračujících životnost autobusu. Je jasné, že daňově se bus odepíše za tři roky asi jako auto a účetně se odepisuje, dokud je v majetku, opravy a rekonstrukce se zapisují jako zhodnocení, o které se navyšuje hodnota majetku a od které se pak odepisuje trochu jiným způsobem, než u čerstvého kusu z výroby. Takže příště se radši zamyslet a neplácat blbosti, doporučuju.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak klouby tam ráno i večer zajíždí (na lince 55) , jako přejezdy nočních linek , takže asi tak vážné to tam nebude. :-)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
S klouby souhlas, jenom asi na té 78 by mohl nastat problém v terminálu Židenice nádraží, prý málo místa i s krátkým sólem,.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
k.ondra89 píše:
Co se týče kloubů, tak SU18 bude 36, a B741 máme 9+zrušená 2303, a B941 bez GO je 14. Z toho by plynulo navýšení stavu o 12 kusů. Tady bych předpokládal, že těch 12 vozů navíc by mohla být rezerva pro budoucí vyřazování zbylých B941, kterých je taky 12.


Taky nezapomeň , že je tu i pár linek (adeptů) , kterým by přispěl přechod na klouby (42,67,78).


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Z těch B951, pár jich příští rok už bude mít stáří deset let... Ale než že by padly Solarisům B951, to bych spíš řekl některé z těch B941. Pokud fakt budou kloubové trolejbusy, tak by kloubových autobusů nemělo být potřeba tak moc.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Pan Josef asi nepobral, že doba odpisování přece nemůže překročit životnost daného vozu. K čemu by pak ty odpisy byly? :D Přece nikdo po nikom nemůže chtít, aby překračoval životnost výrobku... Pokud se uvádí životnost autobusu 12 let, tak většina z B732 mohla být odepsána už před rokem 2001...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Josef: Autobus spadá do druhé odpisové skupiny, tj. daňově se odepisuje pět let. Účetně může i déle, ale docela se vsadím, že i v tom roce 2004 (tj. po 15 letech provozu) byla jeho zůstatková hodnota nula nula nic.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
k.ondra89 píše:
Takže ty B951 mohou klidně padnout za oběť Solarisům.


To doufám, že ne.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V tom případě bude mít asi pravdu Fafner. :-) A budou do toho zahrnuty i ty B741. Což by znamenalo, že po dodání všech SU18 bude stav +22 autobusů. Takže ty B951 mohou klidně padnout za oběť Solarisům.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
359
20 čer 2008 14:08
k úvahám o předčasném vyřazování B951 v souvislosti s nákupem 88 dotovaných plyňáků - NELZE!!!

v programovém dokumentu LVII. výzvy OPŽP se jasně uvádí podmínka:

V případě projektů zaměřených na nákup autobusů městské hromadné dopravy s pohonem na CNG je podmínkou přijatelnosti projektu pouze nákup nových vozidel jako náhrada starých vozidel:
 splňujících výhradně normy EURO 0 až EURO III,
minimálního staří vozidla 10 let a
 s minimálním počtem najetých km 500 tis.
Podmínky musí být splněny kumulativně. Tyto parametry musí být jednoznačně potvrzeny zpracovatelem Studie proveditelnosti.

A to nevím přesně, kolik mají naběháno. Průměrně autobus MHD v českých podmínkách najezdí okolo 45 až 50 000 km / rok, takže bych čekal, že i ty B951 budou teprve kousek pod touto hranicí. Tedy pravděpodobně splní pouze podmínku č.1 (celá řada B95x je s motory Euro III). Navíc to jsou docela dobré vozy, kterým věřím, že za pár let na nich ještě půjde udělat GO (narozdíl od všech dalších typů) a k s námi pobudou v provozu ještě pěkných pár let.


Offline
13
06 čer 2014 15:54
ať si říká kdo chce co chce, je to prostě neskutečná ostuda... Tyhle vozy měly být pěkná ukázka dávné historie už někdy v roce 2004. V tomto roce měl jít poslední kus do muzea... Hlavněže se uvažuje o vyřazování B951 z roku 2006. A krámy z roku 1989 tu stále jezdí. Nakonec půjde do šrotu dřív Cross než B732. Tak není na tom všem něco hodně divného? :)


Ty jsi neskutečná ostuda, ty...

Takovýhle řeči může vést jen ten, kdo tomu akorát prd rozumí. Jezdí se s tím co je, taky existují nějaké odpisy, nějaké investice které je třeba, aby se vrátily, nějaký stav, který je potřeba držet a pak nějaká obnova. K tomu nejaké dotace, které mají své podmínky atd, atd... Je toho spousta na to, aby se někdo jako ty mohl divit, že v Brně otravují sedmičky lidi v ulicích, to je jako jeden exot na k-reportu, který psal, proč tyhle krámy otravují o víkendu.

Když ho otravují, nikdo ho nenutí, aby využíval MHD. A když jsme u toho, tak taky existují nějaké požadavky ze strany města na to, jaké spoje mají být garantované nízkopodlažní, jaké kloubové, jaké vysokopodlažní. Pak také existuje to, že se musí splnit nějaký odjetý počet kilometrů v nízké podlaze, vysoké a vše se vykazuje. Z toho pak vychází také celá politika DP....

Jenže ono je snadné, když do toho nevidím, psát sem nesmysly a hovadiny, protože mám dojem, že můj názor je ten nejlepší.

To že 7273 vyjela do provozu, kdy normální lidé nerozeznají, jestli je to karosa z roku 89 nebo 94, hlavní že jeto odveze z místa A do místa B a víc neřeší. Takže když už, buď aspoň konkrétní, krámy z roku 89? Kromě 7273 ještě nějaký bus z roku 89 jezdí? Nevšiml jsem si.

Dávná historie v roce 2004? To není moc normální názor, když poslední sedmikila jsou z roku 94/95. To by ten vůz musel být vyřazen dlouho před rokem 2004 a tím pádem by se z výroby ani do provozu nedostal....nemluvě o B741 z roku 96.

Neskutečná ostuda je to, naspat sem takové bláboly.....


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 668 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 27  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: dlbm a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 22 lis 2024 15:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]