Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 124 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Návaznost stejně na d-13,12/3,11 by fungovala i dál, stejně dnes na Veveří není mezi větví z Žabin a Kr. Pole interval 2,5 minuty, to je pouze ideální stav, linky se běžně díky signalizaci zpožďují a sjíždějí za sebou na České, návaznost při intervalu 5 nebo 4 minuty je směšná oproti linkám, které jedou co 30 minut...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jenze v brne je neco jako prestupni system. A proto e resej i navaznosti . A rozhozenim jedny linky se muze zmenit napojeni na hromadu dalsich.


Offline
232
23 bře 2005 20:48
PvvS píše:
Silnice Hradecka
Vetsinou od cervinkovy


Tak to je jasný vést to na Červinkovu je blbost. Já myslel že nejvíc se jezdí od dnešní konečné a-53 (Kolejní) Proto ten návrh Palackého třída -> (průjezd) Vozovna Medlánky -> Kolejní.

V tom případě se omlouvám za rušení diskuze :-P


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
posilová linka se dá ukončit na malinovského nám. - červinkova je dost velká smyčka pro 2 linky. Osobně bych ale raději viděl kratší interval na d-12 (4/6 min.) až k tech.muzeu a proklad linkou d-13. Při vyhnání d-4 na Rooseveltovu je i Husova řešitelná.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
ives píše:
No nevím, jestli by DPMB souhlasil s takovýma čachrama v intervalech. Tady jde přece o to, že ty intervaly jsou na všech linkách sjednocený, ne? (Samozřejmě d-10 nepočítám). Ráno 8/4 min jinak 10/5 min. Jiný možnosti bych vůbec neuvažoval.

DPmB stejně s tím nic neudělá... je to jen nápad :wink:
Je třeba uvažovat o intervalech vhodných pro poptávku na lince, sjednocení je ve výsledném efektu na nic...


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Dobrej nápad


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
x96 píše:
PvvS píše:
A v ceste 4 prouda silnice ktera se musi premostit ... A to stoji dost penez

A která? Mezi vozovnou Medlánky (průjezd přes vozovnu) a Kolejní (konečná a-53) není nic jinýho než holá pole, Od Kolejní jsou krásně vidět pole a vozovna Medlánky. Tam žádná silnice není.
Ale přiznávám že nevím odkud ti studenti jezdí, jestli je to od Kolejní (a-53) a nebo od Červinkovi. To bych byl rád kdyby jste mi to napsali.


Silnice Hradecka

Vetsinou od cervinkovy


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No nevím, jestli by DPMB souhlasil s takovýma čachrama v intervalech. Tady jde přece o to, že ty intervaly jsou na všech linkách sjednocený, ne? (Samozřejmě d-10 nepočítám). Ráno 8/4 min jinak 10/5 min. Jiný možnosti bych vůbec neuvažoval.


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
PvvS píše:
James píše:
A co tohle:
d-12 + d-13 beze změny.
d-14 (nová linka): Interval: 10 minut, vozy:K2,Anitry, trasa: KR.Pole Červinkova - Konečného nám - Česká - Malinovského nám. - Hlavní nádraží - Nové sady smyčka.
Vyřešilo by se
- posílení dopravy do Králova pole
- spojení mezi Českou a Malinovského nám.
- Garantovaný nískopodlažní spoj do Kr.pole (Anitra)


Nj , ale pak zbyva vyresit intervaly tak aby se to na novych sadech nemlatilo s d-2 a d10 . Prestavky bez objizdeni smycky


S d-10 by to šlo určitě vyřešit, ve špičkách jezdí v intervalu 10 min> stejný jak d-14. V sedle jede v intervalu 30 min> násobek 10-ti mynutového intervalu. S d-2 by se to učitě taky nějak vyřešilo.


Naposledy upravil James dne 12 pro 2005 20:31, celkově upraveno 1

Offline
232
23 bře 2005 20:48
PvvS píše:
A v ceste 4 prouda silnice ktera se musi premostit ... A to stoji dost penez

A která? Mezi vozovnou Medlánky (průjezd přes vozovnu) a Kolejní (konečná a-53) není nic jinýho než holá pole, Od Kolejní jsou krásně vidět pole a vozovna Medlánky. Tam žádná silnice není.
Ale přiznávám že nevím odkud ti studenti jezdí, jestli je to od Kolejní (a-53) a nebo od Červinkovi. To bych byl rád kdyby jste mi to napsali.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
James píše:
A co tohle:
d-12 + d-13 beze změny.
d-14 (nová linka): Interval: 10 minut, vozy:K2,Anitry, trasa: KR.Pole Červinkova - Konečného nám - Česká - Malinovského nám. - Hlavní nádraží - Nové sady smyčka.
Vyřešilo by se
- posílení dopravy do Králova pole
- spojení mezi Českou a Malinovského nám.
- Garantovaný nískopodlažní spoj do Kr.pole (Anitra)


Nj , ale pak zbyva vyresit intervaly tak aby se to na novych sadech nemlatilo s d-2 a d10 . Prestavky bez objizdeni smycky


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Citace:
Já bych to viděl na linku d-14 jedoucí pouze o špičce v úseku Zvonařka-Nádraží (zastávka linky 9)- Malinovského nám - Česká - Červinkova. Interval 10 minut. Linka by ze Zvonařky vyjížděla asi 1 minutu před příjezdem d-12 => d-12 by přijela na hlavas míň naplněná. Linka by zároveň posílila d-9, zajistila spoj Česká - Maliňák. Na Českou by přijela taky před d-12, takže cestující na koleje jedou prázdnějším spojem.

To James: To jsem navrhoval asi před 2 měsíci a nic... Raději bych na d-12 a 13 interval 8 minut, na d-9 taktéž - alespoň by nebyly potřeba 2xT, provázanost d-9 s d-11 v úseku Lesná-Jugoslávská je naprosto zbytečná...


Naposledy upravil Honza dne 12 pro 2005 20:23, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
x96 píše:
já se omlouvám že se vám míchám do diskuze, ale jestli je přecpaná Veveří, tak proč nedodělat cca 1km tratě od Vozovny Medlánky na Kolejní.(tam jsou přeci jen pole a nic víc) a vést tam třeba d-1, s přestupem na autobusy a-41, a-42.
Jen nevím jestli těch hafo studentů jezdí přímo z Kolejní, anebo od Červinkovi. Jestli od Červinkovi tak tenhle příspěvek ignorujte ( ale to stejně budete, že :-) )


A v ceste 4 prouda silnice ktera se musi premostit ... A to stoji dost penez


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
A co tohle:
d-12 + d-13 beze změny.
d-14 (nová linka): Interval: 10 minut, vozy:K2,Anitry, trasa: KR.Pole Červinkova - Konečného nám - Česká - Malinovského nám. - Hlavní nádraží - Nové sady smyčka.
Vyřešilo by se
- posílení dopravy do Králova pole
- spojení mezi Českou a Malinovského nám.
- Garantovaný nískopodlažní spoj do Kr.pole (Anitra)


Offline
232
23 bře 2005 20:48
já se omlouvám že se vám míchám do diskuze, ale jestli je přecpaná Veveří, tak proč nedodělat cca 1km tratě od Vozovny Medlánky na Kolejní.(tam jsou přeci jen pole a nic víc) a vést tam třeba d-1, s přestupem na autobusy a-41, a-42.
Jen nevím jestli těch hafo studentů jezdí přímo z Kolejní, anebo od Červinkovi. Jestli od Červinkovi tak tenhle příspěvek ignorujte ( ale to stejně budete, že :-) )


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Honza píše:
Je potřeba překopat stávající intervaly, což ale se stávájícím voz. parkem není možné. U toho Kr. Pole je potřeba dvou linek, ale s intervalem 8 minut,

třetí linka v intervalu 10 minut je totéž - a stačily by na ní K2...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
ds píše:
....Veveří před 1995 : 7 linek (3,10,13,14,16,21,22) po 12 minutách = 35 vlaků za hodinu, v sedle 24 vlaků, tedy stejně jako dnes.
Ještě možnost argumentace počtem VJ (byť podle mě je to blbost) : dnes ve špičce 3x6x2+6x1x5 VJ = 45VJ, před 1995 3x5x2+4x5x1,5VJ=60VJ
Nemluvě o tom, že svého času tam navíc jezdila d-20 do Bystrce a na Červinkovu se nasazovaly posily.

To ano, ale přes Žabiny byla směrováná i drtivá většina obyvatel z Bystrce, přes Pisoárky tehdy jen d-18, pak byla doprava z Bástru na hlavas "násilně" přeorientována...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Nic ve zlém, ale ta d-3 do Maloměřic s soupravami je šílenost.
Je potřeba překopat stávající intervaly, což ale se stávájícím voz. parkem není možné. U toho Kr. Pole je potřeba dvou linek, ale s intervalem 8 minut, to ovšem nesedí s d-11 a d-3. Na provázanost s nima bych se vykašlal, krátký úsek Konečného nám. - Grohova - Česká nemusí být d-3,11 s d-12,13 v intervalu. Pak reorganizovat řízenou dopravu na křižovatce Komenského náměstí a d-4 vést přes Čáru obousměrně.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
ovšem tohle je starý návrh francouzské firmy semaly. o ten už se tak moc nehraje. Pravděpodobnější je varianta S-bahn, kterou prosazuje JMK. Tam samozřejmě žádné rušení tratí (snad kromě Kraví Hory nebo Obřan) nepadá v úvahu. A já znovu dodávám : nejsem zastáncem diametru, jsem přesvědčen o tom, že současný systém není na hraně možností.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Videl sem navrhy, kde byl po dobudovani diametru vysledny vozovy park okolo 100 tramvaji.
A staci se tady podivat na vysledny linky ......
http://www.brno.cz/galerie/obrazky/l1046860588.jpg

Opravdu rozsahla tramvajova sit. Proc to vypada na zhruba 1/3 stavajici site ?


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
[quote="PvvS"]Mno a-76 byla zrizena pouze jako obsluzna linka, nikoliv jako pravidelna. Jinak tato cast obslouzit nejde. Uz ted se tyto oblasti obsluhuji linkama a-75, a-76 ,a-78 . Taky bych radsi videl trbus z nadrazi, pres svedska valy do Turan/slatiny zavod , ale na to nejsou a jen tak nebudou penize.
quote]

To je škoda, myslím, že trbus vedený přes Švédské valy a dotažený až do Tuřan (nahrazující a-76 a a-40) by se uživil. do Tuřan dnes už taky jezdí hafo lidí... a mohlo by to být rychlejší než přes Komárov (tam by mohla zůstat a-63, posílená a-48 a spoje a-40 do Sokolnic). Pořád mi to přijde finančně reálnější než diametr.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Hmm Veveří dnes : 4 linky (3,11,12,13) po 10 minutách = 24 vlaků za hodinu, v ranní špičce 30.
Veveří před 1995 : 7 linek (3,10,13,14,16,21,22) po 12 minutách = 35 vlaků za hodinu, v sedle 24 vlaků, tedy stejně jako dnes.
Ještě možnost argumentace počtem VJ (byť podle mě je to blbost) : dnes ve špičce 3x6x2+6x1x5 VJ = 45VJ, před 1995 3x5x2+4x5x1,5VJ=60VJ
Nemluvě o tom, že svého času tam navíc jezdila d-20 do Bystrce a na Červinkovu se nasazovaly posily.

Já nejsem pro diametr+vyhnání tramvají. V Praze mi taky chybí šaliny na VN a vím že metro není univerzální řešení. Jen si myslím že problém je třeba řešit a ne sklesle tvrdit že to nejde. Šlo to dřív, tak to musí jít teď. Pořád je možnost preference, přetaktování semaforů, přesunu zastávek pokud překážejí plynulosti provozu, v centru jsou 3 tratě, tak je využívat všechny. Naopak přijmutí faktu, že veveří je zacpané a nedá se s tím nic dělat, jen nahrává odpůrcům povrchových tramvají v současné podobě.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
tak v Pze je taky pár tram. linek, který prakticky kopírujou trasu metra... A nemyslím si, že by zmizely všechny ty linky nahoře... hlavně kvůli těm zastávkám, který sou vynechávaný... a pochybuju, že by tam cpali abusy, když sou natažený troleje a koleje...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
DS pokud sem pocital , tak i pred 95 byla veveri zhruba stejne zatizena. Sice vice linek, ale podstatne delsi intervaly..

Diametr by neco vyresil, ale bohuzel za cenu toho ze se veskera doprava z povrchu pouze presune pod zem a to s podstatne delsima vzdalenostma mezi zastavkama. To nejni podpora MHD. V brne se povazuje diametr za spasu a za to ze vyresi vse. Uvazuje se o nem jako o nosnym systemu, na kterej budou navazany napajeci abusove linky. Kolejova doprava ma byt pouze v usecich neobsluhovanych diametrem.
Diametr je projektovan jako presun tramvaji pod zem , nikoliv jako dalsi trakce, ktera by vyresila problemy na nekterych vetvich . Pak dopadnem jak v praze , kde zrusili centrum a ted se ho v novych projektech snazej vratit.


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
ad. FD: no, nevím sice jaký by měla interval ta linka na Lesnou (d-11), ale to je nedostačující... navíc je potřeba pro studenty z MZLU spojení na nádr... a dál nevím, co by v maloměřicích a husovicích dělaly KT8 a pak ještě jedna linka k tomu... Já bych to nechal tak, jak to je.. Možná akorát posílit dopravu na okruhu kolem centra -> už tady kdosi navrhoval rozdělit d-4 na d-4 a d-14 - jedna objíždí centrum z jedné strany a druhá z druhé + jedna končí na kraví h. a druhá v obřanech...
A ta d-12 a d-13 to je velkej problém... já osobně sem pro diametr :-D ale do té doby bych to vyřešil asi tak, že by na d-12 byl střídavě interval 4-6-4-6 atd.. a d-13 resp. d-9 by ten úsek 6 minut dělila na půl.. u d-13 a d-9 zůstane interval stejnej.. A kdyby byla husova moc předimenzovaná, tak by se holt musela asi d-4 vrátit na českou i v druhým směru..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 lis 2024 06:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]