Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 275 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Rez: Jo mohli by pomalovat kikašroty a po vyřazení je postavit na stojan na svobodak, jako památník na socialismus

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
b1: Já teda hned pochopil, že jen v rámci týdne mobility.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Dalo by se něco podobného udělat v u nás v Šalingradu?
Pražská T3.
Anebo se "vyřádit" na busu nebo trajfu... A zpropagovat tím No TAG!!!

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Předpokládám, že jen na týden. Ale co bys chtěl od novinářů... :D


Offline
Uživatelský avatar

3739
08 čer 2005 23:12
Z toho článku mi nějak není jasné, jestli to platí nafurt, nebo jenom během Evropského týdne mobility.


Offline
200
04 čer 2009 13:05
Od pondělí vám stačí na cestu bratislavskou MHD řidičský průkaz


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Podle popisu v článku předpokládám, že tam mají dálkovinu. I u nás je tendence masově zavádět dálkové řízení provozu a téměř všechny hlavní tratě řídit z Prahy a Přerova. To bude veselo, až se stane něco podobnýho, i když ono bohatě stačí, že nemá kdo vymetat zasněžený výhybky (ohřev taky není všespásný).


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
http://czech.ruvr.ru/2013_09_10/V-celem ... i-spojeni/


Offline
Uživatelský avatar

1408
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Aha, dík. Tak to je marný.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
honny píše:
ad "a vlakem od prosince 2010 taktéž už ne"

-- to zrusili vlaky mezi hlavnim a petrzalkou? takze z p. se da dostat do rakouska, ale ne na hlavni? :mrgreen:


Pardon, bylo to až v roce 2011, nicméně dnes to je tak, že přijedeš z Vídně na Petržalku a dál jedině busem. Ono při tom málu, co tam poslední rok jezdilo, to stejně bylo dost o ničem (viz příloha). Jízdní doba oproti busu byla taky o něco vyšší.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1408
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
ad "a vlakem od prosince 2010 taktéž už ne"

-- to zrusili vlaky mezi hlavnim a petrzalkou? takze z p. se da dostat do rakouska, ale ne na hlavni? :mrgreen:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Jirik: Ano, jedná se o Petržalku, tak jako dostat se tam dá, ale zastavit kolejovou dopravu na největší sídliště? Kolejová doprava má tvořit páteř. Nebo alespon v civilizovaných zemích tvoří.
Slyšel jsem, že nějaká studie spočítala, že za několik let by cesta z Petržalky do centra měla trvat ve špičce i přes hodinu. Lidí a aut příbývá, tak se nelze divit.


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Z diskuze Trolejbusy 14/15Tr:
Mouka píše:
Rem: Zatím opravdu žádný nízký vůz nemají, ale Škodovka by jim za dva roky měla začít nějaké dodávat.
Pak je tam taky zajímavé, že na největší sídliště v celým bývalým ČSSR, kde žije přes 100 tis. obyvatel, se dostanete pouze autobusem. Tramvají do centra to od roku 1961 už nejde a vlakem od prosince 2010 taktéž už ne.


Ale není to tak hrozné, když jsem si tam dával auto na Petržalku (je to ono to sídliště?), tak linkou 88 jsem byl za 12 minut na hlavním autobusovém nádraží a odtut stačilo sednout na trolejbus 210 a byl jsem na vlakáču. :-)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Vypadá to na nějaký průser na České (i podle Zolexe), 1802 směr Komín právě projela přes Maliňák

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Lidé sdílí SMS jízdenky, na jednu se jich sveze více


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Kdyby řidičovi NAD nestačil vydlážděný pruh o šířce větším než 3 m, tak ať jde jezdit s velbloudy a ne s autobusem. Myslím, že na to dláždění by byly krátký i ty naše plečky, ta trať bude asi na pevné betonové desce, takže ty dlaždice budou upevněny v betonovém žlabu a budou sedět, že s nimi nehne ani tank T 72


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Myslím, že pro NAD by stačila ta silnice vedle. 3+3 pruhy je docela v pohodě.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
A ni ta vzdálenost od sloupů není nijak velká. By se brzo nějaký bus trefil.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Tyhle dlaždice by po pár přejetí NAD byly po smrti a rozházený jak kuželky.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Je to vymakaný, ne jak u nás, funkčně (může být pojížděna technologickými vozidly i snad by zvládla NAD) i esteticky zvládnuto, a postavili-li to nějací Japonci, tak i ta kvalita by měla být zvládnuta


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Vypadá to vcelku dobře.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Nová/opravená trať v Taškentu
Zajímalo by mě, jak kvalitně je udělaná.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
k.ondra89: Jo, to je vlastně taky pravda. Jen je fakt škoda, že se ten rozvoj tak zastavil.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi: Řekl bych, že situace v Olomouci a Brně je nesrovnatelná. Olomouc potřebuje novou vozovnu dost akutně (viz odstavování vozů po městě), kdežto v Brně zatím kapacitně stávající vozovny postačují, a pokud se nestane něco zázračného, tak bude stačit i do budoucna. Počet vozů se nijak nenavyšuje, a stavba nových tratí, které by si další vozy vynutily, je v nedohlednu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
chat-maniac: Tak lidi a ty jejich auta nekonečný… Jak projede MHD jim je už jedno, hlavně, že to někde odstaví. Tady to jde vidět taky. Někdy i ve 2 řadách.

Njn, Brno není jediný, co potřebuje novou vozovnu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8079 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 zář 2024 06:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]