Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 67 z 95    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 95  Další
Autor Zpráva
Offline
2817
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak o tom přemýšlím, mám takový pocit, že jsem to snad i někde četl, že regionálky na Dunajské by v budoucnu měly končit na terminálu, kde bude stavět v Bohunicích/St. Lískovci vlak od Střelic, nevím, co je na tom pravdy, pak by ovšem padla moje zamýšlená varianta ukončení na terminálu Univerzitní Kampus.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2817
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pokud jde o příměsto 401/402, tak jsem určitě pro, aby jezdily tyhle linky minimálně na Osovou na most, příp. ještě líp až k šalině "pod most", odkud odjíždí 403/404, při výluce Bosonohy to tak bylo a přestup byl o dost komfortnější, i když pak zase na rozdíl od Dunajské docházelo k tomu, že se lidi ani nevešli pod přístřešek na Osové vedle šaliny, ale je tam rampa a víc schodišť, kudy k busu/od busu, na Dunajské protisměr supluje zastávka regionálek u smyčky šalin, což sice není špatné, ale Osová je určitě lepší a pokud by to šlo až k FN na terminál a pak ke Kampusu na smyčku, tak by to bylo fajn, ovšem netuším, jaká je v UK Sever kapacita na odstavení, jede tam 60/61, vešly by se tam ještě dvě regionálky? Případně tam taky jezdí některé spoje 69, ne? Nepochopil jsem, proč některá 69 jede na Ukrajinskou a některá jinam během dne, i když tenhle úsek nejezdím, tak mě to nikdy moc nezajímalo. Díky za případné odpovědi. K přestupu u FN Bohunice podotýkám, že by pomohl všem regionálkám z téhle oblasti, protože by měly společnou zastávku s 405/406 a tím pádem by byl i jednotný přestup na trolejbus nebo busy č. 50, což bych bral jako velké plus, hodí se to hodně studentům , ať už jedou jen na Kampus, nebo třeba na Lipovou na ESF MU.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Nikoli, to je obsazenost 30% :-"


Offline
Uživatelský avatar

902
02 lis 2006 07:32
Brno
Plná všechna místa k sezení? To je u nás prázdný autobus :lol:


Offline
Uživatelský avatar

3741
08 čer 2005 23:12
xxx píše:
V některých městech na Západě jezdí dvoudveřové autobusy na linkách MHD úplně běžně.

V takových městech obvykle platí, že plný autobus znamená, že jsou obsazena všechna místa k sezení.


Offline
Uživatelský avatar

2629
13 črc 2009 13:42
V některých městech na Západě jezdí dvoudveřové autobusy na linkách MHD úplně běžně. Ale souhlasím, že se tím zpomaluje rychlost odbavování. A pokud jde o kapacitu, tak ta by se vyřešila těmi posilovými spoji, jak jsem psal, s tím, že by třeba jezdily ve střídavém intervalu, když uvedu příklad: 8 min - 12 min


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
A regionální autobusy jsou na suplování MHD jednoduše nevhodné a ve špičkovém směru by těžko mohly mít ještě nějakou kapacitu pro krátké cesty na pár zastávek. Proto lepší toto rozmělnění cestujících do různých, vhodných prostředků MHD. Samozřejmě v přestupních uzlech, což ovšem 401/402 moc nesplňuje. S protažením na Osovou/ke kampusu taky souhlasím.


Offline
Uživatelský avatar

2629
13 črc 2009 13:42
To by se samozřejmě muselo změnit. V zónách 100 a 101 by se nastupovalo všemi dveřmi a jízdenky by kontroloval revizor, zatímco v zónách >101 by se nadále nastupovalo pouze předními dveřmi.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Pokud by na 509 jezdil DPMB, tak by se podle SPP mělo ve směru do Chrlic nastupovat pouze předními dveřmi, což by značně zdržovalo, to samí na příkladu 610/611 z Úzké do Újezda a dál

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2629
13 črc 2009 13:42
Tarif, pokud vím, není podle toho, jaká je to linka, ale jaká je to zóna. Tzn. že když jedu v zóně 101, platím stejně na lince 59 jako na lince 509.


Offline
Uživatelský avatar

3741
08 čer 2005 23:12
Tarif rozlišuje linky <100 a >100, tam je ten rozdíl.


Offline
Uživatelský avatar

2629
13 črc 2009 13:42
Přemýšlel jsem nad logikou vedení linek a napadlo mě pár věcí. Např. jaký je rozdíl v trase linky 59 a 509? Proč není jenom 509 s vloženými spoji pouze do Chrlic? Co na tom, že každou linku provozuje jiný dopravce? Cestujícího přece zajímá trasa. O tom je přece IDS JMK. Nebo k čemu je ukončení linek 401, 402 u jakýchsi paneláků na úplném okraji Brna? Proč nejezdí místo linky 69 až na Ukrajinskou se závlekem do zastávky Bosonohy? (S tím, že by bylo dobré zřídit zastávku Dunajská i v druhém směru.) Nebo proč se nenahradí linka 40 prodloužením linek 610 nebo 611 až na Úzkou? Samozřejmě s posílením kloubovými autobusy v úseku Úzká - Újezd u Brna.
Podle mě by tohle vedení bylo daleko lepší, protože by se lidi z vesnic kolem Brna dostali buď do centra nebo alespoň blíž k centru a nemuseli by zbytečně přesedat. Co si o tom myslíte vy?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
No je tam, už cca měsíc. Ovšem někomu z podniku to zapomněli říct nebo se na to vykašlal, protože v palubáku ani v kase nahraná není a ve sjř taky o tom žádná zmínka není. Takže by tam vlastně zastavit vůbec neměl, že. A co by na to pak řekli místní???

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Tušíme.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Netušíte někdo o nové zastávce Řícmanice, Na Štukách (linka 210)?


Offline
Uživatelský avatar

9293
10 čer 2004 11:19
Jestli to ovsem bude stejny kruhac, jako na navrhu, tak to bude dalsi smrtelna krizovatka... Od spalovny se bude stat pred hranou stoupani a pokud nesnizej stredovej ostruvek, tak bude kulovy videt.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Podle časopisu TKB by se měla křižovatka na Černovičkách přestavět na kruhový objezd.
Pokud tam bude trolejové křížení podobně jako v Komíně umožňovat jízdu ze všech do všech směrů, tak budou mít trolejbusy ze Slatiny novou kraťoučkou trať na zkušební jízdy a navíc manipulační trať v ulici Vlárská pozbyde významu.


Offline
1087
09 lis 2006 18:16
Hluboká je ale zóna 100, tedy pěší přesun a ještě si připlatit.
Nicméně do Bohunic lze využít linku N96 s přestupem na Ořechovské. Horší je to s dopravou do severní části Bohunic respektive kampusu a nemocnici. Nicméně takových spojení v této době chybí daleko více, takže spousta lidí má jistě radost.


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
B1: Docházková vzdálenost z domu k zastávce je něco jiného než přestup.
Pokud je IDS založen na přestupech, tak by mělo být cestujícím umožněno nějak vhodně přestoupit. Tady by se to přímo nabízelo. Uznávám, že vybudovat dnes novou zastávku není žádná sranda, ale nutit cestujícího chodit o zastávku dál pěšky není opravdu ideální.
Zatímco cestující byli dříve zvyklí přestoupit na a-60, která u hřbitova zastavuje, teď se jim situace komplikuje.


Offline
Uživatelský avatar

3741
08 čer 2005 23:12
A kolik metrů to má průměrný obyvatel Židlochovic od baráku k autobusu, hm...


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Ale i tak je furt 300 metrů pěšky.


Offline
Uživatelský avatar

3741
08 čer 2005 23:12
Mouka: Zastavuje i na Hluboké


Offline
Uživatelský avatar

6618
21 pro 2005 17:01
Byl by velký problém, aby N90 zastavovala někde v oblasti křižovatky Jihlavská x Vídeňská? Cesta od Židlochovic do Bohunic pro cestující znamená pěší přesun od hřbitova ke krematoriu.


Offline
37
02 úno 2011 15:37
Linku 67 si Avion mezi Zvonařkou a Avionem platí Avion,nebo je to na účet DPMB?


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Robert píše:
Pro mimobrněnské to musí být super, přijedou ze Zvonařky s a-84 a popojdou si na t-35. Vrátí se s t-35 na zastávku a-84 a mají si přejít na zastávku t-35 (a-44), aby se dostali zpátky na Zvonařku. Očekávám, že jich řada sedne na a-84, protože s ní přijeli.
Ano, určitě tomu tak často bude. Přitom by na první měsíce provozu mohl pomoci informační systém - dokážu si třeba představit hlášku před Mendlákem typu: "Cestujete-li směr Zvonařka, přestupte prosím na autobusovou linku 44" atp. Úžasné hlášení zastávek mělo právě v těchto chvílích lidem pomáhat (dle mého pozorování právě lidé teď hlášení poslouchají, během roku hlášení moc lidí neposlouchá). Například včera bylo hodně lidí překvapeno, že šalina linky 9 zastavila před Tomáškem - no jo, nastoupili do linky 9, že sarcastic. A ne do 4, jak si mysleli...

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2365 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 95  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 říj 2024 17:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]