Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 48 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Chat: Tak to jsem nepochopil. V tom případě souhlas. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Proto myslím, že je zvrácené umístění zastávky, ne ten oblouk ;-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Takhle se to brát nedá. Ten oblouk tam byl dřív, než ta zastávka.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Mě spíš zvrácené.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Převýšení v oblouku je běžná věc, oblouk se pak může projíždět vyšší rychlostí. Ale dělat to v oblouku, kde všechny soupravy (krom těch režijních) zastavujou, mi přijde poněkud zbytečné.


Offline
43
08 říj 2011 15:24
Nezátky
Citace:
Je nějaký rozumný důvod, proč jsou koleje v prostoru zastávky takhle šíleně naklopeny? Dalo by se to vyrovnat podbíječkou?



martine, opravdu to tady není technicky možné


Offline
3342
21 led 2011 14:19
b1: Tak ze současných se dá asi zmínit IKEA/Avion 1710, a pak skladatelská 1721.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Nemáte někdo přehled o tom, které KT8 měly někdy celovozovou reklamu, kde se lišila levá a pravá strana, resp. odlišnou reklamu na krajních článcích. Vím jen o dvou: 1704 (velký nápis na středním článku zchybí z druhé strany) a 1720. Nepočítám drobné detaily jako jinak nalepené evidenční číslo nebo drobnější nápisy.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Každou neděli od 4.1. jezdí na d-12 minimálně jeden kurz KT8

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Podle iRISu, jezdí dneska na d-12 již vozy KT8,chci se zeptat-jak dlouho tyto vozy na 12 jezdí? Nebo je dnešní vypravení těchto vozů na linku 12 v tomto roce poprvé?


Offline
3342
21 led 2011 14:19
jo jo, blbě odhalitelná chyba na šotoRISu :) jdu jí opravit, 1722 už se tam zobrazuje

EDIT: Chyba opravena.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Už veľakrát tu bolo spomenuté, že od výpadku primárneho zdroja dát sa na iRIS-e dočasne zobrazujú aj vozy, ktoré nie sú na linke... Pozri sa na http://sotoris.cz/new/, tam je to 99% chybných vozidiel odfiltrovaných.

EDIT: Aha, tak 1722 sa na mape aj hýbe, je na linke. Takže pre zmenu je chyba ŠotoRIS-e :)

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Podle iRISu je 1722 stále na lince, odpoledne jsem s ní i jel

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Nepletu-li se, 1722 byla dnes na lince a nedojezdila.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
To by chtělo nejenom podbíječku, ale rovnou vyrubat žlábkovou kolej v celé délce a dát novou. Samozřejmě s úpravou podloží a ono sklopení eliminovat.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Ale tu podbíječku by to každopádně chtělo, protože ty koleje jsou křivý jako prase a to ne jen v prostoru zastávky Krásného, ale už od Bystrce, až po Mifkovu.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Troleji ani ne, ale celym telesem . Vykopat a zacit znovu o metr niz . Nebo vratit zastavky do puvodni pozice na konec ostruvku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Přesně tak. Převýšení se v obloucích zřizuje kvůli eliminaci odstředivých sil a tím umožňuje komfortnější průjezd vyšší rychlostí.

Dle mého názoru to samotná podbíječka nevyřeší, protože by bylo potřeba pod vnějším kolejnicovým pásem štěrk ubrat. Taky je otázka, jestli by se nemuselo pohnout i s polohou troleje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Fafner píše:
pokud se nepletu, důvod je ten, aby vozy v zatáčce lépe držely


Převýšení kolejnic v oblouku umožňuje projetí tohoto oblouku vyšší rychlostí, než kdyby byl celý oblouk v jedné rovině. Krásně to jde poznat na rekonstruovaných koridorových tratích, kde je převýšení kolej v oblouku mnohdy značné a tak tam klopí všechno, nejen Pendolino. Celé tohle elegantní řešení je ovšem k prdu, když do takového oblouku někdo lupne zastávku, že...


Offline
3342
21 led 2011 14:19
pokud se nepletu, důvod je ten, aby vozy v zatáčce lépe držely; hádal bych, že toto klopení tam snad bylo už v době, kdy v té zatáčce zastávka nebyla a byla jinde. O jeho účelnosti v současné době nechť raději promluví povolanější, nicméně se domnívám, že toto s podbitím kolejnic nemá absolutně nic společného.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
k.ondra89 píše:
Ono by se dalo i zauvažovat nad smyslem umístění zastávky Krásného, kde ty dveře zlobí.

Je nějaký rozumný důvod, proč jsou koleje v prostoru zastávky takhle šíleně naklopeny? Dalo by se to vyrovnat podbíječkou?


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
A tak proč ne - ty kamery se během rekonstrukce toho vozu nezkazí a pak se do něj jen vrátí. A natáhnout pár drátů ke kameře + někam schovat disk na záznam dat není takový problém už teď.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Zdá se to být sci-fi, ale 1724 dostala kamerový systém :shock:

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Ano, tehdy to bylo možné, buď gumy na dveřích byly tak měkké, že sevření nebylo zaznamenáno, nebo řidič měl strčenou sirku do tlačítka, aby eliminoval nedovírající dveře


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
J*M*: v tomto případě se jedná min. o 20 let. Jisté je, že ona osoba byla vlečena podél vozu, tuším že na samostatné TT.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 16 lis 2024 08:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]