Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 38 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Předpokládam demontáž trakčáku z 1804, ono vrazit půl mega do novýho asi neni hezká představa.
Ale doporučuju konečně předělat ty zpropadený bandáže, to je časovaná bomba !


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Šrotovat se určitě nebude, díly karoserie se taky můžou časem hodit. Ale to už maluji čerta na zeď..


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Ale kde by se vzaly další díly?

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

188
25 pro 2010 21:35
Šotoušům. Mě třeba určitě.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Já jsem netvrdil, že by to vadilo, jen jsem se zeptal, jestli to není takhle.


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Stejně... Čemu by to vadilo?

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
A nezavání to spíš tím, že z ní teď v Medlánkách vytáhnou už úplně všechno, co se ještě dá, a potom rovnou -> šrot?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Mě spíš překvapuje, že na 1804 je, po tolika letech kanibalizace, ještě co brakovat. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Děkuji. Připadolo mně divný, že by chtěli opravovat takovej vybrakovanej vůz.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ani jedno, vytěžení specifických náhradních dílů, které nejdou odmontovat v Pisoárkách.


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Šrotace nebo oprava?

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

95
20 pro 2008 19:27
Brno
Právě probíhá odtah RT6 - 1804 z Pisárek do Medlánek.... :applause:


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Janatak píše:
Kari - já myslel hlavně zrychly K2.


no myslím že nejhorší jsou zrychlovačové dvojčata....

s kloubákama zas takové problémy nejsou rozhodně ne větší než jsou u ostatních vozů....


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Kari - já myslel hlavně zrychly K2.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Jestli někdo nadává na vysoké provozní náklady RT6, měl by být schopen doložit, že jsou vyšší než u vleků nebo 13T. Dokud to někdo neudělá, prosím, zdržte se těchto vševědoucích komentářů.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
Sice jsem byl taky zastancem slavnostni srotace RT6 (a jeste me to nepustilo), ale vzhledem k tomu, kolik se na nich odvedlo prace a do jakyho stavu se dostaly ... U tech vozu jsou 2 zakladni problemy:
1) co kus to prototyp
2) absence delsiho provozu s podporou vyrobce

Nyni uz se diky provozu myslim dari vcelku solidne vychytavat provozni i konstrukci zavady a nemyslim ze by ty vozy nejak moc vedly tabulky poruch.Jenom je to pri jejich poctu a sledovanosti vic videt. Osobne bych si tipl ze KT8 by na tom mohly byt i o dost hur... Ty vidim jako sluzebky vcelku casto.
POkud to tu sleduju, tak hlavni problem bude stara hydraulika. Coz by se mohlo poresit jeji GO, nebo vymenou podle 1802.
Ale staci se podivat na K3, coz jsou v nekolika pripadech zcela nove vozy . A najezdily toho min jak RT6.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Janatak píše:
Co se týče častých poruch, srovnej si to například s takovou skupinou vozů K2...

Tak pozor, mezi tu skupinu se dá počítat i K2P, což jsou ale dlouhodobě jedny z nejspolehlivějších vozů.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Tak poslední dobou mi zas naopak přijde, že RT6 se držely, především právě 1803 a 1802. Co se týče častých poruch, srovnej si to například s takovou skupinou vozů K2...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
mceza píše:
A v tom kolik to stálo - víš konkrétní částky?

Ne, to nevím.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
xxx píše:
... a proto si myslím, že by bylo výhodnější je vyřadit a koupit nové, spolehlivější...


Ano! Zcela s tebou souhlasím! Taká bych si přál tu mít nové a spolehlivé vozy. Bohužel nový != spolehlivý. 13T mají také hafo poruch, cena ND je ještě vyšší než u RT6 a dodací lhůty Škodovky také nejsou zrovna nejlepší.
Ale 13T je 29. Vždy se dá nějaká kuchnout a i když 3 stojí, nikdo si toho nevšimne, protože jich je v ulicích i tak dost...

A v tom kolik to stálo - víš konkrétní částky?


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Kari: Ale připadá mi, že ty RT6 mají poruchy doslova každou chvíli; a jenom výjimečně jezdí všechny tři. A to ještě jedna je rozebraná a nikdy nevyjede. Ty všechny opravy musely stát hrozně peněz, a proto si myslím, že by bylo výhodnější je vyřadit a koupit nové, spolehlivější. Jenže to by museli udělat tak před deseti lety a neinvestovat do nich tolik.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
xxx: Tak třeba přeskoky - vyhoření trakčních motorů není nic specifickýho pro RT6, to se čas od času děje u všech vozů se stejnosměrnýma motorama. Jen jejich délka odstavení je dána tím, že tyto motory - narozdíl od jiných - nejsou náhradní. A že hydraulická brzda dělá neplechu? Taky žádná specifičnost. To dělá problémy i u vlečných vozů, jen se o tom tolik nepíše.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Zase další, co nemá nic lepšího na práci než rýpat na fóru do ostatních a snažit se urážet?


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Zase další z rodu "všechno vím, všechno znám, všemu rozumím"?


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Ty šaliny měli už dávno sešrotovat nebo prodat muzeu a místo nich koupit nové. Sice by to pro nás byla škoda, ale bylo by to ekonomické.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 16:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]