Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 56 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
214
03 srp 2006 06:41
Brno, CR
Domnívám se že do 44/84 je třeba vrtat co nejmíň, nějakej závlek ná týhle okružní lince ji dost znehodnocuje, už teďka to má dost těžký když se spravuje VMO, docela často s tím jezdím z Pisárek směr Kr.Pole (a tam to nemá moc rozumnou alternativu) a byl jsem doceela zvyklej že to bylo celkem svižný spojení, dneska přes Jundrov je to dobře deset minut navíc. A to prej ve špičce je ještě horší protože nezřídka čučí v zácpě... Doufám že po dokončení Žabovřeské se to vrátí na nějakou rozumnější trasu. Pak už ovšem v tom Jundově pojede skrz jen ta 61 a 29, což není nic moc a nevím jestli je pak rozumný tu 29 rušit... ona tuším byla zachovaná (vznikla za výluky křižovatky Pisárky) na "četné žádosti občanů" nebo tak nějak, tuším snad byla i anketa když výluka skončila jestli 29 zrušit nebo zachovat...

Celý tohlo povídání tady chápu tak že "je potřeba něco posílit směrem ke kampusu" (s čímž se nedá nesouhlasit) a "nejsou prachy tak se musí někde jinde ubrat - 29 zrušit" což už je otázka. Jestli fakt už nikde jinde není nic méně užitečného než 29ka...


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
To me by vic zajimalo jak dopadne reorganizace autobusovych linek.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Emperror: už je to ve vlákně o linkovém vedení v IDSJMK. :-D


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ode dneška je k nahlížení navrhovaný územní plán města Brna http://www.brno.cz/pripravovany-uzemni- ... sova-cast/. Po rozkliknutí jednotlivých variant si v tabulce najděte plánek s názvem veřejná hromadná doprava - schéma. A můžete přemýšlet nad novým linkovým vedením :wink:

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
No, nevím jak by to vycházelo na naježděné kilometry, ale tak mohla by i zůstat ... jezdí stejně jen v PD a nevelkém intervalu, těžko říct takhle z laického pohledu ... šlo spíš o tu t-29 ;)


Offline
147
20 lis 2006 13:21
Brno
A ráno/odpoledne studenti na/z BiGy...


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Funtom: to zkrácení, popř. i zrušení a-51 by byl hodně krok zpět. Ano, lidi by sice mohli přestoupit na t-38 na Mendláku, ale touto linkou většinou cestující míří z oblasti Úzké a Zvonařky do nemocnice na Žlutém kopci.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Možná to bude hloupý návrh, ale případné zrušení linky 29 by šlo vyřešit trasováním jinak (neberu v potaz počty spojů)

t-37 současná trasa
t-38 Preslova - Žlutý kopec (přestup s čekající 39 na Komenského nám.) - Mendlovo náměstí - Pisárky - Kohoutovice - Kamenný Vrch - Nemocnice Bohunice (o víkendu zkrácena jen na Mendlovo náměstí, Kohoutovice ani kampus o víkendu posily závratně nepotřebují, ale spojené MČ s Mendlovým náměstím by bylo i o víkendu, třeba jen po 20 minutách)
t-39 současná trasa

čili = náhrada t-29 pro úsek Nemocnice Bohunice - Kohoutovice, posila pro t-37 Kohoutovice - Mendlovo náměstí, zároveň výrazné zlepšení spojů Masarykovy čtvrti s Mendlákem - Pisárkami

v Jundrově je otázka jak moc je t-29 potřeba ... v Žabovřeskách náhradou posílená t-34 na Českou.

a-51 ... zkrátit na Úzká - Mendlovo náměstí / zrušit ??? nevím, jak je využívaná, je to prostě jen myšlenkový pochod, tak prosím neukamenovat :)


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
miropiro píše:
Míněno to bylo tak: přímé spojení trolejbusem Jundrov - Česká vypadá pěkně, ale šalinou je to rychlejší. Ale s přestupem. Otázkou je, jak vždy ten přestup je. O víkendu 29 nejezdí. A-67 jezdí po dvaceti minutách. Pojedu z centra tramvají a na jednu x11 mi pojede a-67 do pěti minut. Ale na druhou ne. A-44 totiž odjíždí 3 minuty před příjezdem x11. Co udělám? Půjdu pěšky...Samozřejmě, řešením by bylo, aby 29 jezdila i o víkendu.

Na tento problém je jediné řešení - všechny linky budou mít stejný interval, tedy 5 minut. Nebo raději 30, alespoň se ušetří a nebude to jezdit prázdné.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
miropiro píše:
Samozřejmě, řešením by bylo, aby 29 jezdila i o víkendu.

Anebo přizpůsobení se tomu, že pokud chci přestoupit na a-67, pojedu pouze vybraným spojem x11 (vychází to na každý druhý). V opačném případě udělám pár kroků navíc.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
nydros píše:
Tak to bysme pak mohli nejezdit stejně na Haškovu a chodit ze Štefánikovy čtvrti, ne?

Míněno to bylo tak: přímé spojení trolejbusem Jundrov - Česká vypadá pěkně, ale šalinou je to rychlejší. Ale s přestupem. Otázkou je, jak vždy ten přestup je. O víkendu 29 nejezdí. A-67 jezdí po dvaceti minutách. Pojedu z centra tramvají a na jednu x11 mi pojede a-67 do pěti minut. Ale na druhou ne. A-44 totiž odjíždí 3 minuty před příjezdem x11. Co udělám? Půjdu pěšky...Samozřejmě, řešením by bylo, aby 29 jezdila i o víkendu.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
...a z Kameňáku do Kohoutovic se mu jede líp, i když tam má blbě umístěnej sekčák a blbě ostrý dráty v zatáčce...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Ten přestup u Anthroposu by takový problém nebyl, nemyslím, že by a-44/84 měla mimo pracovní dny zpoždění. V pracovní dny, je úplně jedno na co chceš přestupovat, protože interval mimo špičku 5min na t-25/26 nikoho nezabije. Jinak t-29 mám docela rád, protože je to příjemnější jízda z Osové na Oblou než a-50, ale když už by se rušila tak bych to určitě nahradil radši tou t-37. Trolejbus, když to jde, je vždycky lepší, dělá menší kravál a nečadí.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
miropiro píše:
Což o to, dá se to od vozovny dojít do Jundrova. Zdravá procházka, která jen prospěje.

Tak to bysme pak mohli nejezdit stejně na Haškovu a chodit ze Štefánikovy čtvrti, ne?

Pavel: V Jundrově nebydlím, bydlím ale v Komíně a jezdim denně na Mendlák, takže vím, jaké to tam je.. Ráno vzduch nevozí, resp. pouze v případě, že jedou 2 busy za sebou, což také není zřídkakdy.

Když už by se zrušila ta 29, tak dobře, ale MUSEL by být ten Anthropos, posílení 34(36).
Jenže ono to má další háček: 44/84 mají často zpoždění, takže počítat s nima, že budeš přestupovat, taky nic moc..

David Jaša: souhlas


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
niximor píše:
..., a kdyz se potrebuje nekdo dostat treba ze zabovresk na mendlak, musi projet cely Jundrov...
Jo, protože neexistuje slušný přestup 34, 36 <---> 25, 26.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Miky píše:
Ještě mě napadlo protáhnout linku 60 (opět asi každý druhý spoj) do Kohoutovic na Hájenku (samozřejmě místo té 37), protože hodně lidí přestupuje ze 60 na Kohoutovice (a taky by to vyřešilo problém plných vozů v úseku Bohunice - Kamenný Vrch). To by se ale zase nevyužily dráty, když už tam jsou...

Nad tím taky vždycky přemýšlím, když vidím dav lidí, který vystoupil z 60 a nastupuje do 50. :mrgreen: S tím trajfem souhlas, byl by lepší, kór v tom kopci.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Taky jsem byl zastáncem zrušení 29, ovšem ono odpoledne přecejen mezi Jundrovem a Kohoutovicema tou 29 poměrně dost lidí jede. Myslím si, že by se 29 mohla zrušit, ovšem za několika podmínek:
> posílit 34,
> každý druhý spoj 37 protáhnout jako posilu 50 k nemocnici Bohunice,
> vybudovat zastávku Anthropos i pro linky 25, 26, 37, 52 (a 68), aby se dalo rozumně přestupovat mezi 44/84 a linkami do Kohoutovic/Lískovců - to je ovšem problém, protože zejména ve směru z města není pořádně kde, snad by se to dalo mezi mostem přes Svratku a křižovatkou...

Ještě mě napadlo protáhnout linku 60 (opět asi každý druhý spoj) do Kohoutovic na Hájenku (samozřejmě místo té 37), protože hodně lidí přestupuje ze 60 na Kohoutovice (a taky by to vyřešilo problém plných vozů v úseku Bohunice - Kamenný Vrch). To by se ale zase nevyužily dráty, když už tam jsou...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
no myslím že jundrovští by rádi vyměnili celou slavnou 29 za pendl vozovna komín - jundrov sídliště, který by zkrátil intervaly 67 na polovinu

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Pavel píše:
Co se týká cesty Jundrov - Česká je sice hezké mít přímé spojení, ale stejně to i s přestupem u Vozovny Komín vyjde o něco lépe pro šalinu.

Což o to, dá se to od vozovny dojít do Jundrova. Zdravá procházka, která jen prospěje.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
nydros: Nejsi jen tak čistě náhodou z Jundrova, že za něj tak kopeš? :-) Promiň, ale na počet obyvatel této městké části prostě stačí a-67, plus linka s 20 minutovým intervalem po Veslařské. Co se týká cesty Jundrov - Česká je sice hezké mít přímé spojení, ale stejně to i s přestupem u Vozovny Komín vyjde o něco lépe pro šalinu. Linka 29 nikdy nebyla zřízena pro obyvatele Jundrova, ale Kohoutovic, kterým ořezali spoje na 37. V Jundrově se počet spojů akorát přidával. Samozřejmě, pokud bude dost vozokilometrů, tak nemám nic proti 29, ale dle mého je to z hlediska všech linek MHD první adept na zrušení.

Co se týká kapacity linek 44/84, tak se přiznám, že jimi příliš často nejezdím, ale vždy, když jsem jel, tak a-44 mezi Pisárkami a Mendlákem vezla vzduch a a-84 jela obsazená polovinou kapacity. Je pravda, že dost záleží, jaké nabere zpoždění. Ale pravidelní uživatelé mě jistě doplní. Předpokládám, že v nejtěžší špičce bude jezdit plnější.

U Anthroposu je místa dost, akorát by se musely vybudovat zálivy. Stačí se podívat na satelitní snímky.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Citace:
Trošku zapomínáš, že přes Jundrov linky 44/84 jezdí pravděpodobně jen dočasně. Tehdy se to koncipovalo jako výluková trasa. 6 minut? Dříve tam jezdil autobus s 30 minutovým intervalem. Myslím, že se na to trochu zapomíná.

Máš pravdu jen z části. To, že podmínky při cestě na kampus jsou špatné, s tím není možno než souhlasit. Ale "těch pár lidí", to jsou lidé od České do Jundrova, kteří by místo zrušené 29ky museli přesedat o 1 více, na ty jsi zapomněl, ale samozřejmě také ti, které zmiňuješ, ti by také přesedali jednou navíc. Krom toho by se přece prodloužila jízda cestujících linek 44/84. Ty kloubáky sou už tak často plné a ty bys je chtěl ještě zaplnit lidma do kampusu? To by pak mohlo být chápáno jako že 44/84 v tom úseku je jen pro "kampusáky"... Nezlob se na mě, ale tento nápad neshledávám zrovna jako šťastné řešení. Ale ten terminál na Anthroposu by nebyl k zahození, ale myslím, že tam na něj není místo: moc aut, málo místo.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
nydros píše:
Pavel: ten závlek je naprostý nesmysl.. kdo by tím chtěl jezdit Jundrov - Mendlák, když by ještě jel závlekem o aspoň 6 minut dýl!

Trošku zapomínáš, že přes Jundrov linky 44/84 jezdí pravděpodobně jen dočasně. Tehdy se to koncipovalo jako výluková trasa. 6 minut? Dříve tam jezdil autobus s 30 minutovým intervalem. Myslím, že se na to trochu zapomíná. Nevidím problém v tom, že by si lidi mohli přestoupit v Pisárkách. Nebo ty snad jo? Já neberu, že můj návrh je bez vad a ani na něm extra netrvám, je to jen nápad, ale s tím kampusem se bude muset něco udělat, jinak tam MHD zkolabuje. Už se staví CETOCOEN, CEITEC také nebude dlouho asi čekat, o vysokoškolských kolejích se taky už mluvilo a kanceláře v campus square se taky pomalu zaplňují, ještě je taky čeká dostavba. A nemluvě o novém stadionu, jestli tam bude. Naproti tomu pokud mám vzít tvůj protipřiklad, že několik lidí bude muset přestoupit v Pisárkách místo na Mendláku. Ano v Pisárkách je o něco menší uzel, takže někdo bude mít o jeden přestup navíc. Ale kolik těch lidí bude? Samozřejmě ideál by bylo nakoupit kloubové trolejbusy, vybudovat pro ně kapacitní smyčku a nasadit na linku 25 (v 5 minutovém intervalu). Ale to se zdá momentálně jako nereálné.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Pavel píše:
miropiro: Ukrajinská - Krematorium je snad ještě pohodovější přestup, o kterém už vůbec nikdo neví. Je pravda, že DPMB komunikaci s cestujícími dost podceňuje. Hlavně, že v jeho časopise jsou furt papaláši.

Přesně!

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
151
07 říj 2009 23:14
29 určitě nechat: denně jezdím a-44 na Mendlák a naproti nám jezdí narvaná 29ka... odpoledne je tomu tak v opačném směru

Pavel: ten závlek je naprostý nesmysl.. kdo by tím chtěl jezdit Jundrov - Mendlák, když by ještě jel závlekem o aspoň 6 minut dýl!


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
niximor: Jenže Mendlovo náměstí není zpravidla cílové místo, ale přestupní. Nějaké přestupy lze udělat v Pisárkách. Navíc díky závleku přes Jundrov, je to jedno, protože časově to vyjde obdobně jako s přestupem na České. Samozřejmě pro určitý počet lidí, se tato linka stane nepoužitelnou, ale myslím, že by ji začalo využívat více lidí než teď. A kolem Mendlova náměstí volné kapacity zpravidla má, pokud vím.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 09:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]