Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Pravidla fóra


Toto fórum není oficiálním fórem Dopravního podniku města Brna ani jiného dopravce. Své stížnosti a podněty tedy směrujte na oficiální stránky DPMB nebo IDSJMK


Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 1 z 15    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
tož jaká je obsazenost?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
To neni reseni. Par operativnich odklonu s vynechanim zastavky a oni uz by si to pak vysvetlili mezi sebou ..


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS píše:
Hmm a opet zablokovana smycka na kolejni. Je na case tam prestat jezdit :) .

Kdyby se deset, patnáct kluků domluvili, tak tu cestu pro bus během chvilky uvolní. :mrgreen:


Online
Uživatelský avatar

3990
25 led 2006 16:11
všudezdejší
b1 píše:
Pak je treba vyhlasit operativni vynechani zastavky Kolejni, a treba se pouci. A proc ze to tam vubec chteli zavest autobus, kdyz jezdi az do smycky autem...? :-k


Protože autem tam jezdí zlomek těch, kteří jezdí busem.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3757
08 čer 2005 23:12
PvvS píše:
Hmm a opet zablokovana smycka na kolejni. Je na case tam prestat jezdit :) .
Pak je treba vyhlasit operativni vynechani zastavky Kolejni, a treba se pouci. A proc ze to tam vubec chteli zavest autobus, kdyz jezdi az do smycky autem...? :-k


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Pozitivni ovsem je, ze tento jev je prijman znacne negativne vetsinou oslovenych studentu. Hold jeden asocialni blbec zas dela reklamu zbytku. :evil:

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

3726
28 úno 2006 19:00
PvvS píše:
Hmm a opet zablokovana smycka na kolejni. Je na case tam prestat jezdit :) .

Přesně tak, říkal mi to ráno kolega, co měl včera 4/53. Dny se prodlužují, tma krátí, tak můžou chodit pěcha z Techparku...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Hmm a opet zablokovana smycka na kolejni. Je na case tam prestat jezdit :) .


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Kolejní už tři dny funguje. Zatím nevytížená
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... izena.html


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
no a jak je to s tou 99? Ušetří se spoj na lince, když to jede k Tech. parku nebo ne?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
http://www.facebook.com/neruste.zastavk ... 4137136..1

Mno , jak to tak ctu, tak hospodskej vytah 99 je asi dulezitejsi jak 53.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
laminatka: si ty jízdní řády porovnej s idsjmk, tam jsou ještě staré


Offline
Uživatelský avatar

2778
07 kvě 2008 20:25
Čebín
laminatka píše:
Ale menia sa i niektoré ďalšie linky, napríklad 52 a 63, neviete, čo sú tam za zmeny? Oba odkazy už vedú na novú verziu.

na tu 52 jsem celkem zvědavej může sem dát někdo odkaz na ty změny díkec


Offline
215
18 dub 2008 19:13
Ale menia sa i niektoré ďalšie linky, napríklad 52 a 63, neviete, čo sú tam za zmeny? Oba odkazy už vedú na novú verziu.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Obnovení zastávky Kolejní na lince 53

S platností od pondělí 1. února 2010 se na trase autobusové linky 53 v úseku Podnikatelská - Edisonova obnovuje závlek k zastávce Kolejní. V této souvislosti se vzhledem ke stanovenému objemu dopravních výkonů upravuje jízdní řád této linky.
http://www.dpmb.cz/dn.asp?id=94&download

A je to v haju ...


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
tak od 1. 2. návrat na Kolejní :-) :-)


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
no Zolexe sem zrovna úplně nemyslel..


Offline
9987
15 led 2005 23:41
v klidu, zolex sem už psát prej nebude


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
tohle je na debatu u pivka.. a musím říct, že některé názory sou teda síla..


Offline
9987
15 led 2005 23:41
zolex píše:
Tak vidím že ani očíslované otázky nie sú dosť prehľadné na to, aby som dostal váš názor a odpoveď. Teda vzdávám sa. Argumenty nemáte, je to len blabla dookola už 4 strany. Neviem či je to vdelaním alebo vekom, alebo len silným duševným spojením s autobusmi a šalinami. Takže s touto témou končím s konštatáciou, že o probléme prehľad nemáte, jednoducho len neznášate študentov. 5x chváľa Bohu, že nie ste vo vedení DPMB alebo mesta.

mechoš: neboj sa neboj, viac príspevkov odo mňa neuvidíš.


Tohle mi pro ukončení debaty stačí.

P.S.: Mladá Fronta hledá novináře. Nemáš zájem?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS píše:
Ja to beru tak ze oni maji moznost volby, budto primo a po tme, nebo s prestupem a po rozumny ceste. A ta uspora casu tam zmizi i se zavedenim zavleku, pak budou stejne prestupovat ....
1. ten přestup a rozumná cesta znamenají v současné situaci takový časový postih, že přebije i ten debilní chodník
2. se závlekem to bylo v rozhodujícím směru (do města) časově výhodnější, bo šalina na autobus navazovala.

PvvS píše:
Vzhledem k tomu, kudyma sem musel chodit ze saliny a z hokny, tak mi je ti jedno.
Tak ještě jinak: kolika lidí se to týkalo - když vynásobíš délku těch šílených docházkových cest jejich četností za rok, dostaneš se na podobná čísla, jako u palačáku?

Aby bylo jasno: já nehájím závlek na Kolejní jako trvalé správné řešení. Ale (např. s redukcí intervalů) mi připadá jako nejméně blbé řešení současného nevyhovujícího stavu. Podle stejné logiky by se dala zkrátit trasa a-52 v Žebětíně na přímé odbočení z Kohoutovické na Hostistavovu, taky se 3000 lidí natáhne docházková vzdálenost průměrně o půl kiláku a vozokm se ušetří ještě daleko víc... ](*,)


Správný řešení by podle mě bylo překreslit ÚP a při další expanzi TP mezi palačák a vozovnu přeložit tramvajovou trať o 100 metrů západně, aby se dostala do osy celé této oblasti. Nějak takto. Současnou zastávku TP přesunout co nejblíže ke křižovatce s Podnikatelskou a příslušně přejmenovat, zřídit novou zastávku "Kolejní" v tom nejkratším segmentu (odkud se docházka dostane na přijatelných 300 m a odpadnou ty zbytečné schody) a konečnou pojmenovat opět TP.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
zolex píše:
PvvS, Mauricio, 7653: Hovoríte stále dookola že tak nám treba, ale vôbec neodpovedáte na otázky a neuvádzate žiadne argumenty okrem toho, že je to tak aj inde.
Prosím, pokúste sa dať odpovede na tieto otázky bez hocijakých výhovoriek a zmien tém:

1.) Akú má zmysel súčasná 53 v súčasnom intervale, ktorá nosí vzduch?
2.) Aký má zmysel závlek na Technologický park a na Palackého vrch?
3.) Prečo sa nezvolil iný spôsob šetrenia, napr. dvojnásobné intervaly?
4.) Aký má dôvod ukončenie 99 na Techn. parku, keď sa tým neušetrí žiaden autobus, a nikto tam nebýva?

A vynechajte prosím odpovede "lebo tak je to aj inde".

1.) Existuje spousta objektů, které by nebyly v "docházkové vzdálenosti" od nejbližší zastávky.
2.) Závlek k Technoparku Dopravní podnik původně nechtěl, ale ze strany města přišla žádost na vyřešení údajně provizorní situace odstavování busů na silnici v prostoru zastávky Červinkova. Na jednáních se zkrátka dohodlo, že busy budou končit na Technoparku, když už tam je, ale hlavně, když už tam je zázemí pro řidiče (pochybuju, že by v té době VUT nabídlo DPMB své prostory a sociální zařízení pro řidiče...)
3.) Můj názor je, že tohle by byla schůdná možnost.
4.) Nejde tady o uspoření autobusu, ale o uspoření vozových kilometrů. A hlavně, jak by vypadalo, kdyby na Kolejní ve dne autobus nejel a v noci ano? (Docela mi to připomíná opačnou situaci v Kníničkách, když se tam prodlužovala (zavedla) a-89, ale zjistilo se, že před nepracovním dnem by do Kníniček byl kratší interval než ve dne, tak se zavedla půlhodinovka i ve dne...)

Jen pro pořádek napíšu svůj názor: Nelíbí se mi, že na Kolejní dnes nic nejezdí. Pokud je linka/zastávka využívaná, je nesmysl jí úplně zrušit. Argument, že se bus na Kolejní nevytočí, moc relevantní není, protože se tam posledních 20 (?) let vytočit mohl. A jestli tam opravdu je takový problém, tak nasaďme tedy na a-53 sóla a je po problému. Na druhou stranu chápu, že při takovém rozsahu omezování MHD se může stát, že při rozhodování, kterou linku ořezat a kterou ne, dojde k ne úplně šťastnému rozhodnutí. Je ale potřeba postavit se k tomu čelem, věc projednat s druhou stranou, a ne zatvrzele prosazovat svoji variantu a nepřipustit jiné řešení. Nicméně věřím, že jednání na rozumné úrovní probíhají a že dojde k nějaké změně. (Pokud chceme šetřit a zůstat v oblasti, nabízí se např. mimošpičkové ukončení d-13 už na Červinkově.)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Depa , docasny stavy (jako kdyz se kopala stara lisen), ty neberu v potaz.
Ja to beru tak ze oni maji moznost volby, budto primo a po tme, nebo s prestupem a po rozumny ceste. A ta uspora casu tam zmizi i se zavedenim zavleku, pak budou stejne prestupovat ....


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
7653 píše:
DJ: na pizzu chodím do Pizza Nostry, nemusím chodit až do takovýho zapadákova ;-) Ty chodíš na pizzu s 15 kilovým báglem, nebo to potom v něm táhneš ty pizzy? :D
To v rámci té vlastivědné procházky. ;) Bágl protože ho tam lidi poměrně často nosí.

PvvS píše:
Vzhledem k tomu, kudyma sem musel chodit ze saliny a z hokny, tak mi je ti jedno. Ale jinak proti prestupum nic moc nemam, kolikrat zrychlej cestu.
Taky jsem chodil denně po rozkopaný Antonína Procházky (800 m), případně dva kiláky, když jsem jel večer z města během stavby VMO Hlinky (bo při dvacetiminutovým intervalu jsem byl doma stejně rychle a nemusel jsem mrznout na zastávce), a nestěžoval jsem si. Nicméně tam (a předpokládám, že i u tvých cest ze šaliny a z hokny) to byl dočasný stav, narozdíl od současného Palačáku, kde se to bere jako trvalé řešení.

Přestup musí ušetřit nezanedbatelné množství času, aby ho lidi zvolili. V brněnských poměrech alespoň pět až deset minut, což tvé řešení jaxi nesplňuje. Naopak ta +- čtvrthodina navíc už je dobrý důvod jít po temném rozbitém chodníku a nadávat na všechny, co za to můžou a plácajou se po ramenech, jak hezky ušetřili...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
POkud zijes v dojmu ze jsi tu jediny vsevedouci, tak neboj , dnes uz se to da lecit. POkud jsem si vsiml, tak ani od tebe u nebyly nejaky zvlastni argumenty , krome toho ze ty to proste chces..
Ale to asi bude osobni zaujatosti z pobytu na kolejich..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Fórum je zamknuté Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 356 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 pro 2024 20:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]