Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 123 z 127    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127  Další
Autor Zpráva
Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Jen doufám, že DP pochopí, odkud lidi do Kampusu jezdí a bude tak koncipovat linky.
Napovím, do Kampusu se stěhuje významná část lékařské, přírodovědecké a sportovní fakulty a část informatiky. Tedy je potřeba s maximální efektivitou spojit Kampus s lékařskou (část na Mendlově náměstí ve FNUSA, část na Komenského náměstí), přírodovědou (Konečného nám.) a popřípadě informatikou (Botanická). Právě přesuny z oblasti Konečného nám. tak přeplňují pětadvacítku, proto bych viděl jako jednoznačné trasování takové linky Kampus - Česká - Konečného nám. Osmičku bych tam netahal.

Dodatek: když je tak přeplněná pětadvacítka, proč na ni jezdí snad výhradně krátké vozy? Nevejdou se do smyčky či co?


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
SAmozřejmě, že klasická smyčka vždy lepší, ale opravdu nevím, kde by měla být postavena. A navíc úvrať je také levnější. Místa tam opravdu moc není. To spojení s mendlákem by mělo být zajištěno právě linkou 8 s přestupem v Bohunicích na linku 7 (která by na linku 8 mohla snad i navazovat) nebo na linku 6. A pokud by na linky 25 a 26 nasazovány pouze kloubové vozy, problém s kapacitou by se také vyřešil. Ale to asi v nejbližší době nebude vůbec možné [-X vzhedem k (ne)dodávce nových trolejbusů


Offline
Uživatelský avatar

425
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
No, taky si myslím, že fixovat tu konečnou jenom na osmičku by se nemuselo vyplatit. Ono ty šaliny mohli využívat dost i lidi z Kamenného vrchu. A prodloužit sem ve špičkách takovou sedmičku se taky celkem nabízí. Ještě by se teda hodil triangl na Osové, aby se ráno mohlo přejíždět od nemocnice dolů do Lískovca a odpoledne naopak.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1075
09 lis 2006 18:16
Myslím si, že pokud je možné postavit smyčku, tak by se měla postavit. Ta úvrať by akorát způsobovala problémy. Navíc si myslím, že na kampus bude vhodné nejen trasovat linku od hlavního nádraží, ale i z Mendlova náměstí. Už teď jezdí posily na lince 25 plné a co až se dostaví kampus. Nemluvě o budoucím hokejovém stadionu, na posily by se musely nasazovat jen KT8. A takových situací se najde víc (výluky apod.)


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Souhlasím s H20, úvrať u nemocnice nebude problém. Zajížděla by sem linka 8, která si o to přímo říká. Je sice pravda že úvrať je ten nejhorší způsob konečné, avšak to neplatí vždy. To platí o Mifkově, kdyby tam byla postavena normální smyčka, úvrať u nemocnice by byla hloupost. Ale teď už jsou obousměrné tramvaje v Brně potřeba, a když budeme mít jednu linku, která bude končit dvěmi úvratěmi, bude to v jistém smyslu i 100% využívaní obousměrných vozů, dnes jsou využívány "pouze na 50 %". Argument o tom že kačen je málo, že jiné obousměrné vozy nejsou, neberu, neboť DPMB zcela jistě pochopí že nákupu nových obousměrných vozů se prostě nevyhne.

Jde mi spíše o vyřešení dopravního napojení Starého Lískovce: Bude na nové trati zastávka Osová? (odpojí se ještě před zastávkou a bude mít svoui vlastní zastávku Osová, nebo až zastávkou?)Nejlepší by asi bylo posunutí zastávky Osová po a nebo ještě před most, aby zde mohly zastavovat tramvaje z obo tratí. Do smyčky Starý Lískovec by se mohla prodloužit linka 10, ale samozšejmě s intervalem třeba ála d-13. Linku 6 bych ponechal v současném rozsahu provozu, přímé spojení Nemocnice a České taky nebude potřeba

To je můj názor, takový návrh. Tedy úvrať ne, ale u nemocnice ano!


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Vzhledem k Mifkově se to bude muset nějak řešit...


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
A ses si jistej ze by tam vubec bylo s cim jezdit ? KT8 uz pomalu odchazeji a nahrada zadna.


Offline
Uživatelský avatar

254
24 srp 2009 18:59
Jako tá úvrať je v pohodě. To by tam mohla končit zrovna osmička :-) Bylo by to bez problémů, ale asi by potom mosela vzniknůt nová linka spojující hlavák s Lískovcem.

_________________________________
Sbohem Moravo, jedu do Brna...


Offline
1075
09 lis 2006 18:16
Dnes jsem objevil článek o prodloužení tramvajové trati ke kampusu. Co je pozitivní, tak že se uvažuje i o smyčce. Doufám, že dostane přednost před úvratí.
http://www.ct24.cz/doprava/mhd/79191-br ... ohunicich/

Jinak jsem objevil na informačním systému EIA záměr vybudování nové hokejové haly v Bohunicích a na straně 55 jsou i navrhovaná ukončení šaliny (dokument má 30 MB)
http://tomcat.cenia.cz/eia/download.jsp ... znameniDOC


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Video z práce podbíječky při stavbě trati v Pisárkách:
http://www.youtube.com/watch?v=07kon1xciAA


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Zlaťák: přesně tak. Tedy oficiálně se tomu nadává "úprava geometrických parametrů koleje". Prakticky to probíhá tak, že podbíječka čapne kolejový rošt, zvedne ho, příčně posune a případně nakloní z původní do nové polohy a kladivama nakonec pod zvednuté pražce nahrne štěrk.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No já osobně bych řekl, že k "narovnání" kolejového svršku, který časem sedá.

Edit: Něco jsem hledal a našel:
http://www.metroweb.cz/metro/pracvozy/p ... ijecka.htm


Offline
Uživatelský avatar

872
13 bře 2007 20:20
Brno - Bystrc
Porad mi to vrta hlavou, ale nikdy me nenapadlo se proste zkusit zeptat :)
K cemu slouzi, a pripadne jak funguje, ta podbijecka? Pro me je to momentalne kus silene sloziteho plechu s vlastnim motorem co se pouziva k necemu pri stavbe nebo prestavbe/oprave trati, ale tim moje znalosti konci.
Osvetli mi to nekdo, prosim?

_________________________________
RT6N1 fanklub :)


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Moje fotky strojů z letních prací:
http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=1548780


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
David Jaša píše:
Reník: doporučuju ti zbrzdit tvou zdejší aktivitu, v opačném případě ti hrozí, že bude přibržděna někým jiným. sarcastic

POcitadlo sem mu trochu ponizil... Uvidim jak dal . ](*,)

Hmm, ze by druha osobnost uzivatela rene vaclavek ? IP by sedela


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Reník: doporučuju ti zbrzdit tvou zdejší aktivitu, v opačném případě ti hrozí, že bude přibržděna někým jiným. sarcastic


Offline
7
18 kvě 2009 21:34
Emperror píše:
Já bych si tu smyčku v parku taky dokázal představit. Byla by prostě vybočená na opačnou stranu než je teď. Mohla by být i o kapku větší a navíc zdaleka nezabere celý park jen jeho malou část. Kažopádně v žádném případě tuto trať nerušit, i kdyby se měly tramvaje přivazovat k označníku jako je to níže na obrázku. Co se tady psalo o prodloužení, tak by se na Tábor nevešel žádný oblouk, takže by přišlo v úvahu jen prosté křížení v žabinách a kam s tratí dál?
Co by na to řekli naši "ekologové"? Smyška by musela být zatrávněná, ale je zas škoda ničit trávník.


Offline
Uživatelský avatar

6912
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
OP píše:
Idelani by bylo, kdyby alespon v Husove ul. ve smeru od Novych sadu byla pred tram. zastavkou svetelna zavora (semafor), ktera by zastavovala IAD kdyz by tram. prijizdela do zastavky, ale obavam se, ze toto by na Brno bylo prilis pokrokove reseni...

zvýšený tram. pás by byl v Husově taky pokrokový...výjimka na Lidické - to bych tipoval na někoho z jiného města... :-P :-P


Offline
Uživatelský avatar

620
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Janatak: dik za planek.
Idelani by bylo, kdyby alespon v Husove ul. ve smeru od Novych sadu byla pred tram. zastavkou svetelna zavora (semafor), ktera by zastavovala IAD kdyz by tram. prijizdela do zastavky, ale obavam se, ze toto by na Brno bylo prilis pokrokove reseni...


Offline
Uživatelský avatar

3972
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Zlaťák píše:
Neříkalo se náhodou původně něco o tom, že by měla být zastávka Šilingrák pro 12,13 a 5,6,7 společná?


Společná zastávka by nebyl zrovna dobrej nápad, při tom množství linek by se to tu dost štosovalo.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Neříkalo se náhodou původně něco o tom, že by měla být zastávka Šilingrák pro 12,13 a 5,6,7 společná?


Offline
Uživatelský avatar

3972
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mám, našel.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
7
18 kvě 2009 21:34
PvvS píše:
No sem zvedavej, jak se budou resit pauzy po hypotetickym vybudovani tram tunelu ke kampusu. Tam ma byt dalsi uvrat..

To uz neni na popojizdeni, ale na stridani vozu .
Jen by mne zajímalo, jak to bude jezdit, když tam není místo pro otáčení šalin? To bude tunelem?


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
PvvS píše:
Mno tak jsem si dneska prosel husovu a zaujalo me to sileny esicko, ktery vzniklo na krizovatce s pekarskou. Jak budou reseny zastavky d-12 a d-13 za krizovatkou ? Skoro to vypada , ze jedna by byla u chodniku a druha (pokud se nespacha dalsi esicko) by mela u sebe 2 jizdni pruhy pro IGK.

Skoro správně. Jedna skutečně bude u chodníku, ale mezi druhou a chodníkem rozhodně dva pruhy nebudou. ;)


Offline
Uživatelský avatar

620
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Cca pred rokem sem na DF nekdo (PvvS?) daval situacni nakres reseni Silingraku. Nemuzu jej uz najit, nemate jej nekdo? Co si z neho pamatuju, koleje v Husove na Silingraku budou prisazene k chodniku na vychodni strane, aby od cerveneho kostela vzniknul samostatny pruh pro leve odboceni IAD a smerem do Pekarske mohly koleje mit co nejvetsi polomer


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 kvě 2024 06:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]