Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 40 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Ne, nemá, když považuješ můj předchozí hyperbolický příspěvek za urážku.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Hmm, tak teď už i urážky. To jsi tedy klesl opravdu hluboko, to ti tedy povím. No nic, dál to asi nemá smysl rozebírat. Ne tímto urážlivým tónem.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Ty máš prostě problém se vším. Ostatní, pro které tam ta bezbariérová trasa je primárně určena, si poradí, ale ty bys chtěl schody, výtah a rampu. A nejlépe ještě vrtulník poblíž.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Robert píše:
V tom případě můžou Pražáci zrušit metro, SŽ většinu nádraží atd.

Aha, takže proto, že to nefunguje jinde, nemusí ani tady? Tak takovouto argumentaci fakt miluji sarcastic Tohle je argumentační faul, který bych zrovna od tebe opravdu nečekal.

jara255 píše:
Co se týče onoho přechodu (psal jsem již k tomu v jiném vlákně), pokud tam pro chodce bude stále svítit zelená, kterou na červenou shodí pouze přijíždějící šalina (obdoba žel. přejezdu), tak to budou chodci respektovat asi jako respektují jiné přechody. V tomto případě by věděli, že když padne červená, tak ta šalina opravdu do 15-20s přijede. Bylo by to bezpečnější, než stávající stav, lidé pobíhající v kolejišti!

Ostatně, takto to už nějaký ten pátek funguje v Pisárkách a nevím o tom, že by tam s tím byl nějaký problém.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vypadá, že nebude obnoveno. :smile:
M: Ano, tak nějak jsem to pochopil, parkoviště je pro mě jeden z hrubých místně orientačních bodů, další je trajfl smyčka.
Jsem zvědavej, kdy se otevře ten menší most vedle smyčky, co na něj dřív vedly schody od šaliny, vpravo betonové, vlevo ocelové.
Počítám, že finální stav jednoho krásnýho dne bude bez toho železnýho schodiště. Ne, že by mi vadilo, ale to provedení je jaksi provizorní.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Takže silniční spojení Okrouhlé a Vltavské nebude obnoveno?


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
MartinV píše:
To kovové schodiště bych neviděl tak tragicky, vypadá celkem bytelně (i když též bych si představoval něco, co nevypadá jako provizorium).

A je fakt, že přechod přes koleje před tunelem asi zůstane, jelikož tam poté navazuje ta bezbariérová klikatící se cesta pro maminky s kočárky vzhůru. :mrgreen:
Aby ještě DÚ nezavřel i tento přechod, tím by "úspěšnost" přestavby zastávky opět získala něco navíc.


podle vizualizace jak to mělo vypadat, zřejmě to tak vůbec nebude, tak tam žádné kovové monstrum nemělo vůbec být a mělo to být vyřešené uplně jinak:

https://salinounakampus.dpmb.cz/?fbclid ... CLJOcOwpdk


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Cracatit píše:
Pěší zóna za tunelem? No, fakt mazec, co úřadu vadí a nevadí. :lol:


nevím, jestli jsi to úplně pochopil, celá ta část Vltavské od Okrouhlé až po to parkoviště má být pěší zóna, do které vyjede tramvaj z tunelu a protne ji, tak nějak.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Kari píše:
Z pohledu občasného šalináře. Dobře...
Myslím, že občasný šalinář může zůstat v klidu. Už nyní je tam plno semaforů a čoček, takže pochybuji, že minimálně o výjezdu šaliny z tunelu nebudou ostatní šaliny "informovány" a opačně. Co se týče onoho přechodu (psal jsem již k tomu v jiném vlákně), pokud tam pro chodce bude stále svítit zelená, kterou na červenou shodí pouze přijíždějící šalina (obdoba žel. přejezdu), tak to budou chodci respektovat asi jako respektují jiné přechody. V tomto případě by věděli, že když padne červená, tak ta šalina opravdu do 15-20s přijede. Bylo by to bezpečnější, než stávající stav, lidé pobíhající v kolejišti!


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
MartinV: Nechápu, jakou klikatici myslíš. Jestli je řeč o přechodu v čele směr Starý Lískovec/tunel, tak je cesta do dalšího patra, resp. na terén docela dlouhá na obě strany, pokud teda navazuje ta šikmina, co bývala před přestavbou Osové na konci ostrova směr do centra. Docela se na zastávce orientuju, jen popis mi někdy uniká. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
To kovové schodiště bych neviděl tak tragicky, vypadá celkem bytelně (i když též bych si představoval něco, co nevypadá jako provizorium).

A je fakt, že přechod přes koleje před tunelem asi zůstane, jelikož tam poté navazuje ta bezbariérová klikatící se cesta pro maminky s kočárky vzhůru. :mrgreen:
Aby ještě DÚ nezavřel i tento přechod, tím by "úspěšnost" přestavby zastávky opět získala něco navíc.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pěší zóna za tunelem? No, fakt mazec, co úřadu vadí a nevadí. :lol:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Nyní neoficiální přechod přes přímou trať je se zábradlím momentálně, přechod u výjezdu z tunelu je přístupný volně, ten je vodorovně podél trati do Lískovce, nemám to popletený. Tam je teď zákas bstupu, v budoucnu bude pěší zóna či co, prostě chodník a přechod přes koleje. To ovšem DÚ nevadí.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
M: nemas ty prechody pomotane?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Kari: hlídat přechod před zastávkou a trať od Lískovce je problém a hlídat druhý přechod těsně před vyjetím z tunelu neni problém? Protože se o něm nezmiňuješ. Protože zatím je zábradlím zadělaný právě ten dle mě méně problémový.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Já teda nevím, ale ty lidi tama polezou furt, bohužel, tomu nikdo nezabrání. Překvapujě mě ale, že zde to drážnímu úřadu vadí, je to místo kde neni rychliostní vyhybka a už nyní tama projíždí tramvaje krokem, buď se pomalu rozjíždí a pomalu přejíždí vyhybku při opouštění zastávky, nebo díky vyhybce zpomalí a pak pomalu najede do zastávky, níkdy tama nemůže nic jet rychle ani šlužební jízda, protože vyhybka. No, pokuid se zábradlí oddělá a přechod to nebude a lidi tama budou načerno chodit, bude to dle mě menší zlo a menší pravděpodobnost průseru, než když to zábradlí zůstane, lidi tama stejně budou chodit a díky lezení do otevřeného kolejiště bez asfaltu je pravděpodobnost průseru násobně vyšší. A proč drážnímu úřadu nevadí chodník těsně před výjezdem z tunelu? Tam tramvaj pojede o něco rychleji a navíc ji ani chodec nebude vidět, protože tunel, nebo i tam dají plot z obou stran?
Nezastávám se lidí co chodím přes koleje, ale zde je to vše špatně, napřed posunuli zastávku o x desítek metrů pryč z původního místa, takže je v místě nikoho kde je v podstatě do všech směrů daleko a ještě k tomu nutí lidi chodit o dalších x metrů tam a zpět, je to nepovedené.
A to kovové schodiště, to je jako konečný stav? Měl jsem za to, že to je jen provizorium.
Co se týká výtahů, víme moc dobře jak dobře fungují veřejné výtahy kdekoli, takže si moc nadějí nedělám. A nedej bože když se stane závada, budou x měsíců mimo provoz jak třeba bylo na Jírove.


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Z pohledu občasného šalináře. Dobře, že tam přechod není. Aby řidič měl oči všude. Když vyjede z tunelu, bude (pokud tam teda nebude nějaká zabezpečovačka) koukat, jestli něco nejede od Lískovce a do toho ještě hlídat přechod? To je o průser.


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
PvvS píše:
Asi by semafor nebyl problém, ale kde sehnat lidi, co by ho respektovali ?


To už není problém projektanta, ani zhotovitele. Beztak by tam byl jen kvůli tomu, aby se nažral vlk, co si budem povídat.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Asi by semafor nebyl problém, ale kde sehnat lidi, co by ho respektovali ? A pokud je na druhým konci je to náhodou u konce rampy, tak nedává smysl to mít tady, kde jsou akorát schody.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ta Osová je zkrátka krásná ukázka toho, jak to dopadne, když se nechce (protože kdyby se chtělo, tak tam snad nebude problém udělat ten přechod se světelnou signalizací). Fungování výtahů v nedohlednu. Stejně tak není šťastný přístup na zastávku DC od severozápadu - buď na zastávku ZC a přes její východní konec na správné nástupiště, nebo přes lávku přes TT, přes silnici, a až poté po schodech dolů.


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
peno píše:
Nejde jen o to. Jde o to, že pokud nefungují výtahy, pak je tato část zastávky, díky této bariéře, bezbariérově nepřístupná.

V tom případě můžou Pražáci zrušit metro, SŽ většinu nádraží atd.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Když už mluvíme o Osové, kdy mají být v provozu výtahy? Až v prosinci, to doufám ne.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Alanis: No, perforovaný plech je podle mého něco jiného, než to roštové schodiště k trolejbusům. Jinak umístěné je celkem logicky, osobně se mi na něm orientuje dobře i s ohledem na to, kam ústí nahoře.
Peno: Jestli se bojíš výšek, máš možnost obejít celou zastávku dokola, vyjít po chodníku serpentinou k přechodu na mostě a pak si vybrat, kam pokračuješ. Není to bariéra, že nemůžeš přecházet v čele zastávky přímo pod mostem.
Já tam teda párkrát přešel, dokud byla letní výluka a zkrátil si tak cestu ke schodům naproti, abych vyběhl na most k autobusu směr dálnice a Říčany.
Souhlasím se zábradlím, to místo je k přecházení nevhodné, ono ani v Pisárkách to není nic moc, když sice mám k dispozici světla, ale nevidím do zatáčky.
Sem bych prostě ani světelný přechod nedával, je to na křižovatce, analogicky ani na ní není dovolené chodit příčně po diagonále.
Tady mě zábradlí fakt neuráží. Trochu něco jiného to možná bude po dobudování chodníků ze strany od sídliště/pošty, pak se můžeme bavit o nějaké změně, ale radši bych dal nadchod s rampama, než světelný přechod v podzemí.
Zkrátit docházkovou vzdálenost je správné, ale nesmí se tak dít za každou cenu.
Třeba shora uvedená Zoo je úplně jiný případ.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Naposledy upravil Cracatit dne 06 říj 2022 18:22, celkově upraveno 2

Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
peno píše:
Nejde jen o to. Jde o to, že pokud nefungují výtahy, pak je tato část zastávky, díky této bariéře, bezbariérově nepřístupná. A to je problém pro lidi s kočárky, na vozíku, nebo lidi s těžkými kufry, či prostě pro starší, kterým je už za těžko vyšlapat ty schody. A těm by se zastávka v roce 2022 uzpůsobit měla, nezlobte se na mě. Kdyby s tou bariérou přišli, až bude zastávka kompletně dokončená se vším všudy, budiž. Ale ať se na mě nikdo nezlobí, na tomhle nedokončeném staveništi nemá tato bariéra co dělat :-x

To není pravda, protože existuje přechod přes trať v čele zastávky DC a chodník, který obchází schody serpentýnami. Ideální trasa to není, ale jako alternativní možnost k výtahu a schodišti je to dostatečný.

peno píše:
Poslední dobou mi fakt přijde, že se DÚ zbláznil a snaží se normálním lidem co nejvíc zkomplikovat život. Copak jim nestačil ten vopruz se zákazem zastavování a-67 na Moraváku?
Každopádně pro mě, a jistě nejen mě, se tím tato zastávka, minimálně do zprovoznění výtahů (nebo ty už fungují?) stala nepoužitelnou. Na děravé schody (o kterých stále doufám, že jsou jen dočasné a budou nahrazeny něčím normálním, hodným 21. století) mě s mým strachem z výšek nikdo nedostane a jinudy se odtamtud teď dostat nedá. Aneb, jak z relativně bezbariérové zastávky švihem pera vytvořit zastávku bariérovou. Ach jo.

Na Moraváku je problém v nedostatečné osové vzdálenosti kolejí. Bylo na to upozorňováno, ale při poslední rekonstrukci trati byl stávající stav ponechán.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Mě to teda přijde spíš jako plocha pro údržbu výhybek. Ani krajnice tam není snížená. A před výjezdem. Tam substrát nemá co dělat. A perforovaný plechy se používají všude, mají dost výhod.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 19:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]