Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 30 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Ten otevřenej dopis taky nemá chybu. Píše v něm mimo jiné, že linka 7 většinou nenavazuje na linku 8. Proč by proboha měla navazovat ještě na osmičku? Kolik lidí z těch třech zastávek asi tak jede na Křenovou a dál...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
King: vytloukání klínu klínem. Zkrátíme čekací dobu na Osové, prodloužíme čekací dobu na Lidické, večery ještě na delší čas, než je teď přestup na té Osové...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Ve zpravodaji Starého Lískovce je k tomu omezení věnována celá jedna stránka od DPMB. Není tam nic zajímavého krom toho, že po ukončení výluky Žabovřeská se předpokládá zkrácení doby přestupu mezi linkami 6 a 8 v době, kdy linka 7 nejezdí. Tedy ani náznak, že by mělo dojít k větší změně linkového vedení (zmíněná linka 9).
Kdo si to chce přečíst celé: https://www.staryliskovec.cz/cs/deni-v- ... -2023.html


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Zkapacitnění hlaváku by bylo fajn... Propojka ze 3. a 4. koleje směr Maliňák by pomohla hodně... pokud by se třeba wimbledon u Nových sadů upravil tak, aby se z koleje směr Starý Lískovec dalo přejet spojkou i na kolej směr Hybešova (nezapomínejte že Nové sady taky nejsou nafukovací a nemůže tam jet všechno přes jednu kolej), mohla by d-1 (nebo d-2, jak je komu libo) uvolnit prostor na 1. a 2. koleji... Sice by zdržovalo křížení tramvají v různých směrech, ale to pořád zabere o něco méně času, než čekat na odstanicování "zavazející" tramvaje...

Jinak směrování v Lískovci v koncovém úseku kde jsou poslední dvě zastávky se podle mě moc nedá udělat bez toho, aby měl Lískovec částečně zhoršený komfort... Poslat tam nějakou plnohodnotnou linku už by bylo trochu overkill když uvážíte, že ne každá čtvrť má luxusní tramvajové napojení...
Napadá mě leda nevyžadovat tak dogmaticky proklad tramvají na Lidické... Pokud by jezdily tramvaje v prokladu typu 0(d-1)-09(d-6)-15(d-1)-224(d-6)-30(d-1)-... místo prokladu přesně v polovině, tak je pořád maximální doba čekání akceptovatelných 9 minut a umožňuje to posunout trochu s časovou polohou d-6... Ale je otázka, jestli by se tím dalo něco získat...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Asi by od kampusu pomohla další expreska v době odjezdu největší vlny studentů, jedny koleje jsou podél Kounicovy, další velké koleje Lomená v Komárově, kde bydlí řada mediků a přírodovědců a šlo by se rychle dostat na konečnou dvanáctky bez nutnosti zatěžovat osmičku a hlavas.
Jinak souhlas s Robertem, taky se nádraží vyhýbám, jak můžu a radši jedu místo kombinace 9+8+regionálka kombinací z Lesnické trajflem 25 rovnou na špitál a pak regionálkou. Poslední dobou to časově vychází někdy i mírně rychleji.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
Robert: Můj člověk :-)

Ono i při cestě Osová-Česká ve večerních hodinách, pokud mi ujede 6, tak jsem tam dřív s 8+12, než s tou následující 6.

Osová-Semilasso zase vyjde rychleji 8+1, než čekat na další 6. Hybešova-Osová vyjde rychlej opět přes Nové Sady než kombinací 2+6, protože šestka dvojce vždy ujíždí před nosem, a když je 6 náhodou zpožděná a 2 ji dojede na Poříčí, tak do ní stejně nepřestoupíte kvůli krátkému nástupišti, a na NMB a Celní už je v tahu.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Je fakt, že já se role vyhýbám, jak to je jde, takže bych vždy volil některou z alternativních tras, i kdyby byla o něco delší.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: náhradní trasy, nebo resp. ty, které by měly být pro nějaký směr hlavní, jsou často delší. Např. z Osové do Technoparku by člověk mohl použít 25+12, nebo od nemocnice E56 (a pak 72 do TP). Jenže všechno je časově delší, takže nejlépe vychází 8+12 přes Nové Sady (což není úplně hlavas, ale odpovídá to myšlence, kterou tu psal jara255).


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Což by ovšem bohatě stačilo, neboť časem dojde (ať se to odpůrcům líbí nebo ne) k odsunu nádraží a s ním i ke změně linkového vedení tramvají. A pak by ten podpovrchový terminál byl jaksi k ničemu. Možná by se ho podařilo předělat na severojižní diametr, ale spíše by se to nepovedlo a byl by nevyužitý.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
peno píše:
A proto je potřeba celý ten terminál u hlaváku od základu překopat a zkapacitnit. Ale rozumně, prosím. Ne šotonesmysly, typu zakopání části tramvají pod zem, jak tu někdo (a všichni jistě víme kdo) dlouhodobě prosazuje. Pro začátek by přitom stačilo udělat propojku od kolejí 3 a 4 na Maliňák. To by dost pomohlo.
Podpovrchová varianta je jediná možnost jak navýšit kapacitu zastávek hlavní nádraží i pro dlouhodobý horizont a současně vyřešit i vyčerpanou kapacitu Benešovy a Nádražní.
Povrchové řešení přednádražního prostoru má ještě nějaké kapacitní rezervy. Například úpravou kolejiště a vstupů do podchodů by se dalo docílit prodloužení nástupních hran na cca 80 m. Současně by se daly prodloužit i zastávky Nové Sady. Nicméně, pořád by to bylo jen dočasné řešení na pár let než se přidaná kapacita zase vyčerpá.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Ono se už nedá jet 25 k botanické zahradě?


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Proč chtějí všichni na rolu není to, že chtějí jet vlakem, ale současná centralizace většiny linek, které se díky přestupnému systému zde koncentrují. To byla myšlenka a účel zavedení přestupného tarifu. Město se od ´95 rozrostlo nejen o obyvatele, ale zejména o studenty a přestupní uzel Hlavní nádraží přestává tento nápor zvládat. Kam například směřují studenti z Kampusu po skončení výuky? Osobně neznám kde přesně jsou ubytování, ale v případě, že směřují na koleje směr Kounicova - Kr. Pole, musí "zbytečně" na hlavák, tam přesednout na 12 a zbytečně se zde kumulují cestující, kteří by zde nemuseli být, protože by jeli přímým spojem do KrPole. Věřím, že podobný problém není jen aktuální 6/8, ale mají to ostatní městské čtvrtě. Pokud chci jet na druhý konec Brna, musím přes hlavák.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A proto je potřeba celý ten terminál u hlaváku od základu překopat a zkapacitnit. Ale rozumně, prosím. Ne šotonesmysly, typu zakopání části tramvají pod zem, jak tu někdo (a všichni jistě víme kdo) dlouhodobě prosazuje. Pro začátek by přitom stačilo udělat propojku od kolejí 3 a 4 na Maliňák. To by dost pomohlo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Aby se tam ti králíci vešli... On ten hlavák taky není nafukovací a představa, že by některá linka před nádražím uhnula do Masarykovy a zastavila až tam, nebo nedejbože zastavila u viaduktu, je pro některé městské části jako červený hadr na býka. Takže tak...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Přestupní systém má své limity. Přestupovat jednou, OK, přestupovat dvakrát je už vopruz, ale dá se to skousnout. Ale přestupovat třikrát a víc? Na to se vám normální člověk vykašle. Obzvlášť pokud nefungují garantované přestupy, takže při zpoždění čekáte 20 minut i déle. Obzvláště pak v Brně, kde garance přestupů je pomalu sprostý výraz.
Navíc, stále si myslím, že v Brně by se mělo preferovat spojení na hlavák, před spojením na Českou, už jen kvůli vlakům. Až bude v Lískovci funkční vlaková zastávka (současný stav je vše, jen ne funkční) s terminálem MHD, pak se můžeme o omezení tramvají na hlavák bavit. Ale do té doby by tramvaje na hlavák měly být prioritou.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3748
08 čer 2005 23:12
xxx píše:
A proč zrovna ty tři koncové zastávky s minimální poptávkou musí mít bezpodmínečně přímé spojení s hlavním nádražím? Proč ho nemůže mít třeba Štefánikova čtvrť? Nebo Soběšice? Žebětín? Bosonohy? V čem je to nádraží o tolik významnější než Mendlovo náměstí a Česká? Na nádraží se dostanou s jedním přestupem s čekáním do pěti minut. Jinde takový luxus nemají.

Když může Juliánov (tj. 4 zastávky v koncovém úseku, a to, že tam navazuje X autobusových linek, je irelevantní, protože tytéž linky jedou i přes Starou osadu, odkud jede linka 3 na Českou) požadovat, aby měl příme spojení s hlavním nádražím i s Českou, tak proč by to samé nemohl požadovat Starý Lískovec?

Za mě osobně jsou oba tyto požadavky při existenci přestupního tarifu neopodstatněné, bez nich by se doprava organizovala jednodušeji.

Nicméně čekací doba při přestupu mezi 6 a 8 by večer a o víkendu měla být kratší než 7 minut.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Asi tak, angličtina pro to má sousloví: in the middle of nowhere. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
Konec světa.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
ZGHK píše:
Jedna čistě technická poznámka. Taková nabíječka někde v horoucích peklech kdesi u hřbitova může (v krajním případě při souhře nepříznivých okolností) přijít klidně i na sto mega. A to není "téměř nic"...

Jakože v letním vedru se její provoz prodraží? Nebo co je míněno tím peklem?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

370
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
ZGHK: Máš pravdu; vlastně to není téměř nic, protože tu nabíječku pořídíš jednu a „máš vystaráno“ (trochu zlehčuji, ale jde o princip). Nový vůz (ať už bus, trajf nebo šalina), sice stojí „o něco míň“, ale rozhodně ti nestačí jeden/jedna… takže ve srovnání například s nákupem nových vozů to opravdu „není téměř nic“. Jsem rád, že jsme se pochopili.


Offline
333
21 dub 2009 20:30
iron_liver píše:
a nestálo to krom nákladů na nabíječku téměř nic.


Jedna čistě technická poznámka. Taková nabíječka někde v horoucích peklech kdesi u hřbitova může (v krajním případě při souhře nepříznivých okolností) přijít klidně i na sto mega. A to není "téměř nic"...


Offline
83
04 říj 2011 22:53
PvvS píše:
takže po návratu 25,26 se zbytek poruší ?(...)

Já jsem teda na situaci po návratu 25/26 velmi zvědavý - když jsem intenzivně remcal ohledně nového trasování linek v Líšni po dostavbě TT na Jírovu (ze kterého je postupem času jen větší a větší mizérie), z DP chodily v pozdějších fázích debaty i nejasné náznaky typu "uvidíme, jaká bude situace po ukončení výluky v Židenicích". Už jen vzhledem k tomu, že to lze i při +/- zachování vzkm přetrasovat i tak, aby byli spokojení všichni (napřímení linek do Líšně i zachování pestré nabídky přes Vinohrady, pouze ve frekvenci adekvátně snížené o to, že Líšeň bude obsluhována z velké části jinak), si stále ještě zachovávám velmi opatrný optimismus, že by ta celá dosavadní show s trolejbusy v Líšni jednou mohla být k něčemu. Klíčem jsou parciály (aktuálně trestuhodně nevyužívající svůj potenciál) a výstavba jedné nabíjecí troleje v Mariánském údolí nebo (snad i praktičtěji) u líšeňského hřbitova - pak se dá vše překreslit tak, aby to bylo ku prospěchu všem a nestálo to krom nákladů na nabíječku téměř nic. Nechme se překvapit..


Offline
7330
27 úno 2010 07:40
MartinV píše:
Robert: je to varianta, kdy je možná přestup kratší, ale celkově strávíš na trase víc času. Než se dvojka proplete přes Poříčí a Hybešku, tak to trvá. Ale je to samozřejmě možnost.

Díval jsem se na JŘ, a je tam čekání 7 minut, oproti tomu na osmičku je 5minutové. Takže nic.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zdeněk: Jasně, já vím, že 1 a 6 mají na Lidické proklad, spíš jsem tím chtěl říct, že hlavním limitem jsou čekání a garantovaná spojení, na které poukazuješ tím večerním malým spojením.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: je to varianta, kdy je možná přestup kratší, ale celkově strávíš na trase víc času. Než se dvojka proplete přes Poříčí a Hybešku, tak to trvá. Ale je to samozřejmě možnost.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 11:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]