Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 91 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
http://medlanky.cz/vysledky-ankety-o-pr ... emu-parku/

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Ty lidi jsou snad totálně retardovaný. :-D
Díky bohu, že tohle nebylo závazné.
xcav8: Kde že přesně najdu ten územní plán?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Pokud chápu obrázek správně, tak už je pozemek pro budoucí trať vykoupen.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Tak výsledky medlánecké ankety dopadly těsně v neprospěch nové trati.
http://medlanky.cz/vysledky-ankety-o-pr ... emu-parku/

37 % pro dvoukolejnou
10 % pro jednokolejnou
51 % proti tramvaji celkově.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Jinak co se týká TT na Kamechy.

Nevím přesně kdy ale v místě jednoho z vrtů v místě budoucího tunelu vyrostla jakás značka ...
Co to je nevím je jsem to lehce v rychlosti zahlédl ale minulej týden to tam nebylo....

Zda to souvisi s plánovanou tratí netuším ale vzhledem k místu (tedy nad budoucím tunelem je to pravděpodobné)


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Ondra K. píše:
Bohužel, je to tak.


A co nová trať v Olomouci na Nové Sady?


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Fantomas píše:
Zajímavé, že kvůli splnění norem se tam musí vybudovat protihlukové stěny. Takže chápu to správně tak, že v dnešní době už nejde postavit nová TT normálně v ulici v městské zástavbě?

Ostatně soudím, že vymřeme na práva.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
eframmcbeth: Kdysi dávno, když jsem v BAHNu dělal síť Brna (mého, fitkivního), tak jsem tam tuhle trať měl. Ale bral jsem jí jako podzemní. Na Konečňáku rychle zanořit, a na Mendláku spojit s tratí v místě, jak koleje zatáčí na Pekařskou. Přibližně. Tuhle síť jsem pak zanechal a smazal, myšlenku ale ne. Někdy třeba.
Každopádně…pokud tu je požadavek, že nové tratě musí mít protihlukové zdi, tak…ano, chápu to, je to přeci jen hlučné, že ano, ale na druhou stranu to zcela zabíjí jakýkoliv budoucí rozvoj. Třeba tu trať ze Staré osady. V územním plánu jsem kdysi dávno viděl, že po Gajdošové měla vést nějaká kolejová spojka mezi SO a Juliánovem… Tak to asi teda nevznikne (ne, že bych si kdy myslel, že to vznikne). Navíc, co případná trať k přesunutému nádraží apod.?
Tohle je asi to nejsmutnější, co se z tématu dozvídám. Jako kdyby současné tempo rozvoje tratí potřebovalo další překážku.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Takže v ČR máme v každém větším městě tramvaje v centrech měst a nikomu to nevadí, ale kdyby se někde chtělo zavést novou trať, tak to v podstatě nejde. To je zase absurdistán. Zajímavé, že na západě, např. ve Francii, vznikají zcela nové tramvajové linky napříč historickými centry měst, ale u nás, kde se tramvaje na rozdíl od západu nerušily, už nic nového postavit nejde. :roll:

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
No reálnější by bylo po vybudování VMO obnovit trať z St. Osady okolo židenických kasáren směr majlont. To by se tedy taky bez zdí neobešlo? To v praxi znamená buď snahu stavět prvně trať a pak to okolo, ale zárověň utlumit stavby nových TT v již zastavěných částech.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
To jako fakt? Takže kdyby se, řekněme, měla postavit trať třeba z Konečňáku na Mendlák po úvozu, tak to prostě "NEJDE" a nikdy technicky nepůjde, protože by kolem toho musely být zdi? Jaký to má odůvodnění tohle?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Bohužel, je to tak.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1342
17 črc 2010 21:41
Krno
Zajímavé, že kvůli splnění norem se tam musí vybudovat protihlukové stěny. Takže chápu to správně tak, že v dnešní době už nejde postavit nová TT normálně v ulici v městské zástavbě?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Já o vlku a Plotní v IS VZ: https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/677178


Offline
Uživatelský avatar

536
28 črc 2013 14:13
Ulice Olomoucká je po rekonstrukci výrazně tišší


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
xcav8: mechoš a ten druhé rozebírali Kamechy. Neb nějaký nevěřící Tomáš zde vypsal vše, co se má kutat a on že tomu nevěří, že se tak učiní, načež mechoš upřesnil jak se to má s Kamechami a začala o nich diskuze, která se oddělila od původní diskuze reko TT k depozitu.
mechoš: Rozchod bude duální, jednak 1435mm a vedle 1524mm ať máme další unikát. Nápad převzat od beusáků biggrin A nauč osmáky hrabat, ti poslouží na stavbu tunelu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Rem píše:
Stavba šaliny na Kamechy není rekonstrukce. Když bude nejhůř, a od dubna 2017 se kopat nezačne, mechoš vyfasuje krumpáč a lopatu a začne s přípravou na vlastní pěst. A já ho sem tam dojdu zbuzerovat, aby vše dělal technologicky správně. sarcastic


Takže myslíš že mnou plánovaný rozchod 1245 neprojde ? :-P


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Rem píše:
Stavba šaliny na Kamechy není rekonstrukce. Když bude nejhůř, a od dubna 2017 se kopat nezačne, mechoš vyfasuje krumpáč a lopatu a začne s přípravou na vlastní pěst. A já ho sem tam dojdu zbuzerovat, aby vše dělal technologicky správně. sarcastic


Já myslel, že se pořád baví o Líšni. :-)

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Stavba šaliny na Kamechy není rekonstrukce. Když bude nejhůř, a od dubna 2017 se kopat nezačne, mechoš vyfasuje krumpáč a lopatu a začne s přípravou na vlastní pěst. A já ho sem tam dojdu zbuzerovat, aby vše dělal technologicky správně. sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Jaká EIA, jaké uzemní rozhodnutí když se jedná o rekonstrukci?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
mechoš píše:
Jenže to co tvrdíš neni úplně pravda ....
Musí se to postavit nejpozději do konce roku 2019 jinak by se přišlo o dotace.

Jinak geologický průzkum probíhal začátkem roku a už je dávno ukončen ;-) ( Jak dopadl nevím, ale je už ukončen)
Takže předpokládám, že zahájení někdy kolem dubna 2017 je zcela reálné.


Rozpočtové období je do roku 2020 včetně, ale čerpat bude možné až do roku 2023.

Že je ukončen je klidně možné, každopádně od té doby se příprava nepohnula. Koukám, že si někteří představují přípravu investiční akce jak Hurvínek válku. EIA, územní rozhodnutí a stavební povolení si asi vycucáme z prstu a Vokřál zavolá Frantovi z [dosaďte stavební společnost dle vlastních preferencí], že tam chlapi můžou zítra naběhnout a kdyby to šlo bez papírů, bude jen rád. ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Konstruktivní kritiku beru, ale vycházet automaticky z domněnky, že co se dříve nepovedlo, tak se nepovede i teď neberu.
A co se týče těch 95% i v tomto hodnocení bych byl opatrný.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
xcav8: Pesimismus? :-D
Podívej, já taky chci, aby se začalo stavět. Pokud bych pro to mohl něco udělat, tak bych to udělal. Stále bych ale byl VELMI skeptický. Jako teď. Aneb: snažím se o nejlepší možnost, připravuji se na nejhorší. A nazývej mě pesimistou… Špatně.
Pokud tu máme jev, který v 95% případů produkuje jistý, stejný výsledek, který je shodou okolností vnímán jako negativní, a pokud já, před tím, než ten jev vyprodukuje výsledek, udělám „proroctví“ (pro nedostatek lepších slov v češtině, na angličtinu tu jsou asi někteří alergičtí), že to dopadne opět negativně, nejsem pesimista, pouze říkám to, co má největší pravděpodobnost, že to tak doopravdy bude. Jednoduché, fakt.
Doufám, že je všem jasný, že budu velmi rád, když se budu mýlit. Protože nakonec mi jde jen o to, aby se doopravdy KONEČNĚ něco stavělo. Sice si myslím, že jsou důležitější tratě, jako na Kemechy, Lesnou, nebo Kampus, ale čert to vem, ať je alespoň něco.
Názor je názorem, nevím, jak může být konstruktivní. Kritika může. A co se týče šíření něčeho, tak se obávám, že to je na ostatních, jestli to, co píšou, vezmou nějak vážně. Já pevně doufám, že ostatní mají vlastní názor, a že se mnou maximálně tak budou souhlasit.
Chceš něco konstruktivního? OK, co tohle:
Úplně už vidím, jak tu bude zase nějaké občanské sdružení, kterému bude děsně vadit, že jim trať povede u baráku. A budou podávat všelijaké stížnosti a někdo se tím bude muset zabývat a zase tu bude nějaké zpoždění. Nebo pak že bude nějaký problém s výběrem nějakých firem, co budou zařizovat nějakou část, zase tohle někdo napadne, soud a bude to trvat přibližně věčnost.
Takže ano, jsem velmi skeptický, budu věřit, až se doopravdy stavět bude, uznám, že jsem se mýlil, jak se tam zahájí provoz, do té doby budu jen doufat. Ale za věřícího mě nikdo fakt považovat nemůže.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Naxashi píše:
Pavel: Super. Šílený peníze, tak uvidíme. Stále ale nevěřím. Prostě to propadne. :-D
Je tam zmínka o R35. Pokud dobře vím, všechny Rka byly převedeny na Dčka.
A je opět strašně super, jak tam nevidím nic o D6. Wow. Prostě…neuvěřitelný. Já to říkám furt. KV kraj je díra, a ta dálnice tam nepovede.


Nechci být přehnanej optimista a taky uvěřím až se začne stavět, ale zase mne stále nebaví číst, jak to stejně nepůjde a že to propadne blablabla....
Tyhle názory rozhodně nejsou konstruktivní a zbytečně šíří ještě vetší pesimismus, než je na místě.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Pavel: Super. Šílený peníze, tak uvidíme. Stále ale nevěřím. Prostě to propadne. :-D
Je tam zmínka o R35. Pokud dobře vím, všechny Rka byly převedeny na Dčka.
A je opět strašně super, jak tam nevidím nic o D6. Wow. Prostě…neuvěřitelný. Já to říkám furt. KV kraj je díra, a ta dálnice tam nepovede.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 zář 2024 00:37
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]