Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 11 z 235    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 235  Další
Autor Zpráva
Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Jo, mezitím se sice srihlo půl votu zkanibalizovat, ale už to je snad vše pohromadě.
No ale o okno zase přislo Mario; rovnou o to čelní, prasklina od šutru je dlouhá a je ve výhledu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

4000
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jelikož tu stále není vlákno 32Tr, tak aspoň sem. Zdá se, že se 3315 po lapálii s prasklým pravým bočním sklem mezi 2. a 3. dveřmi konečně vrátí do provozu, neb okno již vyměněno.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

775
21 lis 2010 09:08
Předpověď vypravenosti na linku H24 je následující.
26. 8. 17Tr
27. 8. 9Tr
2. 9. 14Tr
3. 9. 7Tr

Provoz retro vozidel bude pravděpodobně pokračovat do konce září v obdobném schématu střídání vozů 3502 a 3601 jako doposud.

_________________________________
Obrázek


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ta 3621 se nějak zapomněla světle zašedit, je už odstavená 3 měsíce na nápravu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
127
30 kvě 2010 19:33
U toho tempomatu nezapomeň na sekčáky a vyhýbky.


Offline
Uživatelský avatar

2702
13 črc 2009 13:42
Mně se to u NS12 nikdy nepodařilo zapnout. Logiku té páčky jsem dosud nepochopil. A hlavně než bych to zapnul, tak brzdím u další zastávky nebo u semaforu. U městského autobusu by byl daleko smysluplnější omezovač. U svého osobního auta jsem funkci cruise snad v životě nepoužil. Pořád to mám přepnuté na limit.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Jsem trochu zmaten, ale technika jízdy u trolejbusu je našlápnout a nechat jet setrvačností (dle podmínek/situace samozřejmě), tedy k čemu tempomat u trolejbusu? Nebo je to nějaká chytřejší věcička, která myslí trochu na spotřebu?


Offline
Uživatelský avatar

7035
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V aktualitě k zařazení 32Tr je uvedeno, že tyto vozy nemají tempomat. Což třeba u aut je už dnes standardem. Tak mě napadá, jak často řidiči tempomat využívají, příp. co by mohlo být důvodem, že jej tento typ mít nebude? (Zatímco SOR TNS 12 zřejmě ano)


Offline
Uživatelský avatar

4000
25 led 2006 16:11
všudezdejší
pdbrno - nejspíš snaha šetřit náklady na drátech.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
179
23 led 2011 03:17
Proč se používal společná jedna stopa pro tramvaje i trolejbusy kdysi dávno?Viz foto
https://foto.bmhd.cz/foto/13144?searchP ... Brno#photo


Offline
7518
27 úno 2010 07:40
A je to jasné. Rozmazlujete je.


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Já se musím výrobku Libchavského maringotkového závodu ve variantě Jediného správného výrobce výzbroje zastat, že málokdy jezdíme s něčím, čemu něco svítí. Resp spíš je to asi tím, že v Komíně to řešíme. Nejčastěji ABS (resp tedy EBS), nebo porucha hlídače izolace, zbylé rozsvícení jsou znepojízdňující.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7518
27 úno 2010 07:40
Pokud na SORce něco nesvítí, je komplet chcíplá. Kontrolky značí život!


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ježkovy zraky, na traktoru se rozsvítí závada a někdo to kvůli tomu odstaví? Já bych byl rád, že to konečně funguje normálně. Sorka, kde nic nesvítí, je podezřelá. :mrgreen: :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

128
18 dub 2007 20:11
Dle info od řidičky se rozsvítil po přejetí odizolovaného úseku nápis stop, po příjezdu do vozovny se již vůz choval normálně. To že je tam pekelně dlouhej úsek bez napětí je věc druhá.


Offline
Uživatelský avatar

775
21 lis 2010 09:08
Mně hlavně přijde, že je to v místě, kde se dá přeložit na stopu od Vojenské nemocnice, která je pod proudem. Takže je otázka, co za tím skutečně bylo.

_________________________________
Obrázek


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Nouzový pojezd je podmíněn několika faktory, z nichž samosebou jednak musí být detekována ztráta napětí, pak hlavní je aktuální nabití baterií 24V, pak umět pojezd aktivovat. Je to zmáčknutí jednoho vypínače a pak dlouhé podržení jednoho tlačítka, 10 sekund. Ne každý je trpělivý, zdá se to v krizové situaci jako věčnost. Právě netrpělivost je hlavní příčina neaktivace.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
3003
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, prý má nouzový pojezd, ale občas prostě dojde i baterka. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Měl jsem za to, že 31Tr má nouzový pojezd?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
179
23 led 2011 03:17
https://twitter.com/Ondrejova_CT/status ... 77253?s=20 tlačení trolejbusu


Offline
85
04 říj 2011 22:53
Ondra K. píše:
Oprava těch mostů je zatím zařazena na léta 2025 až 2026 a tou dobou už bude dost parciálů na to, aby se tahle výluka dala vyjezdit i na baterky.

Já teda pevně doufám, že až bude parciálů více, tak se něco hne v myšlení DP a primárně překreslí linkové vedení tak, aby bylo baterek náležitě využito v každodenním provozu. Nákupy parciálů jen za účelem toho, aby se mohlo postupně rozkopat pod trolejemi celé Brno, ale daly se vyjíždět výluky bez zapojení autobusů, mi připadají dost neekonomické - už i těch aktuálních 10 ks, co se sem tam podívá na výluku, aby pak zbytek roku vozily baterku pod drátem, mi připadá jako celkem solidní úlet.


Offline
7518
27 úno 2010 07:40
I kloubových? Navíc se parciály možná budou hodit pro větev Rola-Olomoucká, ne?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6203
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Oprava těch mostů je zatím zařazena na léta 2025 až 2026 a tou dobou už bude dost parciálů na to, aby se tahle výluka dala vyjezdit i na baterky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3229
14 čer 2004 18:56
blekfild
b1 píše:
Že jsem tak smělý, ale stavba této nové trati se vyplatí víc, než nechat ty trolejbusy jezdit otáčet na Novolíšeňskou? Nebo tou dobou už trať ulicí Jedovnickou nebude existovat?

myslím, že ta smyčka najde využití i po ukončení výluky :-)
Každopádně na přestup na šalinu to bude mnohem pohodlnější, než kdyby šráky jezdily po Jedovnické.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, vyplatí. Protože kdyby se mělo jezdit v takovém množství otáčet na Novolíšeňskou, tak se to neobejde bez nové měnírny. Současná trať by to neutáhla.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5872 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 235  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 dub 2025 18:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]