Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6938
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
PvvS: též jsem zvědavý, jak to bude s obměnou vozového parku, až začnou dojíždět např. plyňáky, kterých, byť postupně, bylo hodně v krátkém čase.


Offline
Uživatelský avatar

9275
10 čer 2004 11:19
Taky je výhodné ten vozovej park průběžně obměnovat, ne jak doteď hromadně. A brát 5-10 vozů ročně, tak se i ty baterky dají měnit postupně.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Tak já nevím, já bych rád tyhle trolejbusy viděl na 67 (s kratším intervalem). Než se to zatrolejuje.
Asi to zase vidím jinak. Jestli to tam bude jezdit tak málo, tak to asi nemá cenu moc řešit, to uznávám, ale spoléhat se na provoz z baterek na neurčito mi nepřijde jako dobré rozhodnutí. Baterie degradují, stojí řádné peníze…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6938
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: a přesně proto DP pořídil parciální trolejbusy. :mrgreen:
Vzhledem k rozvoji oblasti myslím může být vhodnější využití parciálů nyní bez drátů, kdyby se třeba v budoucnu měnila trasa.


Offline
Uživatelský avatar

3215
14 čer 2004 18:56
blekfild
Naxashi: při intervalu 10/20/20 nedává smysl trolejovat 2x5 km. To už by pak bylo lepší natáhnout dráty mezi Kr.Pole nádraží a Štefánikovou čtvrtí (3,7 km) a daly by se zatrolejovat 44/84 v úseku Mendlovo nám - Stará osada.
Když už drátovat Kociánku, tak jen po Sadovou, kde bez tak bude časem končit část spojů.
Jinak bych se té 30+43 nebál, v podstatě totéž úspěšně funguje na linkách 4 a 5 ve Zlíně k zoo, tam je bez drátů taky 5 km každým směrem, byť o něco menší převýšení.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Zeptám se, i když mi je odpověď vcelku jasná: neplánují se tam natáhnout dráty?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2572
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Ondra K. píše:
Má se tam jezdit parciály na baterie.

Nahoře na Klariskách by se hodilo mít nabíjecí stanici, byť obraty tam jsou ostré. Ale trochu si říkám, jestli ten kopec není trochu náročná výzva.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6170
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Má se tam jezdit parciály na baterie.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Ony se mají tahat dráty do těch slavných Soběšic? Fakt? Kde je nějaká zpráva o tom, nic jsem nikde nezaznamenal.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6938
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V souvislosti s plánovaným prodloužením linky 30 do Soběšic předpokládám dojde k zániku 43, je to tak?
Nebo budou v provozu obě linky? Samozřejmě předpokládám se zachováním rozsahu obsluhy.


Offline
2743
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak N91 bude narvaná asi vždycky, když jede velkou část trasy po denní lince jedna a začíná někde u Labské uprostřed sídliště.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
Včera jsem poprvé vyzkoušel rozjezd v 0:30 směr Kénik. N91 docela slušně obsazená, nasedl jsem do N90, tam 8 člověků. Na to, že bylo úterý, teda už středa, tak mi to nepřipadá úplně jako propadák.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Taky to resim pres aplikaci v mobilu (to snad ani jinak nejde?), ale i tak si svoloc dovoli rict o penize navic a nebo mne jinak ojebat. Navic kolikrat ma dojet “Tomas” a dojede “Danylo”. Kdy se budu chtit nechat ojebat, muzu cestovat normalnim taxikem nevalne povesti. Ale tak nejak mi porad po ceste po meste vychazi v noci nejrozumeji nocni mhd


Offline
2743
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je právě kouzlo apky Bolt nebo Liftago, u obou vidíš trasu a cenu, platba kartou je volitelná, ale pokud ji třeba v Liftagu mám, sám si volím, jestli dám díško a kolik, jestli jsem byl spokojen a tak. Ze dvaceti jízd letos a loni jsem byl vyloženě nespokojený jenom jednou a to jen proto, že při volbě VIP přijel sice maník s Volvem, ale mohl se posrat do výšky, že chci přepravit vodicího borderáka a nejedu v kvádru. Bylo to v Praze na hlavním, tak jsem ho poslal do ##MLUVÍM SPROSTĚ##, když se neumí chovat a objednal si úplně obyčejnou jízdu taky na Liftagu se starším borcem a ten naopak jízdu vylepšil tím, že nám i poradil cestu, kudy vejít do poměrně složité budovy jednoho paláce a ještě jsme docela fajn pokecali.
Na cizince narážím zřídkakdy. Zato mi apka docela často přihraje někoho se Supem, často trojkovým nebo Koktou, taky často dvojkovou nebo trojkovou, jednou to byla Toyota Auris a jednou úplně starý Sup z roku 2004, ale zase s úplně pohodovým borcem, co už nechtěl jezdit dálkovku s dodávkou, tak vozí lidi a taky jsme pokecali.
Pokud jsem jel s cizincem, tak ani s ním nebyly námitky k trase po Brně, kde to dobře znám.
Musím taky říct, že třeba oproti situaci v letech 2008-2010 je to mnohem lepší, je větší nabídka i víc lidí, co se nebojí vzít psa. Na některé trasy to bylo v uvedených letech fakt problém, dokud jsem si nezapsal čísla pár lidí, se kterýma se dalo jet pravidelně a spolehlivě.
Nejvíc mě asi dostal starší borec s hlasem Josefa Beka a malým Suzuki Swift červené barvy, pes byl zvyklý jezdit v kufru, tak že i u takhle malého auta ho tam dáme a fakt jo, zaklaplo se a jedeme, pes zabere celej kufr ale totálně spokojenej, že se jede.
Pán už prý nejezdí, což je škoda, protože byl milý a pozorný, takových lidí není nikdy dost. Jezdili ještě s dalším kolegou pod stejným dispečinkem Ave Taxi. A právě dokud nebyly apky, docela často se stávalo, že člověk jel jinudy, nebo musel přijmout vysokou cenu.
Teď s Liftagem se mi naopak stává, že pánové (dámu jsem zatím za volantem nepotkal) trvají vyloženě na nastavené trase podle navigace a odchylku o ulici nebo okolo bloku z druhé strany berou jen neradi.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9275
10 čer 2004 11:19
Hm, tak to nevím s ký m jezdíš.. Bolt/Liftago si objednám přes aplikaci, mám tam cenu, rovnou zaplatím a čekám na taxík. A nikdy jsem nepřiplácel.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Až budou u Boltu a Liftaga jezdit normální česky mluvící řidiči a ne zloději z ukrajiny (ale tak mají to v národní povaze), kteří "záhadně neumí počítat naše peníze", případně "záhadně chtějí přispět na naftu", nebo teď naposledy "záhgadně nemají na vrácení", pak je budu klidně využívat.
Do té doby budu klidně hodinu čekat na rozjezd.


Offline
2743
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS: Přesně tak, vyhraje tágo, zvlášť s apkou v telefonu, ve které mám tu a tam slevu (Liftago).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9275
10 čer 2004 11:19
Pokud se ukáže, že ty spoje jsou vytížený a používaný, tak nevidím problém v jejich používání. Jednou člověk žije ve městě, tak se chce pobavit, zkulturnit i po práci. A ne je vlítnout někam do kina/divadla na večerní představení a pak si i někde v klidu sednout.

A kolikrát se mi stalo, že člověk prostě v tý práci musí být odpoledne dýl. A při variantě čekat hodinu na nádru, nebo vzít taxíka, tak vyhraje taxík.


Offline
2743
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.Haluza: Díky za upřesnění, pořád tu mám k dispozici excel se starýma linkama před rokem 2006, co tu kdysi koloval, ale z něj nezjistím přesnou trasu. Jen vím, že ta linka existovala a ano, co by hledala v Modřicích, s tím souhlasím. Měl jsem babičku a dědu ve Frutě, pod oknama jim stavěla 49 a nočka a právě před výstavbou Olympie byly drůbežárny jednou z konečných. Proto si tu 72 pamatuju. Jen jsem si myslel, že jezdila víc na Černovice a Komárov, než Líšní.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2595
13 črc 2009 13:42
Mě tam spíš fascinují ty naprosto nezapamatovatelné časy odjezdů u většiny linek, každou hodinu úplně jiné. Žádný rovnoměrný interval, nic. Jak kdyby to jezdilo, jak se tomu zachce. Nebo jak kdyby ty jízdní řády vytvářel generátor náhodných čísel.


Offline
319
21 dub 2009 20:30
Jako bacha, jízdní řád 72 měl v 80. letech jinou formu než jaká byla u zbytku brněnských busů. Bylo v něm uvedeno cca 8 nejdůležitějších zastávek na celé trase a u každé z nich odjezdy. Těch variant trasy bylo spousta a písmenka se až na výjimky neužívala.
V tom odkazovaném souboru je uveden přepis do tradiční formy, reálně na zastávkách však JŘ vypadal jinak.


Offline
Uživatelský avatar

3215
14 čer 2004 18:56
blekfild
P. Haluza píše:
Je teda pravda, že v některých obdobích jezdila až do Modřic do smyčky tramvají, ale pouze vybranými spoji.

Baví mě, jak vznikají dlouhé debaty nad něčím, co si může každý najít za 10 vteřin rovnou na BMHD :-)
https://static.bmhd.cz/data/bmhd-archiv ... 89abus.pdf
Z toho jízdního řádu je vidět 72 přes celé Modřice 2x-3x do hodiny a naopak s ukončením u drůbežáren jen 2 spoje za den. Btw ten písmenkový jízdní řád byl fakt peklo, to by i přes krátký interval protřebovalo ČSAD formát.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6938
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit: ano, 67 by si zasloužila A) klouby, a nebo B) kratší interval. Pokud zde ale máme sóla, pak 4dveřáky jsou přesně to, co by zde mělo být k rychlejší výměně kaštanů.


Offline
2814
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Je teda pravda, že v některých obdobích jezdila až do Modřic do smyčky tramvají, ale pouze vybranými spoji.


Offline
Uživatelský avatar

3718
08 čer 2005 23:12
Ono v době, kdy tato linka jezdila, v oblasti Olympie nebylo nic, jen ty drůbežářské závody, žádná nákupní centra a obchody.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 črc 2024 14:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]