Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 13 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Včera jsem poprvé vyzkoušel rozjezd v 0:30 směr Kénik. N91 docela slušně obsazená, nasedl jsem do N90, tam 8 člověků. Na to, že bylo úterý, teda už středa, tak mi to nepřipadá úplně jako propadák.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Taky to resim pres aplikaci v mobilu (to snad ani jinak nejde?), ale i tak si svoloc dovoli rict o penize navic a nebo mne jinak ojebat. Navic kolikrat ma dojet “Tomas” a dojede “Danylo”. Kdy se budu chtit nechat ojebat, muzu cestovat normalnim taxikem nevalne povesti. Ale tak nejak mi porad po ceste po meste vychazi v noci nejrozumeji nocni mhd


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je právě kouzlo apky Bolt nebo Liftago, u obou vidíš trasu a cenu, platba kartou je volitelná, ale pokud ji třeba v Liftagu mám, sám si volím, jestli dám díško a kolik, jestli jsem byl spokojen a tak. Ze dvaceti jízd letos a loni jsem byl vyloženě nespokojený jenom jednou a to jen proto, že při volbě VIP přijel sice maník s Volvem, ale mohl se posrat do výšky, že chci přepravit vodicího borderáka a nejedu v kvádru. Bylo to v Praze na hlavním, tak jsem ho poslal do ##MLUVÍM SPROSTĚ##, když se neumí chovat a objednal si úplně obyčejnou jízdu taky na Liftagu se starším borcem a ten naopak jízdu vylepšil tím, že nám i poradil cestu, kudy vejít do poměrně složité budovy jednoho paláce a ještě jsme docela fajn pokecali.
Na cizince narážím zřídkakdy. Zato mi apka docela často přihraje někoho se Supem, často trojkovým nebo Koktou, taky často dvojkovou nebo trojkovou, jednou to byla Toyota Auris a jednou úplně starý Sup z roku 2004, ale zase s úplně pohodovým borcem, co už nechtěl jezdit dálkovku s dodávkou, tak vozí lidi a taky jsme pokecali.
Pokud jsem jel s cizincem, tak ani s ním nebyly námitky k trase po Brně, kde to dobře znám.
Musím taky říct, že třeba oproti situaci v letech 2008-2010 je to mnohem lepší, je větší nabídka i víc lidí, co se nebojí vzít psa. Na některé trasy to bylo v uvedených letech fakt problém, dokud jsem si nezapsal čísla pár lidí, se kterýma se dalo jet pravidelně a spolehlivě.
Nejvíc mě asi dostal starší borec s hlasem Josefa Beka a malým Suzuki Swift červené barvy, pes byl zvyklý jezdit v kufru, tak že i u takhle malého auta ho tam dáme a fakt jo, zaklaplo se a jedeme, pes zabere celej kufr ale totálně spokojenej, že se jede.
Pán už prý nejezdí, což je škoda, protože byl milý a pozorný, takových lidí není nikdy dost. Jezdili ještě s dalším kolegou pod stejným dispečinkem Ave Taxi. A právě dokud nebyly apky, docela často se stávalo, že člověk jel jinudy, nebo musel přijmout vysokou cenu.
Teď s Liftagem se mi naopak stává, že pánové (dámu jsem zatím za volantem nepotkal) trvají vyloženě na nastavené trase podle navigace a odchylku o ulici nebo okolo bloku z druhé strany berou jen neradi.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Hm, tak to nevím s ký m jezdíš.. Bolt/Liftago si objednám přes aplikaci, mám tam cenu, rovnou zaplatím a čekám na taxík. A nikdy jsem nepřiplácel.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Až budou u Boltu a Liftaga jezdit normální česky mluvící řidiči a ne zloději z ukrajiny (ale tak mají to v národní povaze), kteří "záhadně neumí počítat naše peníze", případně "záhadně chtějí přispět na naftu", nebo teď naposledy "záhgadně nemají na vrácení", pak je budu klidně využívat.
Do té doby budu klidně hodinu čekat na rozjezd.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS: Přesně tak, vyhraje tágo, zvlášť s apkou v telefonu, ve které mám tu a tam slevu (Liftago).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Pokud se ukáže, že ty spoje jsou vytížený a používaný, tak nevidím problém v jejich používání. Jednou člověk žije ve městě, tak se chce pobavit, zkulturnit i po práci. A ne je vlítnout někam do kina/divadla na večerní představení a pak si i někde v klidu sednout.

A kolikrát se mi stalo, že člověk prostě v tý práci musí být odpoledne dýl. A při variantě čekat hodinu na nádru, nebo vzít taxíka, tak vyhraje taxík.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.Haluza: Díky za upřesnění, pořád tu mám k dispozici excel se starýma linkama před rokem 2006, co tu kdysi koloval, ale z něj nezjistím přesnou trasu. Jen vím, že ta linka existovala a ano, co by hledala v Modřicích, s tím souhlasím. Měl jsem babičku a dědu ve Frutě, pod oknama jim stavěla 49 a nočka a právě před výstavbou Olympie byly drůbežárny jednou z konečných. Proto si tu 72 pamatuju. Jen jsem si myslel, že jezdila víc na Černovice a Komárov, než Líšní.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Mě tam spíš fascinují ty naprosto nezapamatovatelné časy odjezdů u většiny linek, každou hodinu úplně jiné. Žádný rovnoměrný interval, nic. Jak kdyby to jezdilo, jak se tomu zachce. Nebo jak kdyby ty jízdní řády vytvářel generátor náhodných čísel.


Offline
335
21 dub 2009 20:30
Jako bacha, jízdní řád 72 měl v 80. letech jinou formu než jaká byla u zbytku brněnských busů. Bylo v něm uvedeno cca 8 nejdůležitějších zastávek na celé trase a u každé z nich odjezdy. Těch variant trasy bylo spousta a písmenka se až na výjimky neužívala.
V tom odkazovaném souboru je uveden přepis do tradiční formy, reálně na zastávkách však JŘ vypadal jinak.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
P. Haluza píše:
Je teda pravda, že v některých obdobích jezdila až do Modřic do smyčky tramvají, ale pouze vybranými spoji.

Baví mě, jak vznikají dlouhé debaty nad něčím, co si může každý najít za 10 vteřin rovnou na BMHD :-)
https://static.bmhd.cz/data/bmhd-archiv ... 89abus.pdf
Z toho jízdního řádu je vidět 72 přes celé Modřice 2x-3x do hodiny a naopak s ukončením u drůbežáren jen 2 spoje za den. Btw ten písmenkový jízdní řád byl fakt peklo, to by i přes krátký interval protřebovalo ČSAD formát.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Cracatit: ano, 67 by si zasloužila A) klouby, a nebo B) kratší interval. Pokud zde ale máme sóla, pak 4dveřáky jsou přesně to, co by zde mělo být k rychlejší výměně kaštanů.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Je teda pravda, že v některých obdobích jezdila až do Modřic do smyčky tramvají, ale pouze vybranými spoji.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Ono v době, kdy tato linka jezdila, v oblasti Olympie nebylo nic, jen ty drůbežářské závody, žádná nákupní centra a obchody.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Cracatit píše:
Vím, že existovala kdysi z Řečkovic linka 72, co prý jezdila jeden čas až do Modřic k drůbežárnám a snad vynechávala celé Modřice i dnešní oblast Olympie a byla hodně expres, až na to, že jela snad ve třech párech za den.Jenže to bylo dávno, hodně dávno, než vznikly expresky jako E50.


Samozřejmě vynechávala Modřice, co by tam taky hledala? Jezdila v základní trase Řečkovice, hřbitov -- Chrlické náměstí, z Líšně po trase dnešní 78. No a vybrané spoje byly z Chrlic prodlouženy k drůbežárně, což je pořád trasa dnešní 78 až k Olympii. A dokonce něco jezdívalo k Uhelným skladům, což je oblast pokrytá účelovými spoji dnešní linky 511.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak zrovna z Bastru přes Komín až na Žluťák je extrém. Jde to v kombinaci 1+35 přes Mendlák, i když teda jízdní doba je dobrá šílenost třeba z Přístaviště.
Jinak navrhovaná linka ze ŠČ na okruh a odsud do nákupáku na Červeném Mlýně a na KPN je dost mimo to, co pokrývá 67, která by potřebovala jezdit v kloubech po 10 minutách ve všední den a ne ve čtyřdveřácích (typicky 7113, 7101), které jsou na tuhle linku úplně nesmyslné stroje.
Když už něco tahat po okruhu a po estakádě, tak spíš nějakou expresku z KPN na Vincky se zastávkou nahoře u šaliny, dojet dolů na Provazníkovu, doleva a dolů zpátky na okruh, vynechání ŠČ mi připadá jako hovadina, stavět někde na Tomkáči podle nových možností, vynechat Kasárna a SO, rovnou nahoru na Pálavák, pak bez zastavení kolem spalovny k vozovně Slatina a hurá na terasy s konečnou Areál Slatina.
Vím, že existovala kdysi z Řečkovic linka 72, co prý jezdila jeden čas až do Modřic k drůbežárnám a snad vynechávala celé Modřice i dnešní oblast Olympie a byla hodně expres, až na to, že jela snad ve třech párech za den.
Jenže to bylo dávno, hodně dávno, než vznikly expresky jako E50.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
7336
27 úno 2010 07:40
Omyl. Já jen nejsem z těch, co dostanou nápad a bez ohledu na ekonomiku a provozní možnosti jej prosazují. Zítra tě napadne, že by byla super linka z Bystrce přes Komín a Jundrov na Žluťák, protože lidé z Bystrce určitě do Jundrova, MOÚ nebo na Barvičku do školy jezdí. Taky budeš chtít, aby to zaplatilo město, i když můžou jet s přestupem?


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Financovat takovou linku by mělo ve skutečnosti město, jako se to dělá i u jiných linek a navýšit tím placené km (ne, že se to pak ubere jinde). Pan Robert totiž asi rád vyhání lidi do aut, však těch kolon v Brně máme málo. Tím nemluvím nějak o tomto spojení přímo, ale vyznělo mi to tak ze slov pana Roberta, když tady mluví o dopravě jen k základní potřebě.
Podobným principem by se totiž dala třeba linka 67 z 80% trasy zrušit, protože její trasa je většinou v docházkové vzdálenosti dalších linek. Teď nejde o nějakém komfortu nějakého přímého spojení, ale v Brně bychom měli mluvit spíš o nějaké relaci lidí, které tohle spojení chybí a radši pojedou většinou autem a přispějí tak obecně k té "kvalitní" brněnské dopravní situaci, která už zde je teď. Tím myslím situaci v okolí NCKP celkově.


Online
7336
27 úno 2010 07:40
Ne, to je klasické základní spojení "do civilizace." Ale pokud by Bosonohy chtěly např. linku do Kohoutovic, tak nevidím důvod, aby se jim vyhovělo bez financování z jejich strany. Stejně tak linka z Lesné k Tescu a KPN. Tam se dá dostat s jedním přestupem, popř. přímo jinak, tak by to byl takový nadstandard, který by si městská čtvrť platila. Nevidím důvod, aby kvůli placení tohoto nadstandardního spojení Brnem byla omezená doprava třeba na lince 33, protože na ni už nezbyde.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert píše:
...proč by toto spojení měli platit všichni...

Takže linku 69 budou platit Bosonohy, linku 43 Soběšice, spolu s linkou 57 (tu budou kofinancovat ještě Útěchov a Vranov) atp.? To snad ne-e..


Online
7336
27 úno 2010 07:40
Pro denní potřebu Billa, Albert, Lidl a Penny bohatě stačí. Že někdo potřebuje courat po specializovaných obchodech, neznamená, že tam musí mít přímé spojení. Možností, jak se tam dostat s jedním přestupem, má dostatek.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Člověk tady fakt nemůže navrhnout linku, aniž by byl obviněn z toho, že to je „jen pro něj“.
Nevím, co na to říct, fakt… Ale ono je to vlastně jedno, protože podle některých mi to bude jezdit před barák. Že nikde tam nebydlím…to je už jedno.
„Lesná má obchodů dost…“ Já už fakt nevim. To jako vážně? Budeme srovnávat lokální Lidly a Alberty s velkým Tescem, všema těma spacializovanýma obchodama tam a Kauflandem (velkým) v docházkové vzdálenosti od toho? Pane bože… Než něco takového napíšeš, zkus ty obchody navštívit.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Online
7336
27 úno 2010 07:40
Lesná má obchodů dost, spojení s KPN taky. Pokud si to Brno-sever zaplatí, jistě to jezdit může, ale nevidím důvod, proč by toto spojení měli platit všichni. Aby ses dostal do bez přestupu Tesca?


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Cracatit: Výborně. Excelentní trasa pro nějakou linku, co bude napojovat NCKP na Lesnou. Až mě zaujalo, jak blízko to je, nevím, proč jsem si toho nevšiml dřív.
Viděl bych to na linku Lesná, NCKP, KPN. Může to být doslova expresní linka, mít 3 zastávky.
Výhody? Lidi z Lesné A KP by se dostali do NCKP.
Nevýhody: Dává to příliš moc smysl, bylo by to dobrý. Proto to mít nemůžeme.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi: Nepamatuju si, kdy naposledy stála estakáda kolem Červeného Mlýna. Jezdím tudy domů/do práce a pohoda. Samozřejmě autem, protože expreska tudy nevede žádná. Teda, když zrovna nejedu v týdnu sedmičkou z Cejlu na Lesnou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 13:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]