Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Eda: Spousta lidí je zvyklá na starší označení (T2, T3, T6...), kde je napřed písmeno, pak číslo. Holt zvyk je železná košile.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
ReZ píše:
...T15)...

Je to 15T, ne T15! Nevím, proč má spousta lidí tendenci to takto nesmyslně převracet (nejen u tohoto typu).

ReZ píše:
Já osobně bych přivítal i pár K3.

V dnešní situaci je nesmysl pořizovat K3. V této kapacitní kategorii je obnova vozparku zajištěna myslím dostatečně 13T. Bavíme se tu o náhradě K2 a je utopie myslet si, že by DP nahrazoval K2 K3. Nehledě na to, že K3 je už překonaná (i vezmeme-li v potaz pouze novostavbu).

ReZ píše:
I když tam to asi bude větší problém se schvalováním DÚ když nejde o reko, ale o nový typ

Co to je za nesmysl? Vždyť K3 je dávno schválený typ. A bavíme-li se o náhradě K2 není potřeba uvažovat situaci, kdybychom ten nový vůz "neměli oficiálně na čem postavit".


Offline
19
09 čer 2008 21:02
Brno
ReZ píše:
Já osobně bych přivítal i pár K3. I když tam to asi bude větší problém se schvalováním DÚ když nejde o reko, ale o nový typ. I přesto...
Myslím si, že pořizovat šaliny s co největší NP plochou je zbytečnost (např. T15). Pro kočárky, vozíky apod. stačí NP část uprostřed. navíc důchodcům je to stejně jedno, ti se škrábou zrovna do VP části...


Právě když máš 100% NP tramvaj, tak duchodci se nemaj kam škrábat a navíc ti to urychlí výměnu cestujících, kdyby jsi měl 50% NP tak to výměnu cestujících neurychlí vůbec. Jinak máš pravdu že pro kočárky stačí část NP. A k těm K3, to asi fakt, kor kdyz na to nadavaji mechanici a jak vime tak Pars nerad dela zlepsovaky ve vozech, viz novy regionovy... a kdyz je ted soucasti Škody, tak by byl blazen kdyby je nam prodal, protože by to snížili odbyt 13T, a ty jsou mnohem výhodnější:D


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ReZ píše:
Já osobně bych přivítal i pár K3. I když tam to asi bude větší problém se schvalováním DÚ když nejde o reko, ale o nový typ. I přesto...
Myslím si, že pořizovat šaliny s co největší NP plochou je zbytečnost (např. T15). Pro kočárky, vozíky apod. stačí NP část uprostřed. navíc důchodcům je to stejně jedno, ti se škrábou zrovna do VP části...

u 100% NP jde o komfort pro cestující obecně bez rozdílu věku, zas tak bych to neodsuzoval...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
barmann píše:
Něčím ty kloubáky nahradit musí a v tomto případě by se jednalo o nejlevnější variantu, když pominu předělání zrychlovače na Progerss. Každopádně včera byla venku na ZJ i 1092.

Já osobně bych přivítal i pár K3. I když tam to asi bude větší problém se schvalováním DÚ když nejde o reko, ale o nový typ. I přesto...
Myslím si, že pořizovat šaliny s co největší NP plochou je zbytečnost (např. T15). Pro kočárky, vozíky apod. stačí NP část uprostřed. navíc důchodcům je to stejně jedno, ti se škrábou zrovna do VP části...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
Něčím ty kloubáky nahradit musí a v tomto případě by se jednalo o nejlevnější variantu, když pominu předělání zrychlovače na Progerss. Každopádně včera byla venku na ZJ i 1092.

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
30 LF2? jedině zbožné přání ctěného šotoušstva... V praxi leda tak 30 buldozerů aneb pomsty z Plzně... :-?

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
každopádně nevypadá zrovna špatně, snad bude wanizace pokračovat a dostane se i k nám. Včera jsem zachlech něco o 30ti kusech LF2, ale je evidentně JPP :-"

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
David Jaša píše:
Radši sedím podélně, než příčně proti směru jízdy.

Tak to já si kolikrát raději sednu proti směru jízdy. S některými řidiči autobusů a trolejbusů, kteří mají těžké nohy na pedály, je to rozhodně pohodlnější. Při prudkém brždění nepadám ze sedadla před něj, ale hezky me to do něj zamáčkne. Když se pak prudce rozjede, tak ten autobus nemá zas takovej odpich, abych se na sedadle nějak zvlášť pohnul.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Izidor píše:
...
_________________
Ze země nic nespadne.
Odkud pak padají sesuvy a laviny? ;-)


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
A někdy jsme rádi, že sedíme vůbec. No doufám, že v Brně časem aspoň 4 budou :mrgreen:

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
Zdá se mi to, nebo je před přední wanou strmá rampa a za ní schod? To už radši vysoký schod ala saranče a mírnou rampu na NP straně...

Emperror píše:
To už tam mohli dát aspoň klasické usořádání 2+1, ty Porschecí sedadla bokem zaberou stejně místa jak klasický jednosedadlo, ...
stehrob píše:
Jenže tady jsou ty sedadla narozdílod poršete na podestách, tj. nohy sedících cestujících nejsou ve stejné úrovni jako nohy stojících. Nebude to tak zlý, osobně se mi toto řešení docela líbí
Zákon zachování hmoty ještě nezrušili. Takže podélné sedačky v tomhle variu nežerou tolik prostoru hlavně proto, že jsou namáčnuté na okně. Narozdíl od sarančete, kde je za nimi místo ještě na batoh, které potom chybí v uličce.

Emperror píše:
..., nehledě na to, že nejlépe se cestuje po směru jízdy, bokem je to snad nejhorší.
Radši sedím podélně, než příčně proti směru jízdy.


Offline
304
12 lis 2007 20:03
Jenže tady jsou ty sedadla narozdílod poršete na podestách, tj. nohy sedících cestujících nejsou ve stejné úrovni jako nohy stojících. Nebude to tak zlý, osobně se mi toto řešení docela líbí


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
To už tam mohli dát aspoň klasické usořádání 2+1, ty Porschecí sedadla bokem zaberou stejně místa jak klasický jednosedadlo, nehledě na to, že nejlépe se cestuje po směru jízdy, bokem je to snad nejhorší.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Par fotek sem hodil sem
http://fotogalerie.svetmhd.net/index.php?/category/216

Bohuzel ani Sor TN12A, ani tria nebudou, pac me uz po 30 mesicich natrvalo zradily baterky.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
http://www.youtube.com/watch?v=MGysewo8Wck


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
PvvS píše:
Tak sem si dneska prosel LF2+ . A kdyz uz ja budu tvrdit, ze klasicky LF2 je lepsi, tak to bude narocny. Ted uz zacinam mit dojem, ze nekteri lide nasli plany na LT36 a ted z nich tahaji kousky. Jakmile zpracuju fotky (a prospekty) , tak je sem nahodim .

kloub mě přijde v pohodě, když je tam jenom jeden schod, ale sedadla v přední části á la Porsche mě přijdou ujetý...to bych měl radši tu vyšší podlahu


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
Tak sem si dneska prosel LF2+ . A kdyz uz ja budu tvrdit, ze klasicky LF2 je lepsi, tak to bude narocny. Ted uz zacinam mit dojem, ze nekteri lide nasli plany na LT36 a ted z nich tahaji kousky. Jakmile zpracuju fotky (a prospekty) , tak je sem nahodim .

Ve mě to nechalo velmi pozitivní dojem, zvlástě zpracování interieru.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tak sem si dneska prosel LF2+ . A kdyz uz ja budu tvrdit, ze klasicky LF2 je lepsi, tak to bude narocny. Ted uz zacinam mit dojem, ze nekteri lide nasli plany na LT36 a ted z nich tahaji kousky. Jakmile zpracuju fotky (a prospekty) , tak je sem nahodim .


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
d-1 taky snad nejezdí hypernacpaná celých 30 minut...jezdil jsem do Bystrce hodně let a od ZOO se dalo sedět.


Offline
418
18 kvě 2008 19:54
a investici do prodlužování zastávek ...


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
ds píše:
Jinak řešení existuje a jmenuje se delší tramvaje. Snad se podaří prosadit změnu zákona.

A investici do příslušného zázemí a nakonec i vlastních vozů.


Offline
215
18 dub 2008 19:13
A bude na tie dlhšie súpravy/vozy miesto v súčasných vozovnách?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Tasa: tobě se to mluví, ty máš místo k sezení vždycky :-D

Mifkova - nádraží: KT8 s 54 sedadly. Technopark - Nádraží: po cestě je Česká, kde vystupuje značná část frekvence...
Bystrc - Nádraží je 30 min. a to už je opravdu dost dlouho.

Jinak řešení existuje a jmenuje se delší tramvaje. Snad se podaří prosadit změnu zákona.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
ds píše:
king: Bystrc-nádraží, Řečkovice-nádraží... Typické směry, kam se vypravují tramvaje v uspořádání 1+1 a většina vestoje. Já bych denně 30 min tam a 30 min z5 prostě na stojáka nejezdil, ani kdyby benzín stál 50 korun. Při jízdách do čtvrt hodiny je to něco jiného.

Řečkovice - Nádraží 22 minut, podobně jako Mifkova - Nádraží 20, Technopark - Nádraží 21. Zkus jinej argument.

Ať už se to bere z hlediska chování zákazníků nebo přeplněnosti vozů, tak MHD je opravdu dobytčák a v takovém dobytčáku není prostor pro luxus v podobě sedadel v uspořádání 2+1. Jsem zvědav, kdy cestující budou chtít lůžka.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 04:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]