Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 217 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
manil píše:
minulej rok jsme se učili v zemáku, že je to největší trolejbusovej závod v republice

Já vím, ono se to učí, jenže tady kdosi psal, že škoda ostrov loni zkrachovala, teda myslím... No a na webu taky někde pišou, že už normálně nefunguje... a v nabídce škodovky je to pod škodou plzeň...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
minulej rok jsme se učili v zemáku, že je to největší trolejbusovej závod v republice


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Mám takový dotaz: Závod Škoda v Ostrově n. Ohří ještě vyrábí, resp. funguje? nebo je v konkurzu, nebo úplně zkrachovalej? neví to někdo? a trolejbusy se teďka teda vyrábijou ve Škodovce v Plzni? díky.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Ne, výjezd z vozovny v cca 12:30.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Honza píše:
Fixi píše:
Dneska odpoledne na Sušilové v 3279 nestihla vystoupit nějaká stará babička, zavřely se dveře a ona spadla. Troli se rozjel, lidi řvali aby zastavil, tak řidič zastavil, já a ještě kdosi jsme babičku vynesli ven a řidič nadával, že nevystupuje předníma dveřma. jenže troli a zvláště busy přední dveře s oblibou neotvírají!

Dneska nám zase vůbec nezastavil troleják t-39 na náměstí Republiky, ikdyž tam má zastavovat.


Zátah?


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Fixi píše:
Dneska odpoledne na Sušilové v 3279 nestihla vystoupit nějaká stará babička, zavřely se dveře a ona spadla. Troli se rozjel, lidi řvali aby zastavil, tak řidič zastavil, já a ještě kdosi jsme babičku vynesli ven a řidič nadával, že nevystupuje předníma dveřma. jenže troli a zvláště busy přední dveře s oblibou neotvírají!

Dneska nám zase vůbec nezastavil troleják t-39 na náměstí Republiky, ikdyž tam má zastavovat.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Fixi - správně, 3006 je po GO, jezdila asi čtrnáct dní a rupla jí poloosa v nápravě. Totéž se předtím stalo na podzim vozu 3015 a totéž pak i na generálkované 3009. Když pak přijela za tahačem 3006, bylo to už považováno za špatný vtip. U 3015 to byla náhoda, ale u 3009 a 3006 to náhoda nebyla - nejpíše byly při generálce náprav (dělala je externí firma) špatně vymezeny vůle nebo tak něco.


To je špatné.


Fixi - správně, 3006 je po GO, jezdila asi čtrnáct dní a rupla jí poloosa v nápravě. Totéž se předtím stalo na podzim vozu 3015 a totéž pak i na generálkované 3009. Když pak přijela za tahačem 3006, bylo to už považováno za špatný vtip. U 3015 to byla náhoda, ale u 3009 a 3006 to náhoda nebyla - nejpíše byly při generálce náprav (dělala je externí firma) špatně vymezeny vůle nebo tak něco.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Dneska odpoledne na Sušilové v 3279 nestihla vystoupit nějaká stará babička, zavřely se dveře a ona spadla. Troli se rozjel, lidi řvali aby zastavil, tak řidič zastavil, já a ještě kdosi jsme babičku vynesli ven a řidič nadával, že nevystupuje předníma dveřma. jenže troli a zvláště busy přední dveře s oblibou neotvírají!


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Uz to bylo i v podnikovym casaku , takze na tom neco bude.


Má to Rába přesnější název? 3006 je přece po Go, ne?


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Uz to bylo i v podnikovym casaku , takze na tom neco bude.


Na to, co se najde pod deklama, se čekat nemusí - nenešlo se tam totiž nic použitelnýho. Cosi se šušká o dvoumotorovém asynchronním pohonu, myslete si o tom co chcete.
Ráby to dostaně určitě, ty škodovácký nápravy by měly být shodný snad jen s první sériií vozů 21Tr v Ostravě.
Ovšem rozhodně se nedá tvrdit, že 21Tr by dostávaly Ráby jako na běžícím páse, zatím ji nedostala ani jedna. Z výroby ji mají pouze 3036 - 3043 a pak 3018, která ji dostala zkušebně, ale už z fabriky. Na letošek bylo vybráno asi deset vozů, které mají dostat Ráby, zatím jsem ale nic nezaregistroval a moc bych se divil, kdyby k tomu došlo. Návratnost investice koupě nové nápravy (počítejte tak 600 000 Kč) je myslím dost mizivá. Vyplatilo by se to možná v případě nyní odstavené 3006, které původní náprava odešla, i přestože nemá nožičky :shock:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
No presneji to nevedej ani ve vozovne zatim. Ceka se co se najde pod krycima plechama, a jaky dily se nakonec nakoupi na vyzbroj.

Ale predpokladam ze bude vybaven zcela novyma napravama RABA, stejne jeko nektery 21tr.


Opravdu by mě zajímalo co bude výsledek. Sedadla? Inf?


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
No presneji to nevedej ani ve vozovne zatim. Ceka se co se najde pod krycima plechama, a jaky dily se nakonec nakoupi na vyzbroj.

Ale predpokladam ze bude vybaven zcela novyma napravama RABA, stejne jeko nektery 21tr.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
To NP bych bral s velkou rezervou... :-D


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Dalsi NP kloubovy trolejbus.


Trochu přesněji:..


Offline
Uživatelský avatar

9269
10 čer 2004 11:19
Dalsi NP kloubovy trolejbus.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Jo, a btw ty transparenty: jedná se vlastně o cedulový vůz a je na to i připraven. Zevnitř jsou odnímatelné kryty se zásuvnými schránkami. Musíme se uvědomit, že první použitelné transparenty se například v Brně objevily až v roce 1994 - Metra a že tedy v roce 1993 se u tohoto vozu asi ani s transparenty nepočítalo. To, co vidíte na fotkách ("22Tr zkušební jízda"), je černý plast se samolepícími písmeny.


A celkovým výsledkem tohoto troli bude co? Mimochodem... kde se opravují 3261,3217 a 3235? A je pravda, že 3261 už zůstanou původní sedadla?


Jo, a btw ty transparenty: jedná se vlastně o cedulový vůz a je na to i připraven. Zevnitř jsou odnímatelné kryty se zásuvnými schránkami. Musíme se uvědomit, že první použitelné transparenty se například v Brně objevily až v roce 1994 - Metra a že tedy v roce 1993 se u tohoto vozu asi ani s transparenty nepočítalo. To, co vidíte na fotkách ("22Tr zkušební jízda"), je černý plast se samolepícími písmeny.


Tr - je to první prototyp, vlastně vůbec první nízkopodlažní vozidlo česko(slovenské) provenience. Druhý prototyp jezdí po repasi a úpravách v Ústí pod číslem 601.

Přesněji řečeno, co se zachovalo z elektrovýzbroje:
- palubovka + pultík pro ovládání dveří (jiné rozmístění ovládacích prvků než u pozdějších vozů, kabeláž kompletní)
- pojistky a nějaká elektronika v krytu vlevo vedle sedadla řidiče)
- zadávací členy u pedálů s nekompletní kabeláží
- všechny dveřní pohony (písty, vzduchové ventily + kabeláž kompletní)
- topení řidiče (jediná relativně dochovaná kabeláž 600V ve voze)
- kabeláž na střeše vozu 600V, nekompletní
- kompresor s nekompletní kabeláží 380 V
- ventilační klapky ve stropě s kompletní kabeláží
- osvětlení interiéru s kompletní kabeláží
- venkovní osvětlení s kompletní kabeláží
- další nepodstatné hovadiny na spodku vozu (ventily, klakson apod.)

Plyne z toho to, že kabeláž 24V je víceméně kompletní, ale steřelá a neoznačeně zbastlená a po instalaci bateríí by většina věcí na 24V fungovala. Možná.

pozn:
"kompletní kabeláž" = změť drátů, kde sice nic netrčí ani nechybí, ale je to většinou noznačeno a nikdo neví, kde ty dráty začínají
"nekompletní kabeláž" = nesmyslná změť zbytků ucvakaných a vytrhaných kabelů
Zjednodušeně řečeno je veškerá kabeláž nepoužitelná. #-o


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Tr píše:
Je v tom ještě ta původní výzbroj AEG, nebo je "vykuchaná"? ("G" v typovém označení = výzbroj AEG). Jinak by to měl být druhý prototyp. Ekonomická návratnost rekonstrukce záleží na tom kolik do pořízení DPMB investoval. Nová výzbroj by se musela pořídit tak i tak. Po mechanické strance bude ještě snad v dobrém stavu. Repase ve vlastních dílnách by také nemusala být zas tak drahá proti ceně nové 25Tr.


Co probehlo na k-repu, tak to DPMB odkoupil za cenu srotu. (o moc vetsi cenu to nema) Co se tyce vyzbroje, tak tam zustalo jen nekolik malo naprosto nepouzitelnych soucasti. Zbytek byl odmontovan systemem "ustipnout klestemi drat" => bude muset prijit kompletne nova


Je v tom ještě ta původní výzbroj AEG, nebo je "vykuchaná"? ("G" v typovém označení = výzbroj AEG). Jinak by to měl být druhý prototyp. Ekonomická návratnost rekonstrukce záleží na tom kolik do pořízení DPMB investoval. Nová výzbroj by se musela pořídit tak i tak. Po mechanické strance bude ještě snad v dobrém stavu. Repase ve vlastních dílnách by také nemusala být zas tak drahá proti ceně nové 25Tr.


A 22TrG je prototyp 22Tr? Má to nějakej zastaralej interiér. A ty informační panely vypadaj taky divně. Kde se to vlastně v Brně vzalo?


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
No to nevím...trbusy sou to vcelku fajn...tak jako B831..ale ani jeden se nedočkal výraznějšího uznání...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Ale stálo to za to :lol: ne?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5713 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 kvě 2024 06:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]