Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 223 z 235    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 235  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
prosím kdy byly na 3193-3200,3207,3210,3214,3231,3239,3212,3218 vykonány nějaké ty poslední VP/VO/GO nebo jak se tomu říká.. ?


Ty mřížky tam byly dodělávány až po nějaké době provozu, kdy se za teplého počasí měnič přehřeje, termostaty nedovolí jeho funkci, vůz je tudíž bez pohonu kompresoru, tudíž mu dojde vzduch, tudíž nejede a tudíž je to na prd.
Totéž ovšem umí udělat i normální 21Tr s měničem Škoda; pakliže se pokazí jeho ventilátor, k přehřátí dochází poměrně záhy. 3040 - 3043 s Alstomem jsem ještě přehřátou neviděl, pokud už se měnič pokazí, tak tam je přímo něco rozstřelenýho nebo vyhořelýho. 22Tr se umí přehřát i v zimním období, stačí se na to blbě podívat nebo dýchnout vánek ze žvýkačky Winterfresh 8-[ [-(


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Verusha píše:
jednoduché - 22Tr má větší kompresor a ventilaci dvou trakčáků, takže tím měnič víc trpí. Částečně je to kompenzováno tím, že 22Tr má chlazení dvou jízdních silových bloků + rekuperačního silového bloku řešeno ventilátory napájenými z palubní baterie 24V, kdežto 3040 - 3043 (všeobecně ale všechny 21Tr) mají silový blok chlazený asynchronním ventilátorem napájeným právě ze staťáku. Ten má ale jistič pouze na nějakých 1,5 A, kdežto kompresor řádově 10 A (teď z hlavy nevim, na kolik je to nastaveno přesně), takže to je kompenzace pouze velice mizerná. Zkrátka nejvíc za to může kompresor Hydrovane, který je u 22Tr větší & výkonnější.


diky moc janak tedy 22tr a 21 tr 3040-3043 mají staťák z alstomu(nyni cegelec)...? Jinak jeste tu bylo cosi s tim ze 3601 puvodne mrizky nemela a proto me zarazilo proc jé jak 3601 tak ostani 22tr meli a 3040-3043 je nemaji...tady je foto...:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?foto=3601novol2_ps


jednoduché - 22Tr má větší kompresor a ventilaci dvou trakčáků, takže tím měnič víc trpí. Částečně je to kompenzováno tím, že 22Tr má chlazení dvou jízdních silových bloků + rekuperačního silového bloku řešeno ventilátory napájenými z palubní baterie 24V, kdežto 3040 - 3043 (všeobecně ale všechny 21Tr) mají silový blok chlazený asynchronním ventilátorem napájeným právě ze staťáku. Ten má ale jistič pouze na nějakých 1,5 A, kdežto kompresor řádově 10 A (teď z hlavy nevim, na kolik je to nastaveno přesně), takže to je kompenzace pouze velice mizerná. Zkrátka nejvíc za to může kompresor Hydrovane, který je u 22Tr větší & výkonnější.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Verusho mám dotaz proč vozy 21tr ev.č. 3040-3043 nemají na zadku větrací mřížky jako vozy 22tr když mají tuším stejný staťák(z cegelecu-alstom)?


Pro upřesnění - 3197 až 3200 nestávají jako záloha v Komíně, samo, myslel jsem jako tento typ vozu že stává jako záloha, v Komíně tedy některý z vozů 3193 - 3196.


Ó, děkujeme, já to odpovědným pracovníkům-montérům vyřídím, jinak poděkování patří spíš firmě Polovodiče Praha a Pintru Ostrov, který ty šlusnutý součástky daly do kupy =;

Abych odpověděl:
3193 momentálně ve Slatině jako náhrada za některý vůz nacházející se v modernizačním procesu.
3194 jezdí komínské linky ke vší spokojenosti. Jezdí však výhradně ranní a a odpolední špičky.
3195 včera zatažena do Husovic, kde projde střední prohlídkou, jelikož jí skončila technická. Poté by se snad měla vrátit do Komína.
3196 jezdí asi jako 3194 komínské linky ráno a odpoledne.
3197 - 3200 nevim, ale tuším, že s nimi panuje spokojenost. Aby taky ne, starý dobrý vozy. V Komíně dokonce občas stávají jako záloha, nejčastěji stojí jako záloha eMko, 21Tr jsem jako záložní viděl jenom jednou, když byla asi nějaká krize.
3006 by měla dostat nápravu Rába, o čemž se hovoří delší dobu, ale nejspíš z toho sejde, jak jsem tak slyšel. Takže vůz stojí jako jediný z odstavených stále dole na dílně na zkušebně a čeká se. Mezitím z něj zmizel měnič, regulátor a pár dalších součástek pro jiné vozy. Podobný osud nenápadné, leč postupné kanibalizace již potkal (mimojiné) i 3008, kde vytekla převodovka motoru. Ono stejně, pokud by se všechno hned spravilo, tak by všechny vozy jezdit nemohly, jelikož už chybí minimálně dva měniče Škoda a počítám tak tři regulátory, kteréžto vyrobila jakási liberecká firma, toho času již dávno zkrachovalá #-o.
3009 jezdí, jako zajímavost lze uvést, že jako jediná 21Tr má zcela odlišný "tyristorový" zvuk při rozjezdu. Zatímco 3001 - 3039 jezdí "bzzzz z z z z" a 3040 - 3043 mají své kloubákoidní "kňýýíííiii", 3009 se rozhodla po své GO dělat při rozjezdu jen jeden ustálený tón "píííííííííísk" :shock:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
3603 i 3606 v provozu! Gratuluji vozovně Komín a ptám se ještě, jak to vypadá s 3193,3195,3196,3006,3009.


Škoda Ostrov, s.r.o, funguje prakticky již jen formálně. Jako firma existuje, má dokonce i ještě nějaké zaměstnance (řádově deset, dvacet lidí), kteří v omezené míře snad produkují nějaké náhradní díly zejména pro ÚSéÁ. Výroba trolejbusů skončila minulý rok tuším koncem června, posledním kompletním vyrobeným trolejbusem je plzeňská 21TrACI (snad to nepletu) v.č. 13124 nebo tak nějak. Posledním nedodaným a zároveň posledním kompletním novým vozem, který dosud neopustil brány závodu, je prototyp 22TrAC. Výrobu trolejbusů převzala Škoda Plzeň, která má v nabídce typovou řadu 24/25Tr, na niž jim dodává kastle holding Irisbus. Nejedná se tedy již o trolejbusy vlastní konstrukce, ale "pouze" elektrifikované autobusy. Škoda Plzeň též přejala téměř všechny záruční i pozáruční opravy vozů z produkce Ostrova. Majetek Škody Ostrov s.r.o. byl z valné části rozprodán, vydražen apod, některé výkresy, typové plány apod. asi také. Ukončení výroby v Ostrově je důslekem dlouhodobě neudržitelné ztrétovosti podniku (důvody si každý dosaďte sami).


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
manil píše:
minulej rok jsme se učili v zemáku, že je to největší trolejbusovej závod v republice

Já vím, ono se to učí, jenže tady kdosi psal, že škoda ostrov loni zkrachovala, teda myslím... No a na webu taky někde pišou, že už normálně nefunguje... a v nabídce škodovky je to pod škodou plzeň...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
minulej rok jsme se učili v zemáku, že je to největší trolejbusovej závod v republice


Offline
425
09 bře 2005 16:14
Líšeò
Mám takový dotaz: Závod Škoda v Ostrově n. Ohří ještě vyrábí, resp. funguje? nebo je v konkurzu, nebo úplně zkrachovalej? neví to někdo? a trolejbusy se teďka teda vyrábijou ve Škodovce v Plzni? díky.


Offline
Uživatelský avatar

925
15 čer 2004 19:24
Ne, výjezd z vozovny v cca 12:30.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Honza píše:
Fixi píše:
Dneska odpoledne na Sušilové v 3279 nestihla vystoupit nějaká stará babička, zavřely se dveře a ona spadla. Troli se rozjel, lidi řvali aby zastavil, tak řidič zastavil, já a ještě kdosi jsme babičku vynesli ven a řidič nadával, že nevystupuje předníma dveřma. jenže troli a zvláště busy přední dveře s oblibou neotvírají!

Dneska nám zase vůbec nezastavil troleják t-39 na náměstí Republiky, ikdyž tam má zastavovat.


Zátah?


Offline
Uživatelský avatar

925
15 čer 2004 19:24
Fixi píše:
Dneska odpoledne na Sušilové v 3279 nestihla vystoupit nějaká stará babička, zavřely se dveře a ona spadla. Troli se rozjel, lidi řvali aby zastavil, tak řidič zastavil, já a ještě kdosi jsme babičku vynesli ven a řidič nadával, že nevystupuje předníma dveřma. jenže troli a zvláště busy přední dveře s oblibou neotvírají!

Dneska nám zase vůbec nezastavil troleják t-39 na náměstí Republiky, ikdyž tam má zastavovat.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Verusha píše:
Fixi - správně, 3006 je po GO, jezdila asi čtrnáct dní a rupla jí poloosa v nápravě. Totéž se předtím stalo na podzim vozu 3015 a totéž pak i na generálkované 3009. Když pak přijela za tahačem 3006, bylo to už považováno za špatný vtip. U 3015 to byla náhoda, ale u 3009 a 3006 to náhoda nebyla - nejpíše byly při generálce náprav (dělala je externí firma) špatně vymezeny vůle nebo tak něco.


To je špatné.


Fixi - správně, 3006 je po GO, jezdila asi čtrnáct dní a rupla jí poloosa v nápravě. Totéž se předtím stalo na podzim vozu 3015 a totéž pak i na generálkované 3009. Když pak přijela za tahačem 3006, bylo to už považováno za špatný vtip. U 3015 to byla náhoda, ale u 3009 a 3006 to náhoda nebyla - nejpíše byly při generálce náprav (dělala je externí firma) špatně vymezeny vůle nebo tak něco.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Dneska odpoledne na Sušilové v 3279 nestihla vystoupit nějaká stará babička, zavřely se dveře a ona spadla. Troli se rozjel, lidi řvali aby zastavil, tak řidič zastavil, já a ještě kdosi jsme babičku vynesli ven a řidič nadával, že nevystupuje předníma dveřma. jenže troli a zvláště busy přední dveře s oblibou neotvírají!


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Uz to bylo i v podnikovym casaku , takze na tom neco bude.


Má to Rába přesnější název? 3006 je přece po Go, ne?


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Uz to bylo i v podnikovym casaku , takze na tom neco bude.


Na to, co se najde pod deklama, se čekat nemusí - nenešlo se tam totiž nic použitelnýho. Cosi se šušká o dvoumotorovém asynchronním pohonu, myslete si o tom co chcete.
Ráby to dostaně určitě, ty škodovácký nápravy by měly být shodný snad jen s první sériií vozů 21Tr v Ostravě.
Ovšem rozhodně se nedá tvrdit, že 21Tr by dostávaly Ráby jako na běžícím páse, zatím ji nedostala ani jedna. Z výroby ji mají pouze 3036 - 3043 a pak 3018, která ji dostala zkušebně, ale už z fabriky. Na letošek bylo vybráno asi deset vozů, které mají dostat Ráby, zatím jsem ale nic nezaregistroval a moc bych se divil, kdyby k tomu došlo. Návratnost investice koupě nové nápravy (počítejte tak 600 000 Kč) je myslím dost mizivá. Vyplatilo by se to možná v případě nyní odstavené 3006, které původní náprava odešla, i přestože nemá nožičky :shock:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
No presneji to nevedej ani ve vozovne zatim. Ceka se co se najde pod krycima plechama, a jaky dily se nakonec nakoupi na vyzbroj.

Ale predpokladam ze bude vybaven zcela novyma napravama RABA, stejne jeko nektery 21tr.


Opravdu by mě zajímalo co bude výsledek. Sedadla? Inf?


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
No presneji to nevedej ani ve vozovne zatim. Ceka se co se najde pod krycima plechama, a jaky dily se nakonec nakoupi na vyzbroj.

Ale predpokladam ze bude vybaven zcela novyma napravama RABA, stejne jeko nektery 21tr.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
To NP bych bral s velkou rezervou... :-D


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
PvvS píše:
Dalsi NP kloubovy trolejbus.


Trochu přesněji:..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5872 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 235  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 09 kvě 2025 17:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]