Ó, děkujeme, já to odpovědným pracovníkům-montérům vyřídím, jinak poděkování patří spíš firmě Polovodiče Praha a Pintru Ostrov, který ty šlusnutý součástky daly do kupy
Abych odpověděl:
3193 momentálně ve Slatině jako náhrada za některý vůz nacházející se v modernizačním procesu.
3194 jezdí komínské linky ke vší spokojenosti. Jezdí však výhradně ranní a a odpolední špičky.
3195 včera zatažena do Husovic, kde projde střední prohlídkou, jelikož jí skončila technická. Poté by se snad měla vrátit do Komína.
3196 jezdí asi jako 3194 komínské linky ráno a odpoledne.
3197 - 3200 nevim, ale tuším, že s nimi panuje spokojenost. Aby taky ne, starý dobrý vozy. V Komíně dokonce občas stávají jako záloha, nejčastěji stojí jako záloha eMko, 21Tr jsem jako záložní viděl jenom jednou, když byla asi nějaká krize.
3006 by měla dostat nápravu Rába, o čemž se hovoří delší dobu, ale nejspíš z toho sejde, jak jsem tak slyšel. Takže vůz stojí jako jediný z odstavených stále dole na dílně na zkušebně a čeká se. Mezitím z něj zmizel měnič, regulátor a pár dalších součástek pro jiné vozy. Podobný osud nenápadné, leč postupné kanibalizace již potkal (mimojiné) i 3008, kde vytekla převodovka motoru. Ono stejně, pokud by se všechno hned spravilo, tak by všechny vozy jezdit nemohly, jelikož už chybí minimálně dva měniče Škoda a počítám tak tři regulátory, kteréžto vyrobila jakási liberecká firma, toho času již dávno zkrachovalá

.
3009 jezdí, jako zajímavost lze uvést, že jako jediná 21Tr má zcela odlišný "tyristorový" zvuk při rozjezdu. Zatímco 3001 - 3039 jezdí "bzzzz z z z z" a 3040 - 3043 mají své kloubákoidní "kňýýíííiii", 3009 se rozhodla po své GO dělat při rozjezdu jen jeden ustálený tón "píííííííííísk"
