Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 135 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 146  Další
Autor Zpráva
VS píše:
Na d-13 budou možná stačit K2, ale určitě ne na d-12. Tam by měly zůstat 2xT. Myslím si že do Mas.čt. bude jezdit nádhradní doparava, protože obousměrný odbočení do Husové při zachování provozu směr Veveří bude asi nemyslitelný. Spíš bych to viděl na busy a-x3 a a-x5 z Mas.čt. přes Českou a dál na St.Osadu či Štef.čt.

Co třeba takhle
d-2 Modřice-St.Osada, 12 min., K2.
d-3 Ečerova-Česká-Husova-nádraží-Malinov. nám.-St.Osada, 2xT6. V úseku Nové sady-St.Osada nahrazuje některý spoje d-2.

d-5 Lískovec-Česká-Komín, K2., 5 min.

d-6 Kr.Pole, nádr.-Moravské nám.-nádraží-Ústř.hřbitov-(Modřice)., nhrazuje spoje d-2 ke Hřbitovu.,K2

d-7 Švermova-Renneská-nádraží-Kr,Pole, nádr., K2.

d-4 Nové Sady-Obřany, 7,5 min., K2P.

d-9 interval 6 min.

d-11 mimo provoz, na lesnou náhrada posílená d-9.

a-x3 Česká-Moravské nám.-Jugoslávská-St.osada, kloub.bus, 12 min.

a-x5 Mas.čt., nám. Míru-Česká-Moravské nám.-Jugoslávská-Štef.čt., kloub. bus, 6 min.


S tímto řešením by se dalo souhlasit, ale s několika výhradami:

4 Nové Sady - Obřany, int. 6 min, K2 (v úseku Maloměřický most - Obřany po 12-ti minutách)

x3 a x5 v těchto trasách nebrat. Spíš bych to udělal takto:

46 Česká - Jugoslávská - Štefánikova čtvrť - Haškova, int. 12 min., kloub
66 Česká - Jugoslávská - Provazníkova - Halasovo náměstí - Haškova, int. 12 min., solo

x3 Náměstí Míru - Česká - Jugoslávská - Stará Osada, int. 6 min., solo


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
adam_r píše:
Ja jsem na k-repu navrhoval 4 v relaci Obrany - divadlo - Kr.Pole a na Kravi horu poslat autobus jedouci od Lesne nebo Stare Osady. Za coz jsem byl sprdnut (preci tam nepojede bus, kdyz tam jsou koleje), ale pripada me to stale jako zajimave reseni. Pro Kravi horu beru jako dulezitejsi Ceskou, nez nadrazi a jsem zastancem 4 po Rooseveltove nez soucasneho stavu (vzdy si na to vzpomenu, kdyz musim jit z Komenskeho namesti pesky na Ceskou na prestup.)

Jinak by jeste slo dat Kalifornana na Ceskou na uroven zastavky smer "Mendlovo namesti" a jednu linku tam "tocit" v KT. (treba 6)

Já jsem taky zastáncem d-4 Rooseveltovou, ale vedením do Kr.Pole bys vypustil spojení Obřan s nádražím. Já chodím z Komenského nám. na Českou taky nerad, ale na druhou stranu v létě význam České jako uzlu dosti poklesne. Kaliforňan na České mě taky napadl, ale na to je tam možná trochu málo místa, navíc bych čekal, že když tam nebude nic jezdit, opraví se koleje i tam.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
někomu to možná přijde krkolomné, ale mně se zdá pořád efektivnější prodlužovat linky než přestupovat z autobusu na autobus. Kromě toho Mendlák by další otáčející se linku už těžko snesl.


Nelze nez souhlasit.

-----------------

Ja jsem na k-repu navrhoval 4 v relaci Obrany - divadlo - Kr.Pole a na Kravi horu poslat autobus jedouci od Lesne nebo Stare Osady. Za coz jsem byl sprdnut (preci tam nepojede bus, kdyz tam jsou koleje), ale pripada me to stale jako zajimave reseni. Pro Kravi horu beru jako dulezitejsi Ceskou, nez nadrazi a jsem zastancem 4 po Rooseveltove nez soucasneho stavu (vzdy si na to vzpomenu, kdyz musim jit z Komenskeho namesti pesky na Ceskou na prestup.)

Jinak by jeste slo dal Kalifornana na Ceskou na uroven zastavky smer "Mendlovo namesti" a jednu linku tam "tocit" v KT. (treba 6)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ještě k té letní výluce : já bych jako náhradní dopravu určitě prodloužil nějaký napáječ - tedy prodloužit x-35 přes Pekařskou a Českou na Starou osadu, d-5 nahradit autobusy z Lesné - tedy :
d-3,11 Bystrc/Komín - St.Lískovec
d-4 odklon Husovou
d-5 Zvonařka - Moravské nám. - Štefánikova čtvrť, interval 12 min.
d-6,7 Rooseveltovou
d-9 interval 6 minut

náhradní doprava :
x-35 Kamenný vrch - ČEská - Stará osada
46 - LEsná - Štef.čtvrť - Jugoslávská - Česká // Česká - Jugoslávská - Provazníkova - Lesná, 66 naopak

někomu to možná přijde krkolomné, ale mně se zdá pořád efektivnější prodlužovat linky než přestupovat z autobusu na autobus. Kromě toho Mendlák by další otáčející se linku už těžko snesl.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Jelikoz se budou menit vsechny 3 vetve, menit napojeni a i trolejovy vedeni, tak nepredpokladam ze by se provozovala byt jenom cast trojuhelniku u tomaska. Bohuzel ve smeru z ceske na namesti svobody bude jenom oblouk o polomeru necelych 20m. Coz o pravidelnym provozu zrovna nesvedci.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
titlis píše:
Hal píše:
Ja to vidim asi takhle, ze zaroven bude probihat vyluka v Pisarkach

d-5,6,7 pres Hybesku
a-x5 Krizova - Moravske namesti
d-x3 Stara Osada - Malinak
d-x11 Lesna - Malinak
d-1 odklon pres Ceskou a pres Zabovresky
a-x1 Hlavni nadrazi - Vozovna komin
pripadne jeste d-p1 Zvonarka - Vozovna Pisarky

d-4 odklon obema smery pres Husovu.


D x-11 přes Moravské nám? Třeba ten trojúhelník nebude během rekonstrukce uzavřenej celej a bude možná jízda Masarykovou. Kdo ví, odpoví.


Bude se muset asi vypojit el. vedení.

Možná drastické:
Já bych d-3 vedl Husovou přes Hlavas na Starou osadu
d-2 - zrušit odjezdy do Nových sadů a do Ústř. hřbitova.
d-5 - z Lískovce ukončená v Pisárkách(nebo na Mendláku), z druhého konce nevím :arrow: KT8 na kolej poblíž české :?: nebo konec v Nových Sadech.
d-11 - vedl na hřbitov přes pekařskou
d-4 -Husovou
d-6 - zrušit
d-7 - zvýšený interval, ukončená na Maliňáku. , (škoda, že není odbočka na Moraváku do Štefánikovy čtvrti)


Naposledy upravil Honza dne 10 kvě 2005 19:17, celkově upraveno 1

Já myslím, že d-13 by klidně mohla končit na Ot. Ševčíka a x-13 úplně zrušit a náhr. dopravu z Ot. Ševčíka do Juliánova by zajistila a-58, která by snad 12minutovým intervalem mohla navazovat. No a na d-12 by pak nebyly 2*T potřeba.


Hal píše:
Ja to vidim asi takhle, ze zaroven bude probihat vyluka v Pisarkach

d-5,6,7 pres Hybesku
a-x5 Krizova - Moravske namesti

d-x3 Stara Osada - Malinak
d-x11 Lesna - Malinak
d-1 odklon pres Ceskou a pres Zabovresky
a-x1 Hlavni nadrazi - Vozovna komin
pripadne jeste d-p1 Zvonarka - Vozovna Pisarky

d-4 odklon obema smery pres Husovu.


D x-11 přes Moravské nám? Třeba ten trojúhelník nebude během rekonstrukce uzavřenej celej a bude možná jízda Masarykovou. Kdo ví, odpoví.


Offline
489
13 čer 2004 23:04
Ja to vidim asi takhle, ze zaroven bude probihat vyluka v Pisarkach

d-5,6,7 pres Hybesku
a-x5 Krizova - Moravske namesti

d-x3 Stara Osada - Malinak
d-x11 Lesna - Malinak
d-1 odklon pres Ceskou a pres Zabovresky
a-x1 Hlavni nadrazi - Vozovna komin
pripadne jeste d-p1 Zvonarka - Vozovna Pisarky

d-4 odklon obema smery pres Husovu.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Na d-13 budou možná stačit K2, ale určitě ne na d-12. Tam by měly zůstat 2xT. Myslím si že do Mas.čt. bude jezdit nádhradní doparava, protože obousměrný odbočení do Husové při zachování provozu směr Veveří bude asi nemyslitelný. Spíš bych to viděl na busy a-x3 a a-x5 z Mas.čt. přes Českou a dál na St.Osadu či Štef.čt.

Co třeba takhle
d-2 Modřice-St.Osada, 12 min., K2.
d-3 Ečerova-Česká-Husova-nádraží-Malinov. nám.-St.Osada, 2xT6. V úseku Nové sady-St.Osada nahrazuje některý spoje d-2.

d-5 Lískovec-Česká-Komín, K2., 5 min.

d-6 Kr.Pole, nádr.-Moravské nám.-nádraží-Ústř.hřbitov-(Modřice)., nhrazuje spoje d-2 ke Hřbitovu.,K2

d-7 Švermova-Renneská-nádraží-Kr,Pole, nádr., K2.

d-4 Nové Sady-Obřany, 7,5 min., K2P.

d-9 interval 6 min.

d-11 mimo provoz, na lesnou náhrada posílená d-9.

a-x3 Česká-Moravské nám.-Jugoslávská-St.osada, kloub.bus, 12 min.

a-x5 Mas.čt., nám. Míru-Česká-Moravské nám.-Jugoslávská-Štef.čt., kloub. bus, 6 min.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
letní výluka - takhle nějak jsem to myslel, pochybuju že DP plánuje d-7 po Hybešově, tak blbí zase nejsou. Nechci si teď hrát na plánovače, už jsme to řešili na K-reportu (jsem 1560 :-)).
Táborská - já nevím, to kachní ukončení by mi přišlo spíš šotoušské než efektivní - rozhrabe se nová vozovka kaliforňanem, celý úsek by se musel začít napájet, šaliny by stejně končily u zastávky Otakara Ševčíka a dál by musel jezdit bus. Kromě toho v létě je na d-13 o dost menší poptávka a budou na ní stačit K2 - i když tady teď bude kdekdo nadávat, že dvojčata přes léto shnijou ve vozovně, já to považuju za nejrozumnější způsob šetření kilometrů.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
mauricio píše:
Jenže KT8 jsou potřeba na d-8 a d-1, nevyšel by počet..i když myslím, že by na jedničku měli dávat jenom KT8 nízkopodlahy...


To s těma KT8 jsem myslel až od 1.července, kdy je menší potřeba vozů.Vloni byly taky na d-9 a 12.Úsek u dělnického domu nebude v provozu dřív než na Podzim.
Co se té letní výluky týče: d-3/11 do Lískovce-to by to nesměli být T6, protože ty nemůžpou zastavit na zast.Starý Lískovec. Hnat d-6/7, poílenou d-2 a ještě d-1 po Hybešové je už moc.Chtělo by to aspoň d-7 Renneskou(nekamenujte mě :-D ) a na d-2 prodloužit interval a provázat ho s d-6.Protože přes nádraží bude jezdit i d-4.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jenže KT8 jsou potřeba na d-8 a d-1, nevyšel by počet..i když myslím, že by na jedničku měli dávat jenom KT8 nízkopodlahy...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
VS píše:
Novy píše:
No jak znam DPMB tak to udělaj zas nejdebilněji co to půjde, takže tipuju perlu:
d-7: Švermova - Poříčí - Václavská - Nádraží - Malin.nám - Kr.Pole, nádr.


Nebo všechny linky v úseku Česká-Moravské nám. odkloní přes Masarykovou. Třeba to nebude až tak hrozný, jen bych do toho započítal KT8 na d-13, když bude trasa do Juliánova dkončená, kromě kousku u dělňáku.To by mohly čaliny jezdit aspoň před křižovatku.


Bohužel si myslím, že na d-13 ty KT8 nedají :-( Pro DPMB je to moc složité. :roll:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
POkud se bude dělat trojúhelník Česká - Rašínova, tak možná odklon přes Masarykovu nebude možný - pak je řešení jednoduché : 3/11 Bystrc - Pekařská - St.Lískovec, 4 přes Husovu, 6/7 odklonem přes Rooseveltovu, zkrácení intervalu na d-9, bus náhradní doprava za 3 a 5. Pokud se ale bude jezdit přes centrum, může všechno vypadat jinak....


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Novy píše:
No jak znam DPMB tak to udělaj zas nejdebilněji co to půjde, takže tipuju perlu:
d-7: Švermova - Poříčí - Václavská - Nádraží - Malin.nám - Kr.Pole, nádr.


Nebo všechny linky v úseku Česká-Moravské nám. odkloní přes Masarykovou. Třeba to nebude až tak hrozný, jen bych do toho započítal KT8 na d-13, když bude trasa do Juliánova dkončená, kromě kousku u dělňáku.To by mohly čaliny jezdit aspoň před křižovatku.


No jak znam DPMB tak to udělaj zas nejdebilněji co to půjde, takže tipuju perlu:
d-7: Švermova - Poříčí - Václavská - Nádraží - Malin.nám - Kr.Pole, nádr.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
pd píše:
Honza píše:
Problém je v tom, že d-1 má dlouhou trasu jak sviňa a velmi se zpožďuje, často jsem jezdil d-11 a přestupoval v Komíně, velmi často další vůz nebyla d-1 ale d-3, za kterým se lepila d-1. Lidi to všeobecně vědí, proto jezdí d-3 a proto je nacpaná a proto tam jsou 2xT. Tady stejně nic nevyřešíme, protože DPMB nedělá změny rád, protože to nemají rádi lidi taky.

Jestli se d-1 velmi zpožďuje (jako že jo), tak je stejná pravděpodobnost, že se zpožděná d-1 lepí jak za d-3, tak i za d-11. Čili mezi 3 a 11 v Komíně by měla být skoro vždy d-1 bez ohledu na její pravidelné zpoždění (s vyjímkou nějakých mimořádných zasekaností).

Ale je fakt, že DPMB se změnám vyhýbá, až je to ke škodě věci. Např. výluková x13: trasa se mění, ale celou dobu jsou stejné odjezdy z Juliánova. Takže když se jezdilo nejdelší trasou přes Krásného, tak 13 ze Životského pravidelně odjížděla chvíli před příjezdem x13.


Jo na táborské sem se byl podívat a úsek mezi dulánkem a křižovatkou Gajdošova-Ševčíkova je před dokončením(položeny koleje,postaveny sloupy), ale kousek u dělnického domu stále beze změny, takže kvůli tomu kousku nebudou do juliánova šaliny jezdit minimálně do prázdnin.To už bude 2 roky, hlavně že říkali že to stihnou za 11 měsíců.
Od července by ale mohli na d-13 jezdit KT8 aspoň před křižovatku u dělňáku.

V létě bude velká výluka v křižovatce Rašinová-Česká. Má už DP plány výlukového vedení dopravy o prázdninách, má to být už za 2 měsíce?


Naposledy upravil VS dne 07 kvě 2005 23:01, celkově upraveno 1

Honza píše:
Problém je v tom, že d-1 má dlouhou trasu jak sviňa a velmi se zpožďuje, často jsem jezdil d-11 a přestupoval v Komíně, velmi často další vůz nebyla d-1 ale d-3, za kterým se lepila d-1. Lidi to všeobecně vědí, proto jezdí d-3 a proto je nacpaná a proto tam jsou 2xT. Tady stejně nic nevyřešíme, protože DPMB nedělá změny rád, protože to nemají rádi lidi taky.

Jestli se d-1 velmi zpožďuje (jako že jo), tak je stejná pravděpodobnost, že se zpožděná d-1 lepí jak za d-3, tak i za d-11. Čili mezi 3 a 11 v Komíně by měla být skoro vždy d-1 bez ohledu na její pravidelné zpoždění (s vyjímkou nějakých mimořádných zasekaností).

Ale je fakt, že DPMB se změnám vyhýbá, až je to ke škodě věci. Např. výluková x13: trasa se mění, ale celou dobu jsou stejné odjezdy z Juliánova. Takže když se jezdilo nejdelší trasou přes Krásného, tak 13 ze Životského pravidelně odjížděla chvíli před příjezdem x13.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Honza píše:
Omlouvám se za odpověď v tomto tématu.


Problém je v tom, že d-1 má dlouhou trasu jak sviňa a velmi se zpožďuje, často jsem jezdil d-11 a přestupoval v Komíně, velmi často další vůz nebyla d-1 ale d-3, za kterým se lepila d-1. Lidi to všeobecně vědí, proto jezdí d-3 a proto je nacpaná a proto tam jsou 2xT. Tady stejně nic nevyřešíme, protože DPMB nedělá změny rád, protože to nemají rádi lidi taky.


A kdyby jezdily obě linky z Rakovecké, tak by lidi byly nuceni používat d-1 a pak přestoupit na d-3/11 s 5 min.intervalem a proto by už na té d-3 nebyly 2xT potřeba.
Na toto téma bych už ale v téhle diskuzi nediskutoval :idea:


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Omlouvám se za odpověď v tomto tématu.


Problém je v tom, že d-1 má dlouhou trasu jak sviňa a velmi se zpožďuje, často jsem jezdil d-11 a přestupoval v Komíně, velmi často další vůz nebyla d-1 ale d-3, za kterým se lepila d-1. Lidi to všeobecně vědí, proto jezdí d-3 a proto je nacpaná a proto tam jsou 2xT. Tady stejně nic nevyřešíme, protože DPMB nedělá změny rád, protože to nemají rádi lidi taky.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
manil píše:
Však na d-9 už 2xT jezdí, ale na d-5 si to nedovedu představit, ale do problematiky d-5 příliš nevidím, protože ji užívám tak 1x za měsíc. Já si myslím, že když už ufikli d-3 mimo špičky v komíně, tak by mohli posílit d-11 mimo špičky až na Ečerovu. Mohli by to řešit podobně jak d-4: jeden ze dvou kurzů končí na Maloměřickým mostě, druhej až v obřanech.


Jo na d-9 2xT jezdí ,ale jen na 3(dříve 4) kurzceh z 9 což je dost málo.Proč vůbec tu jednu soupravu dali pryč :?: Rozhodně je to nedostačující.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Však na d-9 už 2xT jezdí, ale na d-5 si to nedovedu představit, ale do problematiky d-5 příliš nevidím, protože ji užívám tak 1x za měsíc. Já si myslím, že když už ufikli d-3 mimo špičky v komíně, tak by mohli posílit d-11 mimo špičky až na Ečerovu. Mohli by to řešit podobně jak d-4: jeden ze dvou kurzů končí na Maloměřickým mostě, druhej až v obřanech.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Plný d-11 jsou jen v úseku Žabiny-Česká, jinak třeba i ve špičce z Rakovecké jezdí poloprázdný.Takže neříkejte mě, že jsem neviděl prázdnou d-11 :!: Na Veveří jsou plný d-3 i 11, akorát s tim, že d-3 je plná i s 2xT. To vim :idea: Jenže je to kvůli tomu, že jede z Ečerové.Každej si rači 10 min. počká na d-3, než aby jel d-1 a přestoupil v Komíně na d-11.Pak jsou ty d-3 plný.Zato d-1 jede někdy až do Pisárek ve směru z Bystrce poloprázdná a v opačným směru od Přístaviště taky není narvaná(většinou si sednete).Takhle by si Bystrčáci jeli z Ečerove na Přístaviště, kde by jim do 2 min.(interval mezi d-1 a d-3/11 2-3min.) navazovala d-3/11 na Českou. Ve směru na Lesnou jsou d-11 docela prázdný, dokonce i v Anitre si ještě na Jugoslávské sednete a to je dost co říct :lol: A d-3 ze Staré osady taky žádnej problém, dnes jsem s ní jel a až po nám.28 Října tam bylo několik volných míst a to bylo kolem 15.45h.Takže ty K2 na d-3 i 11 dostačují. Proto bych přesunul 2xT6 a T3R na d-12/13 a uvolněný 2xT na d-5,9.Pak by se mohla d-7 odklonit z Mendláku do Pisárek a uštřený dvě K2 dát na posílení d-4, kde je to opravdu potřeba, sóla už ve špičce nestíhají. Zkuste si někdy projet trasu z Ečerové d-1 a hned uvidíte, že je ta d-1 silně nadimenzovaná.Narozdíl od přecpané d-9 a d-5 ve špičckách.navíc by ty 2xT mohly z d-5 odjíždět hned po špičce, tak že by večer po 20h tam jezdili už jen K2 a uštřily by se vozové kilometry.
Asi to fakt bude lepší přesunout do příslušné diskuze.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Panove presunte se do prislisneho tematu s linkovym vedenim , prilezitostne tam presunu prispevky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 15:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]