Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 637 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 634, 635, 636, 637, 638, 639, 640 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

352
30 led 2008 17:13
Dveře IGE, alespoň na trolejbuse, se NEROZRÁŽÍ a kdo to udělá, tomu máznu kladívkem po hlavě! Násilné otevření dveří je bezprostředně spojeno s pokurvením mechanismu.

_________________________________
Nejlepší trolejbus je 22Tr. Můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o tom přít, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
manil: IGE mají venku tlačítka na otevření/zavření?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
No jo to je moc kombinovaný :-) Mě právě napadlo jenom otevřít dveře čudlem z pultu.
A už vidím ten chaos - lidi mezi autama....

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
To je jednoduchý, otevřeš první dveře v A voze a po zastavení aut vypustíš lidi. Pak vypneš vůz a jdeš k B vozu, kde zastavíš auta a ručně otevřenýma (rozraženýma) dveřma zase vypustíš lidi :wink:

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
No mělo toho vtipálka nějaký auto smést, pak by mu humor došel. Jinak nevím, jak řidič okaučuje aby mu zastavili auta než otevře dveře. Nedokážu si představit, že vyběhne ven, zastaví auta, pak zas vběhne dovnitř, otevře je a lidi vystoupí. Než by došel od konce B vozu, kde je zastavil, zpátky do Ačka a otevřel je, auta už zase jedou......... (!)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
morgul píše:
Žlutá K2 Student Agency udělala z feldy šestidveřák...
...
Ta K2 už o hodinu později křižovala štatl na "11"ce

Tak to asi byla ta druhá...?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Rozrážení je běžná akce při odstavování tramvají se skládacími dveřmi bez pohonů IGE.CZ. V popisovaném případě předpokládám, že tramvaj byla vypnutá, jinak by dveřmí pohon dveře opět zavřel. Dveře IGE se rozráží velmi obtížně.


Kámoš chtěl použít nouzové otevírání dveří, ale já jsem mu řekl že za to pokud vím je pokuta, pokud to neoprávněně zneužije.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
kuba píše:
Morgul: Jak rozrazil? Použil nouzový otevírání?

Silou vzal za madla dveří,a jakmile se objevila škvíra,rukama ji roztáhl...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Morgul: Jak rozrazil? Použil nouzový otevírání?


Aha a já si říkal že to je nějaký divný, žádná nehoda jenom tam dispečeři něco montovali na dveřích té jedničky.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Mimo zastávku řidič v těchto případech cestující smí vypustit, ale musí zajistit jejich bezpečné vystoupení. Tedy pouze I. dveře, vesta, zastavení aut.


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
Žlutá K2 Student Agency udělala z feldy šestidveřák... Chci se zeptat jak je to s pouštěním lidí z tram ven mimo zastávku. Jel jsem v "1" hned za tou havarovanou 6, 1 nacvakaná jako obvykle, dusno smrad.. po 5 minutách nervózního čekání řidič stále neotvíral dveře, i přes stále hlasitější dožadování cestujících a vyhrožování nějaké důchodkyně, že sebou sekne. Nejsem žádná sušinka, ale v tu chvíli tam bylo fakt dost nepříjemně. Nakonec ňákej ftipálek rozrazil 1.dveře u B vozu a celý béčko se vyhrnulo do toho zmatku mezi auta na silnici. A čko řidič otevřel po další minutě. takže jeho pětiminutová vzdorování přišlo stejně vniveč. Copak nemá pravomoc v zelený vestě zastavit provoz a nechat lidi vystoupit? Už několikrát jsem podobnou situaci zažil a vždy nás (cestující) pustil. Jeho jednání mi přišlo nesmyslné. Kvůli rozraženým dveřím tam pak stál ještě dalších 5 minut a blokoval dopravu, než se mu je povedlo zavřít.

ta K2 už o hodinu později křižovala štatl na "11"ce

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


No a kolem 15:05 nějaká nehoda na Antonínské, šaliny stály až skoro k hasičům po třech minutách řidiči otevřel dveře. Dispečink tam byl a do pěti minut se to rozjelo.


Offline
Uživatelský avatar

483
22 srp 2006 12:35
Bohunice
Musí se snad smrtelná nehoda stát extra v každém městě, aby se s bezpečností provozu v dané lokalitě začalo něco dělat?!

_________________________________
Chůze = doprava 21. století.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Já se jako generál vůbec necítím.Ale v Brně je něco takového prostě nepředstavitelné...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pepola píše:
"Odzbrojující logika":Od roku 1930 se tam "nic" nestalo,tak není třeba s tím "nic" dělat!A nedělali tedy "nic"...
Ono po bitve je kazdy general.

BTW:V Liberci se zabezpecovac zavedl az po serii nehod v 80. letech.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Tady nejde o logiku, ale hlavně o peníze. Jako všude. Ale z druhé strany tam tramvaje takto jezdí 80 let a nikdy se nic takového nestalo. Kdyby se tam podobná nehoda stala už několikrát, tak věřím, že by tato trať už dávno byla přestavěna. Je to stejné jako v Brně, kde se např. koleje v havarijním stavu opravují snížením rychlosti. Teprve až se stane nějaká nehoda nebo vykolejení (kdy může klidně tramvaj narazit do protijedoucí), tak se udělá okamžitě výluka a závada se opraví. Ale dokud se nic nestane, tak se peníze, které by byly použity na tuto věc zatím investují jinde.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
http://www.novinky.cz/clanek/137521-ostravsky-dopravni-podnik-modernizaci-tragickeho-useku-odkladal.html
Tady už o tom píšou...
"Odzbrojující logika":Od roku 1930 se tam "nic" nestalo,tak není třeba s tím "nic" dělat!A nedělali tedy "nic"...


Offline
Uživatelský avatar

23
20 bře 2008 19:41
Brno
Bez ohledu na vinu nebo nevinu toho řidiče si DPO měl uvědomit, že dobře vytvořené a odladěné zabezpečovací zařízení může selhání lidského fakztoru zabránit. Ono je velice pohodlné zavést předpis že řidič se má přesvědčit bla bla a jet jenom podle jízdního řádu bla bla bla, zbavit se tím odpovědnosti a na elektronické zabezpečení se vykašlat. Což nechápu, protože na něj údajně již byly vyhrazeny peníze. Doufám že vyšetřovatel a soud vezme něco takového v potaz.

_________________________________
libera nos a malo...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
johnny05 píše:
Jenze v nasi republice to funguje tak ze se vse hodi na jednoho nejmin vlivneho cloveka kterej to vsechno odskace, a vlivni si u koryt zustavaji dal, v nasem pripade ridic. To ze na to DPO a magistrat celou dobu ##MLUVÍM SPROSTĚ## nikdo resit nebude, opet bude inspekce radne ohodnocena... Boze dej at nemam pravdu, uz ted ten 24 letej klucina ma po zivote.

Bohužel v tomto případě je chyba pravděpodobně na jeho straně, ikdyž trať nebyla nijak kvalitně zabezpečena... :(


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Jenze v nasi republice to funguje tak ze se vse hodi na jednoho nejmin vlivneho cloveka kterej to vsechno odskace, a vlivni si u koryt zustavaji dal, v nasem pripade ridic. To ze na to DPO a magistrat celou dobu ##MLUVÍM SPROSTĚ## nikdo resit nebude, opet bude inspekce radne ohodnocena... Boze dej at nemam pravdu, uz ted ten 24 letej klucina ma po zivote.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Příčina je jasná, hrubé porušení předpisů jednoho z řidičů. Jednokolejná trať není důvod, špatná viditelnost je sice faktor, který následky nehody zhoršil, ale v zásadě k ní vůec nemělo dojít.


Kája píše:
Třeba se tam díval, ale přehlédl se o řádek nebo sloupec. Je mi ho líto. Někteří budou chtít jeho popravu, aniž by přiznali, že vina je širší. Asi kdyby bylo jinak všechno OK, nebude najednou DÚ (nebo DI) požadovat železniční "oznamovací povinnost", která dříve nebyla. Znáte to z Leteckých katastrof. Vždycky každé katastrofě předcházelo mnoho dílčích chyb, včetně úspory nákladů ze strany majitele společnosti. Ale takhle to fungovalo a bude fungovat vždycky - opatření se udělá, až když se něco stane. Panu řidiči, který je vinen, přeji dobrého obhájce.


Ano, já se taky dívám a vždycky to jsou aspoň dvě nebo tři okolnosti které způsobí nehodu. No a v té Ostravě byly aspoň taky dvě nebo tři věci(jednokolejná trať, nepočkání řidiče no a taky špatná viditelnost díky křoví..), kdyby jedna z nich nebyla nemuselo se nic stát.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio:
Myslím, že na trati s takovým charakterem provozu by mělo být zajištění signálu RS prioritou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 634, 635, 636, 637, 638, 639, 640 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 říj 2024 08:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]