Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 188 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Praha 8. října (ČTK) - Čtyři nevyhovující nízkopodlažní tramvaje Dopravního podniku hlavního města Prahy jsou na prodej. Podnik vzdal dřívější pokusy o jejich oživení a uvedení do běžného provozu, řekl dnes ČTK jeho mluvčí Ondřej Pečený. Podnik koupil tramvaje RT6N v roce 1996 od bývalé ČKD celkem za 100 milionů korun.
"Tramvaje se ukázaly jako nevhodné do pražského provozu," uvedl Pečený. Zájem o vozy projevil podle něho dopravní podnik v maďarském Segedínu, je ovšem podmíněn dotací z fondů Evropské unie. Další případnou možností je prodej tramvají do polské Poznaně. S brněnským dopravním podnikem jednání nepokračují, protože Brno kupuje nové vozy 13T ze Škody Transportation, dodal Pečený.



Nedelam si iluze o osudu nasich vozu..


Offline
488
07 úno 2006 10:26
PvvS píše:
Podstatne mensi prumer kol,zhruba stejny jako u anitry.Jenom diky tomu se podarilo mit podlahu v krajnich clancich jenom na jeden schod.Proto vetsi sjizdeni. Ale tak hrozny to neni, vuz ceka na prvni prezuti , stejne jako vozy v brne.


Navic je RT6 docela tezka a ma delsi rozvor, coz sjizdeni taky dost podporuje.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Vozy v Brně potřebují přezout? No myslím že toho moc nenajezdily ne :-k
V tom případě je ale opotřebení extrémní.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Podstatne mensi prumer kol,zhruba stejny jako u anitry.Jenom diky tomu se podarilo mit podlahu v krajnich clancich jenom na jeden schod.Proto vetsi sjizdeni. Ale tak hrozny to neni, vuz ceka na prvni prezuti , stejne jako vozy v brne.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Hlavní důvod jsou ty podvozky, silně se opotřebovávají (ani nevím proč), už byly myslím jednou přezuty. nákup bych za současného stavu nečekal, jednak sousto pro novináře - tolik peněz a výsledek nejistý.
Podle mě se naše RT6N1 nerozjedou, ikdyž bych jim to moc přál, chtělo by to vyřešit všechny závady, kterých je na na jednu tramvaj až moc.

Něco pro připomenutí je ZDE


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Je to totalni atyp, shodny jsou snad akorat zarovky a pisek do piskovacu. Prezuti a opravy by neco staly a DP LBC ted potrebuje finance uplne jinde.


Offline
Uživatelský avatar

34
16 zář 2007 22:41
PvvS píše:
Pokud vim tak jezdil bez vetsich zavad. V provoznim deniku nic velkyho neni.


Proč se jí Liberec zbavuje? a ještě tak pod cenou?

_________________________________
Daidalos, Ikarus, Solaris


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Pokud vim tak jezdil bez vetsich zavad. V provoznim deniku nic velkyho neni.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
wazowski píše:
Tak snad ji DPMB koupí...

No je fakt ze na jednu stranu by mu to bylo podobny (tenhle typ jeste ve sbirce nemame :lol:)... ale na druhou stranu o tym silne pochybuju

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

34
16 zář 2007 22:41
PvvS píše:
Aktualne je tenhle vuz na prodej zhruba za 5 000 000. Po prezuti pojizdnej a schvalenej.


Tak snad ji DPMB koupí...

_________________________________
Daidalos, Ikarus, Solaris


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Jakou má spolehlivost? Je na tom líp než ty naše?

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Krome o schod nizsi podlahy v krajnich clancich, asynchronniho pohonu, podvozku duewag, vyzbroje siemens vcelku nic. Spolecny to ma akorat vzhled.


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
PvvS píše:
Diky Sergei-LBC se podarilo ziskat foky vozu RT6S1.
pro porovnani s RT6N1 sem je hodil do galerie
http://fotogalerie.svetmhd.net/index.php?/category/174
Aktualne je tenhle vuz na prodej zhruba za 5 000 000. Po prezuti pojizdnej a schvalenej.

Tak rovnou pls rekni, jake je v nich rozdil, RT6 sem nevidel uz hafo let...

_________________________________
"Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. Tou první si tím však nejsem tak jist." (Albert Einstein)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Diky Sergei-LBC se podarilo ziskat foky vozu RT6S1.
pro porovnani s RT6N1 sem je hodil do galerie
http://fotogalerie.svetmhd.net/index.php?/category/174
Aktualne je tenhle vuz na prodej zhruba za 5 000 000. Po prezuti pojizdnej a schvalenej.


Offline
Uživatelský avatar

3989
25 led 2006 16:11
všudezdejší
No asi tak, tramvajky se polámaly, a dlouhou dobu se na ně kašlalo.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Angel píše:
By mě zajímalo proč vlastně nejezdí? Vždyť by mohla posílit linky1,12,13 a nemusely by tak moc nakupovat Porchata takže díky každýmu mě napíše proč nejezdí díkec :-D :-D :-D

Za prvy , jsou hodne poruchovy , za druhy jsou porouchany a za treti nejsou schvaleny typ a tudiz nesmi do ulic.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Aha, já myslel, že myslíš pumpováním to otevírání asi o 10 cm a zavírání při otevírání dveří.
Jak pak všichni místo toho, aby to ty dveře nechali v klidu rozdejchat, tak mačkají všechny tlačítka jak splašení.


By mě zajímalo proč vlastně nejezdí? Vždyť by mohla posílit linky1,12,13 a nemusely by tak moc nakupovat Porchata takže díky každýmu mě napíše proč nejezdí díkec :-D :-D :-D


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Pumpování je bohužel negativní vlastnost dveřních pohonů BODE, může za to ochrana proti sevření. Pokud je mezi dveřma nějaký předmět, dveře se 3x zkusí zavřít (zapumpují) a znovu se otevřou. Stačí však, aby se v létě gumy na dveřích zahřály a nabobtnaly a ochrana proti sevření je vyhodnotí, jako předmět mezi dveřma a dveře začnou pumpovat. Tomuto jevu se zabraňuje mírným odsazením dveřních křídel od sebe, má to ale za následek to, že pak dveře nedoléhají. Dále může být příčina pumpování příliš pomalé nebo příliš rychlé zavírání dveří (typicky zastávky v náklonu).


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No já bych řekl, že u T6 to pumpovalo celkem často. Pokud mi pamě´t slouží, ruku do ohně bych za to nedal :)


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Zlaťák píše:
No já to myslel spíš v té době. To bylo cca 8-9 let nazpět. A to měla většina šalin dveře, co se otvírali o dost pomaleji, někdy dokonce i na třikrát. :o)


To já bych řekl, že právě před 8 - 9 lety se dveře zavíraly rychleji. Nepamatuji si problém u T6 s tzv. "pumpováním" dveří, kdy se po zavření ještě několikrát otevřely a až na potřetí zavřely, jak je to dnes častým jevem. U KT8 byly dveře klasické - o dost rychlejší. Dnes jsou pomalé, ale zase výhodou je, že se z 99% zavřou všude (i v náklonu na Krásného směrem do města, kde byly u starých dveří problémy). U vozů T3 a K2 je to to stejné.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
no ja nevim, RT6kou sem jel milionkrat,do skoly ze skoly a pak i do prace z prace a bylo to super svezeni, vyjimkou bylo jen trochu skubani v strednim clanku a samozrejme malo mista v nem diky sedackam zady k oknu, take v nizke cati jedna rada sedadel 1+0 je malo, aspon bych udelal 2+0, to by nebyl problem, jinak jela svizne neskubala , rychle se otviraly a zaviraly dvere, byla ma nejoblibenejsi...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
No já to myslel spíš v té době. To bylo cca 8-9 let nazpět. A to měla většina šalin dveře, co se otvírali o dost pomaleji, někdy dokonce i na třikrát. :o)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
RT6 jsou opravdu neskutečně skřípavé, každý oblouk zní, jak kdyby měl být ten poslední, ale jinak svezení to není špatné.

Zlaťák:
Ty superrychlé dveře jsou klasické IFE, které mají většina K2R.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Myslím, že by tam bodla i přímá kolej pro vyjetí z vozovny, takhle se musí vždy neprakticky přes smyčku.

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Petr1988 a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 lis 2024 23:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]