Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 101 z 110    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 110  Další
Autor Zpráva
Samozřejmě by se rekonstrukce nedělala za stávajícího provozu. Část osobních vlaků může jezdit odklonem přes dolní nádraží. To ale předně předpokládá "zkulturnění" nádraží Královo Pole a Židenice (obě to stejně potřebují jako sůl...), přestavbu zastávky Černovice a její lepší napojení na MHD (je i v plánech odsunu, ale asi až někde na posledních místech...) a přesun zastávky v Heršpicích (je též v plánech odsunu).
Na rozdíl od harmonogramu odsunu by se tahle revitalizace městských nádraží měla udělat jako první a potom by se využila pro odkloněné vlaky.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Při vyloučení jednoho libovolného prvku kolejiště (vyhybky, dopravní koleje) v Brně hl.n. hrozí kolaps tohoto nádraží. Už teď se mnoho vlaků odklání na okolní nádraží - soupravy od vlaků Brno - Nesovice v odpoledních hodinách se vrací do Maloměřic, tady se objedou a pak přistaví na hlavní - vjezd na obsazenou kolej! V mnoha případech odjíždí 2 vlaky s jednoho nástupiště a v mnoha případech se vlaky přistavují třeba jen 5 minut před odjezdem - v lepším případě.
Příklad z dnešního rána: čas 8:21 a hlášení, že R 674 do Prahy s odjezdem 8:24 bude přistaven ke 4. nástupišti. Normálně odjíždí z 1. nástupiště. Os 4605 ze Ždáru přijel na 2. nást., normálně na 3. a Sp od Třebové na 1. nást., normálně na 2. Proč? protože na 3. nást. stálo 30 minut zpožděné EC. A toto se děje na hlavním dnes a denně, stačí aby si vlak postál v peronu třeba jen o 10 minut délel a už je z toho celkem problém.
A nákladní vlaky? Zase jich nejezdí tak moc, aby se nedaly skrz hlavní protáhnout v sedlech nebo v noci.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
goldfinger píše:
Kvůli pár rokům relativního nepohodlí potom na věky cestovat mezi květáky? Děkuji, nechci, raději zkousnu pár let staveniště s vidinou komfortnějšího cestování. Žádný kolaps nehrozí, zkus si přečíst harmonogram rekonstrukce, pouze při výměně zhlaví po půlkách bude kapacita menší než ta stávající. Pokud by se stavělo odsunuté nádraží, tak přes HBf. budou jezdit všechny náklady a to by teprve byl kolaps. Ale to nadšenci stále zamlčují.


Jsem si nevšimnul, že by na Zvonařce rostly květáky. :lol:

Kolaps nehrozí? To možná říkají nějaký kancelářský krysy, co všechno znají -TEORETICKY! Výpravčí,... mluví jinak.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Kvůli pár rokům relativního nepohodlí potom na věky cestovat mezi květáky? Děkuji, nechci, raději zkousnu pár let staveniště s vidinou komfortnějšího cestování. Žádný kolaps nehrozí, zkus si přečíst harmonogram rekonstrukce, pouze při výměně zhlaví po půlkách bude kapacita menší než ta stávající. Pokud by se stavělo odsunuté nádraží, tak přes HBf. budou jezdit všechny náklady a to by teprve byl kolaps. Ale to nadšenci stále zamlčují.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Ted jsem si precetl v novinách, ze nové nádraží znici „i ten poslední kousek zeleně v centru města“. To asi myslí ten plevel a zbořeniště v okolí nádraží v Heršpicích, Komárově a kolem ulice Uhelné :-) O jiné přírodě v centru, které by se to mohlo dotknout, snad ani nevím.
Nádraží jednoznačně odsunout! Současné totiž nelze rekonstruovat za provozu - velká část vlaků by se musela ukončit na periferiích (Královo Pole, Komárov, Heršpice). Tím by si lidi zvykli, že musí až kamsi za město :-) Podobně jako třeba linka 29 - původně výluková, po výluce bude zachována. Vyloučit na současném jenu kolej nebo jenom jednu výhybku znamená ohromná zpoždění a celý systém kolabuje. Takový provoz jako je dnes na nádraží snad nikdy nebyl - co 30 minut 6xOs, co 60 minut 5xR nebo EC (tj. 17 pohybů vlaků za hodinu ve špičce - tj. 3,5 min. mezi pohyby vlaků z toho 2 až 2,5 min. jsou obsluha zab.zař. pro každý vlak) a ještě posuny (na než zbývá asi 1 minuta). Což se dá zvládat opravdu jen taktak.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
http://brnensky.denik.cz/brno_special/presun_nadrazi/

Trochu zajimavych clanku.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
pepola píše:
Ten "slavný palác CD" taky nějak "usnul"...Visel tam billboard na prodej bytů a prodejních ploch a zatím,kromě odizolování troleje se tam nestalo vůbec nic!Další plocha s jeden a půl metrovým plevelem v centru Brna... :pray:
Ty dva další peróny bych viděl raději!
Ty perony by tam byly uplne k prdu. Provozne i technicky lepsi by bylo "sedme" nastupiste vedle dnesniho 5. a 6.

Tento kousek draznich pozemku je pro zeleznici na nic, a rad to uvidim zastavene. Ted to ale vypada, ze investorovy vyschly zdroje.


Offline
Uživatelský avatar

3724
28 úno 2006 19:00
Ten "slavný palác CD" taky nějak "usnul"...Visel tam billboard na prodej bytů a prodejních ploch a zatím,kromě odizolování troleje se tam nestalo vůbec nic!Další plocha s jeden a půl metrovým plevelem v centru Brna... :pray:
Ty dva další peróny bych viděl raději!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nedá se jednoznačně říct, že by radniční koalice prosazovala odsun, spíš se snaží vytvářet dojem jednoty ze strachu z návratu ODS k moci (všechny strany s výjimkou ČSSD). Ješitný Onderka si zase chce uhájit primátorský řetěz a kvůli tomu je ochoten Zeleným a Zlatuškovcům ustoupit. Lidovci půjdou s kýmkoli, kdo jim dá prvního náměstka, i když Javorová hodně zklamala a nelze zapomínat, že jezuita Šimonovský patří stále k nejzarytějším odsunovačům.
Zelení samozřejmě nemůžou zahodit svou volební ikonu NvC a Zlatuška bude programově proti všemu, co chce ODS.
Do toho se ještě motá kraj se svým dítětem IDS, kterému by nejvíce prospěl SJKD.
A úplně nejhorší je chiméra, že nám na obzoru mávají bruselské a státní dotace, které se musí do roku 2013 prostavět na jakoukoli hovadinu, hlavně že bude připravená.
No když jsem četl ty výtky poslední studie, některé byly hodně úsměvné - jako že se do celkové ceny nezapočítaly náklady na nový autobusák, který ale HBf. vůbec nesouvisí.
Co se týče obnovení autobusáku naproti Grandu a povzdechů, že už tam jezdí spousta dopravců, no proč asi se jim nechce do průvanu na smradlavou Zvonařku? Proč i tourbus jezdí ke Grandu? Zřejmě to zákazníci chtějí a kaštan-zákazník je i při přepravě pánem, takže by to město už konečně mělo vzít na vědomí a ať přestane házet studentu Radimovi klacky pod nohy a povolí mu za jeho soukromé prostředky postavit slušné zázemí s čekárnou a WC. Předpokládám, že asijské bistro by jeho součástí nebylo. Proti můžou být pouze nekritičtí vlakofilové, kterým nevadí např. do cajzlova nebo nach Wien cestovat 2x dráž. Ale soudě podle obsazenosti a frekvence žluťáků jich bude výrazná menšina.

Kusé koleje u pošty by možná využít šly, ale podle mne stejně V. a VI. nástupiště nepraská ve švech, odstavné koleje u CD paláce by asi takovým přínosem nebyly- vlaky by stejně musely přes obě zhlaví, takže asi jen směr Střelice nebo BV.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
A enbude jednodussi vlaky uple zrusit ?
Hlavak predelame na muzeum (akorat se holt nevypravi par vlaku a exponatu je dost), zbytek se bude tocit v zidenicich, krpoli, malomericich.

Stavba , nebo renovace je potreba, ale zatez se myslim da vcelku rozlozit. Nektery IDS spoje nemusi na nadr, muzou se ukoncit prave v zidenicich, kralove poli, kde se daji udelat pekny prestupni uzly.

Vyhanet vlaky z centra je na houby. Jde to proti cely koncepci mhd a ids.
Horsi varianta uz by bylo snad akorat obnoveni abusaku u grandu.
Uz ted si tam jezdi pomalu kazdej dopravce.
navic pro odlehceni dopravy by se daly vyuzit i ty 2 kusy koleje u posty a pripadne i odstavny u (ceskyho snu) cd palace..


Offline
Uživatelský avatar

460
29 lis 2004 18:44
16 km od Brna
Pavel píše:
Tak popravdě se teďka docela bavím...kocourkov :lol: i když ve výsledku to moc k smíchu není
http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=6241
http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=6249



tak je vcelku jasné, co nová radnice prosazuje ...... odsun, odsun, odsun, vcelku se ani nedivím, když představa koalice nádraží v centru je docela paskvil, a přitom by to šlo mnohem jednodušeji .....


Offline
520
03 dub 2006 14:42
Vojtik, Martan: Ta 6. kolej na hln se dělala ve dne, začali ráno a kdy skončili nevím, mám pocit, že to byla sobota.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Výluky na hlavasu se zpravidla provádějí v noci. Přes to opravdu nejde, nebo jen v opravdu krátkých oknech (tuším kolem 10. a 12. je trocha klidu).


Offline
1161
06 kvě 2007 13:02
ČR
Jak teda udělali rekonstrukci (teda spíš výměnu štěrku) na 6.SK? Jednou o víkendu jsem tam viděl MUV a pár dní potom úplně novej štěrk??? :?:


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
adam_r píše:
V mem prispevku jsem predpokladal zachovani poctu prujezdnych koleji (= 6), geometrie kolejiste i stavajicich nastupist, nebot diky SJKD zadne dalsi koleje nebudou potreba. Tedy nebude potreba delat zadnou bombastickou rekonstrukci za desitky miliard. A to se da udela postupnym vyloucenim jedne koleje z 6 a jedne nastupni hrany na stavajicim nadrazi.


V dnešní Rovnosti byl "rozhovor" s nějakým přednostou z Hlaváku a říkal, že je to tak nehorázně našponovaný (... že jsou ve stresu a nezvládají to), že jakmile by se něco stalo a vypadla jedna kolej, tak to zkolabuje, protože tam ty vlaky nenaskládají. Sám upozorňoval, že už teď mnusí každou chvilku stát dva vlaky u jednoho nástupiště (na stejné koleji), protože je přeplněno.

http://brnensky.denik.cz/presun_nadrazi ... trofa.html


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Zlaťák píše:
No nevím, jak. Že ti rozkopou od jednoho viaduktu až po druhej na Nových sadech? nehledě na to, že ty koleje se tam nevejdou.
V mem prispevku jsem predpokladal zachovani poctu prujezdnych koleji (= 6), geometrie kolejiste i stavajicich nastupist, nebot diky SJKD zadne dalsi koleje nebudou potreba. Tedy nebude potreba delat zadnou bombastickou rekonstrukci za desitky miliard. A to se da udela postupnym vyloucenim jedne koleje z 6 a jedne nastupni hrany na stavajicim nadrazi.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Tak popravdě se teďka docela bavím...kocourkov :lol: i když ve výsledku to moc k smíchu není
http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=6241
http://www.modernibrno.cz/aktualita.htm?aktualita=6249


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
goldfinger píše:
Nechci TI, golde, brát iluze, ale stavba nového nádraží bude mít velikánský vliv na provoz stávajícího. Kontrolní otázka: kudy budou jezdit nákladní vlaky během výstavby odsunuté role? Jinudy než přes HBf. nemůžou a včil mudruj. O tom žádný odsunovač nemluví.


No já nemyslel vliv na provoz vlakové dopravy, ale na provoz běžných smrtelníků (pěšky, auty, MHD,..)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Zlaťák píše:
No nevím, jak. Že ti rozkopou od jednoho viaduktu až po druhej na Nových sadech? nehledě na to, že ty koleje se tam nevejdou.
Si myslím, že na dopravu bude mít mnohem menší (spíš žádný) vliv stavba nového nádraží. Podívej se, jak ti zkomplikuje dopravu (i pro pěší) blbá výměna trojúhelníku na Češké. Teď si vem, že to je proti nádraží nic a trvá to chvilku. Natož pak oprava viaduktů,....

Nechci TI, golde, brát iluze, ale stavba nového nádraží bude mít velikánský vliv na provoz stávajícího. Kontrolní otázka: kudy budou jezdit nákladní vlaky během výstavby odsunuté role? Jinudy než přes HBf. nemůžou a včil mudruj. O tom žádný odsunovač nemluví.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
pd píše:
Zlaťák: diametr může být buď pro vlaky nebo pro tramvaje, vlaky a tramvaje po jedněch kolejí spolu jezdit nemůžou.

No myslel jsem to tak, ale blbě napsal.


Zlaťák: diametr může být buď pro vlaky nebo pro tramvaje, vlaky a tramvaje po jedněch kolejí spolu jezdit nemůžou. A doufám, že s tramvajovou variantou už nikdo vážně neuvažuje.

A nákladní vlaky přes velká osobní nádraží opravdu obvykle nejezdí. A když jo, tak je snaha je vytěsnit zvlášť, jenom Brno holt musí mít něco extra :twisted:


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
adam_r píše:
Dalsi rekonstrukci to zablokuje, ale ta s ohledem na SJKD nebude potreba, nebot intenzita primestskych vlaku na hl. nadrazi vyrazne klesne.

Da se rict, ze vsechny primestske vlaky od Tisnova, Krenovic a Bucovic mohou jet diametrem, Pro obsluhu stanic Kr. pole, Lesna, Slatina, Slapanice apod muze byt zavedena nova linka Tisnov - Slavkov (mimo hl. nadrazi) + mozna protazeni vlaku od Ivancic/Trebice do Kr. Pole/Kurimi.



V případě, že diametr bude i pro vlaky a ne jen pro šaliny. To taky ještě nikdo nerozhodl. V každým případě vybudovat ho i pro vlaky by bylo mnohem dražší. Přeci jen vlak má o "pár" tun víc než tramvaj, tak by to muselo být všechno trošku masivnější


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
pepola píše:
Za další:Nikde se schválně nepíše o tom,že novým nádražím budou projíždět všechny nákladní vlaky,které dnes jedou černovickou spojkou...(!).


A to vadí??? tak tam budou průjezdný koleje bez perónu. Ty jsou skoro na každým větším nádraží.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
adam_r píše:
Nehlede na to, ze se to da velmi dobre rozdelit na etapy s minimalnim vlivem na dopravu.


No nevím, jak. Že ti rozkopou od jednoho viaduktu až po druhej na Nových sadech? nehledě na to, že ty koleje se tam nevejdou.
Si myslím, že na dopravu bude mít mnohem menší (spíš žádný) vliv stavba nového nádraží. Podívej se, jak ti zkomplikuje dopravu (i pro pěší) blbá výměna trojúhelníku na Češké. Teď si vem, že to je proti nádraží nic a trvá to chvilku. Natož pak oprava viaduktů,....


Naposledy upravil Zlaťák dne 04 srp 2007 09:30, celkově upraveno 1

Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Pavel píše:
Podle těchto připomínek mi připadá, že celá studie je úplně blbě, ale to je doufám jenom můj dojem :-)
http://www.brno.cz/index.php?nav01=35&n ... nav04=9188
To mne vůbec nepřekvapuje, když to první hodnocení výsledků studie prováděl odbor magistrátu, jehož pracovníci nedělají celý život nic jinýho než, že odsunují nádraží.... možná už od dob svých studentských let a to už bude drahně let. Z jejich pohledu je kritika něčeho co je proti jejich zájmu přece logická. Jo, kdyby to bylo naopak, to by se najednou chválilo :-D


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2737 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 110  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 21:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]