Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 138 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 146  Další
Autor Zpráva
ds píše:
d-1 : v sedle a večer každý druhý spoj na vozovnu Komín
d-3 : celodenně na Ečerovu


Ze začátku mi to taky přišlo jako zajímavý nápad, ale nebylo by to ve skutečnosti omezení možností dopravy z Bystrce? Jaký byste dali interval mezi jedničkou a trojkou, který by se střídali v odjezdech z Ečerovy? Dosavadním způsobem na každou jedničku navazuje spoj na Českou a tím je aspon zajištěn pětiminutový interval kamkoliv, i když s přestupem.


ds píše:
Ty dvojčata tehdy mohly na d-5 právě proto, že nepřekážely v malé smyčce Štafánikova čtvrť. d-4 obousměrně Husovou bych nechtěl v žádném případě a rozhodně je mi sympatičtější přestupovat na Malinovského nám. Systém je založený na přestupech a každý mít přímé spojení k nádraží nemlže. Z Komenského nám. na Českou se ale na nic přestoupit nedá....

Já jsem jen narážel na nevím už čí příspěvek, že dvojčata do Lískovca nejezdily kvůli tamní měnírně. Taky je mi jasné, že je to kvůli smyčce na Štefance. Ale pokud bude trať prodloužena na Lesnou, tak se tam snad dvojčat nebo K3R dočkáme. Chtělo by to. Jinak plně souhlsím s názorem, že doprava je založená na přestupech


Offline
Uživatelský avatar

3229
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ty dvojčata tehdy mohly na d-5 právě proto, že nepřekážely v malé smyčce Štafánikova čtvrť. d-4 obousměrně Husovou bych nechtěl v žádném případě a rozhodně je mi sympatičtější přestupovat na Malinovského nám. Systém je založený na přestupech a každý mít přímé spojení k nádraží nemlže. Z Komenského nám. na Českou se ale na nic přestoupit nedá....


Jen doplnění. Na pětce do Lískovca jezdily dvojčata i při velké výluce na Moraváku v létě roku 2001 (z Komína/Rakovecké). A prohození směrů čtyřky neprojde. Její nestejnoměrné vedení je prý právě kvůli problematickému odbočovaní u Červeného kostela vlevo na Komenského náměstí. A vedení oběma směry Rooseveltovou je fajn nápad, ale poslal bych tamtudy z Míráku jen každý druhý spoj, aby lidi tamodtud nefrflali, že přišli o spojení s nádraží. I když, jestli ho odsunou, tak to bude jedno.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Když se zde dříve zmiňovali omezení na některých tramvajových tratích(kapacity smyček,Kraví hora,měnírna v Lískovci apod.), tak by mě zajímalo jestli by opravdu nešlo zavést linky 7,9,12 v úseku Česká-nádraží, vše přes Husovou.Myslel sem že by to vadilo jen kvůli velkýmu množství aut a většímu počtu tramvají na České, ale u nedávné výliky Pisárky se zmiňovalo, že se musí d-12 odklonit z Husové z energetických důvodů pryč, když tam jezdila odkloněná d-1.To je tam problém s měnírnou?

Jak je to s chystanou stavbou nové měnírny v Lískovci, která už byla tolikrát zmiňována a pořád nic? Ptal sem se na to už mockrát a moc by mě to zajímalo.


Offline
Uživatelský avatar

3229
14 čer 2004 18:56
blekfild
x96 píše:
ad Romik: Zkrátit linku a-52 pouze z Jírovcove do Žebětína? a co doprava do starých Kohoutovic? z Těch tří zastávek co jsou na a-52 na té jedné nastupuje docela dost lidí a nemyslím si že by chtěli docházet docela značný kus na a-x37, nebo t-x25. A ukončení linky a-68 u Myslivny taky není asi vhodný, protože nikde tam není místo na otočení a na parkovišti u Myslivny bývá někdy docela plno. Takže v nynější podobě musí a-68 až k Hájence (ze směru od MN) aby se otočila.


To zkrácení je a-52 je fakt blbost, ale ta myslivna lze řešit lépe - buď pomocí a-52 (místo Rybnické přes Kamenný vrch a Myslivnu), nebo pomocí okruhu - Mendlovo nám. - Kamenný vrch - Myslivna - Šárka - Rybnická - Mendlovo nám. Jen tak mimochodem, platí si hotel Myslivna dopravu, nebo je to považováno za dopravní obslužnost (kvůli zahrádkářům okolo) ?


ad Romik: Zkrátit linku a-52 pouze z Jírovcove do Žebětína? a co doprava do starých Kohoutovic? z Těch tří zastávek co jsou na a-52 na té jedné nastupuje docela dost lidí a nemyslím si že by chtěli docházet docela značný kus na a-x37, nebo t-x25. A ukončení linky a-68 u Myslivny taky není asi vhodný, protože nikde tam není místo na otočení a na parkovišti u Myslivny bývá někdy docela plno. Takže v nynější podobě musí a-68 až k Hájence (ze směru od MN) aby se otočila.


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
no pokud vim tak i jako moznost rychlyho odstraneni mrtvoly v tyhle casti . Navic se pry pocitalo s KT8 :)


Offline
Uživatelský avatar

3229
14 čer 2004 18:56
blekfild
PvvS píše:
Na mendlaku smycce se uvazuje o odstavovani zaloznich/posilovych vozu, tak tu do navrhu moc nezahrnujte.


A proč? Vždyť do Pisárek je to kousek....


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Na mendlaku smycce se uvazuje o odstavovani zaloznich/posilovych vozu, tak tu do navrhu moc nezahrnujte.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
To by jedině musela ta d-7 jezdit až do Komína, coz by nebylo k ničemu a navíc by to zvýšilo vzkm.


Offline
Uživatelský avatar

3229
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS : d-4 jasně, tak jsem to myslel, jen jsem to napsal blbě.
d-2/7 : já bych byl taky pro převlíkání, ale to tady má zarytý odpůrce (který celkem chápu)
d-12, 13 - na 4-6 minut nejsou vozy ani kilometry, navíc by to na České už možná blokovalo dopravu. udržovat d-12, 13 celý den po 8 minutách nejde, rozhodí to proklady na Křenové (d-8, 10, návaznost na 58) i na Dornychu (proklad s d-9 !). Takhle máš ze Zvonařky na Českou interval 4/8 minut. Kdyby nebylo na d-9 dost těch souprav, může tam být interval 9/11 minut - smíšeně K2 a 2xT, aby se to rozumně proložilo s d-12. Tu d-11 bych zrušil jen v neděli dopoledne a to tím nikdo nejezdí.


Offline
Uživatelský avatar

3229
14 čer 2004 18:56
blekfild
Romík píše:
Toto není zadnej realistickej návrh(není to ani na usetreni vozu ani vzkm):

d-6:Kr.pole,nádrazí-Ceská-Tábor-Bráfova-Men.námestí-Modrice

Není to teda zádnej realistickej!!! :wink:


To máš pravdu, že není realistickej, on hlavně není ani účelnej - od Sochorovy dál by to byla vyhlídková jízda pro řidiče. Proč to vlastně navrhuješ?

Jinak k té Masarykově čtvrti - ona zase tak prominentní není, je součástí velké MČ Brno-střed, takže tu žádná radnice proti omezování spojů bojovat nebude. Jinak u té t-39 samozřejmě předpokládám co největší provázanost s t-38, která by dopady dlouhých intervalů změkčovala.

Romík : d-7 do Pisárek nejde kvůli stavbě křižovatky, už ti to PvvS vysvětloval. Navíc já bych ji zkrátil jen na večery a víkendy a to posila do Pisárek není nutná.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
K d-1 a 3,11 v oblasti Bystrce sem se už vyjadřoval.To je dobrej nápad.

d-2/7: prac.dny 5-18.30h jako teď,potom každej druhej spoj jen d-2 St.Osada-Václavská a d-7 jen Kr.Pole,nádraží-Mendlovo nám.Převlíkání a přejezd spojů z d2 na d-7 a opačně, né ukončit d-7 na Mendláku.

d-4 smíšeně K2P/1xT, tolik K2 by se nesehnalo.

d-12/13 lepší by bylo d-12 4-6 min.(2xT i z d-13) a d-13 10 min.(K2)
Interval 4 minuty se dá udělat snaděněji, zachováním ranního intervalu po celý den na obou linkách.Moc velkej efekt by to ale nemělo, Zvonařka potřebuje častější spojení s centrem městea(Česká).

O tom víkendě, kdyby se zrušila d-11, tak by asi na d-3 a 9 ty K2 nestačily.Co? Na a-40,44/84,43(za hezkého počasí),45 bych dal kloubáky.

Ještě něco pořád se má šetřit? Tak proč jezdí na t-26 15Tr i o víkendě, když tam nejsou potřeba.


Toto není zadnej realistickej návrh(není to ani na usetreni vozu ani vzkm):

d-6:Kr.pole,nádrazí-Ceská-Tábor-Bráfova-Men.námestí-Modrice

Není to teda zádnej realistickej!!! :wink:


U té d-1 já plne souhlasím.Já uz jsem taky tady navrhoval kazdý druhý spoj d-1 pouze do Komína a dál d-3/11.Tu d-7 bych prodlouzil az do Pisárek aby to posílilo d-1.Vzdyt ona jezdí plná!!!Do St.Lískovce ve spice to by slo.S tou t-39 taky souhlasím ale interval 30min. to je hruza.Ona t-39 jezdí docela v období 13,00-19,30 docela plná!Moje hodnocení :-? -Normální ale slo by to... :wink:


hm... dost odvážný návrh... nemyslím rozsahem, takových tady už padlo víc, ale lokalitama, jenž se to dotýká. Navrhnout omezení do prominentní Masarykovi čtvrtě (i když já osobně s ním vzhledem k nízkému využití uvedených spojů plně souhlasím) je zcela neprůchodné... :-D


Offline
Uživatelský avatar

3229
14 čer 2004 18:56
blekfild
Když tu zase padají návrhy, jak ušetřit vozkm, znovu přispěji se svou troškou do mlýna :-). Něco jsem tu už navrhoval dřív, omlouvám se že to opakuju.

TRAMVAJE

d-1 : v sedle a večer každý druhý spoj na vozovnu Komín
d-3 : celodenně na Ečerovu
d-4 : int. 4-6 min., K2P, obousměrně Rooseveltovou, do Obřan každý druhý spoj v každou denní dobu (úspora vozkm v úseku Maloměřický most - Obřany večer a o víkendech, úspora kratší trasou přes Rooseveltovu, zlepšení dopravy Česká - Malinovského nám.)
d-7 : večer a o víkendech jen úsek Kr.Pole nádraží - Mendlovo nám. Místo toho ve špičkách až do St.Lískovce. Pokud by linka ve smyčce Mendlovo nám. překážela, může (režijně, aby to nedělalo zmatky) přejíždět k zastávce Václavská a odtud pokračovat jako d-2 na St.osadu. Ale přikláním se ke smyčce Mendlovo nám., pokud se jízdní řády vytvoří tak, že tam vůz nebude dlouho zaclánět, nemusel by snad být problém. V neděli dopoledne mimo provoz (stačí d-6)
d-9 : v prac. dny soupravy na zbylé kurzy, které jezdí K2 (vezmou se z d-4)
d-11 : v neděli dopoledne mimo provoz (stačí d-3 a d-9).

Ušetřené vozkm by už snad stačily na posílení d-12 : na lince 13 interval 8/12 min., na lince 12 interval 4/8 minut. - vzájemný interval 4 minuty, celkem by byly potřeba 4 vozy navíc - dají se použít ty, co ráno zatahují do vozovny z d-10. Sice se tak zlepší kapacita jen o 20%, ale myslím že je to pořád lepší než nic.

AUTOBUSY

a-46/66 : zrušit o víkendu. 15 min. interval na a-45 a a-57 stačí.
a-52 : každou hodinu by jel autobus po trase Mendlovo n. - Kamenný vrch - Myslivna - Šárka - Žebětín. Jízdní doba stejná jako přes Rybnickou, to umožní zrušit a-68.
a-58 mimo špičku každý druhý spoj jen Líšeň Hřbitov - Stará osada.

U všech linek rozlišovat mezi sobotou a nedělí a v neděli dopoledne prodloužit intervaly.

TROLEJBUSY

t-39 : v prac. dny ve špičkách vypravovat jen 3 trolejbusy (místo 4) a chybějící kapacitu kompenzovat odklonem vybraných spojů t-26 z Úvozu na Barvičovu.Hodně studentů na BiGy a zaměstnanců nem. Žlutý kopec cestuje právě tímto směrem a přestup na Úvoze je dost zdlouhavý. Navíc t-26 je méně využita právě v úseku Úvoz - Mendlovo nám.

O víkendu by na t-38 a t-39 stačil vzájemný interval 15 min. (30 min. na každé lince).


Offline
Uživatelský avatar

3229
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS : já to zrušení závleku na a-44/84 hodnotím naopak velice pozitivně, protože takhle ta linka byla v úseku Mendlovo nám. - Žabiny prakticky nepoužitelná kvůli šíleně dlouhé jízdní době. Spojení Rybnická - Žabiny - Kr.Pole je bez problémů s přestupem x-37(52) + 44/84 v zastávce Riviera nebo Velodrom. Jízdní doby nevychází o moc hůř než z doby před stavbou Pisárek, tedy kromě zastávek Lesní a Pisárecká, ale odtam nejezdí skoro nikdo.

K té a-51 : vedení přes Lipovou je možné, ale ne v podobě jak to navrhuje Romík. Jednak je ta linka skutečně využíváná až na Úzkou, jednak z Lipové na Barvičovu se autobusem dost dobře odbočit nedá (a mimochodem Pavlíkovou ul. určitě neprojede, navíc jednosměrná v opačném směru).

Každopádně mimo dobu cca 7 - 8.30 a 13-15 hod. jezdí a-51 dost nevyužitá v úseku Žlutý kopec - Barvičova. V tuto dobu by bylo možné vést autobus na trase Zvonařka - Mendlovo nám. - velkou smyčkou : Výstaviště - Lipová - Žlutý kopec a dále po své trase ul. Úvoz zpět na Zvonařku. Zlepšilo by to obsluhu ul. Hlinky a pro důchodce jezdící do nemocnice by to bylo i výhodné, protože by nemuseli přecházet vozovku.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
PvvS píše:
Ano ale zase zhorseni obsluhy nekterych uzemi.


Jako zrušení a-44/84 přes Nový Lískovec, teď se nedá pořádně dostat z Rybnické do oblasti Pisárek,Kr.Pole,Žabin :evil: .


Naposledy upravil VS dne 27 pro 2004 13:44, celkově upraveno 1

PvvS píše:
vzkm jsou dulezity, ale nelze na jejich usetreni proste vynechat cely linky. kor kdyz za ne nejni nahrada


Ale musís uznat ze jsem ty linky v SO+NE+Svátky udelal dobre.Velká úspora vzkm ale i BUSu :-) !! :wink: Romík


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
vzkm jsou dulezity, ale nelze na jejich usetreni proste vynechat cely linky. kor kdyz za ne nejni nahrada


Dobre klidne bych ty moje a-44/61/79 zrusil...A kdyby teda nebyli vzkm podstatný tak nevím nevím jak by ty vsechny linky asi jezdily :evil: :evil: !!!


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
VZKM nejsou tak dulezity jako neobslouzeni . Skus mi rict jak nahradis abusy na a-44 , jak oblouzis a-61 . Navic na takovy a-79 by si ty kilometry bohate promrhal


PvvS píše:
Ano ale zase zhorseni obsluhy nekterych uzemi.

Jakých napríklad :-? ?Ale usetrení vzkm je taky dulezitý!!!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2025 05:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]