Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 108 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
pepola píše:
Já se opakuju,ale...zkus jezdit 9 hodin,a nemít kam jít na WC!

To je snad řešitelné, místa na stavbu nějakého zařízení je tam dost. Jinak v době od 8 do 21 hod. se dá jít na WC do budovy pizzerie Mozzarella.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Rop píše:

Nj, ony ty Mánesky používají obě školy... http://www.skm.muni.cz/ubytovani.php?akce=202&lang=cz

Jinak klouby na a-53 - ta trasa je masakr i pro sólo...


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Rop píše:

Jo s tím koncem na Kolejní by mohlo být košer.


Já se opakuju,ale...zkus jezdit 9 hodin,a nemít kam jít na WC!


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
Klouby se tam objevují jenom na posilách v neděli večer


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
aha ....
Klouby by se na 53ce nevyplatili ... pravda ve špicce by se hodili ... ale mimo jezděj i normální autobusy poloprázdný :-)

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
Rop píše:
72ka co? Nejezdí ta z Řečkovic někam za Komárov? :roll:

ds myslel, že by jezdila Přízřenice - Stará osada - Halasovo náměstí - KP nádraží - Husitská - Skácelova - Technická - Technické muzeum - (E461) - Hudcova - Řečkovice, hřb. Což o to, nápad to není špatný, akorát pochybuju, že na to DP někdy přistoupí.
Nevíte někdo, jak je to s klouby na a-53? Ony se tam po změně trasy na okruh zpočátku občas objevovaly a teď už nic.


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
ds píše:
Přímé spojení "Mánesek" a VUT je zbytečné, bo jsou to koleje MU.

Mánesky jsou VUTčka: http://www.kam.vutbr.cz/default.asp?p=arma

Jo s tím koncem na Kolejní by mohlo být košer.
Posílení před osmou ... 53ka bych chtěla posílit vždy v intervalu 34 - 49 (odjezd z červinkovy) a to každou lichou hodinu (podnikatelce a fektu na kolejní začínají hodiny v 7, 9, 11, 13, 15, 17, 19 hod a končí cca 20 minut předtím)
72ka co? Nejezdí ta z Řečkovic někam za Komárov? :roll:

_________________________________
Jsem mladý, krásný, inteligentní recidivista :-)
Llama here, llama there, I see llamas everywhere.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Miky píše:
Radši, než do těch pitomejch 99 a 107 dávat cvakače (to tam vypadá strašně - kdyby to aspoň bylo krytý koženkou), tak namontovat brnkátka...

Souhlasím. 107 brnkadlo před rekonstrukcí měla.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
ds píše:

Přesto a-53 by potřebovala dvě věci
- ukončení na Kolejní místo na Červinkově (z Technické na Ćervinkovu dokola stejně nikdo nejezdí), naopak z Kolejní na Skácelovu ano (3 minuty stání na Červinkově nejsou to pravé ořechové)
- posílení ráno před osmou hodinou - optimálně přeložím posledních ranních spojů linky 72 přes Technickou. Celodenní jednotný interval na tak nárazové lince jako je 53 mi přijde dost nesmyslný...

S posílením samozřejmě souhlasím,z vozů pomalu vypadávají okna!!!
K tomu prvnímu:Jasně,není to pravé ořechové.Ale takhle mají řidiči aspoň nějaké zázemí.Protože jezdit celý víkend bez WC,taky nebylo právě ono...(Ono i ve všední den s tím byl problém,protože to znamenalo se doprošovat o klíče k WC nějaké vrátné...a při "náhlém" případu?!?)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Přímé spojení "Mánesek" a VUT je zbytečné, bo jsou to koleje MU. Obousměrný bus v intervalu 5 min. na Kvapilově ul. je šílenství,jeden z důvodů změny trasy linky 53 bylo problematické odbočování vlevo do ulice Královopolské.

Přesto a-53 by potřebovala dvě věci
- ukončení na Kolejní místo na Červinkově (z Technické na Ćervinkovu dokola stejně nikdo nejezdí), naopak z Kolejní na Skácelovu ano (3 minuty stání na Červinkově nejsou to pravé ořechové)
- posílení ráno před osmou hodinou - optimálně přeložím posledních ranních spojů linky 72 přes Technickou. Celodenní jednotný interval na tak nárazové lince jako je 53 mi přijde dost nesmyslný...


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Rop píše:
A ted me neukamenujte :-)

To sice zrovna ne,ale DP Ti odpoví,že nejsou (vozo)kilometry...


Offline
Uživatelský avatar

469
09 kvě 2007 14:55
Daleko
Vidím tu návrhy všeho možného ... tak si taky zkusím jeden přihodit .... problém je že by se dal realizovat až dostavějí sjezd od Svitav u technického muzea
bus 53

Kolejní - Podnikatelská - Technická - Horská - Záhřebská - Skácelova - Červinkova - Technické muzeum - Tylova - Semilasso - Královo Pole, nádraží

No a ted komentář .... v úseku Podnikatelská - Horská by musela linka minimálně v jednom směru jezdit pod Siemensem, kde by byla i zastávka Technická .... mezi Technickým muzeem a Tylovou (respektive v opačném směru) by musela být zbudována sjezdová rampa (která tam do 3 let bude) .... a jinak to je snad v pohode ....

A ted proč .... autobus by spojoval všechny objekty VUT v severní části Krpole .... začínal by u Palackého kolejí (a u FP a FITU), pak by pobral FEKT a FSI, pak Purkyňovy koleje, pak FCH, pak Mánesovy koleje (u zastávky Tylova), pak FIT a nakonec by se otočil v Krpoli na nádraží.

A ted me neukamenujte :-)


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Radši, než do těch pitomejch 99 a 107 dávat cvakače (to tam vypadá strašně - kdyby to aspoň bylo krytý koženkou), tak namontovat brnkátka...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Co jsem stál odstavenej včera u Čedoku mezi kolejema, pokaždé když jelo Hčko směrem na Masaryčku, musela si přehodit výhybku. Jenže každá další tramvaj co jela na Hlavní nádraží, musela si zase přehodit zpátky do přímého směru. Docela veliké zdržování a v hodně častých intervalech. Tohle by bylo dobré vyřešit.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Emperror: Fungvat by to mohlo, ale na trase přes maliňák by zase zdržovala ostatní linky. Ikdyž by nikde nestála, tak by dynamika jejich jízdy ostatním tramvajím nestačila. Navíc záměr linky H je jezdit co možná nejvíce skrz centrum.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
Myslel jsem ,že si zajede až k Tomáškovi,aby uvolnila cestu :-?

_________________________________
Ze země nic nespadne.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Byl jsem se projet linkou H a přijde mi docela nepraktické, otáčení v ul. Rašínově. Napadlo mě, že by nebylo šaptný, prodloužit linku H na Maliňák, kde se může pohodlně otočit a pokračovat zpět přes Náměstí Svobody. Takhle tam bude ve všední dny zavazet d-4. Sice tam H nemá přestávku, ale to stěhování do druhé kabiny taky nějakou tu minutu trvá. Trasa by vypadala Nové sady - Masarykova - Rašínova - Rooseveltova - Malinovského nám. - Rooseveltova - Rašínova - Masarykova - Nové sady. Jestli se vám to zdá příliš dlouhé ještě by přicházelo v úvahu, že by se H vracela přes Maliňák na Nové sady. 8-)


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
LADA píše:
To se omlouvam teda.Ale pořád lepsí tam nez v Lelekovicich ne??Jinak se da pocitat ze by odpocivarna byla vic vyuzita diky tomu ze te když mate ve spicce na a-41 9 min v Kr.Poly a 16 v Lelekovicich tak ze by napr udelaly pauzu 25 min Kr.Poly coz už by se vyplatilo vuz zamcit a jit na odpocivarnu kdyz tam mate 9 a to asi moc význam nema.
Ona ta matematika asi tak jednoduchá nebude. Matematika vlastně ano, ale asi ne ta jízdněřádová. Nemůžeš přece sečíst stávající vyrovnávačky 9 a 16 minut a říct, že z nich na jednom konci uděláš 25 minut a na druhým nulu. Ony tam asi budou mít na každým konci nějakej význam kvůli provázanosti a návaznostem, třeba v České na vlak apod.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
PvvS, adam_r: děkuji za odpovědi...

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
LADA píše:
To se omlouvam teda.Ale pořád lepsí tam nez v Lelekovicich ne??Jinak se da pocitat ze by odpocivarna byla vic vyuzita diky tomu ze te když mate ve spicce na a-41 9 min v Kr.Poly a 16 v Lelekovicich tak ze by napr udelaly pauzu 25 min Kr.Poly coz už by se vyplatilo vuz zamcit a jit na odpocivarnu kdyz tam mate 9 a to asi moc význam nema.

Jj,dalo by se to tak říct...


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
pepola píše:
Lado,Lado,u TV?Jednou tě tam vezmu.Takový komfort tam zase není...


To se omlouvam teda.Ale pořád lepsí tam nez v Lelekovicich ne??Jinak se da pocitat ze by odpocivarna byla vic vyuzita diky tomu ze te když mate ve spicce na a-41 9 min v Kr.Poly a 16 v Lelekovicich tak ze by napr udelaly pauzu 25 min Kr.Poly coz už by se vyplatilo vuz zamcit a jit na odpocivarnu kdyz tam mate 9 a to asi moc význam nema.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
LADA píše:
Byla by to vyhoda i pro ridice v tom ze by mohly plne vyuzivtat odpocivarnu v Kr.Poly a dale i kdyz napr a-41 stoji v zim v Lelekovicich tak ridic aby nemrzl tam na vuz nastartovanej a zbytecne se propaluje naftak ksdyz by mohl v teple a v pohode u TV travit pauzu v odp.mistnosti.Aby jset me zase nechtaly za slovo tak v Lelekovicich je jen 16 min ale i to neco stoji pri nastartovaným motoru.


Lado,Lado,u TV?Jednou tě tam vezmu.Takový komfort tam zase není...


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Kdoví,jak se bude vyvíjet situace dál,protože ČR dostala o 15% méně povolenek na emise,než se čekalo.ČEZ hned začal vyhrožovat zdražením...
Pokud se opravdu přistoupí na plynbusy,tak to bude znamenat pozvolný konec trbusů v Brně...Ono postavit pár stojanů a poslat tam plynbus trvá tak maximálně dva dny,o nákladech na stavbu trolejí a měníren je zbytečné mluvit...potažmo jejich provoz a údržbu jakbysmet...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
rekuperace je pouzitelna pouze v okamziku, kdy je v danym napajecim useku jiny vu, ktery ma pozadavek na odber. Pokud tento pozadavek neni, enrgie se zmari v odpornicich. SS proud bohuzel nejde jednodise transformovat na stridavy a posilat zpet. Jiny moznosti uskladneni SS proudu (baterie, gyroskop, superkapacitory) jsou povetsinom velmi drahy, a slozity na udrzbu, stavbu i provoz. Navic neni technicky mozny je davat ke kazdy menirne.
Proti trolejbusum hraji tzv. fixni naklady, tedy naklady na vystavbu a udrzbu trati, meniren, kabelovych tras. Dal podstatne vyssi cena vozidla. To vse se rozpocitava do nakladu na provoz a zvysuje cenu na kilometr.
Jak uz tu bylo psany , tak velkoodberatele maji tzv rezervovany vykon na odbery. Tedy je tam ohodnuty urcity odber a odberatele jso penalizovani, pokud maji prekrocen odber, pripadne ho desli sdobu nedosahuji. Podle souctu vsech techto odberu se pak spousteji jednotlivy energeticky bloky v elektrarnach , pripadne se nakupuje v zahranici. Takze proto je domlouvan v podstate trvaly urcity odber.
Vyhodnejsi je nechat trvale stejny pocet trbusu na linkach a ve spicce je posilit abusy, nez platit vyssi rezervovany vykon.

Pokud vim, tak brno jako jediny mesto ma nizsi naklady na provoz trbusu , nez na provoz abusu. Krome husty site v centru a na kopcovitych usecich s kratkym intervalem tam hodne hraji roli i okrajovy useky (slapanice, bystrc,kohoutovice), kde vozy maji dlouhy plynuly useky, bez castych rozjezdu.

V brne maji trbusy jeden velky problem. krome toho ze obsluhuji velky sidlistni celky, ktery nemaji v rozumnym dosahu (dochazkova vzdalenost 200-500m) kolejovou dopravu, tak i vytvareji potrebny tangencialni linky, ktery krizuji hlavni radialni tramvajovy. tyhle spojeni u hodne chybi a je to videt na pretizenosti nekterych linek 44/84/45/26 .
tam uz nepomuze ani snizovani intervalu. Jedine nabidnout dalsi moznosti a rozlozit zatez.
Pripadne v nekterych castech (vinohrady, bohunice) zacit uvazovat o jinym zpusobu zajisteni dopravni obsluhy. Hodne techto casti uz dosahlo na hranice moznosti gumokolni dopravy a bylo by vhodny tam zavest i kolejovou dopravu. Bud v podobe tramvaji, nebo podzemni varianta (Rychlodrazni tarm / metro).


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Honny píše:
Trajfy vychází z hlediska provozních nákladů levněji, nebo dráž?

Rekupulujou, ne?:)
Jde o to, ze musis zaplatit naklady na udrzbu trati. Ty naklady jsou stejne at tam jede jeden trajf za hodinu, nebo jeden trajf za 2 minuty.
Pri soucasnych cenach nafty a elektriny to pri velikosti provozu, jako je v Brne vychazi dlouhodobe zhruba nastejno. Kdyby se rozpocitavalo na jednotlive useky, tak to samozrejme bude jinak, protoze treba Slapanice, Kralovo pole Srbska, ... by vychazeli vyrazne draz. Naopak 26,37, Ceska - Komin, by vysli mozna lepe pro trajf nez pro autobus.

To vsechno ale plati v pripade, ze mam postavenou infrastrukturu. V pripade stavby noveho provozu to vychazi vyrazne hure - v neprospech trajfu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 23:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]