Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 193 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Viděl, zajímavé, snad se to konečně někam pohne.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Viděli jste dnes zprávy na nově?


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Dotace byla 50%.
Tenkrát byla ještě reálná šance ke schválení typu.


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Nedávno jsem tady psal, že je potřeba poděkovat paní Lastovecké, za ty 4 bezvadné a fungující vozy. Trošku jsem se poptal a zjistil jsem, že na to byla státní dotace a Lastovecká s tím musela souhlasit - dostala povel z vyšších míst a holt musela poslouchat. I když si myslím, že kdyby to bylo pouze na ní, rozhodnout, jaké tramvaje se nakoupí, tak je jí jedno, co by to bylo za vozy, protože tramvajím asi těžko rozumí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
Janatak píše:
Právě by se dal od nového složení magistrátu čekat trochu jinej přístup...

Politik jako politik, žádný zázraky nečekej.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Právě by se dal od nového složení magistrátu čekat trochu jinej přístup...


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Chtělo by to začít opět RT6 používat jako prodejnu seniorpasů, aby byly aspoň trochu vidět.


Pánové to je přece jasný, proč by naši městští papaláši chodili někam do špinavé vozovny a prohlíželi si špinavé tramvaje, když se můžou vozit čistou služební oktávečkou a vypít si kafíčko někde při debatě v kanclu. A že nám tu stojí čtyři stále relativně nové tramvaje za několik desítek milionů? Ale proč to řešit.... Plat se jim tímhle nezvedne a akorát jim přibudou starosti. nějaká domluva s Prahou, s drážním úřadem? Proč? Co z toho? Mnohem víc efektu má stříhání pásky na svoboďáku. Je jenom škoda, že při otevírání svoboďáku se DP nerozhodl dotáhnout všechny ty čtyři vozy přímo pod ten ohňostroj a nebylo by přímé srovnání - svoboďák na prd za 100 miliónů, tramvaje na prd za sto milionů...


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Pěkné. Když bylo zvoleno nové představenstvo, tak se taky mělo podívat do Medlánek, samozřejmě že se tam neukázali. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
manil píše:
Žádná tiskovka neproběhla. Na RT6 se mělo přijít podívat pár zástupců města, včetně primátora, ale nikdo nepřišel.


Tak tím je řečeno vše...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
pd píše:
No a co ta tiskovka? Bylo tam řečeno něco zajímavého?

Žádná tiskovka neproběhla. Na RT6 se mělo přijít podívat pár zástupců města, včetně primátora, ale nikdo nepřišel.


No a co ta tiskovka? Bylo tam řečeno něco zajímavého?


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Verusha píše:
U K2 nejde ani tak o výkon, jako spíš o schopnost přenést ten výkon smysluplně na koleje. Snížená adheze K2 je známá, výkon na adhezi nemá žádný vliv.

Mno snizena adheze je i u RT6, Trojicky. U vsech (i u kuplovanych K2) je podil zhruba 2/3 trakcnich naprav. Napravovy zatizeni je uz vec druha. Tady vede trojicka, pac na hnaci napravy je vetsina hmotnosti. U K2 dochazi pri zaplneni kloubu , jakozto nejvetsiho volnyho mista k odlehceni krajnich naprav a prokluzu. Modernejsi vyzbroje uz umej skluz z vetsi casti uregulovat.


U K2 nejde ani tak o výkon, jako spíš o schopnost přenést ten výkon smysluplně na koleje. Snížená adheze K2 je známá, výkon na adhezi nemá žádný vliv.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
vykon k2p je zhruba 136 kg na kilowat vykonu motoru
rt6 78kg na kilowat
kt8d5 105kg na kilowat
t3 100kg na kilowat
t6 105kg na kilowat
anitra 67kg na kilowat
k3 116kg na kilowat
trojce 52 kg na kilogram (pocitano jako souprava)

takze podstatnej rozdil neni. K2 maji navic trochu jine prevodovky (vice do pomala), takze maji vyssi silu pri rozjezdu a jizde.
Nepocitam s tim ze by neco tahaly, pouze ze by jezdily v dvouclenu (progress by nemel byt problem)


Offline
Uživatelský avatar

1408
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
2x K2 je docela slabý výkonem, ne?

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
LADA píše:
Pvvs:to ja vsechno vim trojce zakazali kvuli vykolejení.
Zatim o tom jen uvazuji ale ze jse jim to podari o tým pochybuju.Cosi se tam mluvilo od tym ze vlek není hnanej a proto stim byli takový problemy.Jinak kamos co dela 11 u DPMB tak me rikal ze uz tady KT8 2X pravidelne jezdily tak nevím.

taky never kazdymu v dp co rika. Hromada lidi vi akorat kde maji pichacky a kde se to startuje. Od tech pak bohuzel pochazi vetsina fam a nesmyslu.
V brne 2*KT8 (jednou 3*KT8) jezi pouze pri odtahu vadnyho vozu. Jezdily chvili v praze. ovsem zde na zcela segregovane trati i se zamezenymi silnicnimi prejezdy.
Nehnanej vlek neni az takovej problem.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Pvvs:to ja vsechno vim trojce zakazali kvuli vykolejení.
Zatim o tom jen uvazuji ale ze jse jim to podari o tým pochybuju.Cosi se tam mluvilo od tym ze vlek není hnanej a proto stim byli takový problemy.Jinak kamos co dela 11 u DPMB tak me rikal ze uz tady KT8 2X pravidelne jezdily tak nevím.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Nova vyzbroj a nove brzdy. S podvozky (trakcnimi) nic neni, ty jsou nejzdarilejsi casti vozidla.
3*T3 46 metru
2*KT8 65 metru.
trojce necelych 43 metru.
I tak vse prekracuje maximalni povolenou delku soupravy. Navic nevim , kde by chteli brat stale dalsi vozy. Uz ted je nedostatek dvojcat . A u KT 8 ani nemluvim. Snad jedine 2*K2P to vychazi delkove jako trojce.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Vecera me rikal kamos že se o tom zacina zase uvazovat ze by je zpravily nova vyzbroj neove podvozky atd.Jinak trojce prý drazní urad zatrhl tak zacaly premislet ze by udela 3x T3 nebo 2x KT8 moc tomu neverim ale uvidime.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nic moc toho vymyslet nemůžou, maximálně si můžou říct, že je škoda, že to jen tak stojí a že by bylo hezké to zrekonstruovat, jenže pak by zase narazili na drážní úřad apod. a bude se to točit pořád dokola.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Verusha píše:
Nebude to i za účasti zástupců Remetu?

To by tam asi netahali promátora.

Doufám, že dáte vědět, co vymysleli.


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Verusha píše:
Nebude to i za účasti zástupců Remetu?

Tak to nevím.


Nebude to i za účasti zástupců Remetu?


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Slyšel jsem něco o tom, že zítra bude v Medlánkách s primátorem tiskovka ohledně RT6. Jsem zvědavej co vymysleli.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 říj 2024 06:36
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]