Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 194 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Musím s Váma souhlasit. Kdyby tady ta naděje byla, tak by to třeba Pars možná už udělal.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Naprosto souhlasím s Verushou.V DP je kolikrát problém s penězi na náhr.díly,když "odejde" více vozů,hlavně ke konci roku.Musí se sejít Zastupitelstvo města Brna a schvalovat,odkud tyto peníze vyšťourat!
Takže naděje na zprovoznění těchto vozů je v řádu promilí.I generální ředitel řekl,že to vlastně závisí na Praze,a ta už teď má jiné priority!Holt si budete muset,stejně jako tomu bylo u Ikarusů,zvyknout,že první ev.číslo NP tramvaje není 1801,ale 1805(První Ikarus byl taky 2005)...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
MKzB píše:
Souhlasím s rekonstrukcí, kterou již dříve navrhl PvvS. N1, pantec uprostřed, TV Europulse (rozměrově podobná původní výzbroji, netřeba předělávat skříň), brzdy Dako dle Prahy. Cenu odhaduju na 12-14 mil Kč.
Pokud bys garantoval, ze po techto upravach bude vuz schvalitelny,a bude to stat opravdu jen 12-14 milionu, tak do toho DPMB pujde. Optimalne vem svych 15 milionu, nech ten vuz opravit, schvalit, a DPMB ti pak da urcite i vic o nejaky ten milionek.

Jinak se stale nabizi otazka, jestli misto "nejasnych" investici do techto vozu nekoupit nejakou dalsi wanu/anitru/..., proste investice do neceho, u ceho je jistota fungovani. Preci jen DPMB neni soukroma firma, a nemuze jen tak vyhazovat penize na neco u ceho je jistota funkcnosti sporadicka.


martys - dle k-reportu:
1801 "funkční", bez povolení jízdy, dílčí nedostatky způsobené dlouhým stáním vozu a především údajně nemožnost nastavení hodnot nových obručí do řídícího regulátoru.
1802 braking
1803 údajně vadný měnič, i zde jistě dílčí nedostatky způsobené dlouhým stáním vozu
1804 total braking
Teoreticky se domnívám, že z dílů 1801 a 1803 by šla složit jedna funkční RT6, ale když to nemá povolení, je to zbytečné plýtvání sil mechaniků.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ono by se to dalo zprovoznit i vlastníma silama, jenomže DÚ trvá na odzkoušení N1 v Praze. Ti se ale pustili (a pak vykašlali) do nového schvalování N2, který ovšem musí dodržet dnešní normy. N1 by se i dneska schvalovala dle norem příslušných roku výroby, který nejsou tak přísný.

Možná by se dalo zkusit ukecat Prahu, ať nám je prodá (problém s účetní hodnotou, nezačaly se ještě odepisovat), nebo ať se zkusí upsat DÚ, že N1 nikdy provozovat nebude. Třeba by potom DÚ povolil, jenomže ten je v Praze a úředníci jsou asi taky pražáci.
A mám dojem, že v Brně nebyly najety všechny km, protože 1801 musela na SP, kde osoustružili obruče a palubák pak odmítl přijmout jejich novou velikost, následkem čehož blbne protuskuz. A s tehdejším přístupem cajzlů postupně upadla i motivace ve Štatlu.

Souhlasím s rekonstrukcí, kterou již dříve navrhl PvvS. N1, pantec uprostřed, TV Europulse (rozměrově podobná původní výzbroji, netřeba předělávat skříň), brzdy Dako dle Prahy. Cenu odhaduju na 12-14 mil Kč.

A Siemens? Mám pocit, že ten se řídí rovnicí: Malej kšeft = žádnej kšeft, nebo by to bylo nehorázdě drahý.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
ja bych to poslal do siemensu at to zrpovozni, vim ze by to bylo drahe, ale urcite ne jak nova tramvaj, navic ci myslim ze by byly spolehlive...


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
manil píše:
Přesně tak. Je to tramvaj s vysokým podílem NP plochy postavená na kvalitní koncepci, ale bohužel ČKD nedotažená do konce. Při svém vzniku působila jako velmi dobrý projekt. V Brně byly snahy o udržování v provozu celkem intenzivní, stále by bylo škoda je jen tak zahodit.


Já si to myslím taky.
Šlo by sem napsat/zopakovat stav jednotlivých brněnských RT6tek, případně najeté kilometry?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda píše:
pepola, M3: ona za to nemůže, že ty tramvaje nejezdí! A jezdit by mohli, jenomže Praha (RT6N2), resp. jenomže DÚ (RT6N1).

Přesně tak. Je to tramvaj s vysokým podílem NP plochy postavená na kvalitní koncepci, ale bohužel ČKD nedotažená do konce. Při svém vzniku působila jako velmi dobrý projekt. V Brně byly snahy o udržování v provozu celkem intenzivní, stále by bylo škoda je jen tak zahodit.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
pepola, M3: ona za to nemůže, že ty tramvaje nejezdí! A jezdit by mohli, jenomže Praha (RT6N2), resp. jenomže DÚ (RT6N1).

Podle mě nejsou investice do vozparku (dotace města DPMB) závislé na jiných investicích města, takže spojku do Medlánek bych do toho netahal:-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1975
07 dub 2006 09:03
A taky spojka od TMB do Medlánek, takže akcí až nad hlavu. Plynofikaci bych neodsuzoval,počáteční investice sice docela velké, ale docela brzy se vrátí.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
pepola píše:
Martys:Mám obavu,že se nechají ještě nějakou dobu stát a pak Tlumačov...V tom článku,co tady na něj byl link,generální ředitel řekl,že letos určitě NE.A když se ho zeptají novináři za rok,řekne to samé...Nákupy Poršeter taky něco stojí,navíc jsou plány s plynofikací Medlánek,takže RT6 se bude upozaďovat a upozaďovat...

Já si zase myslím, že jejich navrácení do provozu taky není úplně zabité. V Brně opravdu čeká jen na vyhodnocení zkoušek RT6N2 v Praze, pokud by se tato tramvaj jevila jako kvalitní, pak by mohla jít do Parsu na reko naše RT6. Problém je, že Praha se k této tramvaji staví celkem laxně.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Martys:Mám obavu,že se nechají ještě nějakou dobu stát a pak Tlumačov...V tom článku,co tady na něj byl link,generální ředitel řekl,že letos určitě NE.A když se ho zeptají novináři za rok,řekne to samé...Nákupy Poršeter taky něco stojí,navíc jsou plány s plynofikací Medlánek,takže RT6 se bude upozaďovat a upozaďovat...


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
M3 píše:
Zajímavý článek? Spíš by se hodilo napsat - Děkujeme paní Lastovecká...


Je to opravdu tak!Výslovně si je prosadila!


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
M3 píše:
Zajímavý článek? Spíš by se hodilo napsat - Děkujeme paní Lastovecká...


To je pěknej blábol, nevím, co bývalá primátorka měla co do činění s výběrem typu tramvaje do provozu v Brně. Já bych to viděl tak, že byl k dispozici na svou dobu (1994 - strojírenský veletrh v Brně) hodně moderní vůz - zároveň i první nízkopodlaha v ČR, o který dopravní podnik projevil zájem. Je třeba si uvědomit, že tehdy existovaly pouze KT8D5, T3 a K2 - jestli i první verze T6 nevím. Dál to všichni zainteresovaní známe, vozy jsou poruchové a bohužel se dospělo do toho stadia, že případné smysluplné reko či oprava je na ekonomických vážkách.
Já bych byl rád, kdyby tyto vozy vyjely než šrotace, pořád se jedná o vozy s vysokým procentem nízké podlahy a relativně nejeté, ovšem kolik by takové reko stálo z čeho se to zaplatí?


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Zdeněk píše:
ve vozovně stojijou jen 1802 a 1804. kde je zbytek?

Dvě jsou pod střechou na 9. kanále, zbytek je odstaven venku "za kotelnou". Na devátém se potřebovalo uvolnit místo pro kačeny.


Offline
Uživatelský avatar

1647
10 čer 2006 20:45
Brno
ve vozovně stojijou jen 1802 a 1804. kde je zbytek?


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
M3 píše:
Zajímavý článek? Spíš by se hodilo napsat - Děkujeme paní Lastovecká...

Co ta s tim ma spolecnyho? Byla tehdy primatorka? Tusim ze jo, ale unikaj me souvislosti


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Zajímavý článek? Spíš by se hodilo napsat - Děkujeme paní Lastovecká...


Offline
Uživatelský avatar

1189
23 úno 2006 15:26
Zajimave clanek: http://lidovky.zpravy.cz/za-trest-stoji ... s=070108_0


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Mě ta cena taky přijde dost vysoká, Někde jsem četl, že KT8D5N stály cca. 25 mil. Kč/ks a ty byly vyrobeny ve stejný době.

Te zkušební provoz: v galerii jsou fotky z roku 1994.


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
doktor píše:
http://tramvaj.wz.cz/g_rt6n1.php


Pěkné fotky.


Offline
Uživatelský avatar

33
23 srp 2006 20:31
brno
MKzB píše:
A ještě vás prosím o nějakou fotku z provozu, aby ten článek trochu oživila a nebyl to jenom holej text.


http://tramvaj.wz.cz/g_rt6n1.php


Offline
810
25 led 2006 09:46
Nevím, nevím - mám za to, že RT6 stály 26 mil. Kč/ks celkem. Ono to v době, kdy KT8 stála 11 mil. a T6 posléze 8 mil. byla celkem pálka. A první Astry byly o něco dražší než RT6.
Jinak k tomu článku - předváděcí provoz vozu 0028 v Brně byl v září 1994, ne 1995.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Jedna RT6 stala 50 milionu, 25 milionu byla dotace a 25 zaplatily DP


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
A ještě vás prosím o nějakou fotku z provozu, aby ten článek trochu oživila a nebyl to jenom holej text.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 říj 2024 06:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]