Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 195 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Prosím o výstupní kontrolu:
http://martin.kuritka.cz/clanky/rt6.htm


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
TV20 odpovídá Progressu a TV30 Europulsu (samozřejmě s odlišnostmi).


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Zakopanej pes opraven, Poznaň taky.
"Synchronitu" jsem dočasně vypustil.

Co byla ta TV20? Nebyl to náhodou předchůdce progresu?
O TV30 vím, že byla zkoušena v 0032 a byla asynchronní či jak se tomu říká.


Offline
Uživatelský avatar

588
20 říj 2006 16:11
Újezd u Brna
PvvS píše:
S tim se da souhlasit. I stridavy motory muzou byt synchronni . Asi bych to upravil na stejnosmerna a stridava vyzbroj jak psal DEMON a k tomu stejnosmerne a asynchronni motory.
Slabej prehled je tady
http://cs.wikipedia.org/wiki/Elektromotor
Pak jsou tam i ruzny konstrukce kleci.. Je o tom vcelku hodne literatury.

A já bych k tomu dodal,že mezi ss motory patří ještě kompaudní a že asynchronní se dělí na s kotvou na krátko a s kotvou vinutou(dnes díky regulační technice téměř zapomenutý) tolik jen k té encyklopedii :-D :-) ,ale dalo by se najít i více provedení elektromotorů,viz výstava modýlků v technickém muzeu.(mimo jiné stojí za to i herna v nejvyšším patře)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ja jsem pro clanek na BMHD :-) Kvalitní je dost.


Jinak článek je pěkný, myslím že po drobných úpravách by mohl být i na BMHD :wink:


A ještě detail k Poznani: rovinatá je, ale není bez velkých oblouků, těch je tam myslím úplně normálně ;) Pravda je, že RT6 jsou přednostně nasazované na rychlodrážní trať na sídliště Jana III. Sobieskiego (s takovým záměrem tam taky byly zakoupeny), která je řekněme taková "rovnější". Ale oblouky jako takové nedělají RT6 problémy.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
PvvS píše:
Pry se kdysi uvazovalo i o obousmerny verzi.
No to se nedivím, to mě už taky napadlo.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
O tom napsal moc peknej clanek tusim TMB v jedom cisle Mestske dopravy. Pry se kdysi uvazovalo i o obousmerny verzi.


A ještě s tím, že Brno mělo s financemi problémy, tak byly zakoupeny až v roce 1997: o problémech Brna nevím (ale možný to taky je, nevylučuju), ale stejně ČKD nebylo schopné je dokončit dřív díky své finanční situaci. Taky jich myslím bylo objednaných hned šest, ne jenom čtyři.

PvvS: jo, na ty čísla jsem si už nevzpomněl :)


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Je to hodne videt na RT6N1 a RT6S1 . Stejna koncepce, ruzny komponenty, diamtralni rozdil spolehlivosti.
Kdyz se podivam na vysky podlahy u RT6S1 a Aniter, tak si myslim ze za rozumnou cenu by se i dneska mohla vyroba RT6S1 vyplatit a rozjet. V podilu NP podlahy je bezkonkurencni, pocet dveri a jejich sirka taky .

Ad PD: Nj vyzbroje TV20 a TV30 :))


TV Progress je stejnosměrná výzbroj, takže u ní "synchronnost" nemá co dělat.
Jinak ten zakopaný pes na začátku bude ještě trochu někde jinde: není o tom, že by se ČKD od začátku bálo, že drahou tramvaj od nich nikdo nekoupí. Ale spíš díky tomu, že ztratili zhruba 90% odběratelů (a další důvodům ekonomického rázu), tak už nebyli schopni vývoj solidně financovat a zbastlili to z toho, co bylo levně po ruce. Dalším nezanedbatelným důvodem byl odchod mozků (co by taky dělali v takovém stabilně potápějícím se molochu, když mají třeba možnost soukromého podnikání; např. vývoj TV Progress byl zahájen v ČKD, ale dokončen už jinde).


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Demon píše:
Výzbroj není synchronní a asynchronní, to jsou typy střídavých motorů, výzbroj je když už tak střídavá a stejnosměrná, ale ono je to ještě složitější...
Jistě doplní Izzy nebo Jenki.

S tim se da souhlasit. I stridavy motory muzou byt synchronni . Asi bych to upravil na stejnosmerna a stridava vyzbroj jak psal DEMON a k tomu stejnosmerne a asynchronni motory.
Slabej prehled je tady
http://cs.wikipedia.org/wiki/Elektromotor
Pak jsou tam i ruzny konstrukce kleci.. Je o tom vcelku hodne literatury.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Demon: mozna bych to nechal na PvvS zas takovy odbornik pres elektrinu nejsem :lol: Co se vyzbroje a clanku tyka je napsany velice solidne a jak jiz demon psal vyzbroje jsou stejnosmerne a stridave...synchronnost a asynchronnost se uvasdi u motoru napr. TAM je zkratka Trakcni Asynchronni motor...


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
A nebo můžu tu "synchronitu" vypustit. Koneckonců je to slovník pro laiky.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Výzbroj není synchronní a asynchronní, to jsou typy střídavých motorů, výzbroj je když už tak střídavá a stejnosměrná, ale ono je to ještě složitější...
Jistě doplní Izzy nebo Jenki.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
MKzB píše:
Uvítám jakoukoli připomínku. Všechny informace v něm jsou vysurfované.

No pro začátek bych podotknul, že průkaz způsobilosti nebyl odebrán, nýbrž že on ani nikdy nebyl vydán.
Ale čtu dál...


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Vážení přátelé, kamarádi

Již delší dobu se zajímám o RT6 a dost mi vadilo, že jste museli na jiných fórech neustále vysvětlovat, že v Brně jezdily ještě předloni apod.
Nebudu to dál okecávat. Rozhodl jsem se napsat článek o všech RT6N1, který bych rád v budoucnu viděl na BMHD.
Pracovní verze je zatím na http://martin.kuritka.cz/clanky/rt6.htm.
Nevylučuji, že jsou v něm blbosti. Uvítám jakoukoli připomínku. Všechny informace v něm jsou vysurfované.
Pozn. Snažil jsem se psát s neutrálním postojem.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Filip Daněk píše:
Mno jestli zase nebude pres celou fotku velky napis Foto :roll:

Já myslím, že ani není na čem. To bude zase nějakej podvod jako tenkrát s 1105...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
a pokud nějaká fotka existuje


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Manil: Tak bys tu fotku mohl ukázat...pokud je problém scanování, vyfoť ju aspoň digiálem...

Mno jestli zase nebude pres celou fotku velky napis Foto :roll:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Tak bys tu fotku mohl ukázat...pokud je problém scanování, vyfoť ju aspoň digiálem...
Na Mendláku ale minulý rok nebyla!


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
RIS píše:
jj, loni 12.5.2005 ji mám focenou na Lidické, 13.5.2006 pak při jízdě z Mendlova nám. na Hybešovu


možná i to druhé bylo 12.5.2005... opravuji místo 13.5.2006 tam má být max. 13.5.2005


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
manil píše:
13.5.2005???
RT6 byla minulý rok za branami vozovny pouze jednou na jaře, a to vouze v trase Medlánky-Nové Sady a zpět... Od té doby stojí...

jj, loni 12.5.2005 ji mám focenou na Lidické, 13.5.2006 pak při jízdě z Mendlova nám. na Hybešovu


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
13.5.2005???
RT6 byla minulý rok za branami vozovny pouze jednou na jaře, a to vouze v trase Medlánky-Nové Sady a zpět... Od té doby stojí...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 říj 2024 08:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]