Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 197 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Myslím si,že právě RT6 byla oním pověstným "hrobem" ČKD.Nedotažený projekt,který firmě udělal po světě takové "jméno",že jinak,než krachem,to skončit nemohlo...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Spis to je o vyrobci a financich.
Astry/anitry , taky mely problem z brzdama a i v brne musely byt vic jak jednou odtazeny smykem (aspon kus ), jenom proto ze system se kousnul a nesel odbrzdit.
Akorat ze Skoda potrebuje dalsi zakazky , takze si nemohla dovolit takovou povest a zaridila zpetny odkup brzdovych systemu a montaz novych.
CKD uz se nezmohlo vubec na nic, pac uz neplnilo ani vyplatni terminy. NAtoz nejaky opravy a reko ....


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
PvvS píše:
jedna do muzea (prozatim deponovana u dp 1802) ,1804 opravit a pouzivat jako vlecnak za caroline , zbyly pouzivat jako pojizdny vytapeny dispecersky stanoviste. Vhodne tahat MUV zapujcenou od CD.
Schvaleny stejne nebudou . A kdyz uz se chysta i vyrazeni RT6S1, ktera byla vcelk spolehliva, tak nac drzet ....


Přesně tak!Ale vím o jedné firmě,která je schopná se s RT6 odborně "popasovat":CENTROKOV Brno, spol. s r.o.



adresa:
Kšírova 116, Brno - Horní Heršpice, 61932, okres Brno - město, Česká republika


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
mauricio píše:
oni se v praze usilovně zbavujou atypů (viz 8205, prototyp T3 s Europulsem, 8200 bude následovat, 8600 taky moc nejezdí...) a navíc politika, není dobrý, aby kvůli mediálně proslavené 14T jezdila po praze nějaká lepší NP tramvaj, což RT6 je
Lepsi :lol: , o tom me RT6 tedy nepresvedcila. Opravdu je lepsi vuz, ktery nema po 6 letech povoleni k provozu, nebo vuz, na ktery vyrobce ziskal schvaleni 1/2 roku po vyrobeni prvniho kousku.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
manil píše:
Poznaň: provozní
... po dost brutalni uprave neslucitelne s provozem ve mestech, kde je klesani na tratich vetsi jak male. V podminkach CZ navic neschvalitelne.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Celkem bylo vyrobeno 20 RT6:
prototyp 0028, rv1993, zkoušen v různých městech (Praha, Brno, Krakow, Poznaň, Most, Liberec...), sešrotován 2002
prototyp RT6S, rv1997, zkoušen v Praze, nyní Liberec
4 seriové vozy brno 1801-1804 (rv1996)
4 seriové vozy praha 9101-9104, 9101 upraven v Pars Nova na RT6N2 (rv1996)
5 seriových vozů Poznaň 401-405 (rv1997)
5 vozů montovaných v Poznani 406-410 (rv1998)

RT6S nepojízdná, sjeté obruče, jinak v pořádku
Brno známe
Praha nepojízdné, RT6N2 se tu probírala
Poznaň: provozní


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Dalo by jse někde přesně zjistit kolik RT6 bylo vyrobeno a co se snimi děje.I s licencni vyrobou par vozu v Polsku ci ve svete????Díky LADA


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
bylo povoleni k jizdam s cestujicima


Offline
9986
15 led 2005 23:41
PvvS píše:
stejny info :( bohuzel neni ochota prezout

když nemůže jet, proč přezouvat


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Fixi píše:
Ve vozovně mi na školní exkurzi bylo řečeno, že provoz 1801 skončil na SP, protože počítač vozu není schopen přijmout velikost osoustružených kol středního podvozku...tušíte někdo víc?

stejny info :( bohuzel neni ochota prezout


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Ve vozovně mi na školní exkurzi bylo řečeno, že provoz 1801 skončil na SP, protože počítač vozu není schopen přijmout velikost osoustružených kol středního podvozku...tušíte někdo víc?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Podle mě se na to Praha úplně normálně vykašlala a Brnu teď nezbývá nic jiného, než oči pro pláč. Kdyby Praha dotáhla do konce aspoň RT6N2, když už ne N1, tak by to bylo v pohodě, schválilo by se to a když by je Praha nechtěla, Brno by je koupilo a všichni by byli spokojení. Jenže Praha nedotáhne do konce ani toto. V Brně ty RT6 jezdily (na zač. r. 2004 už i relativně spolehlivě, oproti původnímu stavu), v Praze ne!!!


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
jedna do muzea (prozatim deponovana u dp 1802) ,1804 opravit a pouzivat jako vlecnak za caroline , zbyly pouzivat jako pojizdny vytapeny dispecersky stanoviste. Vhodne tahat MUV zapujcenou od CD.
Schvaleny stejne nebudou . A kdyz uz se chysta i vyrazeni RT6S1, ktera byla vcelk spolehliva, tak nac drzet ....


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Verusha píše:
Já bych z toho udělal čtyři mobilní prodejny jídních dokladů.

představa, že na mě vyteče olej..., když si budu kupovat šalinkartu mě neláká. A kde by to stálo?


Já bych z toho udělal čtyři mobilní prodejny jídních dokladů.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
PvvS píše:
To se snadno vyresi srotaci/odprodejem vozu.
DPMB pry jednal o moznym prodeji, ale z financnich a jinych duvodu se na to vybodl . Vcelku realna je srotace 1804, k rozhodnuti nema daleko ani 1802.Zbyvajici reka maji jeste jakous takous nadeji, ale doba hajeni (6 let na udeleny dotace), uz uplynula a vozy je mozny zlikvidovat bez postihu.

Ke šrotaci mají ještě daleko všechny, protože ještě z žádné strany nebyl podán návrh k jejich sešrotování... Pokud by v budoucnu nějaká brněnská RT6 šla do provozu, ať už v Brně nebo někde jinde, 1802, či 1804 stále mohou sloužit jako zdroj dílů...


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
PvvS píše:
A na zaklade ceho ? Ze pozadoval overeni uprav v obou provozech ? A ze jeden provozovatel se na to vybodl ?

Ano, že požadoval ověření úprav v obou provozech, přičemž už v té době bylo jasné, že v jednom z těch provozů k tomu na 100% nikdy nedojde. To je stejné, jako kdyby ti na STK řekli, že tvoje embéčko projde technickou jenom, když si svoje embéčko opraví i Franta Vomáčka z Mariánských lázní, kterej si ovšem už mezitím koupil bavoráka...
To le logika, co...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
To se snadno vyresi srotaci/odprodejem vozu.
DPMB pry jednal o moznym prodeji, ale z financnich a jinych duvodu se na to vybodl . Vcelku realna je srotace 1804, k rozhodnuti nema daleko ani 1802.Zbyvajici reka maji jeste jakous takous nadeji, ale doba hajeni (6 let na udeleny dotace), uz uplynula a vozy je mozny zlikvidovat bez postihu.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Když tenkrát DÚ rozhodl, měly se oba DP písemně domluvit na společným postupu a možná by bylo po problémech.

Jen tak mě napadlo. Co kdyby se Praha písemně zavázala DÚ, že RT6 nikdy provozovat nebude?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A na zaklade ceho ? Ze pozadoval overeni uprav v obou provozech ? A ze jeden provozovatel se na to vybodl ?


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Eda píše:
Za to, že se RT6N1 neschválily a nejsou nyní provozovány, může Praha! Jestli si někdo myslíte, že to tak není, zkuste mi to vyvrátit.

Tak ti to vyvracím !!!! Podle mě je vina na straně DÚ.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Tam hodne delaly kryty na podvozkach .
me se zas na nich libil zvuk motoru a prevodu :) maji stejny provedeni jak stary dvounapravaky.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Mně byly vozy RT6 nesympatické hned od začátku:Cenou počínaje a průjezdem přes výhybky a křížení konče.Vůz vydával zvuky jak kredenc při zemětřesení...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
oni se v praze usilovně zbavujou atypů (viz 8205, prototyp T3 s Europulsem, 8200 bude následovat, 8600 taky moc nejezdí...) a navíc politika, není dobrý, aby kvůli mediálně proslavené 14T jezdila po praze nějaká lepší NP tramvaj, což RT6 je


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Za to, že se RT6N1 neschválily a nejsou nyní provozovány, může Praha! Jestli si někdo myslíte, že to tak není, zkuste mi to vyvrátit.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 12:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]