Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 115 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
Lado, z tvého příspěvku (a ne poprvé) je cítit silná zujatost proti Obřanům a d-4 na Babickou zvláště. Je to typický koncový úsek trati, která je min. na Proškovo náměstí hodně využívána. Zbývající úsek je využíván také dost, ale ne v obou směrech současně. Takže ráno se jezdí do města a odpoledne více do Obřan.V opačném směru pak opravdu jezdí třeba ten jeden člověk. To ostatně platí i o a-75. D-4 do Obřan rozhodně má smysl.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
No ja teda nevím myslim ze je lepsi omezit d-4 o víkendu v useku Mal.most Obřany Babická než zrušit linku d-7 ktera jede pres mesto.Co jse tyce tusristu tak tem by jse nic nestalo kdyby místo az v obranech vystoupily na mal moste a sli pesky uz od tam když uz jdu jednou na výlet tak jsi nemusim vest predel az do obran.A jinak o víkenudu tak d-4 jezdi m,oc vytizena 1 clovek v kazdým spoju když dobre jjse opravdu vyplati.Zdravi LADA


Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
Ale já jsem nic rušit nechtěl, v Obřanech to funguje dobře. Mě vždy jen nadzvedne, když někdo (kdekoli) navrhuje nahradit kolejovou dopravu gumovými koly. Kromě toho na Babickou jezdí o víkendech hodně turistů (je-li hezky) a také se počítá v Maloměřicích i Obřanech s výstavbou nových bytů a domků a s nějakým využitím tzv. brownfields. Cokoli rušit by bylo předčasné a taky se to později těžko napravuje - viz d-10.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Miky: Když už, tak přes smyčku tramvají, to není až takový problém, ale vedení a-75 na konečnou tramvají je zbytečné.
Fantom: Spoje a-75 jezdící až do Bílovic bývají taky poměrně plné, takže omezovaní a-75 není na místě.
V Maloměřicích by přestávky pro řidiče vytvořit šly, to by nebyl až takový probém, případně by byly delší pauzy na Náměstí Míru, v Obřanech atp.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Fathom píše:
V Obřanech mají řidiči d-4 přestávky, v Maloměřicích to nejde. Krom toho mi velmi vadí jakékoliv návrhy, které preferují a-busovou dopravu před kolejovou. Nejlepší nechat to jak teď, funguje to dobře. Kdyby se už MUSELO něco omezovat, tak raději tu a-75 jen z Bílovic/sídl. Obřany do smyčky Babická.
Kde by se tam otáčely?


Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
V Obřanech mají řidiči d-4 přestávky, v Maloměřicích to nejde. Krom toho mi velmi vadí jakékoliv návrhy, které preferují a-busovou dopravu před kolejovou. Nejlepší nechat to jak teď, funguje to dobře. Kdyby se už MUSELO něco omezovat, tak raději tu a-75 jen z Bílovic/sídl. Obřany do smyčky Babická.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
přestupní návaznost je na každou druhou 75 :arrow: bylo by ideální ukončit v Majlontě každou druhou 4 celodenně celotýdenně. Nevidím důvod, proč by do Obřan měly tramvaje jezdit častěji než do Juliánova.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
LADA: Zrušení d-4 v Obřanech je taky utopické. V pracovní dny tam jezdí dost lidí ze sídliště do města, případně opačným směrem do fabrik okolo Obřanské. Menší vytíženost je večer, ale zase na Proškově náměstí je přestupní návaznost na a-75 atp. Možná by nevadilo víkendové ukončení poloviny spojů na Maloměřickém mostě.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Samozřejmě, nechat jak je, až do Obřan, ale přes Svoboďák.


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
já bych tu d-4 nechal jak je protože, když už je tam trať tak je hřích po ní nejezdit a Obřany sídliště neni zas tak velké


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Tak co jse týče d-4 tak jsem jednoznačne proto aby jse vrátila na svoboďak.Jinak ukončení na mostecké jse mi moc nelibi prece jenod dost lidí jede na neměsti republiky a Tomkovo nam.Co jse Obran tyče to uz tady pisu kolikrat.D-4 do obran není prepich ale debita.Víkendoví provoz zrusit uplne a v prac dny z 10min intervalu na 15 min inteval a klidne bych udelal a-75 do Obran na sidliste celodene misto Rano pred spickou dnes 15 na 10 spicka 10 sedlo misto 20 10 a vecer taky 10 min tak do 20 hod.Mozna i vikend po 10 min linka d-4 totiž od zastavky proskovo nam postrada smysl vytizenost minimal o víkendu nemluve a kdyz uz je vyuzivana tak jen proto ze nejede napr a-75.Timto by jse usetrilo dost penez i tram. vozu a myslím ze by to bylo podstatne rozumnejsí když jedí celodenne do lisne na hrbitov a-58 tak takhle by mohla jezdit i a-75 do obran s tim je by i nejaky spoj jel do zidenic k nadraží nebo jen na st.osadu aby se nenaboural interval s a-45 smer del dum a dale.Zdraví LADA


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
goldfinger píše:
Propojení terminálů Brandlova - Komenského nám. je velmi žádoucí a jeho realizace by nebyla až tak náročná. Obnášelo by to zrušení parkovacích míst na Marešově a její zobousměrnění pro t-busy, zrušení parkovacích míst za ÚS, možná pokácení 2 vzrostlých keřů, pravděpodobně světelnou signalizaci pro překřížení MMO a z hlediska dráteničiny dvojí šikmé křížení šalina - trolejbus. Přínos by však byl jednoznačně pozitivní - odstranilo by se vedení linek Slovákovou a mohlo by se zřídit přímé spojení z Kohoutek třeba do Komína.

Jestli myslíš, spojit t-36 se zrušenou t-137, tak to spíš ne a pro celou tarsu by tam nikdo nejezdil, je tam rychlejší t-x25 s přestupem na t-36.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
adam_r píše:
Dlouhodobe (3 roky) preferuji prevedeni 4 na Rooseveltovu. Vetsina vyhod uz byla popsana. Jako hlavni vidim jednotnou trasu obema smery a spojeni Ceska - Cejl. Navic Ceska je prirozenym uzlem, odkud by se melo na/z Kravi horu jezdit. A jak bylo receno - spojeni s nadrazim je trochu mytus.
A tech 150m velmi snizuje atraktivitu tohoto prestupu. Stejne tak by to chtelo neco udelat s ukoncenim 38, a 39, ale zadne rozumne reseni (= ne silena dratenicina, vyrazny zasah do jednosmerek, parkovani, propustnosti IGK, ...) me nenapada.

Propojení terminálů Brandlova - Komenského nám. je velmi žádoucí a jeho realizace by nebyla až tak náročná. Obnášelo by to zrušení parkovacích míst na Marešově a její zobousměrnění pro t-busy, zrušení parkovacích míst za ÚS, možná pokácení 2 vzrostlých keřů, pravděpodobně světelnou signalizaci pro překřížení MMO a z hlediska dráteničiny dvojí šikmé křížení šalina - trolejbus. Přínos by však byl jednoznačně pozitivní - odstranilo by se vedení linek Slovákovou a mohlo by se zřídit přímé spojení z Kohoutek třeba do Komína.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
manil píše:
Opět podotýkám, že Komenského náměstí je skoro na České a nikoho nezabije, když si těch 150m dojde.

Dlouhodobe (3 roky) preferuji prevedeni 4 na Rooseveltovu. Vetsina vyhod uz byla popsana. Jako hlavni vidim jednotnou trasu obema smery a spojeni Ceska - Cejl. Navic Ceska je prirozenym uzlem, odkud by se melo na/z Kravi horu jezdit. A jak bylo receno - spojeni s nadrazim je trochu mytus.
A tech 150m velmi snizuje atraktivitu tohoto prestupu. Stejne tak by to chtelo neco udelat s ukoncenim 38, a 39, ale zadne rozumne reseni (= ne silena dratenicina, vyrazny zasah do jednosmerek, parkovani, propustnosti IGK, ...) me nenapada.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
Tak sorry, ale to je totální úlet. Kvůli tomu, že nechceš přestupovat, bys prodloužil jízdní dobu z Lesné do všech směrů #-o . Systém je založen na přestupech a d-4 Rooseveltovou prodlouží jízdní dobu k nádraží pouze o čekání na d-1 nebo d-2, tedy max. 2-3 minuty. Z Komenského nám. na Českou žádná taková alternativa neexistuje, kromě toho vedení Rooseveltovou zkracuje jízdní dobu MČ - Maliňák o 4 minuty, což není málo. Mně připadá že těch plus je výrazně víc než mínus.

Mno, je pravda, že jízdní doby z Lesné by se zbytečně prodloužily, na to jsem nepomyslel. Ale nemám pocit, že účelem vedení linek je co nejvíc zkrátit jízdní dobu mezi jednotlivýma konečnýma, případně dvěma body (Maliňák<-MČ, byť by to byly celé 4 minuty), ale ve spojení periferií s důležitými přestupními uzly v centru.
Opět podotýkám, že Komenského náměstí je skoro na České a nikoho nezabije, když si těch 150m dojde.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil píše:
Souhlasím, že spojení Česká->Malinovského nám. by bylo vítané, ale to by se teoreticky dalo vytvořit tak, že d-11 by jela obousměrně z České na Malinovského náměstí a po Cejlu do Lesné, zatímco d-9 by z Maliňáku jela na Moravské náměstí a po Milady Horákové na Jugoslávskou a do Lesné.

Tak sorry, ale to je totální úlet. Kvůli tomu, že nechceš přestupovat, bys prodloužil jízdní dobu z Lesné do všech směrů #-o . Systém je založen na přestupech a d-4 Rooseveltovou prodlouží jízdní dobu k nádraží pouze o čekání na d-1 nebo d-2, tedy max. 2-3 minuty. Z Komenského nám. na Českou žádná taková alternativa neexistuje, kromě toho vedení Rooseveltovou zkracuje jízdní dobu MČ - Maliňák o 4 minuty, což není málo. Mně připadá že těch plus je výrazně víc než mínus.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
Už jsem to psal manilovi přes icq - podívejte se někdy kolik lidí z d-4 vystupuje na Komenského nám. a plazí se na Českou. Na nádraží zdaleka tolik lidí nejede. Přitom ve směru do Masarykovy čtvrti je přestup na Malinovského nám. méně komfortní než ve směru k nádraží a nikomu to nevadí. Kromě toho vzniká spojení Česká - Malinovského nám. a rozumné přestupy.
V případě vedení d-2 do Maloměřic / Obřan a ne na Mosteckou nedochází k žádnému poklesu kapacity, tak nevím čemu to vadí.

Souhlasím, že spojení Česká->Malinovského nám. by bylo vítané, ale to by se teoreticky dalo vytvořit tak, že d-11 by jela obousměrně z České na Malinovského náměstí a po Cejlu do Lesné, zatímco d-9 by z Maliňáku jela na Moravské náměstí a po Milady Horákové na Jugoslávskou a do Lesné.
Přes malinovského náměstí by se cesta z Masarykovy Čtvrti na nádraží prodloužila circa o 5 minut a přibyl by jeden přestup.
Opakuji, že pěší cesta z Komenského náměstí na českou trvá jen bezmála 2 minuty. Nejlepší řešení by ale bylo vedení d-4 přes Náměstí Svobody


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Už jsem to psal manilovi přes icq - podívejte se někdy kolik lidí z d-4 vystupuje na Komenského nám. a plazí se na Českou. Na nádraží zdaleka tolik lidí nejede. Přitom ve směru do Masarykovy čtvrti je přestup na Malinovského nám. méně komfortní než ve směru k nádraží a nikomu to nevadí. Kromě toho vzniká spojení Česká - Malinovského nám. a rozumné přestupy.
V případě vedení d-2 do Maloměřic / Obřan a ne na Mosteckou nedochází k žádnému poklesu kapacity, tak nevím čemu to vadí.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Měl bych pár výhrad k navrhovaným věcem:

Nesouhlasím s navrhovaným přesunem d-4 na Rooseveltovu. Oblast Masarykovy Čtvrti, horních Žabovřesk a okolí Údolní ulice by tak ztratila přímé spojení na nádraží. Argument, že lidi víc cestují na českou se mi zdá trochu mimo mísu, protože zastávka Komenského náměstí je od uzlu Česká necelé 2 minuty chůze.
Nejideálnější by byl návrat d-4 přes náměstí Svobody. Ostrůvky (jak navrhoval PvvS) by byly dobré, ale nedovedu si představit, jak by se na takové Orlí zvedala nástupná hrana.
Jinak navrhované prohazování s d-2 zavrhuju a nelíbí se mi ani návrh obracení na Mostecké. Přecejen d-4 je vytěžovaná poměrně dost v celé své trase, minimálně po Tomkovo náměstí. Na Proškově náměstí je zase přestup na a-75 směr sídliště/bílovice a a-201 směr Jedovnice atp.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Neco se srovna na trase (nejblizsi vhodny otoceni do casu), zbytek se nahdari budto zaloznima vvozama, pripadne ND


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
PvvS píše:
Ono lecktery zmeny narazeji i na to ze budto je nedostatek vozu nebo ridicu. Nebyt to v brne a s jeho 32 typama vozu, tak bych zavedl to co je nekde uz obvykla praxe (viden) .
Vuz dojede na konecnou, ridic si jde udelat prestavku a na jeho vuz nastupuje ridic z predcoziho kurzu a ihned odjizdi na trasu. Pro poctech vozu co prestavkuji na konecnych by se dalo usetrit dost a dalo by se i hodne zlepsit. Dvojcat by se dalo umistit podstatne vic. Navic by odpadla neprijemna povinnost pojizdeni na konecnych .

Na každé konečné střídají vozy? Žádný vyrovnávačky? Co když má sekeru?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
eda: protože žádná jiná linka nemá tak homogenní vozový park jako d-8...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
vsak Porchetra je 5ti clankova...

to stridani ridicu, by klidne mohlo v omezene mire byt, aspon u tramu, vzdyt na d-8 uz neco podobneho je, na Jirove, tak nevim proc by to nemelo jit jinde, kdyz tady to jde.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
V tom rakousku to mají dobrý, třeba v Linci, lidi vůbec nečekají venku, šalina přijede vymění se řidiči a může se jet. Jenže všechny konečný tam jsou vybavený, není tam takový vandalství a lidi nejsou prasata. u nás by to asi nešlo. Škoda, protože úspora vozů by opravdu byla užitečná a DP by ušetřil.

d-12,13: řešení v podobě d-12,13 provázané s d-10 není špatnej nápad, ale to se už může udělat d-12 po 4-6 min. už z Komárova provázaně s d-13. Výjde to nastejno a možná se uštří i nějaký vozy. Je fakt, že návrh s d-10 by uvažoval na všech tří linkách interval 10 min., takže žádná vychýlka d-12 4-6 min. Škoda, že se neplánují do Brna nějaký 5-ti článkový vozy (třeba 20 z plánovaných 100). Jenže Škodovka nic takovýho nevyrábí a renomovaní výrobci (Siemens, Bombardier) v Brně jako obvykle neuspějí. V dalších letech až tady bude dostatek NP vozů 40 nových 24m+17 Aniter, tak nebude problém obsadit d-4 jen NP vozy. Sice mám proti Poršetrám výhrady kvůli pevným podvozkům a podélnýmu sezení, ale lepší než nic. Třeba se vyřadí míň vozů než se nakoupí a vozpark se tak rozšíří. Jinak jak to vypadá s tím prodloužením v Kr.Poli od Tech.Muzea do nové smyčky v příštím roce. opravdu se začne? tomu nemůžu moc uvěřit, po těch letech co se na nic nešáhlo.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Nazor z druhy strany se hodi :)
Nerikam ze vsichni, ale hromada pridelenych vozu vypada jako cirkus. O kolik se zlepsil vzhled vozu, kdyz se v dilnach nechaly strhat koberce z palubovek. Jeste probrat vozky, ktery si na volantu vozej plechovky plny vajglu a vuz smrdi jako trafika a bude to.
Je sic epekny ze prideleny vozy sou cistsi, ale tyk to svedci o tom ze dilny an to s***u. Udrzba by mela byt jednotna.
Zmeny na trati, to by se nemuselo resit, pac by se tocili ridici , jezdici na te lince. Zbyly nastaveni se da pri trose snahy stihnout do 5 minut.
Jsou linky kde by se to nevyplatilo, a jsou linky kde by to pomohlo.
Stacilo by zacit u tram , tam by byly rozdily hned videt.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 16:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]