Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 136    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 136  Další
Autor Zpráva
Offline
516
24 lis 2017 11:40
Smyčka Rakovecká možná má jistý význam pro obytný komplex Panorama, ale to jde nahradit zastávkou (zvažovala se myslím někdy), ale ta zas o něco spomalí spoje od Kamech...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pavel: Stejně nezbyde, než počkat minimálně na pravomocnou EIA a zahájení projekčních prací na podrobném projektu, kdy by mělo být jasněji jestli dojde k nějakým změnám oproti dřívějším návrhům. S tím jak se průběžně mění osazenstvo úřadů, jednotlivých dotčených správců i politické obsazení, může k nějakým změnám dojít.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
3007
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, na můj vkus je dvojka propojená s dvanáctkou a k tomu nějaká x2 moc velká divočina, když k tomu bude ta Kounicova a další stavby. Každopádně letošní léto bude výživné.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

7036
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak 8 by mohla mít úvrať v Křence (+9, 10; hádám bude tento úsek bez propojení s vozovnou), 12 je skoro na zrušení :mrgreen: zbývá jí úsek hlavní nádraží - Konečného náměstí. Každopádně tu tuším padlo, že se nabízí 3 v kačenách Komenského n. - vojenská nemocnice, a 12 (z Maliňáku?) místo ní do Bystrce.

Kdybychom chtěli snížit potřebu obousměrných vozů, pak by se dala spojit lískovecká větev 8 s 2 od vojenské nemocnice a k ÚH/do Modřic vést výlukově linku 12.


Offline
55
16 lis 2018 09:17
v posledním podcastu jsem slyšel 10 Komín, 3 Rakovecká + Kamechy, 1 Kamechy. Žádná smyčka se neruší.
Spíš by mě zajímalo, jak dlouho bude úplná výluka tramvají pod viaduktem u nádraží a jak bude organizovaná d-8?! Ví někdo nebo tuší? Zavře se i Bubeníčkova. Do Lišně to bude asi opravdu na pořádný boty.


Offline
Uživatelský avatar

7036
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zdeněk píše:
Taktéž jsem o žádném rušení neslyšel, co vím, tak byla verze, že na Ečerku pojede trojka a na Rakoveckou desítka

Ano, a jelikož je 10 na Rakoveckou v tom plánu linkového vedení po dostavbě TT, z toho by mělo vyplývat její zachování.


Offline
1107
09 lis 2006 18:16
Robert píše:
Což furt nemusí znamenat rušení Ečerky.

Že zůstane Ečerova zachována jsem bral, že je jasné, jen tam nebude pravděpodobně končit žádná běžná linka (alespoň primárně). Já v tom problém nevidím, pokud ta zabraná plocha smyčky není nějaký problém, tak pro provoz je vždy fajn mít více smyček, zvlášť v oblasti, kde je segregovaná trať.
Ondra K. píše:
Pokud si správně pamatuju nějaké dřívější plány, uvažovalo se s nějakou zásadnější směrovou přeložkou tramvajové trati směrem k přehradě, tedy do prostoru současné smyčky
Asi záleží o kolik let zpět se jednalo. Jestli se nepletu, měnilo se, která část bude v tunelu a která povrchová. Pamatuji si velmi starou vizualizaci, kdy se primární přístup k přehradě měl přesunout právě do smyčky Rakovecká a dokonce se měla vybudovat zastávka Rakovecká i pro spoje jedoucí dále do Bystrce. Plus mělo být posunuto přístaviště lodí. Tu vizualizaci jsem už nedohledal. Novější vizualizace je třeba zde a i zde zachovávají smyčku Rakovecká a zde akorát mluví o posunutí zastávky Přístaviště.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Co se týče smyčky Rakovecká, nezapomínejme, že v její bezprostřední blízkosti by se měl v budoucnu hloubit čtyřpruhový tunel Brno I, a stavět navazující MÚK Bystrc-sever. Pokud si správně pamatuju nějaké dřívější plány, uvažovalo se s nějakou zásadnější směrovou přeložkou tramvajové trati směrem k přehradě, tedy do prostoru současné smyčky. Pokud daný úsek I/73 nakonec opravdu dospěje k realizaci, nějaká potřebnost budoucího zachování smyčky zákonitě přijde na debatu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

641
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Podle vizualizací a popisů Ečerka by se rušit určitě neměla, je to jak píše Zdeněk, otočí se směr jízdy... takže nástupní zastávka bude sjednocená se zastávkou od Kamech... užitná délka kolejí se kvůli napojení do aktuálně levé výstupní koleje předpokládám o něco sníží (odhaduju tak 2 poršata na každou z kolejí)...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1698
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Hlavně Ečerka se má projíždět, pokud vím, v opačném směru, tzn bude se předělávat, což by se asi nedělalo, kdyby se měla rušit.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Což furt nemusí znamenat rušení Ečerky.


Offline
1107
09 lis 2006 18:16
V nedávném článku (zde) se psalo, že polovina spojů linky 3 pojede na Rakoveckou a polovina na Kamechy. I z toho plánku, co tu nedáno byl, plyne, že na Ečerově nic končit nebude. Ale to se může x krát změnit.


Offline
Uživatelský avatar

3798
08 čer 2005 23:12
Však při ohňostrojích se pro řazení posil využívá jak Rakovecká, tak Ečerova.


Offline
Uživatelský avatar

1698
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Taktéž jsem o žádném rušení neslyšel, co vím, tak byla verze, že na Ečerku pojede trojka a na Rakoveckou desítka

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

641
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Ečerka sice zůstane, ale kolik souprav pro posily se tam reálně po přestavbě vejde? Odhaduji že na každou z kolejí tak 2x 30 m vozy? Rušit Ečerku je blbost kvůli linkovému vedení (když už něco pojede do Bystrce, určitě je lepší to dotáhnout až na Ečerku), ale na Rakovecké je těch posil možné odstavit víc... Osobně nevidím důvod k rušení ani jezné z těch smyček a o žádném rušení jsem ani nic nikde nečetl?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
3007
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A Rakovecká má zůstat taky? Jsem měl za nesporné, že jedna z těch dvou smyček půjde pryč. Rozhodlo se, že Ečerka zůstává. Takže?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
Uživatelský avatar

Moderátor
7612
17 pro 2006 22:32
Brno
Dyť by zůstala Rakovecká.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

2702
13 črc 2009 13:42
No samozřejmě. Vždyť to by byl úplný nesmysl tuto smyčku rušit, jak tu někteří navrhují. Skoro tak velký nesmysl jako zkrátit 52.


Offline
Uživatelský avatar

2779
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Někde jsem četl -dnes už nedohledám na kamechách už nebydlím nějaký ten pátek.

Že ečerka se bude nechávat kvuli va ohnostrojum....
aby bylo kde odstavovat posilové spoje......


Offline
Uživatelský avatar

1698
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Ad odbočení z Křenové vlevo. Je tam zákaz odbočení, navíc výhybka by zpomalila průjezd tramvají křižovatkou a kvůli vyčkávání na odblokování výhybky by znemožnila alespoň možnost projetí dvou souprav na jeden signál. A není nutné udržovat výhybky

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3798
08 čer 2005 23:12
Však svého času se to tak i řešilo


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, zrovna včera jsem se pozastavil nad tím, že kdyby ta spojka existovala, mohly by se teď v době výluky vyřešit linky 9, 10 a 12 obousměrnými vozy v trase Komárov -- Úzká -- Křenová -- Juliánov/Novolíšeňská. Takhle to budou muset řešit kačenami (kterých ale tolik není) nebo PX. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

392
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Následující diskuze přesunuta z tématu DPMB v tisku. O.

Cracatit píše:
(…)Jinak za mě dává mnohem větší smysl šalinová propojka radiál někde z Komárova k Ústřednímu hřbitovu, aby jediné spojení západ-východ nezbývalo po Křence. (…)

Mimochodem, když už jsme u těch různých propojek – tohle by asi mělo patřit spíš do sekce „tramvajové tratě“, ale nedá mi to, když jsi to nakousl v tomto vlákně – případně, dle uvážení, prosím, přesuňte, ale:
Celkem by mě zajímalo, proč se kdysi rušila šalinová spojka Vlhká-Úzká? Vadilo to IAD? Z koliště na Křenku, respektive vlastně odkudkoliv kamkoliv ta auta/busy/cokoliv tímto uzlem jezdí, všude koleje přejíždějí, takže předpokládám, že tím to asi nebude, pochybuju, že by se to rušilo pro „nevyužit(eln)ost“, ten kousek nemohl mít reálně ani 20 metrů, ne?
Ne snad, že by to byl nějak životně důležitý úsek, ale každá propojka dobrá, když se něco stane, ne?


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Už chybí jen nějaký průser na Lidické a můžeme si jít koupit pořádné boty...


Offline
357
21 dub 2009 20:30
Já si říkal, že jsem na něco zapomněl:-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3396 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 136  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2025 22:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]