Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 4 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

537
28 črc 2013 14:13
Nevezmeme si jízdy navíc, bude problém, hrozí řidiči MHD po zákazu rádia


Offline
2826
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím si, že Riviéra bude pracovní název, že ve finále se to pojmenuje jinak, ale fascinuje mě, že se vede boj s ornitology. Asi to město prohraje, když dostala žaloba odkladný účinek.
Myslím si, že těch 16 tis. osob je vycucaných z prstu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Článek je tu, už jsem ho našel: Tisíce cestujících denně, návratnost deset let, tvrdí politici o lanovce v Brně.
20koruna a 16 000 lidí denně jako "nejhorší varianta" je neskutečné diletanství podle mě. Nejhorší varianta je, že tím nikdo nebude jezdit. Pokud někdo označuje 16 000 lidí denně za nejhorší scénář, tak je něco špatně.
Většina osobokilometrů je provedena cestujícími vlastnícími šalinkartu. Takový člověk nemá důvod platit dvacku za lanovku.

Edit: nehledě na to, z jiného soudku projektu, že mezistanice Riviéra by měla být na opačné straně městského okruhu, u Riviéry (chápu, bude sloužit k obsluze haly, ale proč ji pak nazývat Riviéra).


Offline
Uživatelský avatar

3747
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
Teď nemůžu najít nedávný článek, kdy Brno poprvé přišlo s nějakou kalkulací a počítá třeba s 20korunovým jízdným a vyššími tisíci přepravených lidí denně (dle kapacity lanovky) - což je teda čirá pitomost, lidi by preferovali stávající MHD.
Jako že by tam neplatila šalinkarta, tj. bylo by to mimo tarif IDS JMK? No tím ty lidi určitě nalákají...


Offline
7302
27 úno 2010 07:40
Preferovali, pokud by byla ve stávající podobě.


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Brněnská lanovka vs. ptáci: první úspěch ornitologů, soud odložil stavbu
V poslední době asi jedna z nejkontroverznějších plánovaných staveb. Za mě to asi není potřeba, mohlo by to být akorát hezké pro turisty a šotouše. A asi by to zlepšilo lehce obsluhu Riviéry.

Teď nemůžu najít nedávný článek, kdy Brno poprvé přišlo s nějakou kalkulací a počítá třeba s 20korunovým jízdným a vyššími tisíci přepravených lidí denně (dle kapacity lanovky) - což je teda čirá pitomost, lidi by preferovali stávající MHD.


Offline
2826
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jojo, moje chyba: Trýbova je správně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Obilňák se posouvá o pár metrů a zas takovej rozdíl to nebude - takhle budou stát šaliny "vedle sebe" nikoliv za sebou, kdy se nedá přejít na druhou stranu pokud jsou na obou zastávkách vozy (dokud jezdily T3, tak to takovej problem nebyl).

Co se přístřešku týče, tak je škoda že se při rekonstrukci nepřesunul do prostředku parku, aby se dal lépe využívat v tuto chvíli u něj komplikuje výjezd z Jiráskovy


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1976
07 dub 2006 09:03
Trýbova. Traubova je pod Kinderšpitálem.


Offline
2826
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Njn, protože Úvoz pro 25/26 směrem na Mendlák je od těch ostatních daleko. Vím, že se uvažovalo o nějaké zastávce až za křižovatkou s Tvrdého, než se odbočuje na Traubovu, nebo jak se jmenuje ta ulička, co jde k obytné zástavbě nad pivovarem.
Stejnětak usnul záměr zastávky před MZK na Kounicové a naproti u Listových kolejí VUT, taky ticho po pěšině. Asi nésó love, jak by řekl klasik.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Tak ona se spíš řešila zastávka Tvrdého směr Mendlovo náměstí, tedy hlavně pro linky 25 a 26, ale už jsem o tom taky dlouho neslyšel.


Offline
2826
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@Ojin: myslím si, že ten přestup mezi trolejbusama asi nikdy nevznikne, jako spousta jiných věcí. Prostě to zůstalo někde v šuplíku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Mně tam chybí obnova zrušeného přechodu přes Údolní, o přestupním uzlu na Úvoze mezi 25, 26, 38, 39 jsem už taky dlouho nic neslyšel.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Před přístřeškem by mohl být záliv pro trbus, ale to by zase rozbilo přestup hrana-hrana.


Offline
451
24 lis 2017 11:40
U toho Obilňáku ZC mě mrzí promarnění šance na to mít nástupiště bezprostředně u historickýho přístřešku, aby šel využívat, ale asi by to bylo komplikovaný skrz ty oblouky, aby nezasahovali do nástupní hrany. A mít přímou v úrovni přístřešku znamená "vykousnout" kus parku..


Offline
2826
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Fajn a kam se posouvá Obilňák od centra směr Mírák? Teď je u parku, že by ke křižovatce s tou boční uličkou, která vede podél porodnice jako pokračování Jiráskovy? Proč se vzdaluje i směr k centru? Tím pádem se natáhne vzdálenost mezi zastávkama Úvoz a Obilňák směrem na Českou...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Dojde k celkovýmu zúžení Údolní, stejně jako od Jiřikovskýho nahoru, trajfová zastávka Úvoz zůstává na původním místě (onen ostrůvek je pouze překážka pro dříve plánovaný přechod - nevim jestli ho zprovozní) a Obilňák zůstává sjednocen pro šaliny i trajfy. Obilňák se však ve směru z města posouvá o pár metrů blíž k centru a ve směru do města zase od centra.


Offline
Uživatelský avatar

2642
13 črc 2009 13:42
To zrušení 39 mi přijde jako blbost. Jakože když se lidi z Barvičovy nedostanou do centra, tak jim vezmeme i spojení aspoň s Úvozem a Konečného náměstí?

I když zase pro spojení s centrem asi budou využívat pětku a šestku, takže možná ocení častější interval 35... Těžko říct. Jestli je to myšleno takhle, tak to možná až taková blbost není.


Offline
2826
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
@MartinV: Děkuju, takhle stručný popis mi stačí, docela dobře to tam znám. Mám na Obilňáku v porodnici jednoho opraváře a hned naproti je u parku Audiofon centrum, kam taky jednou za čas musím k doktorovi. Na štěstí těch tras znám víc, takže tam dokážu dojít i ze zastávky Grohova nebo od Úvozu a na Jiráskovu jsem chodíval do čajovny na horním konci, když tam bývalo Za Zrcadlem, co hje už asi deset let na Jaselské. Bývalo to fajn doupě ve sklepě starého domu, člověk se tam mohl povalovat na pódiu s polštářkama, nebo seděl u kulatých stolečků se skleněnou deskou, na kterých často lidi hrávali deskovky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Podle fotek, co vidím: místo parkovacích míst před kavárnou Podnebí bude chodník s mobiliářem (stromy, lavičky), zastávka Úvoz pro linku 4 bude víceméně v dnešní poloze. Směrem "dolů" bude tramvaj sdílet s auty hned vedle chodníku, pak na druhou stranu je druhá kolej, ostrůvek a pruh pro auta (což vypadá celkem rozumně). Obilňák nevím.


Offline
2826
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zeptám se, protože na to nevidím: Úvoz směr Mírák bude vedle dnešního trolejbusu u holičství, nebo proč má mít ostrůvek? Sjednotí se zastávka trolejbusu směr Žluťák a šaliny nahoru i na zastávce Úvoz? Co obilňák, zůstane ostrůvek vedle chodníku, nebo se přejde na pojížděný mys, případně řešení jako na Šilingráku směr ke sv. Anně?
Díky všem za odpovědi.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7302
27 úno 2010 07:40
Obávám se, že musel kvůli přechodu.


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Se divím, že je na Údolní dost místa na to (zastávka Úvoz), aby se tam vešel tramvajový ostrůvek směr NM. A ten výběžek do silnice před Mezzanine by tam vůbec nemusel být, ale co už.


Offline
Uživatelský avatar

2642
13 črc 2009 13:42
Kupodivu tam vidím i dost parkovacích míst.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
ZGHK píše:
Trochu odbočím od probíraného tématu a přiložím odkaz na stručný popis organizace MHD při rekonstrukci spodní části Údolní, která by měla vypuknout "v druhé polovině léta".



Celkový situační výkres 1.část
Celkový situační výkres 2.část

Příloha:
VIZ01_1_Udolni_PiXL.jpg
Příloha:
VIZ02_1_Udolni_PiXL.jpg
Příloha:
VIZ04_2_Udolni_PiXL.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18121 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 říj 2024 10:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]