Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

275
31 led 2010 23:09
Ondra K. píše:
Hlavní trasa VMO Tomkovo náměstí a VMO Rokytova je navržena na návrhovou rychlost 60 km/h. Tudíž víc tam povoleno nebude.


V tom případě, tam trajfy asi vadit pravda nebudou, ale 60km/h na okruhu je docela smutný... v tunelu to pochopím, kor v klikatým husovickým, ale za tunelem už nebude žádná úrovňová křižovatka na které by lidi nestačili brzdit při výjezdu z tunelu a tak zmizí jedno z častých kolizních míst a od tunelu k tunelu by se vyplatilo aspoň těch 80km/h. Ano časovej rozdíl je skoro zanedbatelne, ale i tak. A pokud plánovali 60 kvůli hlukovým limitům (jako na výjezdu z královolskýho v žabinách), tak snad ono zvýšení limitů ke kerému došlo konečne zkolauduje kr.tunel a snad i dopřeje zvýšení rychlosti mezi tunely přes řeku.


Offline
1470
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Těsně před koncem roku se podařilo zařadit všechny dodané 32Tr do provozu. 3330 dnes poprvé na lince ve Slatině, 3325 by měla vyjet zítra.
Dodání dvou zbylých vozů 3321 a 3328 se nestihlo a proběhne až v lednu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1470
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Dodání nových vozů bude také znamenat přesun 21Tr; 3052 a 3034 do Husovic. Tzn to vzácné rozdělení brměnskych vozů ve VS, VH a secondhandů v Komíně trvalo pouze krátce.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

6923
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K.: zatím jsem to neměl důvod sledovat, ale je-li to navrženo na 60 km/h, tak je to celkem smutné. Tu 80 by to klidně sneslo.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6167
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Maulincio píše:
VMO je nadřazená komunikace na které obvykle MHD nemá co dělat, proto mi přišlo logický, že budou linky přesunuty jinam - z toho pak vychází nejblížší varinata přes Majlontske most (na most do Zbrojovky jsem taky myslel, ale ještě není postaven). Ano je to jen zhruba 500 metrový úsek, ale na tom úseku pojedou těch jejich +-60km/h zatím co prakticky všechno okolo bude mít povolenou rychlost 80. Tedy se z trajfu stane pomaleji jedoucí překážka, která může komplikovat provoz. Proto čekám, že dostanou svůj BUS-pruh od nájezdu až po sjezd, to ale neřeší pomalu jedoucí vozidlo v pravým pruhu a rozšiřování stavby/ceny o dva pruhy... ve finále to třeba vůbec nebude vadit, jen vím, že se na okruhy mhd obvykle nedává a proto mě to překvapilo.

Co se expresů týče, tak u těch nevidím problém - jednak mezi zastávkami mají další úseky jízdy a maximální rychlost autobusu je s omezenou rychlostí na okruhu kompatibilní.

Hlavní trasa VMO Tomkovo náměstí a VMO Rokytova je navržena na návrhovou rychlost 60 km/h. Tudíž víc tam povoleno nebude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
793
25 led 2006 09:46
Navíc opravdu ta MHD nejspíš pojede jen v připojovacím / odbočovacím pruhu. Ten pruh je dost krátký, budou se tam motat auta najíždějící z Tomkova náměstí a jiná sjíždějící na Karlovu (to samé v opačném směru), což může samo o sobě přinášet kolizní situace, tedy je další důvod pro omezení rychlosti v tomto úseku.


Offline
793
25 led 2006 09:46
Není náhodou v tunelu omezení rychlosti na 60 km/hod.? A dost pochybuj, že v navazujícím úseku se dvěma sjezdy / nájezdy a navazujícím stoupání na most k Vinohradům bude víc.


Offline
Uživatelský avatar

275
31 led 2010 23:09
VMO je nadřazená komunikace na které obvykle MHD nemá co dělat, proto mi přišlo logický, že budou linky přesunuty jinam - z toho pak vychází nejblížší varinata přes Majlontske most (na most do Zbrojovky jsem taky myslel, ale ještě není postaven). Ano je to jen zhruba 500 metrový úsek, ale na tom úseku pojedou těch jejich +-60km/h zatím co prakticky všechno okolo bude mít povolenou rychlost 80. Tedy se z trajfu stane pomaleji jedoucí překážka, která může komplikovat provoz. Proto čekám, že dostanou svůj BUS-pruh od nájezdu až po sjezd, to ale neřeší pomalu jedoucí vozidlo v pravým pruhu a rozšiřování stavby/ceny o dva pruhy... ve finále to třeba vůbec nebude vadit, jen vím, že se na okruhy mhd obvykle nedává a proto mě to překvapilo.

Co se expresů týče, tak u těch nevidím problém - jednak mezi zastávkami mají další úseky jízdy a maximální rychlost autobusu je s omezenou rychlostí na okruhu kompatibilní.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6167
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jediná smysluplná alternativní trasa by byla přes Zbrojovku po trase Nová Dukelská - prodloužená Šámalova - Bubeníčkova, jejíž realizace ještě pár let potrvá. Během příštího roku se má začít s prodlužováním Šámalovy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
793
25 led 2006 09:46
A čemu tam ten trolejbus jako vadí? Oficiální důvod je ten, že jiná možnost není a ta Valchařská - Karlova by byl neskutečný úlet. Proč tedy cpeme na VMO linku E56?


Offline
Uživatelský avatar

275
31 led 2010 23:09
Tak nějak jsem čekal, že trajfy z mostu na Provaznikove po zprovoznění VMO zmizí, ale očividně se budou cpát na VMO spolu s autobusama... je k tomu nějaký oficiální důvod? Mysel jsem, že je stáhnou na Valchařskou-Dolnopolní-Karlovu a VMO tak MHD mine a bude na ni nezávislá. Moc často stavbou nejezdím, tak novinky sleduju opožděně... ale tak jediný logický řešení mi přijde jeden BUS pruh v každým směru, ale i tak mi varianta přes Majlont připadá šikovnější... pletu se?


Offline
1470
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ano, byla kolem toho dlouho polemika, nakonec zvítězila naše dílenská verze "do Slatiny", kde v případě výluk nebude nutno zdlouhavě teleportovat komínské parciály, plus ve Slatině bude větší km proběh (kvůli záruce), a hlavně si myslím, že si tamní obyvatelstvo nové vozy zaslouží

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1437
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
koukám, že ty "Husovické" 32Tr jezdí pod Slatinou, nakonec tedy změna?


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Že zmiňuješ funkčnost 32Tr, co s nimi pořád je? i když teda soudě dle vypravenosti, jezdí bez nějakých dlouhotrvajících závad.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1470
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Jedna má 35 tkm a druhá dokonce 53 tkm od poslední SP a tudíž je to opravdu pouze přesně do doby, kdy začnou Husovicím fungovat 3326 - 3330.

Ty "padesátky" se drží pouze do dojetí km, jsou rovněž tak do jara. Jsou to všechno samosebou plečky jedna vedle druhé, ale byl bych vzhledem k počtu těchto vozů dost opatrnej, co se týče sloganu "všechno vyhodit", protože ranní pohledy do prázdné haly a na to, kolik 32Tr je funkčních, svědčí o tom, že lidi zatím budou rádi za pojízdnou 21Tr.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Což kdovíjaká výhra taky není, zvlášť u vozů 305x, snad mimo AC. A čekám, že právě tyhle vozy se odporoučí jako první s dalšími dodávkami 32Tr

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1470
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Dnešní zpětný přesun husovických trolejbusů z Komína se také stane trvalým přesunem dvou vozů 21Tr, které Komínu patřily od vyrobení a tedy více jak 20 let - 3040 a 3042. S tím souvislá zajímavost spočívá tedy i v tom, že Komín (a právě jen on) teď má výhradně "second-handy".

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jo, blbě vidím


Offline
7184
27 úno 2010 07:40
To druhé je 03713. ;-)


Offline
2813
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
03705 víkendy od 10. 12. 2023:
--------------------
Vozovna Komín 9.03
Preslova 9.31
Komenského nám. 9.40
Barvičova 10.01
Komenského nám. 10.10
Preslova 10.46

Mendlovo nám. 18.20
Preslova 18.51
Komenského nám. 19.00
Barvičova 19.21
Komenského nám. 19.30
Preslova 19.46


Offline
Uživatelský avatar

3708
08 čer 2005 23:12
Koukám, že díky víkendovému vypravení kloubových trolejbusů na linky 36 a 37 se nám kloubové vozy objevují v pravidelném provozu i na lince 32 a snad vůbec poprvé i na pár spojích linek 38 a 39. To by chtělo vyrazit do ulic s foťákem...


Offline
1470
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Já trochu čuju, že ten retroprogram už je na konci s dechem (relativně všechno už máme) a tak je dost možné, že vlastně můžeme být vůbec rádi, že se nějaký vůz zachová a neskončí to bez jednadvacítky vůbec, což by byla opravdu ostuda vzhledem k tomu, že jsme jejich zdaleka největší provozovatel.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
OndraS píše:
...Teď otázka, zdali se budeme moci jako "Jednadvacítkov" chlubit tímto vozem jako vzorkem toho, do jakého funkčního stadia jsme tento typ uměli dostat (byť tuto definici by spíš splňovala 3064),....


Asi bude snaha tu zachovat ryze brněnský vůz a ne naplaveninu odjinud. Ale zrovna než takový, řekněme vizuelní atyp, by se jako retro hodily jiné kousky, 3007, 3008 například a podobně.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1470
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Důvody tohoto rozhodnutí neznám, ale cely ten retroprogram v případě trolejbusů trochu škobrtá a je ve skluzu, což k tomu rozhodnutí asi přispělo.
Teď otázka, zdali se budeme moci jako "Jednadvacítkov" chlubit tímto vozem jako vzorkem toho, do jakého funkčního stadia jsme tento typ uměli dostat (byť tuto definici by spíš splňovala 3064), nebo to ze stejného důvodu bude spíš taková kyselá nahrada opravdu důstojného veterána.
Nezbývá než doufat, že Technické muzeum neodstoupí od nápadu koupit jednu "normální" 21Tr do sbírek; kandidát je již delší čas vybrán a stále je v provozu.
Momentálně to mimochodem vypadá tak, že to vyhazovaní nabralo dost rychly spád.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3977
25 led 2006 16:11
všudezdejší
K té 3001, čím to? Nejsou prachy? Ona ta 3001 musí po těch letech stání být hodně v tristním stavu, takže tomu rozpočet odpovídal. Ona asi teď bohatě pouští žilou renovace 3136...

A že se zrovna vybrala 3030? Jako tuším poslední generálka má poměrně hodně změn oproti stavu po dodání. Pokud tedy není účel mít tento "retro" vůz ve stavu po dojetí.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5720 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: kpeta, mekrydy a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 04 čer 2024 16:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]