Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 7    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

391
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Trošku laická otázka: S hlučností výzbroje se předpokládám nic dělat nedá...? Ty škodovácké 32 Tr jezdí krásně potichu, ale výzbroj těch skládaček vydává příšerné pazvuky. U 3066 je to ještě umocněno hučením a duněním hnací nápravy.


Offline
311
21 dub 2009 20:30
MKzB píše:
Takže jestli to dobře chápu, mělo by jich být celkem 20. (2 už jsou, 8 letos, 10 příští rok)


Já to chápu tak, že žádná smlouva na 8 kousků uzavřena není. Teď se uzavřela smlouva na deset, takže v srpnu 2025 by jich v Brně mělo jezdit 2+10.


Offline
1466
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Mario má dokonce najeté kilometry do první střední prohlídky.
Další vozy potřebujeme, kilometry 21Tr naskakují a stočit tachometr nepomáhá :)
Jen by to chtělo SORku donutit konečně vychytat na obou existujících vozech softwarové mušky.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Takže jestli to dobře chápu, mělo by jich být celkem 20. (2 už jsou, 8 letos, 10 příští rok)


Offline
311
21 dub 2009 20:30
Byla podepsána smlouva na dodávku deseti skládaček. Měly by chodit postupně do února 2025 a všech deset kousků by mělo být v provozu nejpozději během prázdnin 2025.


Offline
Uživatelský avatar

84
13 kvě 2014 16:53
Chceš to vytáhnout? Mě už ten Opel nebaví.


Offline
1466
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ohledně Marií není další info. V podstatě bude rozhodující schválení typu, do té doby nikdo nechtěl riskovat nakup dalších kastlí.
Co je podstatné, že oba vozy můžou od zítra zase ven, neboť DÚ na naši žadost prodloužil povolení zkušebního provozu i přes toto "hluché" období, což je dobrá zpráva.
3315 ma rozbity okno bez příčiny, k čemuž se SORka staví tak 50/50 jestli to uzna jako výrobní vadu. A nově zdechla 3313, kde se zbláznila řídící jednotka jednoho ze článků trakční baterie. Baterie tuzíž ven z vozu, což bude velka radost.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mimochodem včera a dnes jezdily dle vypravenosti komplet všechny vozy 32Tr. Tedy až na 3315, která stojí na rozbité boční okno u třetích dveří, což je ovšem prkotina.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
OndraS - nemáš info z vašich mechošských kuloárů, tak to vypadá s dalšími případnými skládačkami? Hádal bych, že teď asi dojde k nějakému vyhodnocování provozu obou skupin vozů, tedy TNS a 32Tr a asi potom se uvidí, jestli nějakej další nákup vozů od eviďáku 3067 vejš, nebo případně všech 40ks 32Tr, je to tak?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1466
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ukončeno povolení zkušebního provozu; nyní čeká na schválení typu a tímpádem nesmí ven.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

1437
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
TNS mají nějaké bolístky, že nejezdí?


Offline
2706
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Byl jsem teď v Pardubicích v hotelu Signál u smyčky Pardubice, Dubina, sever a musím říct, že sice jedou 32Tr tiše, ale při aktivním odstavení dělají větráky dost solidní kravál. Sice konstantní hladina, ale kravál.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
V Brně už druhá 32Tr - 3314

Mimochodem, nechcete někdo upravit tohle vlákno? Trolejbusy SOR TNS 12 + 32Tr, nebo tak nějak?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
792
25 led 2006 09:46
Tak u TNS / NS jsou dvě řady sedaček v úrovni podlahy ještě i za druhými dveřmi. Následuje zvýšená řada nad podběhy zadních kol, tam sedávám nejraději a šplhání je tam v normě. Trochu horší jsou sedadla proti třetím dveřím. Nicméně uspořádání interiéru považuji za velmi zdařilé.
U trolejbusů vnímám subjektivně trochu větší hluk v interiéru (trakčák, hnací náprava), z venku je naopak TNS velmi tichý.


Offline
Uživatelský avatar

6921
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
OndraS píše:
Tak se nám obě TNS 12 už třetí den prohánějí po městě s lidma, a ono NIC. Nikde tisková zpráva, noticka, jediná fotka, web DP mlčí. Bmhd mlčí, facebook mlčí. Myslel jsem si, že se na nové vozy, které potřebujeme a na které jsme čekali, až je za pět minut dvanáct, těšili více...

Na FB DP se to o víkendu objevilo, jestli jsi myslel i ten.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
14 sedaček bez podesty, ale od druhých dveří dozadu to chce horolezecký kurz, tam je na tom zase lépe konkurence.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

391
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Já se svezl hned v pátek večer. Pro tuhle karoserii mám slabost, takže se mi líbí. Hlavně ten počet 14 sedaček bez podesty je ohromný, konkurence může jen závidět. Jsem zvědavý, jaký bude rozdíl hlučnosti v porovnání s 32 Tr.


Offline
100
09 lis 2017 15:24
Brno
Žádný strach, tady jedna moje momentka z Kohoutovic z dnešního rána :-) . 3066 mám samozřejmě taky biggrin.

https://imgur.com/a/gRexsKQ


Offline
1466
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Tak se nám obě TNS 12 už třetí den prohánějí po městě s lidma, a ono NIC. Nikde tisková zpráva, noticka, jediná fotka, web DP mlčí. Bmhd mlčí, facebook mlčí. Myslel jsem si, že se na nové vozy, které potřebujeme a na které jsme čekali, až je za pět minut dvanáct, těšili více...

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2706
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak prý podle webu Plzeňské trolejbusy se už prohání po Plzni první 32Tr pro Brno.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

631
15 dub 2013 15:57
Vario: A jo takhle, jasný, díky :)

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak to nejde, protože články jsou daleko těžší než palivová nádrž :roll:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Alanis píše:
Tak parciální trolejbus bude muset mít logicky někde baterie...


No nejlépe ideálně tam, kde má nafťák nádrž... :-k :mrgreen:

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

391
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Pokud budou naše 32Tr stejné jako ty opavské, tak baterie budou v motorovém komíně = kastle je vlastně částečně autobusová. Díky tomu má parciál jen o dvě sedačky méně, než klasický trolejbus.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Tak parciální trolejbus bude muset mít logicky někde baterie...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 30 kvě 2024 22:46
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]