Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
MartinK: Na reko na K3 (resp. KT3) není potřeba staré tramvaje, při rekonstrukci je možno vyrobit celou skříň novou.
S většinou cestujících bych to netvrdil...starší lidé tvoří poměrně vysoké procento cestujících, ale je poměrně problém je naučit využívat nízkopodlažní prostor. Lidé na vozíčku a maminky s kočárky sice jsou menšina, ale pokud se jich sejde více v jednom spoji, NP prostor je příliš malý...


Offline
44
17 bře 2006 23:53
Brno
Nové tramvaje časem stejně zavšední, já bych poslal na reko na K3RN nejnovější vysokopodlažní vozy (1604 a násl., 1118 a násl.). Výhodou by byla nižší cena, ušetřené peníze by se daly využít různým užitečným způsobem (tramvaj na Lesnou, do Líšně.., třeba i nákup úplně nových tramvají).. Životnost by byla poměrně dlouhá, bylo by to něco obdobného reko na KT8D5RN2. K3 má moderní vzhled, otočné podvozky a jeden nízkopodlažní článek stačí - starší lidé, lidé s kočárkem a lidé na vozíčku netvoří většinu cestujících.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
VS píše:
Horši bude tohle uspořádání u tříčlánkových šalin, tam nebude skoro nikde možná si slušně sednout. Jinak mě obecně příde, že NP vozy a to i busy jsou vždy na úkor normálních cestujících ve prospěch invalidů, maminek s kočárky a lidi s berlama.


To je pravda. Myslim, ze je to hodne videt hlavne u autobusu/trolejbusu, kde se to na melem prostoru vice projevi. Zel to same plati predevsim u tramvaji i o jizdnich vlastnostech. Zel nizka podlaha je zatim na ukor usporadani interieru a jizdnich vlastnosti.

Ty nakresy jsou opravdu zajimave. Pro me osobne je trojwana tragicky vyvojovy omil.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Izzy : diky za nakresy , to vyjadruje vcelku presne co sem mel na mysli.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Ony se budou ty 14T dodávat do Brna průběžně 10 let(2007-2016), takže postupně sztejně dojde k nějakým změnám v interieru. Pochybuju, že v roce 2015 ještě nebude mít Škodovka 100% Np vozy, který budou skoro všude standartem.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Demon píše:
No a máme z toho prolejzačku a lá LF3 s bonusem neotočných podvozků. Bravo...


Jenze u 3W je problem ve vysce podlahy...preci jen 900/350/900/350/900/350/900 je neco jineho nez rozdil ve vyskach 350/780 resp. 600...jeden ci pripadne dva schudky a v daleko mensim poctu zas tak nevadi...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Horši bude tohle uspořádání u tříčlánkových šalin, tam nebude skoro nikde možná si slušně sednout. Jinak mě obecně příde, že NP vozy a to i busy jsou vždy na úkor normálních cestujících ve prospěch invalidů, maminek s kočárky a lidi s berlama.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Pokud to bude jak v Praze, tak rozhodně preferuju NP články, kde se dá normálně sedět. Ale to asi většina lidí. Představte si 14T na takové d-12,13 narvané až po dveře, horko lidi spoceni. Sedíte na podélném sedadle a před váma stojí značně smradlavá osoba otočena zadkem k vám :twisted: :-D . No coment. Kolikrát si někdo natáhne nohy a procházející cestující dostane brka, když se špatně podívá. Je to návrat do doby starých šalin z období 1.republiky a monarchie akorát že to nejsou dřevěný lavice.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Izzy píše:
Abych tady nezvatlal blbosti hodim sem par nakresu:
1) Verze vychazejici z 05T z vyskou podlahy 780/350/780/350/780mm
2) Verze vychazejici z 05T z vyskou podlahy 780/350/600/350/780mm
3) Verze vychazejici ze 14T z vyskou podlahy 780/350/780/350/780mm
4) Verze vychazejici ze 14T z vyskou podlahy 780/350/600/350/780mm
5) Prakticky 14T s vyskou podlahy 600/350/600/350/600mm

No a máme z toho prolejzačku a lá LF3 s bonusem neotočných podvozků. Bravo...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Abych tady nezvatlal blbosti hodim sem par nakresu:
1) Verze vychazejici z 05T z vyskou podlahy 780/350/780/350/780mm
2) Verze vychazejici z 05T z vyskou podlahy 780/350/600/350/780mm
3) Verze vychazejici ze 14T z vyskou podlahy 780/350/780/350/780mm
4) Verze vychazejici ze 14T z vyskou podlahy 780/350/600/350/780mm
5) Prakticky 14T s vyskou podlahy 600/350/600/350/600mm


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Bohuzel zapominate na to ze jeden schod a podelne sezeni znamena uplne jine podvozky-to znamena ze pokud bude Brno chtit podvozky shodne s temi v 03T tak to pujde jen se dvema schodama a klasickymi sedadly (jen Vektra 05T mela ve strednim clanku jeden schod a krkolomne resene sezeni)...a navic clanky sou delane uplne jinak nez u 03T-sou vyssi a docela znacne jsou pozmenene stresni partie...takze 14T je o dost jine vozidlo nez 03T/05T...shrnout se to da takto:
1) Verze vychazejici ze 14T-jine podvozky, jeden schod, podelne sezeni...
2) Verze vychazejici z 05T-podvozky shodne s 03T, dva schody, klasicke sezeni 2+1...
Kazdopadne to bude jinaci salina nez prazska 14T...ja osobne bych se primlouval za vuz vychazejici z 05T vcetne cel ale stredni clanek bych nahradil za ten s jednim schodem a podelnym sezenim...takze kompletni krizenec 14T a 05T...prakticky by to byly krajni clanky z 05T, nesene ze 14T a stredni take ze 14T...to by bylo vyhovujici pro vsechny strany (nejpodobnejsi by pak salina byla Cagliarske 06T je s rozdilem jednoho schodu uprostred, s hnanymi vsemi podvozky a jednosmerností)...

Ad VS: 16T bude mit zrejme NP podlahu a podelne sezeni ve strednim clanku vzhledem k nehnanemu podvozku (ala RT6)...toto reseni je pouzito i u 06T...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS: Ostatní západoevropské 100% NP tramvaje v interieru mají taky vysoké boxy nad koly a mezi nimi je jen úzká ulička (Combino, ULF) a v případě ulfu žádná sedadla. Možná bycjh taky bral radši koncepci Vektry (05T), aby sedadla bohla být v běžném uspořádání, ale potom už by to byla skoro stejná prolejzačka, jako 3w 8-)

RIS: Není se čeho dočkávat, tramvaje pro Brno budou v koncepci 14T.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Ještě k tomu interieru, prý si to Praha vymyslela, to uspořádání přímo ve výběrovém řízení.
http://zpravy.idnes.cz/tramvaj-porsche- ... domaci_zra

Snad se Brno rozhodne pro dva schody jako mají Anitry a nebude kopírovat chybu Prahy totéž ty přední dvéře jen pro řidiče.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
to nema cenu nejak bliz komentovat....
fanclub 3W!


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
manil píše:
Zá této koncepce buď budou sedadla podélně, nebo nebudou vůbec. Sedadla jsou vlastně umístěna na boxy, pod kterými jsou podvozky, takže to bohužel nelze řešit jinak.


To je zase typicky český řešení! Hlavně aby to nějak jezdilo ať si lidi nadávaj jak chcou. Na západě jezdí spousta modrních tramvají s normálně uspořádaným interierem jen u nás zase bude takováto hrůza. Když k tomu připočteme pevný podvozky(onehda sem jel d-12 a na chvíli zavřel oči, šílený škubnutí v zatáčce na Dornychu mě zaručeně probralo) nehledě na to že ničí svršek. Proč to de v Combinu, ULFu, NGT, CityRunneru a ne jen u Škodovky??? A to jich tady bude 100 potěž pánbuh. Ti co ty šaliny navrhují v tom nejezdí. Kvůli jednomu schodu takhle přeházet interier?! To přece nestojí za to. Beztak sme za opicama, na západ od nás jezdí normálně 100% Np vozy a 14T bude jen 50%. Stejný uspořádání s podélnýma sedadlama je i u 16T pro Wroclaw?


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Izzy píše:
Neni problem 14T upravit tak ze se tm nacpou podvozky z 03T/05T a budou tam dva schody a normalni sezeni...tohle by bylo asi nejprijatelnejsi reseni tedy v krajnich clancich dva schody a ve strednim clanku jeden schod...


však se příští rok dočkáme a uvidíme ...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Neni problem 14T upravit tak ze se tm nacpou podvozky z 03T/05T a budou tam dva schody a normalni sezeni...tohle by bylo asi nejprijatelnejsi reseni tedy v krajnich clancich dva schody a ve strednim clanku jeden schod...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Miky píše:
A pokud tam ty sedadla nebudou, tak lidi stejně budou sedat na ty boxy...

Přesně tak. Ale se sedadly je to samozřejmě přijatelnější řešení, ale taky se mi sedadla kolmo ke směru jízdy nelíbí (vyjma toho jednoho v B961 :-) )


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
A pokud tam ty sedadla nebudou, tak lidi stejně budou sedat na ty boxy...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
Já jen doufám, že tam budou sedadla normálně a ne jak v Praze podélně :twisted: . Někde sem slyšel, že se uspořádání interiéru nelíbí ani pražákům. Nebo pude o úplně stejnou tramvaj jako jezdí v Praze. Taková 20m verze s podélnými sedadly v 1. a 3.článku by byla katastrofa.

Zá této koncepce buď budou sedadla podélně, nebo nebudou vůbec. Sedadla jsou vlastně umístěna na boxy, pod kterými jsou podvozky, takže to bohužel nelze řešit jinak.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
pd píše:
O nových NP tramvajích je článek i v posledním Bez starostí. Příští rok tu budou první dvě... :-?


Já jen doufám, že tam budou sedadla normálně a ne jak v Praze podélně :twisted: . Někde sem slyšel, že se uspořádání interiéru nelíbí ani pražákům. Nebo pude o úplně stejnou tramvaj jako jezdí v Praze. Taková 20m verze s podélnými sedadly v 1. a 3.článku by byla katastrofa.


O nových NP tramvajích je článek i v posledním Bez starostí. Příští rok tu budou první dvě... :-?


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
manil píše:
Izzy: Bylo by to lepší, protože co člověk, to jiný názor. Ještě bychom se tu dohádali :-)

RIS: Zajeď se někdy podívat na východomaďarské regionálky, pak se buseš šťastný i za špinavou Hungarii :wink:


RIS: Zajeď se někdy podívat na východomaďarské regionálky, pak se buseš šťastný i za špinavou Hungarii -

Manile, to pak budu milovat i Bdmtee.

Končím o vlacích a omlouvám se, že jsem tuto diskuzi začal.

Zdravím.

Ris


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy: Bylo by to lepší, protože co člověk, to jiný názor. Ještě bychom se tu dohádali :-)

RIS: Zajeď se někdy podívat na východomaďarské regionálky, pak se buseš šťastný i za špinavou Hungarii :wink:


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Tak co to takhle ukoncit? Stejne tu jsou dva tabory a jeden druhy nepresvedci o sve pravde...ale pravdou je ze 3W je koncepcne vozidlo PCC z 20. let minuleho stoleti v novem obalu a se tremi vyrezy v podlaze...nic vivc...naproti tomu Skodovka ma koncepci modernejsi i kdyz to stale neni ideal ruku v ruce s nakupem vozu musi jit uprava svrsku...a rozhodnuto jak psal ds uz stejne je...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 26 lis 2024 00:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]