Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 231    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 231  Další
Autor Zpráva
Offline
129
02 bře 2012 14:57
Prasklo bez příčiny nebo do něj někdo vrazil?


Offline
1472
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3303 jsme dnes dostali za úkol vyzkoušet. Je to náprava.

No a za kratký čas provozu máme druhé prasklé čelní okno na trolejbusovém NSku, 3311.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
Mtm: Ložiska trakčáku nebo nápravy nebo oboje. 3303 to stejny, až opotřebení bude na opravu bude se to dělat.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
1472
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Dnes je pro tuto sezonu první noc, kdy vyjíždejí pracovní vozy pro oštření troleje.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1350
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Vůz 3301 má vzbuzovat nějakou nostalgickou vzpomínku na 14Tr nebo je zvukem nahrazovat, když tak podobně zní? Teď jsem čekal na 30 na Filipové a vůz jsem slyšel po celé trase od vyjetí z Černého :D :D


Offline
1472
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Bojujeme se dveřma. Drhne, nezavírá, občas nechce zavřít, nedovírá tohle a povoluje se támto. A ta kanibalizace nespočívá ve velkých věcech, ale přesně takových blbinách, jako různý dorazy, krytky, vodítka, lišty atd. Není to tak, že by člověk vzal motor a dal jinam. Čeká to vždy na voloviny za pár kaček, ktery ale výrobce právě nemá. To okno ostatně taky trvalo dlouho, protože DVO Zálší nestíhá vyrábět a dává okna sotva tak tak do prvovýroby, na sklad se nedostává.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3979
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Půl vozu se stačilo kanibalizovat? To mají vozy NS tak vysokou správkovost? Možná bys ses mohl v rámci možností rozepsat o těchto vozech v rámci dílen...co jsem slyšel, od šofců jde na tyhle vozy spíš chvála.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1472
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Jo, mezitím se sice srihlo půl votu zkanibalizovat, ale už to je snad vše pohromadě.
No ale o okno zase přislo Mario; rovnou o to čelní, prasklina od šutru je dlouhá a je ve výhledu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3979
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Jelikož tu stále není vlákno 32Tr, tak aspoň sem. Zdá se, že se 3315 po lapálii s prasklým pravým bočním sklem mezi 2. a 3. dveřmi konečně vrátí do provozu, neb okno již vyměněno.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

766
21 lis 2010 09:08
Předpověď vypravenosti na linku H24 je následující.
26. 8. 17Tr
27. 8. 9Tr
2. 9. 14Tr
3. 9. 7Tr

Provoz retro vozidel bude pravděpodobně pokračovat do konce září v obdobném schématu střídání vozů 3502 a 3601 jako doposud.

_________________________________
Obrázek


Offline
1472
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ta 3621 se nějak zapomněla světle zašedit, je už odstavená 3 měsíce na nápravu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
127
30 kvě 2010 19:33
U toho tempomatu nezapomeň na sekčáky a vyhýbky.


Offline
Uživatelský avatar

2595
13 črc 2009 13:42
Mně se to u NS12 nikdy nepodařilo zapnout. Logiku té páčky jsem dosud nepochopil. A hlavně než bych to zapnul, tak brzdím u další zastávky nebo u semaforu. U městského autobusu by byl daleko smysluplnější omezovač. U svého osobního auta jsem funkci cruise snad v životě nepoužil. Pořád to mám přepnuté na limit.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Jsem trochu zmaten, ale technika jízdy u trolejbusu je našlápnout a nechat jet setrvačností (dle podmínek/situace samozřejmě), tedy k čemu tempomat u trolejbusu? Nebo je to nějaká chytřejší věcička, která myslí trochu na spotřebu?


Offline
Uživatelský avatar

6938
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V aktualitě k zařazení 32Tr je uvedeno, že tyto vozy nemají tempomat. Což třeba u aut je už dnes standardem. Tak mě napadá, jak často řidiči tempomat využívají, příp. co by mohlo být důvodem, že jej tento typ mít nebude? (Zatímco SOR TNS 12 zřejmě ano)


Offline
Uživatelský avatar

3979
25 led 2006 16:11
všudezdejší
pdbrno - nejspíš snaha šetřit náklady na drátech.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
174
23 led 2011 03:17
Proč se používal společná jedna stopa pro tramvaje i trolejbusy kdysi dávno?Viz foto
https://foto.bmhd.cz/foto/13144?searchP ... Brno#photo


Offline
7222
27 úno 2010 07:40
A je to jasné. Rozmazlujete je.


Offline
1472
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Já se musím výrobku Libchavského maringotkového závodu ve variantě Jediného správného výrobce výzbroje zastat, že málokdy jezdíme s něčím, čemu něco svítí. Resp spíš je to asi tím, že v Komíně to řešíme. Nejčastěji ABS (resp tedy EBS), nebo porucha hlídače izolace, zbylé rozsvícení jsou znepojízdňující.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7222
27 úno 2010 07:40
Pokud na SORce něco nesvítí, je komplet chcíplá. Kontrolky značí život!


Offline
2814
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ježkovy zraky, na traktoru se rozsvítí závada a někdo to kvůli tomu odstaví? Já bych byl rád, že to konečně funguje normálně. Sorka, kde nic nesvítí, je podezřelá. :mrgreen: :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

128
18 dub 2007 20:11
Dle info od řidičky se rozsvítil po přejetí odizolovaného úseku nápis stop, po příjezdu do vozovny se již vůz choval normálně. To že je tam pekelně dlouhej úsek bez napětí je věc druhá.


Offline
Uživatelský avatar

766
21 lis 2010 09:08
Mně hlavně přijde, že je to v místě, kde se dá přeložit na stopu od Vojenské nemocnice, která je pod proudem. Takže je otázka, co za tím skutečně bylo.

_________________________________
Obrázek


Offline
1472
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Nouzový pojezd je podmíněn několika faktory, z nichž samosebou jednak musí být detekována ztráta napětí, pak hlavní je aktuální nabití baterií 24V, pak umět pojezd aktivovat. Je to zmáčknutí jednoho vypínače a pak dlouhé podržení jednoho tlačítka, 10 sekund. Ne každý je trpělivý, zdá se to v krizové situaci jako věčnost. Právě netrpělivost je hlavní příčina neaktivace.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2743
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, prý má nouzový pojezd, ale občas prostě dojde i baterka. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5754 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 231  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 črc 2024 14:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]