Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 229    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 229  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6167
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jestli v Solarisu nějak nemodifikovali umístění motorů a v obou článcích bude místo plošiny na stání škatule s trakčákem, tak bych takový trolejbus snad ani nechtěl a radši bych se smířil s tím, že klasická jednomotorová 27Tr má problém vyjet zasněžený kopec. Zatímco větší množství sněhu napadá v Brně tak jednou ročně a to ne každý rok, mizerný interiér bude cestující prudit trvale. Nemluvě o tom, že uspořádání interiéru i jednomotorové 27Tr je zase o něco horší jak třeba u 25Tr, která měla trakčák mimo plošinu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3210
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jistě že dá :)
https://zdopravy.cz/skoda-group-doda-do ... tr-128436/

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Dá se v dnešní době pořídit ještě t-bus, který bude mít hnaných víc náprav (samozřejmě by to bylo za příplatek)?


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
OndraS píše:
Samý lepší auta tam stály; asynchron je na sněhu taky pěkně zrádný, na EDB se umí krásně utrhnout.


Já s tím taky nijak nedivočil, na sněhu po Veslařské to jelo pěkně v klídku. A na trojbojové lince 35/38/39 bylo kupodivu v pohodě projetelno.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1469
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Netrklo nikoho nic, ponaučení z ledovky 2014 bylo jak vidno rovno nule.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
269
07 kvě 2011 12:50
Samozřejmě beru to , že brzo ráno vyjedou vozy, ale jak přicházejí první zprávy o nesjízdnosti, tak by to mělo vypadat úplně jinak, podle mě zastavení vypravování a počkat než to neposypou. Stejně ti lidi čekali, tak ty trajfy kłidně mohli bejt doma a ne blokovat ulice. Jo politika města Brna se tady projevila na plný čáře ( nevyjede vůz , tytyty dopravní podníku) .. Třeba už někoho trkne, že takhle to asi nejde dělat při další kalamitě.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
269
07 kvě 2011 12:50
Jo však služba 6:21 - 10:48 a stihl jsem vyjet jen k nemocnici, tam jsem se sekl, protože solárka neprojela kopcem a jak jsem jel zpátky , tak to akorát vyšlo na cestu do vozovny.
Nechápu tu logiku toho, že v takových podmínkách se ty vozy vůbec pustí ven. Kdyby nebyla včera 22 tr, tak bych v tý vozovně radši zůstal jako záloha, dávalo by mě to teda větší význam než vyjet s vozem se kterým uvíznu na kluzké rovince, ale na to to jsem samozřejmě malej pán, ale aspoň mám snahu u toho přemýšlet.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
1469
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Samý lepší auta tam stály; asynchron je na sněhu taky pěkně zrádný, na EDB se umí krásně utrhnout.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3975
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já v tý koloně na Veslině stál jako třetí s 3064. Sypač dojel až někdy po dvou hodinách stání...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1469
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No bohužel vzhledem k času tvýho výjezdu jsi se mohl zařadit akorát tak na konec té zavazecí kolony.

Tu údržbu ve městě má Bkom a tady mimo město určitě SÚS JMK, a dálnice bude mít asi přímo ŘSD pomocí své SÚSD. Ono je to jedno, nebylo protažený nikde nic :mrgreen:

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
269
07 kvě 2011 12:50
3681

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
269
07 kvě 2011 12:50
Ja měl dnes ranní trhačku na 37 a ve výkaze 3281, 605 doma, tak si říkám, že to zkusim přehodit, zadařilo se. Stejně jsem stál 2 hodky na Veslařské :D Ale je pravda, že jsem neměl nikde problém, aji do zasněžených zastávek jsem si troufnul, jo holt 2 motory jsou 2 motory.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
7183
27 úno 2010 07:40
To nevím, jejich mapu jsem neviděl.
Akorát jsem tedy v reakci na Ondru a Rajhrad psal o krajských vozidlech, po městě by snad měl údržbu zajišťovat BKOM.


Offline
1340
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A kudy jezdily? Po Vídeňské tam i zpět? U nás byl na frekventované silnici první sypač kolem 7h ráno. Ještě že je Cross tak výkonný vozidlo a zvládli jsme ze zastávky vyjet i celkem prudký kopec. Jinak se divím, že u autobusů to kloubové Solarisy dávají celkem v pohodě, tady dávaly i kopec na Ořešín a to je co říct.


Offline
7183
27 úno 2010 07:40
Ne, vše, co má krajská SÚSka k dispozici. Zpráva z 5. hodiny ranní, které nemám důvod nevěřit.


Offline
793
25 led 2006 09:46
Celé dva sypače? Víc jsem jich ráno nepotkal.


Offline
7183
27 úno 2010 07:40
Zvláštní pak je, že v tu dobu byla venku veškerá technika.


Offline
1469
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
U nás sněžilo už snad po půlnoci. V pět vyjíždím z domu, v Rajhradě najíždím na dalnici. Ani prohrnutá. Ve městě jedinej odhrnutej kus sněhu. Vše v takové vrstvě, jaká napadla právě od půlnoci. Tak kde sakra byli, nechápu taky. Je na to vypracovaná strategie, kde by se měly ošetřovat cesty přece podle důležitosti. Trasy nejvytíženějších linek MHD by v tom měly snad být. Vše je zaštítěno tím, že městské firmy tvoří koncern, kde by se mělo kooperovat. Dnes bylo vidět, jak to funguje.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
793
25 led 2006 09:46
Hele, tak já jel ve středu 27Tr z Komenského náměsti. Řidič jel solidně, v klidu max. nějakých 15 -20 km/hod., ale jel. Vyjeli jsme Pisáreckou a zastavili v zastávce Kluchova. No a zasněžená Rybnická už byl problém. Za stáleího škubání jsme se hrabali nahoru pomaleji, než šli chodci kolem. Co tomu říkaly gumy a dferenciál raději nehci vidět. Skončili jsme kde, Jasánek? No na Čtvrtích přece.
Dnes jsem pro změnu tamtéž sledoval umělecké vystoupení dispečrů "Jak zlomit 27Tr do pravého úhlu". Po necelé hodině dokázeli zcouvat ke křižovatce a odjet.
Tak mě napdá - roky už se ví, že klouby s hnanou zadní nápravou to nedávají. Ptal jsem se včera ve Zlíně. Nemají problém, použivají specielní zimní gumy, mají malou životnost, ale vše s nimi vyjedou.
A když je problém vždy na Čtvrtích. Proč tam od rána ve dvě odpoledne není prohrabaný a prosolený pravý jízdní pruh u zastávky. A třeba i na Koniklecově a Oblé? Proč se musí trolejbusy celý den brodit ve sračkách, když vedle je oštřený jízdní pruh.


Offline
1469
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Za dnešní trolejbusovou ostudu děkujte jinam, než do vozoven. Když nejedou dva vozy, ani třetí ani čtvrtej, tak rozkaz zněl vypravit všechno i tak, aby se to naštosovalo na Veslařské a zavazelo. Poučení z x let staré ledovkové kalamity, kdy nikdo nebyl schopen zarazit najíždění trolejbusů do zamrzlých lokalit, nulové. Pošli vůz, nejede, pošli druhej nejede, pošli dalších 15, třeba to projedou.

Hmotnost trakčního motoru je cca 750 kg. Jde ale o to, že u 27Tr je motor před hnací nápravou, navíc že podobnou hmotnost taháme v podobě trakčního kontejneru nad střední nápravou, tzn adheze vzadu je mizivá. Podpořeno krásnými zimními, ale zcela nevhodně vzorkovanymi pneu Dunlop, se kterymi vozy došly.

Výsledek je, že ASR může dělat co chce, nebo ho naopak můžete tlačítkem deaktivovat, stejně to furt nejede.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
7183
27 úno 2010 07:40
Aha, díky. Tak tyto kanály jdou zcela mimo mě. :-)


Offline
2713
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Rasťo Chvála je týpek ze Slovenska, který dělá motoristického novináře a nějakou chvíli jezdil ralley. Má svůj Yt kanál tady:
https://www.youtube.com/c/RastoChvalaof ... pp=desktop

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1893
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jestli to nebude tím, že akcelerace trolejbusů je tak prudká, že trolejbusbus má tendenci stavět se na zadní, dojde k odlehčení prostřední nápravy, která pak snadno uklouzne do boku.


Offline
7183
27 úno 2010 07:40
Vycházím jen z toho, co jsem vždy viděl na zastávkách při rozjezdech na sněhu. Zmíněného Rasťu neznám, netuším, o koho jde. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6167
11 dub 2010 15:05
Juliánov
To určitě není. Třeba takový Rasťo Chvála už několikrát ve svých videích porovnával jízdní vlastnosti a schopnosti spalovacího auta a elektroauta na sněhu a elektroauto vyšlo vždycky líp, právě proto, že řídící elektronika dokáže podstatně líp spolupracovat s elektrickým pohonem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5718 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 229  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 čer 2024 23:27
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]