Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Když jsem byl na prohlídce v tunelu Žabovřeská, tak mě překvapila kvalita protihlukových panelů, které jsou jen na začátku u vjezdu do tunelu.
V tunelu se zvuk krásně rozléhal, kde nás paní která dělala prohlídku vybízela abychom si zařvali jak na lesy, ale u vjezdu to bylo díky nim krásně tlumené a téměř neznatelné.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
V úseku mezi Západní bránou a Osovou ale pohledový beton není. Z mého pohledu bude důležité, co bude slyšet nahoře a okolo vjezdů + zastávky. Každopádně jsem byl taky překvapen.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
830
25 led 2006 09:46
Mě zaujalo, jak se v tunelu rozléhal zvuk hovoru od lidí - projíždějící tramvaj musí být síla. Mají ty kolejnice vůbec nějaké odhlučnění? Navíc jsou volně, nezalité betonem (chápu, kvůli možnosti jejich výměny), ale tu spáru by nějak zatěsnit chtělo, třeba jen ucpáním gumovým profilem.
Absorbovat hluk mohly i stěny. Jejich povrch vypadá dost surově, pohledový beton si představuji jinak.


Offline
2826
01 úno 2006 10:39
Video z včerejší akce:
https://www.youtube.com/watch?v=ITa-d95-7V8&t=13s

Dost mě zarazil hluk co šel z tunelu po tom co v něm jela tramvaj, ta byla už někde u Brány a stále se linul šílený randál, snad to nebude do budoucna problém.

Tunel má na pohled elektrické brány co se na noc zavřou.

Na kampusu to vypadá, že budou nocovat 4 tramvaje, ta odstavná plocha má taky bránu, ale už ruční a jsou tam 3 kamery směrované mezi vozy s osvětlením.

Akce to byla zajímavá a překvapil měl obrovský zájem veřejnosti, tunel byl plnej.


Offline
28
02 lis 2018 22:27
Akce to byla super, po tom, co dojela "Hedvika" na campus, tak se dalo krásně projít až na osovou naprosto v klidu a bez lidí, ovšem jak se tam nasáčkoval ten dav zespoda, to byl "mordor"


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naprosto souhlasím. Ozvučení to fakt chtělo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
xcav8 píše:
Dnešní akce se nadmíru povedla.

Ani bych neřekl! Komentovanou prohlídku si představuji jinak, a že jsem na jiné v podobném rozsahu byl! Nikde žádné ozvučení, alespoň megafon tam mohl být. To, že tam bude takový dav se dalo předpokládat, když to mělo "reklamu" i v rádiu!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Dnešní akce se nadmíru povedla.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
53
16 lis 2018 09:17
A proč se budou vyměňovat pražce mezi Julcem a NL? Dyť je to tam úplně nový?!


Offline
830
25 led 2006 09:46
Myslím, že jsem to sledoval a pokud si pamatuji, panely na Nových sadech zůstaly původní. Odjakživa tam byla místa, a dosud jsou, kde to hází.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Otočný podvozek hodně kmitá. U vlaků se tenhle jev omezuje tlumiči vrtivého pohybu. Ale taky to silně omezí průchodnost oblouku o malém poloměru. Což ve městě by asi byl problém Taková T6 má při rozvoru dvojkolí minimální oblouk 16m, takový BMZ s podvozkama SGP300 má minimální oblouk 150m.
Ono by to vedení v přímé trati bez dotyku okolku platilo. Ale jen za předpokladu zcela rovné trati a podvozků bez vypružení, vůlí a zcela shodných pohonů.
U těch Aniter a klonů je to právě daný tlumičema. Akorát že tady je podvozek ke skříni připevněnej s minimální možností pohybu a natáčí se celej článek. V Olomouci je na chvíli zeslabili a pak to v přímé trati dělalo takový vlnobití, že je rychle vraceli.

Bočně vyhlodaný koleje byly krásně vidět na trati do Líšně před rekonstrukcí. Tam to bylo zcela ukázkový a pravidelný.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Ondra K. píše:
Řekl bych, že na Nových sadech je spíš problém v tom, že se... .

Otočný podvozek naopak boční rázy eliminuje. Jinak by se nepoužíval na vysokorychlostních vlacích, které jezdí převážně rovně! Proč jinak 13T nebo Anitra potřebuje plynulý náběh oblouku, aby to s cestujícími tolik necloumalo? A žlábkovou kolejí to taky není, protože při správné geometrii a správném profilu kola, na rovném úseku se kola odvalují tak, že se okolky hlavy kolejnice nedotýkají. Naopak si myslím, že použití panelu sice snižuje nároky na údržbu tratě, ale neumožňuje dodatečnou geometrii podbitím, jako pražce na štěrku.

Jinak v článku se píše, že panely byly vytrhány. Jezdil jsem tudy denně, ale zda je opravdu vytrhali nebo ne si nevybavuji.


Offline
463
24 lis 2017 11:40
No co si pamatuju, i na těch fotkách je to zřejmé, panely zůstali původní tam, kde už byli. To ovšem neomlouvá kvalitu provedení směrového vedení koleje. Determinuje to pouze výškové.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Řekl bych, že na Nových sadech je spíš problém v tom, že se jedná o přímý úsek se žlábkovými kolejnicemi, povolenou šedesátkou a s téměř výhradním provozem tramvají s otočnými podvozky, které v takové situaci prostě víc či míň kmitají. Řečkovická trať je taky víceméně přímá, ale není tam šedesátka.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Mám za to, že ty panely byly položeny nově, což dokládá i odkaz na článek. Proto mě udivuje, že to stavba předala a Brno převzalo tak křivé. Asi špaštnej stavební dozor.


Offline
830
25 led 2006 09:46
Tam to je křivé už od roku 1994. Mám dojem, že to je v Brně druhý úsek s těmito panely po zkušebním úseku na Lidické. A dělala to jiná firma, která to položila blbě (Lidickou tuším dělaly Dopravní stavby a jezdí se po tom dodnes). Prostě jen při výměně kolejnic se s panely nedá hýbat.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Vario1523 píše:
Úsek blíže Mendláku, který má podloží tvořené velkoplošnými panely, bude zalit živicí. Úsek od zastávky směr hřbitov je na dřevěných pražcích a po výměně a srovnání kolejí bude pouze předlážděn původními panely.

Nevím, jestli velkoplošné panely jsou to pravé ořechové. Není to tak dávno, co tímto způsobem byl udělán úsek na Nových sadech a glajze jsou tam křivý v momentě, když to dokončili.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
PvvS píše:
Co takhle třeba nakolejovací místo pro věžku a jiný nechanizmy ? Stejně jako na první pohled zbytečnej kus dlažby mezi Bělohorskou a Bílou horou ?

A nebude té věžce vadit právě to zábradlí?


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
JaKo píše:
Jakým způsobem se opravuje TT na Vídeňské? Trošku se to předláždí za použití původních panelů? Zahlídnul jsem tam taky živici mezi kolejemi, je to možný?

Úsek blíže Mendláku, který má podloží tvořené velkoplošnými panely, bude zalit živicí. Úsek od zastávky směr hřbitov je na dřevěných pražcích a po výměně a srovnání kolejí bude pouze předlážděn původními panely.


Offline
53
16 lis 2018 09:17
Jakým způsobem se opravuje TT na Vídeňské? Trošku se to předláždí za použití původních panelů? Zahlídnul jsem tam taky živici mezi kolejemi, je to možný?


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Co takhle třeba nakolejovací místo pro věžku a jiný nechanizmy ? Stejně jako na první pohled zbytečnej kus dlažby mezi Bělohorskou a Bílou horou ?


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Ještě k tomu zábradlí na Osové...
Ondra K. píše:
Na Facebooku bylo vysvětlováno, že daná asfaltová plocha slouží pouze pro přístup k výhybkám a zábradlí se tam dávalo dodatečně na požadavek drážního úřadu.

Pokud je toto pravda, tak proč není vyasfaltován přístup k výhybkám u zastávky Nemocnice Bohunice?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ta nová zastávka se bude jmenovat Karpatská. A měla by být údajně zprovozněna až se změnovým termínem.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
goldfinger píše:
U Zoo bych se za nadjezd přimlouval. Jestli se někdy postaví D43, provoz na Obvodové výrazně naroste.


Přesně tak. Ostatně až bude D43 (až, ne pokud), tak by mělo dojít k rekonstrukci celé Kníničské, tedy spojnice s VMO a dálnicí. Takže mimoúrovňové řešení křížení křižovatek a přechodů pro chodce ve smyslu nadchodů nebo podchodů nejen v oblasti Bystrce bude velmi žádoucí.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ono by taky stačilo prodloužit d-3 na Ečerovu. Je zcela zásadní rozdíl, když přijede d-3 a vyvalí se na ZOO celá šalina, než když přijede d-10 a vystoupí tak třetina až polovina lidí...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 20:39
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]