Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
143
10 lis 2012 09:29
Teď nevím, které ulice? Pokud jsou myšleny Jemelkova a Klobásova, tak po těch by dál jezdila 69, akorát by byla přesměrovaná přes Běloruskou, jako navrhoval funtom (a tím i to přejmenování 61 na 69 je sporné, protože současná 69 by jezdila dál, akorát by nedělala slalom Bohunicemi). Pokud jsou myšleny Labská a Kyjevská, tak na ty skoro nic nejezdí už dneska, takže je to jedno biggrin (A jestli se bude nějak šibovat s 401–404 a bylo by potřeba, aby tam něco jezdilo místo nich, asi by to stejně musela jezdit nějaká minibusová zvrácenost typu Labská – … – Osová – Valašská – … – Kurská – Kyjevská.)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, tahle varianta 61 z Holandské na Bosonohy by dávala smysl, nicméně ty ulice dole pod západním přivaděčem (I/23) zůstanou ve směru na Bosonohy nepokryté, takže ani takovéhle řešení by neřešilo úplně všechno. Jo a když už by se přetrasovávala ta 61 do Bosonoh, dal bych jí spíš číslo 69, jakože jde o přesměrovnou linku od cíle do města. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Pavel píše:
Tak návrh funtoma byl tu 69 nestočit na Osovou, ale pokračovala by rovně na Běloruskou, kde by byl přestup na šalinu, a ukončit na Ukrajinské. Nicméně je to složitější, obsluha zastávek Kamenice a Kejbaly (nepředpokládám, že přežije linka 61). Pak je tu problém s obsluhou základní školy Vedlejší (ráno tam vystupují zástupy děcek), ačkoli jak jsem psal dříve, na to se vázat nedá. Další problém vidím v redukci 40+61 u ÚH. Přeci jen tam končí dost regionálních linek a spojení s nemocnicí nebude ok s 20 minutovým intervalem (pokud vůbec něco pojede) nebo to objet šalinou se značnými přestupy. Takže je otázka, jestli i toto neposílí linka 69.
A co kdyby linka 61 přežila, ale jezdila Dolní nádraží/ÚAN – Opuštěná – Holandská – [jako dnes] – Nemocnice Bohunice (ve špičce navíc … – Svážná – [po trase 69] – Bosonohy)?


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Nezapomínejme, že v Bosonohách je střední škola, takže jsou na lince 69 vytížené oba směry (školáci ráno do Bosonoh, odpoledne z Bosonoh), na to bude taky třeba vzít ohled.


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Tak návrh funtoma byl tu 69 nestočit na Osovou, ale pokračovala by rovně na Běloruskou, kde by byl přestup na šalinu, a ukončit na Ukrajinské. Nicméně je to složitější, obsluha zastávek Kamenice a Kejbaly (nepředpokládám, že přežije linka 61). Pak je tu problém s obsluhou základní školy Vedlejší (ráno tam vystupují zástupy děcek), ačkoli jak jsem psal dříve, na to se vázat nedá. Další problém vidím v redukci 40+61 u ÚH. Přeci jen tam končí dost regionálních linek a spojení s nemocnicí nebude ok s 20 minutovým intervalem (pokud vůbec něco pojede) nebo to objet šalinou se značnými přestupy. Takže je otázka, jestli i toto neposílí linka 69.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak Jemelkovou přece 69 jezdí už dneska kolem šaliny a k zastávkám jako Čermákova, Svah a další, pak odbočí na Osovou, projede kampus a je vyřešeno. Proto jsem se ptal na ten Starý Starý Lískovec. Docela bych si troufl říct, že tuhle stranu města dobře znám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
Jemelkova, Klobásova? Prostě zástavba rodinných domků?


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Co je Starý Starý Lískovec? Obávám se, že potřebuju překlad. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Cracatit píše:
Pokud mám správné info, tak na konečnou v kampusu má být přesměrovaný balík regionálek 401-404, jestli i 69, netuším. Řekl bych, že by přesměrování 69 ze Starého Lískovce na Jihlavskou, tj. z Bosonoh rovně, vyvolalo celkem humbuk, že lidi nemají spojení z ulic okolo Dunajské do Bosonoh, kde přecejen ještě pár služeb je, nějací místní doktoři atd. Sám jsem zvědav, co z toho vznikne.
Přecejen nutit lidi jezdit třeba z takové ulice U Leskavy, nebo z Dunajské, příp. Jemelkovy dvojím přestupem nejprv na Osovou a pak na Nemocnice Bohunice, aby mohli jet do Bosonoh, mi připadá trochu nesmyslné.


Osobně bych spíš očekával variantu Bosonohy - starý Starý Lískovec - Humenná - Běloruská - Ukrajinská, protože proč úsek mezi Osovou a kampusem, plus bude možnost přestoupit na 7 i 8.


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
Nechávat desítku ve stávající podobě je hovadina kvůli přetížené Veveří.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Souhlasím, sedmičku bych nechal i po konci výluky Žabovřeská, i desítku v současné trase, části jedničky by dost ulevila. S Běloruskou to byl jen příměr, asi nejhorší to bude na Osové, kde není v šalinové trakci moc na výběr, buď nově ještě víc narvaná osmička, nebo šestkou krok sun krok, rychlostí pouliční dráhy na Čáru nebo na přestupy Mendlák nebo Poříčí...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Cracatit píše:
Nebude stíhat, protože se do ní nahrne poměrně často větší balík lidí, takže okolí Běloruské bude mít smolíka, co se týká sezení nebo vůbec nastupování do nenarvané osmičky.

Tak okolí Běloruské snad bude moct aspoň ve špičkách nadále využívat vložené spoje ze Švermovy na Hlavní nádraží, ať už budou označeny jako 7, 8, 10 nebo úplně jinak (podle toho, kam budou od nádraží pokračovat)


Offline
154
30 říj 2019 16:42
Alanis: Samozřejmě neznám české drážní zákony ale například ve Vídni fungují centrální nástupiště mezi zastávkami Süßenbrunner Straße, Oberfeldgasse a Forstnergasse jen by se musely změnit výhybky u vjezdu do tunelu u Osové.
Odkaz na zastávku
https://maps.app.goo.gl/7gfTS2GL5gRamFNZ7


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
To středové nástupiště lze pořešit křížením kolejí z každé strany stanice.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Alanis, to mě na celé věci uráží asi ze všeho nejmíň, mnohem blbější je, že dopravní podnik v podstatě zabetonoval na další roky délkovou kategorii šalin.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Nejblbější na tom celém je to, že když by se případně někdy v budoucnu protáhla trať až někam na kameňák a udělala se tam normální smyčka, tak stejně tam budou muset jezdit jen obousměrné šaliny, protože zastávka Nová Jihlavská má středové nástupiště :roll:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nebude stíhat, protože se do ní nahrne poměrně často větší balík lidí, takže okolí Běloruské bude mít smolíka, co se týká sezení nebo vůbec nastupování do nenarvané osmičky.
A to nemluvím o plánované výstavbě v okolí "Západní brány." Mají tam prý místo sportoviště vyrůst byty, ty mají růst i na Kameňáku.
Až vyrostou, třeba i s přispěním Spořitelny, všichni se budou divit, proč osmička není protažená až na Kameňák, že musí končit v kampusu a k ní se musí trajflem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Ondra: přesně, nedokážu si moc představit jak bude 8 v aktuálních intervalech stíhat, kór jestli tam mají končit i 401-406

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
MartinV píše:
Kapacita 8 se asi jen tak nezlepší, když DP plánuje nákup vozů kapacitně srovnatelných s KT8.

Další problém jsou obratové koleje u Kampusu délky pouze 65 m. V rámci nějaké rezervy pro budoucí posílení provozu by tam mělo být minimálně 90 m, tak aby se tam vešly dva dlouhý vlaky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
goldfinger píše:
Moje babička říkávala "nehýbej s dobrotou". Šumavská je sice teď téměř uprostřed ničeho, ale po urovnání sporu s Kliminvestem by se v areálu někdejších jaselských kasáren mělo stavět, což dopravní situaci poměrně výrazně změní. Jakékoli zásahy by se měly dělat až po dokončení.

Jestli ti lidi půjdou na Šumavskou, nebo na Hrnčířskou (kterou navíc navrhuji přesunout dejme tomu o jednu křižovatku dál od centra, alespoň tu ve směru z centra) je úplně jedno.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Mimochodem máte někdo informaci, jak to vypadá s plánovanou zastávkou právě u té Moravské zemské knihovny?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Moje babička říkávala "nehýbej s dobrotou". Šumavská je sice teď téměř uprostřed ničeho, ale po urovnání sporu s Kliminvestem by se v areálu někdejších jaselských kasáren mělo stavět, což dopravní situaci poměrně výrazně změní. Jakékoli zásahy by se měly dělat až po dokončení.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
xxx píše:
Já bych třeba zrušil zastávky Šumavská a Kartouzská a obě je nahradil zastávkou Štefánikova, která by byla u křižovatky s Domažlickou a Reissigovou. Případně bych pro zrovnoměrnění posunul Jungmannovu o něco blíž k centru a Hrnčířskou naopak o něco dál od centra (to říkám jako člověk, který ji v současné poloze hojně využívá). Tady se s těma zastávkama nic nedělalo snad sto let (myslím co se týče polohy). Ty zastávky vznikaly v době, kdy se jezdilo krokem a stavělo se fakt u každé vrby. A taky na polohu zastávek měly určitě vliv například tehdejší fabriky.

Jo! Tohle udělat. Konečně. Aspoň bude možné přestupovat na tu 67.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Souhlasím. Šumavská je dost uprostřed ničeho, poblíž jen kasárna, kterým je jedno, kde ta zastávka leží. Takže souhlasím s názorem XXX z posledního příspěvku. Hrnčířská je šikovně umístěná, ale posunutí mezi Šumavskou a tu mezilehlou uličku by nevadilo, myslím uličku mezi Hrnčířskou a Šumavskou, co končí na náměstí vnitrobloku (tuším Kříženeckého), resp. ji jde pěšky projít k zastávce trajflu Botanická.
Co si pamatuju z nějakých návrhů rekonstrukce Štefánikovy třídy, tak Jungmannova má být posunutá blíž k centru asi o 150-200 m. Podrobnosti neznám.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
Já bych třeba zrušil zastávky Šumavská a Kartouzská a obě je nahradil zastávkou Štefánikova, která by byla u křižovatky s Domažlickou a Reissigovou. Případně bych pro zrovnoměrnění posunul Jungmannovu o něco blíž k centru a Hrnčířskou naopak o něco dál od centra (to říkám jako člověk, který ji v současné poloze hojně využívá). Tady se s těma zastávkama nic nedělalo snad sto let (myslím co se týče polohy). Ty zastávky vznikaly v době, kdy se jezdilo krokem a stavělo se fakt u každé vrby. A taky na polohu zastávek měly určitě vliv například tehdejší fabriky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 23 pro 2024 06:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]