Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 37    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Naxashi: možná by to chtělo kromě čmáranice po mapě se i na ta místa podívat. Jestli je to vůbec reálný. A hestli třebas ta Kšírova nekončí uprostřed polí.

Ta Oblouková je jak psal Robert, odbočení z estakády směr ústřední hřbitov. Nulovy využití a zpomalení provozu.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Cracatit píše:
PVVS: Otázky, samé otázky. :mrgreen: Oblouková je kde? Takový název neznám.

Oblouková by se dala označit jako C, když jsme u toho. sarcastic
Je to u parčíku mezi Pšeníkem/Sovincem/Vysokou a Hlubokou. Vedla tam kdysi vlečka do cihelny.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
DPBUS: je tu vlákno Návrhy linkového vedení, dá se přesunout tam, i když ty tratě nejsou jen o linkovém vedení, podobné fantazie se tam vedou taky. Stačí uklidit tak poslední dvě stránky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS: Otázky, samé otázky. :mrgreen: Oblouková je kde? Takový název neznám.
Kšírova jako k čemu? Nemá snad jít šalina z Komárova dál rovně směr D1 x D2 a postupně do Olympie? Mimochodem, pokud by taková dálka na jih prošla, bylo by fajn propojit obě jižní radiály navzájem, třeba někde za hřbitovem, nenapadá mě úplně kde.
Chironova na estakádě bude nějakej nonsens, ale do Bosonoh by konečně mohla pokračovat, až se s Novým Lískovcem dohodnou, která čtvrť ji vlastně nechce víc. sarcastic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
66
19 úno 2013 13:02
Doporucuji zalozit nove vlakno s nazvem VLHKE SNY a diskuzi nad mapou s napady naprosto mimo realitu prevest tam.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Naxashi: Mno , tak jsem si z nudy projel tu mapu a jako dobrý. Tak už jsem se dlouho nezasmál. Jen bych potřeboval asi vysvětlit pár úseků:

1) to esíčko z Renneské (směr SL) na Vídeňskou okolo ZUŠ. Jakej oblouk by tam měl bejt ? At měřím, jak měřím, tak podle nákresu se dostávám, někam na 15m. Což nejni ani manipulačně. Dál jak to napojit na stávající trať a zároveň zachovat i silnici , To vše s bezpečnou výškou pro gumokolní dopravu a zároveň rozumnej spád pro šaliny ?

2) k čemu ta spojka po Obloukové a copak hluk pro obyvatele ?

3) ta trať po Kšírové a Havránkové je pro nákladní dopravu ?

4) jak by se měla fyzicky provést ta spojka Husova- Úzká ?

5) na co proboha tolik spojek na Nádražní ?

6) to ukončení tratě za Chironovou bude na estakádě ?

7) není trochu škoda zbourat 4 ulice v masarykově čtvrti jen kcůli tomu, aby se tam ta trať vlezla ?

8)to prodloužení z medlánek. Vážně to má končit v zámeckém parku ?

Příště se na to podívám pořádne :)


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
PvvS: Pokud chápu správně, tak to je prostě Ačko.
Ondra K.: Můj plán počítá s tratí přímo k Avionu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Možný to je, jak říkám, sám si nevybavuju jak to přesně bylo myšlený. Varianta s napojením na líšeňskou TT je trochu zajížďka, ale pořád je to lepší jak nic. Zvlášť kdyby bylo možný to samotný napojení realizovat společně s přeložkou líšeňské TT vyvolanou stavbou VMO.

Další lokalita, která si o napojení na tramvajovou síť vyloženě říká, je Avion a Olympia. Současně s tím by se nabízelo realizovat přestupní terminál, který by stáhl busy dneska zajíždějící do Komárova, či případně až na Úzkou. Vzhledem k investicím, který se v té oblasti plánují by realizace TT nemusela být až tak složitá. Dostavbou východní části VMO se stáhne většina provozu z Hněvkovského, čímž by se uvolnil prostor pro TT. Realizace podjezdu pod D1 by se dala spojit s přestavbou D1 na 3+3. Případný potřebný podjezdy pod D2 by se analogicky daly realizovat společně se zkapacitněním D2.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Pokud se jeho FB neplete, tak to byly jen různý varianty. Místo smyčky v Julcu protažení nahoru a pak Věstonickou. Do varianty Šedovou hodil vidle developer, po Křtinské je překročenej max. sklon. Pak to zkoušel s odbočením z d-8. Buď tunelovka na Věstonickou a pak okolo, nebo zářez podél Jedovnické a pak tunelem pod Pálavák.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pokud se nepletu, tak návrh Ing Kunce počítal s napojením vinohradské TT současně jak na líšeňskou TT, tak na juliánovskou. V kombinaci s realizací spojky mezi SO a juliánovskou tratí po Gajdošce by měl Pálavák spojení jak na Křenku, tak na SO.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Hmm a co T křižovatky ?

Navíc většině víc řekne třebas výhybka Pekařská - Husova než B-5585 . Pro znalejší postačí i číslo výhybky, který je u každé pověšený na převěsu.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
PvvS: Zbytečně dlouhé a nemohu s tím udělat něco jako A13.
Jak bys rozlišil X a xc?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A ostatní by asi řekli, že místo rozbočení by tam dali trojuhelník..


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jen si zce dovolím takovou malou odbočku. Když vidím lidi popisovat křížení, stále si říkám, že to přece jde líp.
Osobně je kategorizuji takto: Y, A, x, xa, xb, xc, X. Případně W.
Y je…prostě tvar Y. Nejjednodušší.
A je Y se všemi možnostmi, opět to může vypadat jako A.
x je jen křížení 2 tratí. Je to case sensitive, mimochodem.
xa je to, co je u celní, kde se potkává 2 a 6 s 8. Je tam jediné rameno.
xb má 2 ramena, xc má 3. Jako na Moraváku.
A pak tu je X. Všechny ramena, tomu říkám „full-house“. To je to, co bychom měli mít na Moraváku.
W je jako Y, až na to, že tam jsou 3 výstupní ramena místo jen 2. Tohle jsem ale nikde neviděl.
Pak je tu teoreticky P. To je přeřazovač, to, co máme mezi NS a nádražím.
Něco jako 5-křížení jsem nikde neviděl a nechtěl bych ten chaozz řešit.

Pointa tohle? Zjednodušení. Zrychlení. Pokud napíšu, že někde se plánuje Y, ale osobně bych tam dal A, tak rychle napíšu vše. Nemusím to vypisovat.
…a taky to používám pro BAHN sítě, technická mapa, jména křížení apod. Tzn. pokud řeknu A17, tak tím myslím konkrétní křížení v mé síti. A tohle zrovna si pamatuju, protože bylo jedno z nejproblémovějších.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Pro takový případ by bylo nejlepší, kdyby se protáhla trať do Staré Líšně a na konečné se udělala malá vozovnička nebo se napojila deponie historičáků. Pak by se sem tam nějaký nájezd na trať (do Juliánova, Líšně nebo výhledově na Gajdošovu) nebo historičák, který by nechtěl zajíždět do centra, v tom oblouku objevil. Ale chápu, že to je opravdu spíš pro mimořádnosti.

Edit: Oblouky Křenová Zvonařka se doufám při odsunu nádraží znovu obnoví.

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ono je ale pak otázka, jaký využití by ty výhybky měly. A jaký by byly náklady při trvale jednostranném ojíždění. Pokud vím, tak přesně z tohoto důvody su zrušily výhybky Křenová - Zvonařka.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Cracatit: Předpokládám, že se tam udělá kolejový trojúhelník, takže půjde jet z Líšně do Juliánova a naopak. Takže teoreticky půjde otáčet tramvaje z Líšně už na Geislerové. Pro směr z Juliánova by se musel doplnit ten nájezdový oblouk, nebo v případě výluky Křenové by se dalo dojet otočit na Stránskou skálu nebo na Novolíšeňskou.

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Celkem starej článek z Deníku. Vidím datum únor 2015, ale pamatoval jsem si hlavně to parkoviště, je fakt, že trať vlaku na Slatinu je odtamtud docela blízko, ale že by si to říkalo o větší uzel? No nevím. unsure Každopádně bych nerušil možnost jet na tramvajové křižovatce do všech směrů, až se bude ta odbočka ze Životského posouvat jinam.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Má se tam realizovat vlaková zastávka :
https://www.denik.cz/jihomoravsky-kraj/ ... tra-2.html


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nejreálnější je nejspíš spojka SO a Juliánova po Gajdošově. Protažení šaliny ze SO na Vinohrady by muselo jít po Balbínově, ta je docela úzká, to by bylo velmi obtížně projednatelné. Na zvážení je obnovení někdejší tratě mezi Majlontem a SO, alternativně s využitím podjezdu na Markéty Kuncové a napojení na Dukelskou?
Ale nakonec budeme rádi i za prodloužení d5 do rokle a obnovu štreky nach Lösch.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
No, je fajn, že aspoň o těchdle projektech se mluví. Teď to jen realizovat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No právě, o nějaké spojce mezi SO a Dělňákem jsem tu vloni četl. Co se týká posunu od kapličky, o tom taky vím, mám pocit, že v té oblasti by se měla realizovat větší akce, nějaké P+R u Ostravské a ještě cosi dalšího.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jasně, já jsem se snažil vyhýbat tunelům, jen tam, kde to jinak nejde, jako ta spojka Konečňáku a Mendláku co je paralelně s Úvozem nebo moje prodloužení 6 z KPN na Novoměstskou (a pak to jede kousek dál). To je celé. Vím, že tunely jsou drahé, realizace je na dlouhé lokte…
Ta spojka o které píšeš, je v ÚP a sám jsem jí tam zahrnul. Taky mi to přijde jako samozřejmost to udělat.
Fun fact: to Y-křížení u té kapličky se plánuje zrušit. V ÚP je posun trati. Před zastávkou Životského v tom oblouku se bude odpojovat trasa 8 a 10, projede to nějakým tím průmyslovým minikomplexem a jak je židovský hřbitov, tak se to zařadí k současné trati.
Osobně nějak nevím, co se touhle změnou sleduje, ale tak budiž. Bude tam jen Y, ne A, takže nepůjde jet od zastávky Životského směrem do Líšně. I když na Ačko tam je místo.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi: Tohle je možná proveditelnější, než návrh Petra Kunce jít pod povrchem taky směrem k Pálavskému náměstí, ale už od SO, ne z Rokytovy.
Jinak bych byl pro, až budou tunely pod Vinohradama a VMO Ostravská, kdyby se Otakara Ševčíka předělala na městskou třídu se stromořadím a třeba tudy protáhla nějaká spojka Staré osady a trati k Dělnickému domu do Juliánova.
S tratí vedoucí od Ostravské na Novolíšeňskou by se pak už propojka vymýšlet nemusela. V nouzi by šlo jet ke kapličce na Životského a otáčet někde v té oblasti (Porheimova), kdyby byla přerušená Křenka.
Jinak by bylo fajn, kdyby se bloková smyčka Životského doplnila tak, aby na ní šlo otáčet cokoli odkudkoli a nejen tak, jak to jde dneska, že někdy se dá projet a někdy jen couvat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A jaká je podjezdná výška pod vjezdem do tunelu ?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 914 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 lis 2024 17:53
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]