Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 26 z 136    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 136  Další
Autor Zpráva
Offline
613
25 říj 2019 10:12
M píše:
xxx: no já nevím, ale napravo na fotce jsou odstavný koleje pro pauzy a napravo bude trať do tunelu.


Napravo odstavný, vlevo do tunelu. Nějak ti to uteklo všechno doprava. :D


Offline
2832
01 úno 2006 10:39
xxx: no já nevím, ale napravo na fotce jsou odstavný koleje pro pauzy a napravo bude trať do tunelu.


Offline
Uživatelský avatar

2702
13 črc 2009 13:42
Co bude nalevo? Další kolej(e)?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2509
28 lis 2007 23:00
Brno
7.11.2021 Nemocnice Bohunice

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, však já nepsal, že zatahují v 18:35 a 18:55, jen že v tu dobu přejíždí z d-7 na d-9. Tam udělají ještě dvě kola.


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo a taky jsem viděl těsně okolo jedenácté v noci dva kurzy devítky přejíždět na Ečerovu (Anitry) a pak teprv směr Medlánky, přejíždí takhle i nějaké kurzy osmičky, je zajímavý to sledovat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.Haluza: Díky, zrovna včera v noci jsem mrknul na vypravenost v DPMBinfo a vidím tu 00715 zatahovat až nějak okolo jedenácté z Lesné.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3798
08 čer 2005 23:12
Jen skoda, ze z linky 7 na 9 neprejizdi NP kurzy, takhle jsou na lince 9 vecer 3 vysokopodlazni odjazdy po sobe.


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Přejíždí 00711 a 00715, z Lesné 18:35 a 18:55 jako d-9, zatímco 009xx zatahují do Medlánek režijně.


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a ty přejezdové/zátahové spoje sedmičky na devítku už jsou známy? Spíš tak ze zajímavosti by to bodlo na večer. Pamatuju, že dokud byla jedenáctka v původním provedení, jezdilo cosi z jedenáctky (většinově Anitra) z Bieblovy kolem 19:10 směr Čára a Lipová a předtím zase cosi okolo 18:45.
Jako vždycky můžu jet devítkou, tak se ptám spíš pro zajímavost. Jo a krom elpů jsem zvědav, jestli dotáhnou ty vodicí a signální prvky na chodnících. Ještě před měsícem to bylo dost na facku. Nachytal jsem se takhle málem na Zemědělské z města, kde byl starý označník a zapáskovaný kus chodníku a u křižovatky samozřejmně žádná signálka označující roh křižovatky a chodníku, resp. čáry navádějící člověka v kolmém směru ode zdi na přechod...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1698
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Goldfinger: ano, od 1. 11. na ní bude končit linka 7.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Smyčka Zemědělská opravena, bude na ní od 1.11. končit d7? Kdy se rožnou stáv displeje na Zemědělské a Tomanově?


Offline
516
24 lis 2017 11:40
Gumové spojky mezi koleje? Jako mimo alfalt?


Offline
Uživatelský avatar

2779
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Kari píše:
Trochu naruším vaší jistě plodnou diskuzi. Pomalu nám se štatlu mizí na kolejích dilatační spáry. Nevíte někdo důvod? Zajímavé bude, co glajze budou dělat v létě.


Jsou takové "gumové" spojky mezi koleje které dělaj dilatace .
Předpokládám že to bude použito i zde


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2509
28 lis 2007 23:00
Brno
Tak už se pokládají koleje.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

406
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Já se upřímně vždy divil, kolik jich v centru Brna je, neboť v jiných městech jsem na ně prakticky nenarazil (nebo jsou řešené jinak a člověk si jich nevšimne). Skákat přes výhybky a pak spadnout do vymleté dilatační spáry, to byla místní specialita. Na rychlodráhách, hlavně těch nově rekonstruovaných, jsou ale vidět pořád. Jde ale o hodně plynulé a téměř neznatelné.


Offline
Uživatelský avatar

3091
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Trochu naruším vaší jistě plodnou diskuzi. Pomalu nám se štatlu mizí na kolejích dilatační spáry. Nevíte někdo důvod? Zajímavé bude, co glajze budou dělat v létě.


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Asi by nebylo úplně marný těch zastávek posbírat víc a spláchnout je na DPMB ve spolupráci s magičem nějakým společným projektem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak já neříkám, že bych posun Rybkovy z centra k parku nějak vítal, spíš naopak, současná poloha mi vždycky vyhovovala, protože jen přejdu a rovnou bez schodů můžu plynule projít parkem třeba k MZK, nebo kam potřebuju. Tam je jenom blbý, že je ostrůvek bez pořádné výšky pro plošinu a úzký. Takže oprava ve stylu třeba aktuální Hrnčířské by úplně stačila. Mnohem víc mě tam vždycky rozčilovala zastávka do centra, kde kromě označníku není vůbec nic, přitom vysunutý mys se signální dlažbou by se tam vešel v obou variantách, pojížděný i nepojížděný, i když u pojížděného by byl moc úzký chodník, jen asi metr a půl, ale normě vyhoví. Strašně blbě se mi ta zastávka vždycky hledá. Perlička na závěr, už se mi i stalo kdysi, že jsem dobíhal trojku a podle zvuku jsem si myslel, jak není blízko vedle mně a ve skutečnosti byla asi dvacet metrů přede mnou, tak jsem běžel po prázdné silnici a auta pomalu dojížděla k šalině. :oops: Stejně nadávám i na rekonstruované zastávky Tererova a Dobrovského, ale to jsem tady už zmiňoval. Na Dobrovského je to paráda hlavně pro lidi s berlama, dva schodky z chodníku a pak obří skok do šaliny z úrovně silnice. Fakt super. sarcastic :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
55
16 lis 2018 09:17
Ondra K. píše:
Pršet tam sice nebude, ale třeba průvan tam bude naprosto jistě.

Průvan určitě a chránit před ním přístřešek pravděpodobně nebude, páč nemá boční strany, pouze střechu a zadní stěnu. A je rovnoběžně s kolejemi, takže tam si bude s největší pravděpodobností pěkně profukovat :-)


Offline
Uživatelský avatar

7036
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondro: ale mít přístřešek kus vedle by přece jenom dávalo větší smysl, bylo by víc plochy chráněné před deštěm.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pršet tam sice nebude, ale třeba průvan tam bude naprosto jistě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
55
16 lis 2018 09:17
Proč je na zastávce Osová směr SL přístřešek proti nepříznivému počasí přímo uprostřed pod mostem?! Tam nebude nikdy pršet....


Offline
516
24 lis 2017 11:40
Ojin: Souhlasím. Tam by to zasloužilo, nejsem příznivec zahušťování zastávek, ale tady...už tak to na Osovou není s dostupností ideální a Nová jihlavská je zase podle mě nesmyslně nahoře, být víc na jih, částečně by to pro sever Lískovce mohla kompenzovat a obsluha Západní brány by byla pořád lůxusní...

Kdybych to navrhoval znovu: vykašlal bych se na Osovou, tu obslouží 6 a prodloužená 10. Oblouk by měl větší poloměr a lepší polohu vůči zástavbě. Osovou bych mírně =posunul na západ. novou Jihlavskou mírně na jih. A když né zastím ony bájné bosonohy, tak bych apon prodloužil trať ke Kameňáku - zast. Svážná by nahradila zrušenou zast. ve smyčce.

https://mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalen ... ngN9IWQN4G

PavelS: Někde jsem myslím dřív vyděl náčrtek nějakej. Vím, že chtěli přestupní vazbu,a leu už nevím jak to tam všechno nacpat...

Cracatit: Špunt zrovna tady není moc dobrej nápad. To už tu rozšířit komunikaci a dal ostrůvky, zakaždou cenu zklidňovat dopravu není vhodné. Tábor jsem pochopil, že se posune zejména zast. ZC; celkově se mluvilo o nějakých 110m směr králova - takže asi mezi Chládkovu a Tábor, dřív než začne sešup dolů. Otázka jak přesně vyřešit Sono...prostor pro úpravu celý křižovatky a rozšíření Veveří vně oblouku tam je...


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pokud vím, Rybkova z centra se měla posouvat mezi ty dva přechody, co vedou z parku k FAST VUT, takže by byly zastávky víc naproti sobě jako špunt. Osobně bych s polohou nešachoval a spíš vylepšil bezbariérovost, přechod u ostrova z centra a doladil detaily. Současná poloha je totiž přímo za rohem od jednoho z vchodů polikliniky a současně je na rohu parku, zatímco při přesunu by museli lidi na polikliniku jít kus zpátky a do parku víc po schodech, než jednou z hlavních cest.
Pokud by se pak Tábor posunul k Sonu, dalo by se náhradou vylepšit Královu a lidi by pro přestup na trajfl mohli vystoupit někde u Lucerny, ale moc to využívané není, kdo chce na trajfl, jede spíš na Přívrat, protože na Táboře jsou ty trajfly víc souběžné a taky jedou na Čáru jako trojka nebo desítka, ve které v tu chvíli už sedím. No a na 68 by si došli na současný Tábor z Královy.
Nevím, jak to v reálu dopadne, tohle tvrzení je jen můj názor podpořený znalostí okolí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 136  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 dub 2025 08:06
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]