Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 24 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
DPMB píše:
Jak to vypadá s 9 tr 3136 ?

Sokolnice..


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To jsou opravdu neúnavné dotazy. Asi před deseti dny jsem psal, jak se věci mají. Kolik se toho asi mohlo změnit?

Tak pro pořádek, stojí to na odstavné hale v Komíně, čeká se na vyjâdření Zlineru a mezitím na vyšších místech probíhá tiché zděšení z toho, co se to koupilo za vraždu a že již není cesty zpět.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
47
22 úno 2021 17:01
Jak to vypadá s 9 tr 3136 ?


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Díky za zy autobusové km. Srovnaní vychází opravdu takové, že autobusy jezdí kolem 75.000 km ročně, trolejbusy tak 55.000.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Většina krocanů má teď přibližně nalítáno kolem 800 tisíc km. Nejvíce jetý bude pravděpodobně 7813 s cca 840 tisíci km (nemám záznamy o všech vozech).
A co se týče sólo citelisů, tak nejvíce toho zvládl 7652, který při vyřazení měl kolem 920 tisíc km.

K vozu 3060 bych ještě rád doplnil, že v brněnském provozu najel něco málo pod 190 tisíc km a od roku 2017 byl dokonce přidělený.


Offline
333
21 dub 2009 20:30
Ono by mohlo být zajímavé srovnání i s tím, kolik mají natočeno třeba Crosswaye. Ty už se také pomalu blíží zaslouženému důchodu a jsou přitom o polovinu mladší než 21Tr.


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Přes 700.000 je nejvíc a to u 3611. Nejmíň má legendární 3617, přesně 500.000.

Pokud u kloubů uděláme to, že vezmeme nejvíc ojetý vůz od každého typu a jeho km podělíme věkem, celkem vtipně dostaneme odpověď, který vůz jezdí nejvíc km ročně. 3602

Mauricio - musíš se na to dívat pohledem toho, že to je najeto opravdu pouze po městě, a v případě kloubů na těch nejotřískanějších linkách přes centrum města. Nelze srovnávat ani s meziměstskymi, natož s dálkovymi autobusy. Tam jsou samosebou daleko fantastičtější čísla nájezdu, ale zase v technicky příznivějších podmínkách.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A teď, kolik najely 25Tr, schválně. Má některý z nich víc, než 750k?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Vzhledem k veku a vytizenosti mi to neprijde zas tak moc


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
PvvS: ty km byly předpokládám myšleny k 21Tr. Tak tedy:
Původní brněnské vozy: nejmíň 3001 - 830.000 km, nejvíc ojetá 3024 - 1.230.000 km
Second handy: nejmíň 3062 - 520.000 km, nejvíc 3052 - 1.130.000 km (samosebou to jsou celkové km vozu, tj. včetně km u bývalých DP)

Pro zajímavost 3060 tj. vůz bez jakékoliv generálky, co půjde v pátek do šrotu, 600.000 km.
3057, druhý z těchto dvou "zapomenutých" neGO , 750.000 km.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Díly z Citelisů jsou asi takové, že vyrachtané hnací nápravy a hotovo. Jinak díly kastle co použijeme maximálně při nehodách typu "ťuk", dveře, pár specifických dílů interiéru. Teď třeba nově stojí 3614 na zasekavající se sloupek řízení. Není stejný s autobusem, na ND se bude čekat a pak to stejně nepůjde bez újmy na voze sundat.
25Tr jsou technicky na konci života. Opotřebovaný podvozky s obtížně měnitelnýma komponentama, shnilý trubky topení, zoxidovaná a neustále všude možně prodřená kabeláž, vzdutá podlaha, a hlavně, opravdu neustále se zhoršující "duchařské" závady trakce.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
A jsou na ně i další díly ? Výzbroj ? Hnací nápravy to nezachráněj.. A myslím že se jich všichni rádi zbaví..


Offline
32
30 kvě 2019 09:36
Chtěl jsem se zeptat - opravdu dává smysl vyřazování 25Tr v situaci, kdy se takto rozpadají 21Tr? (Myšleno po dodání 27Tr.) Vždyť 25Tr jsou o nějakých 5-7 let mladší, takže by to teoreticky mohly ještě chvilku doklepat. Navíc se nějaké ND vytěžily z Citelisů.


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
No svý odjezdily. A to co se z nich podařilo v Brně udělat je skoro zázrak. Kolik maj tak průměrnej nájezd ? Přes mega asi všechny, kromě ojetin.


Offline
136
02 bře 2012 14:57
Jsem zvědavej, jestli na 30 vrátí parciály surprised


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
FD: nejede po ohřátí kontejneru. Hlavní sčot, nebo driver od IGBT Skiipů, nwebo kdoví co. Tiše doufám, že se to na tom dvoře buď samo rozpadne, nebo to někdo ukradne a už ten vůz nikdy neuvidíme. Je to v takovym opravárenským vákuu. Není to zčeho spravit, a až bude, nikdo neví, jestli to bude tím. Hlavně, "STOP- trakční obvody" vypisujou už skoro vśechny tyhle krámy, neví nikdo proč, nevíme kdy, ve vozovně to nedělá, v diagnostice se nikdo nic chytrýho nedozví. Je zcela evidentní, že limitem těchto vozů je trakční elektronika, unavená do bezvědomí.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
598
25 říj 2019 10:12
Na Tomkáči se má začít něco viditelně dít už od prázdnin? Vím, že je tam vykáceno, něco se snad bourá, tak že by už začala stavba jako taková?


Offline
Uživatelský avatar

9304
10 čer 2004 11:19
Hmm, kolik je provozuschopnejch vozů TMB s dokladama ? :twisted: :twisted: . Jestli ono se ale nepočítá se sníženou výpravou při uzavření Tomkova náměstí od prázdnin.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Ondra, a co 3610, odstavená na dvorku v řadě s 3002 a 3043? :twisted:


Offline
1480
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
3037 - ve středu do šrotu
3060 - v pátek do šrotu
3057 - po vytěžení potnciálních ND na zbývající dva vozy půjde rovněž do šrotu

Vše vozy dlouho odstavené, které by vyžadovaly VP nebo SOplus, ježto jsou ovšem nenávratně zrušeny.
Z plonkovních 21Tr "bez osudu" zbývájí na dvorku 3043, 3002 a 3001, všechny zatím kompletní a pojízdné. 3001 je vyhledově uvažována jako retro vůz.
Na dvoře rovněž stoií 3249 jako adept na druhý pracovní vůz. O tom bude rozhodnuto až po posouzení stavu.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
V Praze nejde do budoucna o jednu zakázku. Tříčlánkové vozy mnoho výrobců nenabízí a pokud nebude DPP hloupej, věřím, že bude k účasti pobízet. Další hráč přijít může, ale nemusí.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zakázka pro Prahu mi přijde malá, aby přitáhla zahraniční výrobce, by se muselo jednat o víc kusů nebo delší období s rámcovkou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Pochybuji o tom, že by to něčemu pomohlo. Defakto by tak DPMB podpořil vznik kartelu, který by se posléze obrátil proti němu a dalším podnikům nakupující trolejbusy. Mimochodem jsem zvědavý na vývoj VŘ na pražské trolejbusy a elektrobusy. Na to, jak bude pokračovat bitva o český trolejbusový trh. Potenciálně může přitáhnout i další evropské hráče.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
A nebylo by lepší nevypisovat jedno velké výběrko na 60 ks, ale rozdělit to na na 3 výběrka po 20 kusech? Třeba by si ta výběrka výrobci/dovozci sami rozdělili a byl by pokoj. Akorát pro DP by byl problém v roztříštěnosti vozoparku, ale aspoň by bylo s čím jezdit.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Pro trolejbusový vozový park to znamená jediné. Pokud nedopadne brzy zakázka na trolejbusové stavebnice (termín pro podání nabídek opakovaně odsunut, aktuálně na 18. 5. 2021), lze optimisticky odhadovat zařazení nového sólo trolejbusu nejdříve na začátku roku 2023. Když půjde vše dobře (!), možná o pár měsíců dříve. Každopádně u autobusů je aktuálně dost ;-).

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5818 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 21:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]