Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Antirez: No…3×T6 sice není atyp, ale obvyklé to rozhodně není.
sominus: Taky jsem se v jednom příspěvku divil, že to bylo objeveno až teď. Možná, když počkáme ještě nějakou dobu, tak objevíme, že do trojic jdou dát i T3. Ale tou dobou doufám objevíme, že
T3 do moderního provozu nepatří. A někdy v daleké budoucnosti snad objevíme, že jednodílný článkový vůz je z hlediska kapacity lepší, než stejná délka složených.

Ale kdy to teda jezdí? Dívám se na iRIS a nějak nic. O víkendu teda ne? Jen PD?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
MKzB píše:
Před GO měly A vozy staťák, B vozy MG.


"Origo" B vozy mají STM ČKD, rozhodně ne genoš.. Akorát není vidět, zato má charakteristický zvuk, jaký měly i vysokopodlažní KT8.


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
S těma trojicema T6 se roztrhl pytel. Napřed Bratislava, pak Brno a nyní i Ostrava. Člověku se nechce věřit, že k tomu došlo až teď...

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Momentálně plonkovní sólo 1207 se vyskytuje na 4/5. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Minimálně T6 po generálce mají i "B" vozy překopané tak, když teda pominu RIS 2 a zvonec, že by mohly běžně jezdit. Béčkům se při poslední GO přidávala i čelní tabla. Kolik vozů by se dalo spojit v jedné soupravě je myslím otázkou vyladění...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Před GO měly A vozy staťák, B vozy MG.
Po GO mají A vozy staťák Cegelec STMK 8.0, B vozy STMK 6.3.
Stabilní dvojice jsou spíš z praktických důvodů - stejný nájezd km, jdou spolu do prohlídek, souprava je seřízená atd.

P.S. dle evidence je 1223 v dílnách.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Mě by zajímalo jako tramvajového laika, jak je to technicky řešeno. Měl jsem za to, že stabilní soupravy T6, jak je tu po leta známe, jsou neměnné také proto, že B vůz (krom nějaké technicky nepodstatné bižuterie) nemá staťák, a tzn není sám o sobě schopen normálního provozu? Nebo se to po generálkach změnilo?
A jak je to tudíž teď? Plus technicky vzato, jde to zapojit do čtveřice, do pětice, teoreticky do "nekonečnice"? Odhlídneme od legislativy.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
56
31 bře 2019 10:53
Dnes jsem s tím jel. Nutno naznati, že rozdíl je jenom v tom, že máš 3.vůz, jízdní vlastnosti parádní, akorát je teda potřeba hlídat, aby 9.dveře nebyly někde...Však víte kde. Na 3. vůz je zvlášť namontována obrazovka na kamery...Problém možná bude trochu hledání závad, ale za celou dobu, co jezdím, jsem T6 měnil jenom 2x jednou kvůli tomu, že do ní teklo, což spravili ještě ten den a podruhé, protože někdo rozrazil dveře a vyskočily ze spodního čepu. Co mám zkušenost, tak ty generálkované jsou spolehlivé, možná tak brzdič může pozlobit, ale jinak si myslím, že to bude vpohodě ;)


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Zdeněk píše:
Hlavně aby mimo kamer byla vyřešena i diagnostika závad, aby když přestane něco rozbržďovat a podobně bylo poznat jakého vozu se závada týká

No, taky jsem nad tím přemýšlel, že když něco zdechne, tak řidič nebude vědět co. Bude sranda číst zápis dispečinku, že 15 minut nejela doprava, protože se hledal jeden vadný brzdič :-)


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Naxashi:
Motáš dohromady atypy s vozy, které tady jezdí v počtu 20 ks více než 20 let.


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Hlavně aby mimo kamer byla vyřešena i diagnostika závad, aby když přestane něco rozbržďovat a podobně bylo poznat jakého vozu se závada týká

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Antirez píše:
Kdyby ji DP neplánoval provozovat, tak by se to nezkoušelo a neupravovaly se vozy.

K3R, RT6, vlečňáky…
MKzB:
Taky mě trochu zaráží, proč trojice T3 nejsou normální jev.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
MartinV píše:
Martin1203: jestli se dívám do JŘ dobře, tak je tam ten negarant celý den.

Však ano. Ranní a odpolední. Ne trhačka.


Offline
Uživatelský avatar

3081
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Na to, aby se udělalo trojče T3, tak by se muselo trochu víc vrtat do vozu - nejsou tam dveřní kamery. A dodělání zásuvky na T6 není zas takový problém - jen se vytáhnou kabely ze svojkovnice pod zadní plošinou. Jen netuším, jak moc bylo pracný upravit zobrazování kamer posledního vozu.


Offline
72
05 úno 2014 18:23
MKzB píše:
Kromě Trojice T6 by se daly udělat i trojice T3. Konkrétně vozy 1589, 1657 a 1658 mají zásuvky na obou stranách, takže by se teoreticky daly použít jako prostřední.


a co trojice 1569+1560+1531 :D :D


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Kromě Trojice T6 by se daly udělat i trojice T3. Konkrétně vozy 1589, 1657 a 1658 mají zásuvky na obou stranách, takže by se teoreticky daly použít jako prostřední.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Martin1203: jestli se dívám do JŘ dobře, tak je tam ten negarant celý den.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak na dvanáctku to asi přijde, jakmile se otevře trasa do Komárova. Na jedničku to bude dobrý, zvlášť v situaci, kdy se pokazí některá souprava Vario.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
56
31 bře 2019 10:53
Souprava bude vypravována na 00126 ranní/odpolední přes týden. Pak se uvidí, co řeknou zkušenosti...

Jinak zácvik dneska probíhal, nevím, jestli zrovna na lidické, ale vím, že jeden řidič byl odvolán na vozovnu, aby si to šel odzkoušet


Offline
123
23 čer 2014 12:31
Kdyby ji DP neplánoval provozovat, tak by se to nezkoušelo a neupravovaly se vozy.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
B1: Přesně to je to, na co jsem koukal. V práci, osypal jsem se tam z toho. Myslel jsem, že to je vedrem nebo klimou, ale je to tímhle zločinem proti lidskosti. Protože už jsem viděl, jak tam pojede dvojice T3 z léta páně 1970. Každodenní historická jízda.
Ale pokud by to byla trojice, tak to by bylo fajn. Hádám, že prázdniny jsou asi fajn období na zkoušku něčeho takového.
ALE!
Zní to příliš dobře na to, aby to byla pravda.
Jak to tak vidím, žádná trojice T6 nikdy nebude pravidelně provozována. Protože <důvody>.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Naxashi píše:
Tak na linku 1, samozřejmě.

Na lince 1 je o prázdninách negarant. Že by?


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
To číslo 1224 asi není proto, že prvnï z těch co se nepoužijí do provozu, výrobním číslem zapadá mezi 23 a 25. Pokud by někdo nakonec ten vůz zařadil, tak se mu to číslo 1224 přidělí.

Ale i tak je to trochu nechápu, sekáčový 21Tr dostávaly čísla postupně tak, jak chodily, přičemž logicky jsou domíchaný výrobní čísla. Nezařazený vozy se vůbec nezaevidovaly. Nepřerušení řady evidenčních čísel dostalo přednost před vzestupnou řadou výrobních čísel.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Nevím jestli zácvik, spíš TBZ neb jsem trojče viděl šaškovat v Jundrově, na zkušebním úseku.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ano, souprava 1211+1212 je upravena pro možnost připojení třetího vozu. Viz. evidence.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1390 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 17:59
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]