Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 47 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

399
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Já bych se tomu nedivil. Problém je totiž v tom, že veškerá vyjádření o elektrizaci tratí do Židlochovic a Hustopečí pochází z "úst" SŽDC. Mají spočítanou teoretickou jízdní dobu a tu prostě zveřejní, ale dopravce (ČD) se k tomu zatím nevyjádřil ani jednou. Upřímě, těch pár Panterů a Syslů co tu jezdí to nepokryje ani náhodou. Museli by sem přetáhnout další Sysly z trati Břeclav - Přerov. Nové jednotky pro JMK si ČD objednávat určitě nebudou, protože se počítá s těmi krajskými, které jsou zatím ve hvězdách


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Vario1523 píše:
Takže bych to viděl na Regionovy

Jasně, postavíme tam dráty a budeme tam posílat Regionovu. To se vyplatí.

Vario1523 píše:
242+2*Bdmtee+242

Dvě lokomotivy na dva vozy, každá s 84 tunami, to už by tam snad dali řidící vůz.


Offline
Uživatelský avatar

399
05 lis 2007 18:35
Bystrc
To se trošku neshoduje s plány IDS JMK na vedení přímých osobních (zastávkových) vlaků linky S3 do Hustopečí. Dnes jede osobák z Brna do Šakvic 42 minut, do Hustopečí to těžko půjde stihnout za méně než 45 minut. Leda že by došlo ke změně koncepce a počítalo by se s rozvětvením linky R13. Taky se nabízí otázka, jakými vozidly bude náš skvělý Národní dopravce do Židlochovic a Hustopečí zajíždět, všude píší o moderních elektrických jednotkách, ty jsou ale zatím v nedohlednu. Výběrové řízení na krajské vlaky už brzy oslaví dva roky a stále se nic neděje. Takže bych to viděl na Regionovy, 242+2*Bdmtee+242 nebo na podobnou hrůzu.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Z Brněnského deníku.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Lokálka mezi Hrušovany a Hevlínem je znovu na prodej. Už jen za tři miliony


Offline
Uživatelský avatar

765
21 lis 2010 09:08
Včera byla nahrazena jednotka řady 814.2 na obratech do Rájce-Jestřebí (4048/4049/4054/4055) soupravou 714+3×010.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

427
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
V článku je zmíněno, že se očekává až 1000 cestujících ze Šlapanic. Su zvědavý, jestli se to nějak promítne do kapacity linky S6. Zrovna ze Šlapanic do Slatiny je to ráno na stojáka už teď.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ona byla ještě zastávka Zbrod mezi Hodonínem a Mutěnicemi, jenže ta byla zrušena už hodně dávno před revolucí (i když mám takový nejasný pocit, že ještě na počátku 90. let snad fyzicky existovala, nebo minimálně po ní existovaly nějaké památky, ale už se na ní dávno nezastavovalo a nebyla ani uvedena v JŘ). Navíc mám pocit, že se nacházela na katastru Hodonína, nikoliv Mutěnic. Nicméně je možné že redaktoři ČT informace o té zastávce někde vyhrabali a popletli.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Někde nádraží zanikají, jinde vznikají. Novou železniční zastávku staví ve Šlapanicích

Netušíte, kde byla zrušená zastávka v Mutěnicích? Já si myslím, že v souvislosti se zrušením trati Mutěnice - Kyjov se to tam dostalo omylem. V Mutěnicích stále slouží nádraží i zastávka, silně pochybuju, že tam byla ještě další.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ohledně té rychlosti bez propadů se dá obecně souhlasit. Jenže Omická přeložka nevyšla ekonomicky (její přínos nevyvážil náklady) a druhá přeložka u Ostopovic by vyžadovala posunout trať zhruba o 150 m dovnitř oblouku směrem k obci (a zásah do soukromých pozemků - jsou tam nějaké rodinné domy a přilehlé zahrady) a sama o sobě by umožnila rychlost 120 jen na 7 kilometrech - úspora cca 20s oproti stávajícímu (navrženému) stavu. U této přeložky bych však očekával silný odpor místních, právě kvůli nutnosti citelného zásahu do obce.
Voda z Tetčic: Přijde mi to, že stát není schopen připravit projekty tak, aby byly bez chyb a pak se najde nějaký blbec, co se po tom vozí. Ale může si za to stát sám, kdyby ten projekt byl od začátku v pořádku, tak si tyhle "spolky" neškrtnou.


Offline
487
07 úno 2006 10:26
michalk píše:
Jak píše bugear, ECTS se stejně řešit (možná) bude. Navíc podle nějakého posledního nařízení EU, nově nejsou poskytovány dotace na projekty na výstavbu národního zabezpečovače (tedy to kódování). Takže buď do 100 km/h, nebo ETCS. Bohužel se však domnívám podle zkušeností z ostatních v současné době realizovaných projektů na železnici, že to zůstane nějakou dočasnou dobu (1 furt) bez ETCS a tedy s vmax 100...
Proti vyšší rychlosti než 120 je hlavně fakt, že směrové vedení trati umožňuje i tu stodvacítku jen na 3 úsecích o délkách zhruba 3+3+5 km, mezi kterými je vždy propad minimálně na 100 km/h. Pokud by měla být využita rychlost vyšší, vedlo by to na množství přeložek. Vzhledem k tomu, že finančně nevyšla ani ta u Omic (která by tvořila souvislý úsek právě té 120 v délce asi 12 km), nedělám si iluze, že jiné další na vyšší rychlosti by vyšly.


Jenže přeložka u Omic vyžaduje tunel. Všechny ostatní by byly výrazně levnější. Nemá cenu se ptát "proč jen 120", ale proč ne alespoň "v celé délce těch 120". V dlouhodobém horizontu by zde v dálkové dopravě měly jezdit jen regionální spěšné vlaky. Rychlíky do Budějic a na Plzeň by do Jihlavy měli jezdit po VRT. Ale zpět do reality, kde vládne teror Tetčické vody a stát se tomu nedokáže dlouhodobě bránit...


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Jak píše bugear, ECTS se stejně řešit (možná) bude. Navíc podle nějakého posledního nařízení EU, nově nejsou poskytovány dotace na projekty na výstavbu národního zabezpečovače (tedy to kódování). Takže buď do 100 km/h, nebo ETCS. Bohužel se však domnívám podle zkušeností z ostatních v současné době realizovaných projektů na železnici, že to zůstane nějakou dočasnou dobu (1 furt) bez ETCS a tedy s vmax 100...
Proti vyšší rychlosti než 120 je hlavně fakt, že směrové vedení trati umožňuje i tu stodvacítku jen na 3 úsecích o délkách zhruba 3+3+5 km, mezi kterými je vždy propad minimálně na 100 km/h. Pokud by měla být využita rychlost vyšší, vedlo by to na množství přeložek. Vzhledem k tomu, že finančně nevyšla ani ta u Omic (která by tvořila souvislý úsek právě té 120 v délce asi 12 km), nedělám si iluze, že jiné další na vyšší rychlosti by vyšly.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
h8crew píše:
3) netřeba řešit ETCS

To by musela být na 100 km/h. A jelikož ETCS do uzlu v historicky krátké době dorazí (alespoň z pohledu této stavby), nemá asi moc smysl se jím omezovat. Smysl by to dávalo, kdyby se to začalo připravovat s AHr s PN a doplňkovým kódováním, což by ale bylo u zadrátované dvoukolejky dost divné.


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Vlak by uhnul, tvrdila opilá žena policistům, kteří ji strhli z kolejí


Offline
Uživatelský avatar

2585
13 črc 2009 13:42
A co rychlíky do Jihlavy?


Offline
359
20 čer 2008 14:08
xxx píše:
Proč jenom 120?
Těch důvodů bude víc. Hlavní si dovolím odhadnout:
1) orografie - údolí Bobravy - ve stávající (resp. mírně modifikované) stopě víc prostě nelze dosáhnout, u zast. Omice už tak zůstane rychlostní propad
2) budou převažovat regionální vlaky a vzhledem k frekvenci zastávek je vyšší Vmax naprosto zbytečná
3) netřeba řešit ETCS


Offline
1589
18 led 2009 10:06
To máš jedno, stejně to nikdy nebude, každej rok se to odkládá z toho či onoho důvodu. A samozřejmě i kdyby se někdy začlo, tak to určitě nestihnout za dva roky :)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2585
13 črc 2009 13:42
Proč jenom 120?


Offline
Uživatelský avatar

6607
21 pro 2005 17:01
Rychle vlakem do Zastávky? Příprava má zase zelenou, stavba začne za dva roky


Offline
487
07 úno 2006 10:26
goldfinger píše:
No takový malý rozdíl vidím v tom, ze streka nach Lösch je rekonstrukci, která se dala očekávat, zatímco boskovická spojka je novostavba.
A ni relevance argumentů neni stejná.Na jedné straně pohledy dělníků, na druhé straně možnost zhoršení protipovdňove ochrany.


Asi tak. Možná by bylo dobré pro potěchu stěžujícího si občanstva obnovit Líšeňku opravdu do původního stavu - s parním provozem. :-)


Offline
115
27 čer 2017 19:11
Bílovice
Nemovitost klesne na ceně? Ten se ale vyzná :D Naopak nabude na ceně, když bude mít výborné spojení do centra města šalinou. A že mu vadí, že se na něj lidi koukají - to je fakt jak malé dítě...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7586
17 pro 2006 22:32
Brno
sarcastic sarcastic sarcastic To jsou argumenty jak od pětiletých dětí. To ani nemůžou myslet vážně sarcastic

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1972
07 dub 2006 09:03
No takový malý rozdíl vidím v tom, ze streka nach Lösch je rekonstrukci, která se dala očekávat, zatímco boskovická spojka je novostavba.
A ni relevance argumentů neni stejná.Na jedné straně pohledy dělníků, na druhé straně možnost zhoršení protipovdňove ochrany.


Offline
Uživatelský avatar

1406
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Vario1523 píše:
Dost mi to přípomíná "argumety" toho debilního spolku Líšeň-Holzova nebo jak si ta parta říká.


Příloha:
Lisen_NIMBY2.PNG


:mrgreen:



michalk píše:
Nepatří to úplně do IDS, ale taková Pravobřežka nebo trať Praha-Beroun je takové degenerace a čekání na Godota zářným případem.

A do IDS v podobném stylu patří třeba Přerovka.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
1078
09 lis 2006 18:16
Díky za info. Tak to se opravdu moc nepovedlo. To mi neříkejte, že to nešlo vyřešit lépe.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3613 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 čer 2024 03:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]