Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 136 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Rekonstrukce Plotní v létě: tramvaje se nedostanou ke Zvonařce
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region/rekonstrukce-plotni-v-lete-tramvaje-se-nedostanou-ke-zvonarce-20180622.html


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Kritizované toalety řidičů prohlédli hygienici, kromě červů problém nevidí


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Spíš záleží na tom, kdo bude zadavatel a jestli se tedy bude soutěžit v režimu veřejného nebo sektorového zadavatele. Ve druhém případě by se to dalo zvládnout i s jednodušším odvoláním. Nicméně podle zdopravy.cz se má soutěžit podle žlutého FIDICu, takže v únoru začne tak maximálně projektování.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Nejsou. Je sice zřejmé, že se stavba blíží a věřím tomu, že se stavět bude určitě do 3 let, ale spoléhat se na to, že se žádný účastník VŘ neodvolá čí nepodá námitku, je nesmysl, soudě podle dosavadních zkušeností...


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
miropiro:

Citace:
Tento týden radní vypíšou výběrové řízení na firmu, která ji postaví.


Citace:
stavba začne v únoru


Opravdu jsou obě informace slučitelné?


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Tomáš N. píše:
Na zastávce v opačném směru je nějakou dobu zkušebně instalovaná tabule s odjezdy od BUSE.
Možná proto zvolili znovu tuto zastávku, akorát v opačném směru.

Jestli to nebude tím, že firma VARS, která ten označník distribuuje, sídlí na Kroftově.

Jinak: Tramvaj do kampusu: stavba začne v únoru, denně tam dojíždí 40 tisíc cestujících

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Oprava tramvajové trati v ulici Merhautova proběhne nejdříve v letech 2020 a 2021.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Na zastávce v opačném směru je nějakou dobu zkušebně instalovaná tabule s odjezdy od BUSE.
Možná proto zvolili znovu tuto zastávku, akorát v opačném směru.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Elektronický jízdní řád?
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 80611.html
Nechápu, proč zrovna na této zastávce...


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A pokud musím z jedné zóny přes druhou do výchozí, tj. projíždím, abych se mohl vrátit, tady bych to řešil uznáváním platnosti pro obě zóny navzájem, jako by existovala jedna zóna, pokud by člověk neměl jízdenku s delší platností a nejel vyloženě někam durch obě dvě zóny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2833
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
K těm zónám: vymýšlet zónu navíc okolo přehrady mi připadá jako nesmysl, spíš bych 101 protáhl aspoň po hrad Veveří (Veveří u lávky), ideálně na Nové dvory, že je Hvozdec v jiné zóně bych pochopil, pokud pojedeme striktně podle katastrů. Že při přestupu 153 > 303 potřebuju zóny 420 a 310 by mi nevadilo, spíš nechápu, proč extra Hvozdec a pár dalších děr musí mít 310, když by to šlo udělat jinak. Sloučil bych 310+420 do jedné 420, tím by neubyl počet zón z Bítýšky na ZOO a zároveň by pro přestupy uvedeným směrem (jde realizovat asi třikrát za den) byly na jeden lístek po tu 101, pokrytí by bylo logičtější, méně chaotické a ušetřili by hlavně lidi, co jedou z Brna na hrad na akce, protože by už nemuseli mít nesmyslný lístek do třetí zóny, ale vysvětlujte to Kordisu.
Co se týká Olympie, do ní se stejně projíždí přes 510, ať jede bus z kterékoli strany, takže tam bych to nechal.
Co se týká tzv. dvouzónových zastávek, to mi nepřipadá jako systémové řešení, spíš by to chtělo tu a tam přeřadit zastávku z jedné zóny do druhé tak, aby obce dělené na dvě zóny zůstaly v jedné, jak jen to jde, členění na víc zón bych nechal až tam, kde se setkává víc obcí (víc katastrů v nějaké trase).
Takže třeba řešení Říčany - Veverské Knínice v jedné 420 mi přijde logické, hodí se to, když jedou děcka do školy, kdy obce, tuším, objednávají bus společně a navíc je v Říčanech místní přestup, uzlem to nazývat nechci, protože se tam přebíhá mezi busy po silnici, což třeba pro mě jako nevidomého je dosti nebezpečné.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
VIDEO: Špína, zápach i červi. Toalety pro řidiče MHD jsou katastrofální

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ojin: Upřímně, já pochybuji, že někdo z Bítýšky, možná mimo časně ranních hodin, kdy 303 ještě nejede, ale 312 už ano, jezdí přes Kuřim. Tuplem ne teď po posílení 303. Pokud by ale přes to přece jenom nejel vlak, tak existují dvě elegantní a jednoduchá řešení a to buď tak, že by v zóně 310 na lince 303 byla vždy jen jedna první zastávka za Brněnským katastrem, anebo se celá zóna 325 na linkách 303 a 312 zruší a nahradí zónou 310. Vymýšlet novou brněnskou zónu 102 je hloupost i podle mě.

Pavel: Viz ten můj příklad s Písečným, který je na katastru Hodonína, ale autobusem se k němu dá dostat jen přes zastávku na katastru Lužic, která musí být v lužické zóně a úseky to neřeší. A i kdyby se nakrásně po vzoru linky 226, natáhl hodonínský městský úsek až k Písečáku (což by bylo rozumné udělat tak jako tak, obzvlášť když na 913 je už teď natažený až k lužickému rozcestí a na 556 dokonce až k lužické škole, tak nechápu, proč nemůže být protažený ještě o jednu další zastávku až k Písečáku), stejně to neřeší třeba dojíždějící ze Strážnice, kteří dnes kvůli dvěma zastávkám v různých katastrech, ale striktně jedné zóně, potřebují zónu navíc. A nemyslím si, že by ten systém komplikovali dvouzónové zastávky až tak moc. Myslím, že jejich přínos je mnohem vyšší.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Souhlasím, že půlené zóny mají svoje výhody, ale zvyšují složitost systému. Kdyby vznikla zóna 102, tak by ve Veverské Bítýšce museli řešit podobné problémy jako třeba v Ivančicích, Kyjově nebo Černé Hoře, tj. že s předplatní jízdenkou by mohli jezdit jenom po jedné z vhodných tras do Brna. Bylo by fajn, kdyby se toto (nejlépe obecně) vyřešilo (např. že předplatní jízdenka mezi zónami X a Y by platila pro všechny zóny, které leží na všech cestách z X do Y o stejné délce. Ty by tam mohly být vypsané).
A úsekovky do poslední zastávky v zóně 101 by se taky hodily, aspoň tam, kde je ta vzdálenost z brněnské zóny fakt směšná (např. Modřice, Ostopovice...)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
A co je vůbec za problém mít jednu obec rozdělenou do dvou zón. Jednozónová jízdenka neexistuje a hodně věcí stejně řeší úseková jízdenka. Pokud by jedna zastávka byla ve dvou zónách, tak co by se tisklo na lístek?
Přehrada by šla řešit zónou 102, která by byla zahrnutá v šalinkartě. A pokud jde o jízdenky, tak pokud cestujete ze zóny 100 na hrad Veveří, tak stejně potřebujete jízdenku na 60 minut a rozdíl mezi jízdenkou na 60 minut (2 zóny) a 90 minut (3 zóny) je jen 2 Kč.
Co mě ale nejvíc pálí je rozdíl mezi doplatkovou jízdenku na 1 zónu (16 Kč) a úsekovou jízdenkou (10 Kč). Nechápu, proč se nemůže kombinovat úseková jízdenka s šalinkartou. A to, že v autobusech DPMB, které jedou mimo Brno, nejsou pokladny a někde nejsou zavedeny ani úseky, je sprostota. Olympia - XXX Lutz za 20 Kč ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Karlos: Tak díky za vysvětlení, proč DPMB posílá na a-78 prakticky výhradně busy bez pokladen, protože na cestujících se musí rejžovat. Chraň pánbůh, aby někoho napadlo udělat něco, co by cestujícím ušetřilo pár drobných. A stejný argument se dá použít i na ten Ojinův stupidní argument proč nelze zrušit zónu 310. To je z úplně stejného soudku argumentů „To nejde, protože by cestující ušetřili“. Pak se nedivme, že veřejná doprava ztrácí na atraktivitě, když není vůle a ochota udělat něco pro dobro cestujících.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Kus Olympie, parkoviště a parková dráha leží v Přízřenicích, ale všechny zastávky leží v Modřicích. https://mapy.cz/s/2Jkut
U Veverské Bítýšky nejde odebrat jednu zónu, protože je žádoucí aby cesta přes Bystrc a (řekl bych, že preferovaná) cesta přes Kuřim byla na stejný počet zón. Což ovšem neznamená, že v zóně 310 musí být už Kozí horka.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Jezour: Lažany na linkách 301/313 nebo Lažánky u Blanska? Zóny ti nesedí ani u jedné

Olympia není ani kouskem na katastrálním území Brna, celá leží v Modřicích a ze zóny 510 má DPMB resp. Kordis přece výnosy z doplatkoých jízdenek, tak proč by měl dobrovolně ustopovat v nějakých výjimkách? Olympia má vlastní bezplatnou linku a XXXLutz/Möbelix + Decathlon ať si zařídí taky ze svých rozpočtů linku zdarma

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Ja jsem reagoval na navrh zaradit Modrice do zony 101, o Olympii jsem nepsal nic. ;-)


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Je to tak, jak píše Peno, zařazení zastávky do dvou pásem současně by řešilo spoustu problémů, není na to zatím ale vůle. Typickým příkladem za sever je obec Lažany rozdělená tarifně do dvou zón, horní zastávka 225, spodní 235, přitom by stačilo mít obě v obou zónách. Bohužel neprůchodné.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Roberte, část Olympie v Brně je a mám pocit, že zrovna ta část, kde je onen přestupní uzel.
Mě tedy v případě Olympie (a taky Decathlonu a XXXLutz) napadla možnosti dvou zón, tedy že by tamní zastávky byly jak v zóně 510, tak i v zóně 101. Ale na něco takového nemá Kordis, abych to napsal na plnou hubu, koule, bohužel. A stejné opatření si dokážu představit třeba u zastávek Lužice, rozcestí a Hodonín, Písečný, farma, které by také mohli být zároveň v zónách 900 a 912 a hlavně protáhnout hodonínský městský úsek až na písečák. A určitě by se takových kandidátů na podobné dvouzónové řešení našlo víc. Ale to by se musel takovým dvouzónovým zastávkám Kordis přestat bránit.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
No zrovna u Olympie by to mohlo stát za zkoušku aspoň. Nějakou výjimku vyjednat.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Proč??? Není to součást Brna.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Když jsme u těch zón, Modřice by taky mohly být v 101.
Nebo říct, že linky s číslem menším, než 100 nebudou vyjíždět mimo zóny 100+101… Ale to je asi moc. Z nějakého důvodu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ta zóna je 310 a komplet celá se nachází na území Brna. A konec konců, Nové Dvory a také ještě následující zastávka U Matky Boží, které už jsou v bítýšské zóně 325, jsou také ještě na katastru Brna a také by tedy, podle mě, měly být v zóně 101. A podle mě, právě proto, že se to celé nachází na území Brna, by do toho JMK neměl mít co mluvit. Kordis bohužel do toho asi má co mluvit, a věřím, že nějaký důvod k obhajobě té zóny opět najde, stejně, jako tomu bylo i u předchozích pokusů o zrušení zóny 310, přičemž, pokud se nepletu, minimálně jeden byl iniciován i bystrckou radnicí.

Pokud jde o panely v podchodu u nádraží, jsem pro. taky mi tam docela chybí.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18131 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 lis 2024 19:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]