Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 78 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Co je za problém v tom Juliánově, že je na levou kolej zákaz...?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
manil píše:
To zvyšování rychlosti musí být od prvopočátku nějaký informační šum. Zvýšení traťové rychlosti není reálné, už před reko bylo v úseku Lesnická - oblouk před Halasovým nám. obousměrně 60 km/h.

Ještě se krátce vrátím ke generála Píky: nakonec se po rekonstrukci traťová rychlost snížila. V oblouku okolo Bieblovy je nově 50 km/h, což před rekonstrukcí nebylo. Je to samozřejmě pochopitelné, ale odporuje to rétorice v tiskové zprávě.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
A problém toho vykolejení byl v šalině, nebo nepovedená reko smyčky?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pravděpodobně se jedná o následek středečního večerního vykolejení 1099.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

924
15 čer 2004 19:24
"Z důvodu aktuálního technického stavu kolejového svršku ve smyčce Juliánov je zakázána jízda všech vozů typu Vario (LF1, LF2) na levou kolej ve smyčce."


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aha, takže styl zastávek Vsetínská, čili čelem k sobě, to není úplně blbá varianta, ale spíš jsem čekal oba ostrovy vedle sebe, jak to je třeba na Jugoslávské u zastávek trojky před lékárnou.
Leviathan a Vario1523, oběma díky za info a za odkaz na článek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
26
17 říj 2006 14:23
Zastávka Vlhká (směr do centra) se posune ke křižovatce, takže její konec bude navazovat na přechod se SSZ v křižovatce se Špitálkou. Zastávka z centra se prodlouží a rozšíří tak, aby mezi oběma nástupními ostrůvky šlo udělat přechod. Na tento přechod budou navazovat přechody přes silnici. Tyto přechody nebudou řízeny SSZ. Stačí to takto?


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Cracatit píše:
Dokázal by mi někdo popsat, kam se posunou zastávky šaliny Vlhká v obou směrech? (Potřebuju pravidelně na Špitálku.) Neplánuje se posun ostrůvků ke křižovatce se Špitálkou, přechod krytý světlyzároveň přes Křenku i na obě zastávky by dost pomohl, v současné podobě je přístup na zastávky o hubu a o bezbariérovém přecházení nemluvím už vůbec, kdybych neměl vodicího psa, tak to bez pomoci nedám, přejít včas na správnou stranu ostrůvku a ne třeba až někde daleko za ním. :smile: Dost by mi to pomohlo. Řidiči šalin prý zatím nic neví, ptal jsem se včera jednoho, co řídil v podvečer devítku směr Lesná a nebyl mi schopný k tomu říct vůbec nic.

Přesně tak by to mělo být, zde je článek z Novinky.cz: Letní rekonstrukce tramvajových tratí zkomplikují dopravu Brňanům


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
P.s. Omluva za double post, ale zatím by mě hlavně zajímala poloha Vlhké během výluky, pokud by někdo znal i finální stav, budu ještě radši za kompletní info.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Dokázal by mi někdo popsat, kam se posunou zastávky šaliny Vlhká v obou směrech? (Potřebuju pravidelně na Špitálku.) Neplánuje se posun ostrůvků ke křižovatce se Špitálkou, přechod krytý světlyzároveň přes Křenku i na obě zastávky by dost pomohl, v současné podobě je přístup na zastávky o hubu a o bezbariérovém přecházení nemluvím už vůbec, kdybych neměl vodicího psa, tak to bez pomoci nedám, přejít včas na správnou stranu ostrůvku a ne třeba až někde daleko za ním. :smile: Dost by mi to pomohlo. Řidiči šalin prý zatím nic neví, ptal jsem se včera jednoho, co řídil v podvečer devítku směr Lesná a nebyl mi schopný k tomu říct vůbec nic.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Na Křence od rána probíhají přípravné práce na instalaci povrchových přejezdů.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7387
27 úno 2010 07:40
Ne nutne, taky muze jezdit napr. na Geislerku.


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Podle toho rozpisu má být etapa 6c propejení nové tramvajové trati na stávající a 7. má být zrušení stávající smyčky Zvonařka. Takže šalina do Komárova zjevně nebude jezdit v etapách 2-6c (včetně), zatímco od 7. etapy už musí jezdit po Plotní (když bude rušená a zrušená smyčka na Zvonařce). Otázka je jaká bude délka těch etap.
Ale místama teď visí reklamy v zastávkových přístřešcích (zast. Úzká pro autobusy na straně Teska, tram Konopná směr město), že dokončení (nebo aspoň zprovoznění šaliny) má být v roce 2020. Takže to spíš vypadá na někde zmiňovaných dva a půl roku výluky.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Jak poznamenal xcav8, prvně bude d12 zkrácena na Zvonařku (na poměrně dlouho, než se spraví Dornych i Plotní) a následně se na nějakou dobu zavře i úsek Úzká - Zvonařka, aby mohla být nová TT napojena na tu starou a zrušena smyčka Zvonařka. Dohromady by to tedy mohlo být v řádu desítek měsíců.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Rem píše:
Nevím kde jsi ty vyčetl, že jsem vyčetl "pár měsíců" Napsal jsem v řádu měsíců, čímž jsem myslel maximálně 12 měsíců, tedy rok. Z toho plánů je napsané, že přerušení bude v druhé etapě, ale nikde není psáno kdy dojde k obnovení, zda-li krátkodobě mezi etapama nebo až po úplném dokončení.


Jo tak to jsem tě prve nepochopil, jak se jednou přeruší šalina, vrátí se až na Plotní.
Takže dle stavebního harmonogramu to minimálně dva roky jistě potrvá.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Nevím kde jsi ty vyčetl, že jsem vyčetl "pár měsíců" Napsal jsem v řádu měsíců, čímž jsem myslel maximálně 12 měsíců, tedy rok. Z toho plánů je napsané, že přerušení bude v druhé etapě, ale nikde není psáno kdy dojde k obnovení, zda-li krátkodobě mezi etapama nebo až po úplném dokončení.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Rem píše:
Takže do komecu nepojedou šaliny jen v řádu měsíců? Myslel jsem že se tam provoz přeruší jak začnou zvelebovat Dornych a bude obnoven až na nové, přeložené trati o pár let později.


Nevím kde jsi to vyčetl, těch pár měsíců?

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Takže do komecu nepojedou šaliny jen v řádu měsíců? Myslel jsem že se tam provoz přeruší jak začnou zvelebovat Dornych a bude obnoven až na nové, přeložené trati o pár let později.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Na facebooku Tramvaj Plotní se objevil podrobnější rozpis tohoto souboru staveb:

Citace:
Větší info ke stavbě.

Podle posledních informací se začne letos dělat první etapa.
Přerušení tramvajové dopravy se plánuje v první čtvrtletí nového roku.

Přehled dílčích etap výstavby stanovených projektovou dokumentací:

1. etapa: zaústění kanalizace na ulici Konopná, Nová Agrozet, Komárovská
2. etapa: přerušení tramvajového provozu - překlenutí kanalizace pod tramvajovým tělesem a polovinou ulice Svatopetrská, dopojení kanalizace Nové Agrozet a Komárovská, vybudování provizorní komunikace v místě tramvajového pásu
3. etapa: zaústění ulice Dornych do ulice Svatopetrská v úseku od Nové Agrozet po konec stavby ve směru na Komárov včetně kanalizace a ostatních inženýrských sítí
4. etapa: čtyřproudá komunikace v ulici Dornych v úseku Zvonařka – Nová Agrozet včetně kanalizace a všech inženýrských sítí
5. etapa: ulice Plotní od Svatopetrské po Zvonařku a od Zvonařky k Vaňkovce včetně inženýrských sítí, tramvajové trati, zastávek, protihlukových stěn a komunikací Kovářská a Spěšná
6. etapa: část křižovatky Plotní - Zvonařka, včetně části komunikace Zvonařka a kanalizace
6b. etapa: křižovatka Plotní - Zvonařka, včetně části komunikace Opuštěná
6c. etapa: propojení tramvajové trati přes křižovatku Plotní - Zvonařka
7. etapa: zrušení smyčky Zvonařka a lávek pro pěší u ÚAN Zvonařka
8. etapa: křižovatka Dornych - Úzká a komunikace Plotní mezi Úzkou a Opuštěnou
9. etapa: křižovatka Dornych – Zvonařka
10. etapa: dokončení napojení ulice Dornych do stávajícího stavu

Zdroj informací: tiskové středisko MMB

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak jsem dneska několikrát využil zastávku Bieblova a ta rekonstrukce se fakt povedla. Přechod jednak s tím pitomým páskem světel a jednak ty signální čáry pro označení přechodu jsou fakt blbě, jednak končí moc pozdě u kolejí a jednak jsou tak zasypané pískem, že se trochu ztrácí při pohmatu holí/pošlapu botou. Celkově je všude prach a písek. Ani z druhé strany (směr do města) ten přechod není moc k nahmatání.
Bohužel se to stává na řadě míst, že ve snaze vytvořit rovný povrch dojde k tomu, že jsou pro nevidomého neznatelné hrany mezi přechodem a chodníkem, mimochodem na hlavním nádraží tahle "hladkost" přetrvává už léta, ale před předlážděním bylo aspoň rozhraní asfalt, kostičky signálního pásu k přechodu a drobná vlna dolů, že začínají panely, respektive končí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
To je jen dobře, protože vodicí dlažba je od slova vodit, ne od slova zavádět kamsi. :mrgreen: Je víc takových pásů, varovný, ten se dává asi metr od hrany vodorovně s ní, signální, ten se dává třeba napříč nástupištěm u sloupku, signalizuje první dveře vozidla a pak právě ve volném prostoru, kde se nedá jít podle přirozených věcí jako tráva, obrubníky etc. se dá využít vodicích čar za účelem zjednodušení trasy člověka, který jde bez psa jen s orientační holí. Šířky z hlavy nevím, ale řeší je ta vyhláška o přístupnosti staveb plus příslušné ČSN.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

186
19 zář 2007 19:46
četl jsem, že na hlavním nádraží to chtějí předláždit a vodicí dlažba povede středem nástupiště, mezi lavičkami a hranou.

_________________________________
Brno, město vědy a techniky


Offline
2890
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Máme jako nevidomí/slabozrací konzultanta v Tyflocentru na Bubeníčkové, pak vozíčkáři mají taky své konzultanty a co se nějaké menší konzultace týká, já s tím nemám problém, kdyby mi to někdo nabídl. Zajímavé je, že třeba při spouštění vlakové zastávky Brno-Lesná se taková konzultace dělala a v menší skupině jsme tam procházeli, jestli jsou varovné žlábky na krajích nástupiště dostatečně hmatná s bílou holí, jestli se tam dá bezpečně pohybovat...
Teď jsem zvědav, jak dají dohromady ty bariéry na hlavním nádraží, tam totiž vedou vodicí dlažby do koše/lavičky a do sloupu, což je totálně blbě.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Postižení mají svoje zájmové organizace, takové věci by se s nimi jako s připomínkovým místem automaticky měly konzultovat. U přechodů na Bieblově a Lesnické se mohla doplnit i zvuková signalizace (a upravit světelná)


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zn. ideál by byla, kdyby s investorem nějaký člověk se zrakovým postižením/nevidomý spolupracoval ohledně praktičnosti jednotlivých prvků. Předpisy jsou jedna věc, praktické užití druhá. Myslím, že by to byla win-win situace, pokud by takový člověk spolupracoval, a to se bavíme třeba o malé DPP konzultanta.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 pro 2024 03:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]