Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 206    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 206  Další
Autor Zpráva
Offline
410
29 lis 2014 18:06
LADA píše:
Njn to jsou ty Valníčkovy natažený kiláky

kvůli těm desítkám tKm navíc prohnila 30letá kastle? biggrin ono je to asi spíše otázkou dlouhodobé údržby a použitých povrchových materiálů; v Praze, Ostravě ani jiných městech jsem nikdy neviděl tak kvetoucí kastle a okenní sloupky jako v Brně, a to ani u 50letých pražských T3M ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2487
19 dub 2009 12:06
Brno
Nejde mi tak ani o náročnost práce jako o stáří kastle. Přece jen v kastlách nynějších T3P a T3R je cca 20 až 30 let rozdíl, tak bych očekával že katsle T3R budou v lepším stavu a déle vydrží.
MkzB: Marná snaha, pomstychtivu súpravu v perverznosti složení netrumfneme. Já bych svoji myšlenku rozšířil. 10 kusů T3R přeprogessovat na "B" vozy, v rámci GO dosadit čela a p*dele Vario + bežný vrata, a nakoupit 10 LF1.RP (reko T3G) a hle, 10 NP souprav je na světě. Sám jsem zvědavej, co se v budoucnu vymyslí s T3R.EV.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1910
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Když už bych T3R přezbrojoval, tak bych tam dal Europulse. Ideální souprava na d1: VarioLF2+T3R.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Řekl bych, že úprava skříně T3R na zástavbu progresu a oprava stávající skříně T3P vyjde už skoro na stejno.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2487
19 dub 2009 12:06
Brno
No celkem se divím že se tyhle 30 - 40 let staré kastle vubec generálkují, a že mají v sobě Progress? Měl jsem jednu dobu trhlej nápad nacpat jej do T3R-ek který maj kastlu o deset, dvacet let mladší a hlavně by to konečně jezdilo.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

950
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Njn to jsou ty Valníčkovy natažený kiláky

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

6351
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Aby z nich pak ještě něco zbylo...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1628+9 projdou hodně rozšířenou VP. Po jejich odstrojení bylo zjištěno silné prokorodování i nosných částí skříně. Bylo rozhodnuto skříně otryskat.


Offline
Uživatelský avatar

214
24 lis 2015 22:09
Co tu tak probíhalo na fóru, tak by měli být na své druhé VP... ovšem netuším zdali se plány nezměnily ;).


Offline
Uživatelský avatar

2487
19 dub 2009 12:06
Brno
T3P ev. č. 1628+29 jsou v dílnách na prohlídce nebo se usoudilo, že už to s nima dál nemá cenu? Ve stavu, ve kterém jsem je dnes zahlédl si troufám odhadnout, že druhá možnost vypadá reálně.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
3103
29 srp 2009 19:30
Tomáš N. píše:
Takže T3RF se zřejmě v budoucnu nezachovají?
EDIT pro rejpaly: Jako muzejní.

manil píše:
Jako, asi není úplně důvod. Já sice osobně mám k T3RF velmi kladný vztah, ale krom jakémusi celkem úspěšně provozovanému atypu to nijak historii brněnské tramvajové dopravy neovlivnilo, tak se asi budeme muset spokojit s tím, že si roce 2025 nebo kdy je plánováno jejich vyřazení, se budeme muset spokojit jen se vzpomínkami a fotkami.

Jinými slovy do léta by za normálních okolností měly určitě jezdit a nejlépe ještě pár let potom.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
T3G píše:
Dobry den,

som novy na tomto fore, ale uz dlhsiu dobu sa zaujimam o elektricky v Brne.

Chcel by som sa spytat ci by niekto nevedel, aku buducnost caka supravu T3RF? Planujem nastivit Brno v lete a rad by som si tuto unikatnu supravu vyfotil.

Dakujem za info :-)


Tady máš kde jezdí T3RF: Nejčastěji jezdí na lince 6 a 12.


Offline
2
06 dub 2017 15:30
Dobry den,

som novy na tomto fore, ale uz dlhsiu dobu sa zaujimam o elektricky v Brne.

Chcel by som sa spytat ci by niekto nevedel, aku buducnost caka supravu T3RF? Planujem nastivit Brno v lete a rad by som si tuto unikatnu supravu vyfotil.

Dakujem za info :-)


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
Dnešní nasazení 8-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
1615 T3R už má KO? Dojezdila?


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Jaký to má smysl?


Offline
410
29 lis 2014 18:06
soupravy Evček 1531+1562 a 1569+1560 jsou převedeny Pisárkám, Medlánky obdržely výměnou dvě soupravy T3G 1613+1614 a 1626+1631 biggrin


Offline
Uživatelský avatar

639
15 dub 2013 15:57
Z trochu jíného soudku-jak daleko mají T3R do GO, pokud ji budou podstupovat ?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
3342
21 led 2011 14:19
prototyp401 píše:
Janatak: To jo, ale v tomto případě by se to dalo přirovnat spíš, jako kdyby tramvaj musela mít vždy "stůj", kdy mají zelenou ti, co odbočují vlevo z Lidické.
Za mě hlavně - ať je přechod uprostřed, ale nechápu, proč označník prostě není až na konci nástupiště, kam patří. Tramvaj by pak stejně vždy už před přechodem brzdila...
Protože pak přechod uprostřed nic neřeší, resp. není velký rozdíl oproti dvěma přechodům na koncích nástupišť - šalina na něm má stále ještě třicet metrů na zastavení, takže jede stále poměrně velkou rychlostí. Pokud je přechod uprostřed a zároveň hned za označníky, tak přes něj vždy jede vůz, který se na prvních metrech rozjíždí z nuly, bezpečnější úrovňovou variantu prostě nevymyslíš.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

4000
25 led 2006 16:11
všudezdejší
prototyp401 - šalina by tady určitě pokaždé stůj mít neměla, spíš bych zvolil úpravu vodorovného značení pro auta odbočující vlevo, toznamená samostatný odbočující pruh vlevo, stop čáru a ideálně nějakou ceduli ve smyslu "blbče, podívej se do zrcátek". To by jako upozornění toho, že někomu hodlám zkřížit směr, mohlo stačit.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Janatak: To jo, ale v tomto případě by se to dalo přirovnat spíš, jako kdyby tramvaj musela mít vždy "stůj", kdy mají zelenou ti, co odbočují vlevo z Lidické.
Za mě hlavně - ať je přechod uprostřed, ale nechápu, proč označník prostě není až na konci nástupiště, kam patří. Tramvaj by pak stejně vždy už před přechodem brzdila...


Offline
Uživatelský avatar

4000
25 led 2006 16:11
všudezdejší
M - hele, v zásadě jde o větší bezpečnost. To máš podobný, jako třeba levé odbočení z Lidické na Antonínskou. V zásadě je pravda, že by lidi měli používat to kulatý na krku a koukat do zpětných zrcátek, ale neděje se tak a četnost dopravních nehod se šalinou tu není zrovna malá. Pointa je, pokud máme dopravní řešení, které by ty nehody dokázalo eliminovat na naprosté minimum, tak ho použijeme. A nebudeme počítat s faktem, že lidi budou dávat bacha. Stoprocentně nebudou. Stačí se jen blbě zamyslet, vypnout, můžeš být sebevíc vyježděnej a najednou bum.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
3342
21 led 2011 14:19
A proč by to byl špatnej přístup? Pokud je někde bezpečné a vhodné postavit přechod, který funguje, šalináře neohrožuje a je bezpečnější, než lidé náhodně přebíhající přes koleje, jaký je důvod to dělat jinak, jen kvůli tomu, aby lidé "mohli použít hlavu"?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
2832
01 úno 2006 10:39
Eda: a to je ten špatnej přístup, všechno všem ulehčit ( nedej bože aby museli použít hlavu, nebo někde dát pozor, nebo jít po chodníku nebo podchodem, každej leze jak idiot přes zábradli, přes koleje, na červenou, klidně i pod kola, to je právě tím, jak všude se jim dává přednost a leze do zadku), na Staré Osadě byl přechod, smazali ho a lidi lezou jak magoři, klidně ti vlítnou pod kola, myslí si, že mají přednost a já se fakt těším až ty zábradlí na tom hlavasu zruší, to bude teprve síla. Trať do Líšně byla stavěna jako rychlodráha a tak se po ní i jezdilo, na rychlodráze nemaj přechody co dělat, kdybysme měli v Brně metro, určitě by se našlo hodně velké procento Holanů a jim podobných, kteří by byly schopni ten přechod udělat i na trase metra. Jen aby někdo moc pohodlnej nemusel udělat o dva kroky víc. Prostě to tam nepatří a lidi by měli být ukáznení, pak se divíme, že se každej chová jak hovado, protože jim to umožňujeme a usnadňujeme. Ony ti cestující pod tu šalinu lezou i na tom přechodě na těch zastávkách a pak řidič čeká a čeká a může i zvonit a nic.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To lze taky řešit. Třeba tak, že některé spoje pojedou oficiálně jen na Jírovu a k obratu využijí třetí odstavnou kolej. Při intervalu 4 minuty bude to, že každý (třeba) třetí spoj vynechá tu poslední zastávku, myslím, akceptovatelné.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5128 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 206  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2025 21:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]