Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 22 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tyyyjo, to je krasa! tomudle bych aj fandil! hlavne at tu neni 14T


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Nááááááááádhera. Takové vozy ať tu klidně jsou, opravdu krása.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Dlouho tu nic nebylo a tak tu mam nakres mozneho vozu pro Brno made by Shadewerk Plzen...zaklad je stejny s 14T pouze jsou pouzity krajni dily z 03T/05T to znamena ze podelne sezeni je jen ve strednim clanku...kdyz se na to tak divam docela se bojim ze nas neco takoveho ceka-krizenec mezi 05T a 14T...puvodni nakres z webu http://www.rysunki.cba.pl/...prosim nekamenujte me dal sem si tim asi 2hodinovou praci, dekuji :lol:
Ps: omlovam se za silnou kompresi ale jinak to neslo-originaly sou samozrejme kvalitnejsi...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Naposledy upravil Izzy dne 30 dub 2006 04:34, celkově upraveno 2

Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
nj se mi s tim nechtelo kreslit


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Emperror: KT8 a K3 jsou stejne siroke, ale KT8 se vsude nevejde diky vybocovani krajnich clanku zpusobenem umisteni podvozku(previsu skrine pres podvozky vepredu a vzadu)

....je to vlastne takova obousmerna K3, napad je to dobrej a ja bych to bral
(PS: stredni clanek na tom nacrtku neni stejnej jako u K3, ale to jentak mimochodem)


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
no zakryty podvozky jdou i na T3. A tohle se pri trose snahy da poridit za 1/3-1/2 ceny novy KT8D5N.P . Strdni clanek bude shodny s K3, podvozky, vyzbroj progress , tu znaji .. .


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Zajímavý. Ale já bych dal přednost KT8D5N, anitře, trojčeti. a nejvíc se mi líbí K3R-N protože se dá udělat z normální K2 a má zakrytovaný podvozky. Kapacitně si myslím že je srovnatelná s KT8 a navíc neni tak široká, takže se všude vejde.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
kdyz uz si plzen nechava delat ze 2*T3 kloubak KT3, mozna by nebylo od veci si nechat udelat neco jako je zde na obrazku. Vozy pres stredni NP clanek skuplovat jakoby PX , a do leve bocnice dosadit jedny dvere (v nemecku bylo nekolik takovych uprav. Vzniko by obousmerny castecne NP vozidlo. Ridici by zustala velka kabina ( ne kutloch jako na kT8), a ty posledni dvere by se holt ozelely. Takto jsou umisteny kvuli tomu aby byly dvre naproti sobe. Pripadne by se daly posunout o jedno okno (v podstate do polohy ala K2) .


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Několik posledních reakcí bylo uklizeno pryč.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
PvvS píše:
mno stale je tu varianta KT8D5N s novou vyzbroji. Siemens mozna bude vyrabet dalsich 72 tramvaji pro manilu (ne pro Manila), a ty jsou konstrukce temer shodne s KT8D5. Kdyz uz tedy by slo o tyhle vozy ,doufam ze by na ne dosadili novy cely ala Manila

Radsi 3-wanu, nez KT8N. Bude to sice prolezacka, ale u 3 dveri z peti bude NP prostor. Schody v KT8 nejsou vubec nizke.

Navic je otazkou, co bylo presne specifikovano ohledne (vsechno mohou byt velke argumenty proti KT8N)
- zastoupeni NP casti (- duvod proc by mohla byt vybrana koncepce anitra/trio/vektra apod.)
- prujezdneho profilu (moznost nasazeni na linky 12, 13 bez upravy obratist)
- shodnosti kratkych a dlouhych vozu.

Zajimava by byla take 4-wana. S delkou okolo 40m na linku 12 by nebyla spatne. Nebo moznost spojovani 2-wana+2wana, 1wana+2wana, 2-wana+vlek.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ehm Combino II uz ma upravy skrine.
NAvic ty nemecky vozy byly kompletni pouze odstaveny , ne jako pisoarecky vozy , castecne rozebrany.
Navic nez kombina, staci koupit kolejovy brusy ze Schadewerk.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
PvvS píše:
Ale stezovali. Nekteri dokonce i odstoupili od smlouvy na dalsi dodavky. Ono kdyz musi odstavit VSECHNY np vozy a nahradit je abusama, leckde musely do provozu i vyrazeny vozy , co mely odjet do rumunska/ruska, nebo i muzejni vozy (T3/T4) .


A penale pro vyrobce za stazeni vozu nebyly zrovna maly.


Takže by se mohly koupit Combina a vyjely by vozy 1005..... ,1530,1557 apod. Dobrý ne? :wink:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ale stezovali. Nekteri dokonce i odstoupili od smlouvy na dalsi dodavky. Ono kdyz musi odstavit VSECHNY np vozy a nahradit je abusama, leckde musely do provozu i vyrazeny vozy , co mely odjet do rumunska/ruska, nebo i muzejni vozy (T3/T4) .


A penale pro vyrobce za stazeni vozu nebyly zrovna maly.


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
pd píše:
Že nestěžoval?? Kam na ty bludy pořád chodíš? viz např.: http://ihned.cz/3-14297020-combino-000000_d-1c Combino je (resp. byla) snad ještě problémovější tramvaj než RT6. Rozdíl je akorát v tom, že Siemens má na to, aby je rozchodil, narozdíl od ČKD....

Já jsem položil otázku, jestli si někdo na Combino stěžoval.NËPSAL JSEM NIC TAKOVÉHO, ŽE JE COMBINO BEZPRÓBLEMOV8 TRAMVAJ........


RIS (původně Richard S..) píše:
Snad si ani ještě žádný provozovatel na Combina nestěžoval...


Že nestěžoval?? Kam na ty bludy pořád chodíš? viz např.: http://ihned.cz/3-14297020-combino-000000_d-1c Combino je (resp. byla) snad ještě problémovější tramvaj než RT6. Rozdíl je akorát v tom, že Siemens má na to, aby je rozchodil, narozdíl od ČKD....


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mauricio: Spíš než stav kolejí se mi jeví jako potenciální překážka členitost terénu.
Rozchod máme klasický, 1435mm, jako většina Evropských měst, tam problém nehledejme...


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
mno na europulse bych netrval , stacil by dvojity progress, pac tim by se delikatne obeslo schvalovaci rizeni na novy typ, karoserie je schvalena a progress uz ted taky patri mezi vymenne dily pro KT8.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Myslis klasicky KT8D5N jen s manilskymy zaoblenejsimi cely a jinou vyzbroji (nejlip Europulse)?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
mno stale je tu varianta KT8D5N s novou vyzbroji. Siemens mozna bude vyrabet dalsich 72 tramvaji pro manilu (ne pro Manila), a ty jsou konstrukce temer shodne s KT8D5. Kdyz uz tedy by slo o tyhle vozy ,doufam ze by na ne dosadili novy cely ala Manila


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Je pravda, že si v Brně nedokážu představit tramvaj 14T, natož tak Combino, NGTD12,...... . :-|


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
mauricio píše:
jenže zapomínáte na jednu věc, kdo ví, jestli jsou combina a jiné zahraniční kvalitní vozy stavěny na náš tankodrom... a taky u některých vozů by nebyla snadná zástavba podvozků na náš rozchod...

Aha :-k


Offline
9986
15 led 2005 23:41
jenže zapomínáte na jednu věc, kdo ví, jestli jsou combina a jiné zahraniční kvalitní vozy stavěny na náš tankodrom... a taky u některých vozů by nebyla snadná zástavba podvozků na náš rozchod...


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
manil píše:
Já bych spíš bral od Siemensu Combina v kratší verzi nebo nějaké nové provedení kačeny (rovněž od Siemensu). Kdyby příšla trojwana, taky bych se nezlobil...

Třeba všichni zkrachnou a nebude nic... a to by bylo nejlepší.Ale souhlasím s Manilem, že Combina také nejsou špatná......... .
Snad si ani ještě žádný provozovatel na Combina nestěžoval ...............


Naposledy upravil RIS dne 14 bře 2006 15:07, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Já bych spíš bral od Siemensu Combina v kratší verzi nebo nějaké nové provedení kačeny (rovněž od Siemensu). Kdyby příšla trojwana, taky bych se nezlobil...


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Jo, dobré by bylo, kdyby vyhrál Bombardier se svou NGTD12DD (má 45metrů a 30 vozů jezdí v Drážďanech) ale 1 vůz stojí minimálně okolo 80milionů Kč. (to je jen můj odhad a myslím si, že bych měl ještě přitlačit....)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 07:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]