Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 117 z 241    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 241  Další
Autor Zpráva
Offline
609
24 čer 2005 20:56
Nikoliv. Přejezdy z jiných oblastí a do jiných oblastí zůstávají (dle návrhového stavu) stejné. Je jen otázka, co s tím udělá dopravce. Rozvolnění oběhů tj. rozumnější vyrovnávací časy na konečných nastalo právě tím 1 busem navíc.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Lámu si hlavu a docházím k závěru, že volnější oběhy = menší výkony = nezbytné přejezdy na jiné linky / z jiných linek ve větší míře, než je tomu dosud (403, 404, 501, 510).


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Ano, slyšel jsi správně :-)

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

2074
03 zář 2009 13:18
Slyšel jsem, že u linek 701 a 702 má být díky změně odjezdů o 1 autobus navíc.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Onou zmíněnou změnou na Pozořicku jsou volnější oběhy vozidel než jak by to odpovídalo realizovanému prodloužení jejich oběžné doby. Blíž k tomu říkat nebudu, trochu si zkuste lámat hlavu. Za pár dnů budou zveřejněny JŘ obou linek (701 a 702) a můžete si třeba do nich malovat :-)

(Zas tajemnej jak hrad v Karpatech)

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ale Martan to asi ví, když to sem zatím nechce (nemůže) napsat hlavoudozdi

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

218
11 srp 2012 21:46
Taky nevím, co je za problém, aby se sem již teď napsaly ty plánované změny od 11. prosince.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Martan píše:
On se mění i JŘ 702, úpravy budou také na 151 ve směru do Brna a 202 z Jírovy pojede o 2 minuty později takže by mělo dojít také ke snížení zpoždění na 151.

A nejedná se jen o prodloužení JD, ale i o změny v obězích vozidel tak, aby pokud možno byly delší obratové časy a i jedna celkem zásadní provozní změna (k níže se ale zatím nebudu blíže vyjadřovat). ...


Tak jsi to nakousl, tak to napiš tu zásadní provozní změnu.


Offline
609
24 čer 2005 20:56
On se mění i JŘ 702, úpravy budou také na 151 ve směru do Brna a 202 z Jírovy pojede o 2 minuty později takže by mělo dojít také ke snížení zpoždění na 151.

A nejedná se jen o prodloužení JD, ale i o změny v obězích vozidel tak, aby pokud možno byly delší obratové časy a i jedna celkem zásadní provozní změna (k níže se ale zatím nebudu blíže vyjadřovat).

Máš samozřejmě Domisi pravdu, že existence BUS pruhů by mnohé vyřešila, ale úprava JŘ je momentální řešení, které se jeví jako vhodné. Doufám, že časem v této trase BUS pruhy přibudou.

Nicméně ten návrh 701 už po dnešku není úplně aktuální.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Mě by hlavně zajímalo, jak bude fungovat návaznost na 151 v Bedřichovicích. Protože po této úpravě tam bus přijede o 7 minut později než nyní, takže buď se rozdrbe i 151 (což nelze, nevycházely by obraty), nebo bude návaznost na jiný spoj než x:08 a x:38 z Brna. A nebo už jen na 702 celodenně. No, máme se na co těšit.

Každopádně jedno řešení tu je -- jakmile bude hotová TT k líšeňskému muzeu (o trať nejde, ale spíš o odpovídající dopravní kapacitu), lze 701/702 točit na Podstránské. Tím odpadne většina problémů.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Ad 701: Super, takže ve špičce prodloužíme jízdní dobu Úzká - Bedřichovice o 5 minut. Pokud bude kolaps, budeme mít o 5 minut menší zpoždění. Pokud bude průjezd plynulý, budeme čekat do času.

Toto přece není řešení. Tedy řešení to asi je, z pohledu spolehlivosti jízdních řádů a přenášení zpoždění na další spoje. Ale řešit je třeba příčinu problému, ne následek.
Řešení pro ranní špičku do Brna je buspruh z Bedřichovic do Slatiny. Na silnici se vpohodě vleze, jen se místo něj zruší levé odbočovací pruhy (dřív také nebyly). Pokud by to měl být problém, lze levé odbočení do a z areálů úplně zakázat (z obou stran jsou kruháče).
Inspirací nechť jsou třeba Českobrodská či Výstavní v Praze.

Dalším adeptem na buspruh je úsek Olomoucké od křížení s Ostravskou směrem k Tržní. V tomto úseku by klidně mohl být pravý pruh pouze pro BUS, který by skončil až těsně před křižovatkou s Tržní. (kde by se do pravého pruhu mohla řadit IAD). Tím by vznikl dokonalý špunt pro auta, který by busy mohly ze všech směrů objet.
Nebo třeba Hněvkovského. Snese srovnání se Strakonickou v Praze, intenzity zde budou podobné. Též město a především ROPID řeší možnosti buspruhů v celé délce.

A co dělá v tomto směru Kordis, potažmo DPMB? Nic... :-k


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Návrh jízdního řádu linky 251, platné od 11.12.2016

Více informací zde: http://www.mestyskninice.cz/6873-navrh- ... -linky-251


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
ms123 píše:
Návrhy nových jízdních řádů platné od 11.12.2016


Více informací zde: http://www.mokra-horakov.cz/pozor%2Dnav ... 01/d-38384


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Návrhy nových jízdních řádů platné od 11.12.2016


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Stačí se podívat do archivu.

Petřvaldská byla v obou směrech pro okružky, Horova byla taky v obou směrech pro linku 67, zastávka Topolky byla zřízena kolem roku 2000.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
V roce 2007 se 100% jmenovala Topolky. Jestli to někdy předtím bylo jinak, to nevím.
A nebyla zastávka Petřvaldská jen jednosměrná pro linku 44?

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Co se týče vedení okružek podél vody: Linka 84 jezdila z Pisárek rovně, zastavila na Petřvaldské a na Bráfově, podjela koleje a odbočila doprava, doleva a doleva na Horovu. Tam zastavila na tramvajové zastávce Mozolky a pak pokračovala rovně a doprava na Královopolskou a na Přívrat. Linka 44 jela od Přívratu po Královopolské, odbočila doleva na Luční, zhruba uprostřed byla zastávka Topolky (někdo mi nedávno tvrdil, že se jmenovala Luční, ale na plánku z roku 2004 vidím Topolky), na konci najela na Žabovřeskou, na mostě zastavila na zastávce Horova a pokračovala pořád rovně přes Bráfovu a Petřvaldskou do Pisárek.

Jediný záliv, který je v oblasti Bráfovy je právě bývalá zastávka Petřvaldská ve směru do Pisárek, jinak jsou všechny zastávky na silnici.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Aha, tak už vím, co se myslí zastávkou okružek na mostě nad Horovou, tam ji obnovit nejde jednak kvůli počtu jízdních pruhů, jak už tu zaznělo, ale mnohem větší zádrhel znamená protihluková stěna v tom místě, prý jsou za ní ponechané ty schody vedoucí původně na most. Nechat dělat speciální dveře by stálo mnohem víc, než namalovat na silnici pár čar a místo na přístřešek by tam pravděpodobně nevyšlo žádné.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2834
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Na mostě nebyly zastávky, co já si pamatuju okružky okolo roku 2001, tak okružka směrem z Pisárek do KPN stavěla na Pisárkách cca. v podobné poloze jako je teď "v prvním patře" křižovatky Bauerova x Hlinky, jela dál po Žabovřeské a stavěla na zast. Bráfova (záliv tam pořád je, prý to kdysi vzniklo jako zast. ČSAD - Brno město), dál jela k tomu tunýlku před mosty nad Horovou, sjela vpravo, na křiž. s Horovou jela doleva a hned nějak doprava, snad na Královopolskou a tuším, že stavěla na Přívratu a dál jela dnešní trasou na Slovanské náměstí.
Jestli byla nějaká zastávka na mostě nad Horovou, netuším.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6349
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ve směru do Pisárek to hlavně jede do díry rovnou od nemocnice, ne od kampusu.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Ne, řešil se opačný směr po výjezdu z tunelu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Proč to nezastavuje na Čtvrtích? Protože, jak si myslím, to jede z Kampusu rovnou do tunelu a do Pisárek, kde to zastavuje na zastávce linky 84, a kdyby to jelo Rybnickou, nemělo by to v Pisárkách kde zastavit. Říkám to správně?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Ojin: 69 do Chrlic je ovšem gigantická tupost stejně jako spojení 40 a 50. Odjezd z Komárova do Bosonoh každej třetí den ve špičce -35. To by ti obyvatelé Bosonoh poděkovali. Tohle bude reálný až po výstavbě uzlu v Heršpicích vč. tram a zkapacitnění komunikací, takže nejdřív za 20 let...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
1205
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
S linkou t-37 by bylo logický co píšeš a očekával bych to, ale podle denního přepravního výkonu: t-37 rok 2016-2588, rok 2017- 2514, takže to nevypadá na prodloužení více spojů t-37 na Osovou :(


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Někde se psalo, že interval na linkách a-50 a t-37 bude upraven. a-50 bude 15 minut (předpokládám, že proklad bude v úseku Humenná - Komárov, kde není až tak velký rozdíl jízdních dob. Pokud by se měl zachovat interval v úseku Jírovcova - Osová, tak by mělo být prodloužených 8 spojů linky 37 v interalu 5/10, takže ve výsledku by v tomto úseku byl interval 5 minut (2 × 37, 1 × 50). Snad to nedopadne tak, že interval prodloužených t-37 bude upraven taky na 15 minut.

Nejznatelnější pokles obslužnosti by tím pádem byl v okolí zastávek Vyhlídalova a Gruzínská. V minulosti byly nějaké snahy bohunické radnice prodloužit sem nějak a-69 z Ukrajinské (čímž navazuju na diskusi v Návrzích linkového vedení), s tím prodloužením intervalu by na to mohl být větší tlak. Větší smysl by dávalo prodloužit ju někam ke hřbitovu, ale to by zas vyřešilo jenom tu Gruzínskou. Nebo ještě radikálnější by bylo prodloužit a-69 do Komárova a do Chrlic a opět zrušit a-63 :)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6004 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 241  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 19:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]