Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 8 z 37    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 37  Další
Autor Zpráva
Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Fafner: Problém je v tom, že potřebuju ne počet vozů, ale počet vozů od každého typu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jak můžeš říct, že nebyly vypraveny všechny provozní vozy? Jistě je nějaká provozní záloha, připočti si třeba 5 vozů k dnešnímu vypravení, ale ty ostatní těžko můžeš počítat. Jsi v reálném provozu, ne v BAHNu, vozy potřebují pravidelnou údržbu, mytí, výměny...

Nebo vem všechny "provozní" vozy, odečti ty co nemají zápis ve vypravenosti poslední tři dny a odečti ještě tak 5 souprav na pravidelnou údržbu (KP / mytí), nemyslím si že se číslo bude nějak výrazně lišit.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
M: No ne, já jen, že když je napíše kolega Fafner, tak… ticho po pěšině. Jakmile to napíšu já, oheň na střeše. To je dle mého neskromného názoru poměrně jasný signál. :-) Hej, nesoudím. :-) Nic negativního nebo tak. Jen říkám očividné.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Naxashi: kde píšu, že jsem alergickej na tebe probůh? Vadí mi ty anglické výrazy a zkratky a je jedno kdo je napíše.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Robert: Protože takhle se vyjadřuju. Máme tu už myšlenkovou policii, nebo co? Jo, jedna věc: Nepoužívám IT zkratky. ;-) Netvrdím, že jsme na IT fóru.
Ano, ale jsem to JÁ, kdo to musí psát. :-)
M: Jo? Jsi na ně alergický? Hele, Fafner používá slovo „rant“. Já mu rozumím, ale je to z angličtiny, takže… Buď alergický konzistentně, prosím.
Píšu česky. Líp, než drtivá většina lidí. Sem tam použiju anglický výraz. Ukřižuj mě!
Fafner: Aha. Takže… ty jsi expert ve vědění, co ve skutečnosti myslím tím, co píšu. Jo, dobře. OK, to si poznamenám, abych věděl do budoucna, že nějakej neznámej týpek kdesi na netu zná moje myšlenky, než já sám. Hele, ale musíš mi říct, jak to děláš, taky to chci umět. (A pro ty, co to nepochopili, tak tohle byla ironie/sarkasmus.)
To, co navrhuju, je víc abstraktní. Říkám, jak by to mělo vypadat, jakým stylem by se to mělo dělat, neříkám konkrétní hodnoty.
Považuješ jej za nevhodně použitý? Poznamenáno. Co ti na to mám říct? Udělal jsem to tak, jak jsem to udělal, protože já jsem já a nejsem někdo jiný.
Přijde mi, že tu jsem v podstatě kritizován za to, že jsem sám sebou. A jestli tohle je nějaký velký problém, tak to bych byl rád, aby mi někdo dal vědět, ušetřím vám tu práci a vypadnu odsud rovnou.
Fafner: Ještě jedna věc: víš co? Já si s tím snad i tu práci dám. Jen mě zajímá jedno. Potřebuju mít seznam provozních vozů, které mohu nasadit. Vím, že na zdejších stránkách je skvěle udělaný přehled vozů. Můžu pro to použít ten? Protože dneska jistě nebyly vypraveny právě všechny provozní vozy. Předpokládám, že pokud bych měl tohle a věděl, kolik kurzů potřebuji pokrýt na každé lince a kolik z toho má být NP garant, tak doopravdy mohu něco stvořit.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Právě že nenavrhuješ reorganizaci, jen rantuješ ve stylu "bé, já chci všude nejdelší možné vozy". Navrhování reorganizace není počítání s vypravením 100 % vozů, když je jich reálně provozních výrazně méně. Od "návrhu reorganizace" očekávám přesná čísla - vem si vypravenost třeba dnes v ranní špičce, sečti si počty vozů a vozy, které byly vypraveny na konkrétní kurzy a pak je zkus přeřadit tak, jak říkáš, aby to dávalo smysl, a spočítej si, kolik vozů ti chybí. A pak vymysli, kde ty vozy vezmeš, aby to v Brně jezdilo. Do toho započti nejméně dva vozy v každé vozovně na zálohu. Pak to bude návrh reorganizace a něco víc než "bééé, anitra na šestce".

Já tvůj výraz pochopil, to nic nemění na tom, že jej považuji za nevhodně použitý, neboť a) pochopit jeho význam jako citoslovce opravdu chce jistou míru znalosti angličtiny, b) prakticky jakékoliv jiné české citoslovce by odvedlo stejně dobrou práci.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Naopak já jsem na tyto anglické výrazy uplně alergickej, dřív se poněmčovalo, pak porušťovalo a nyní se ve velkém vše poangličťuje ( strašná slova ) většina lidí tomu nerozumí, všechny výrazy lze napsat česky a vůbec nevidím důvod sem psat cokoli z těchto výrazů, když to tu čtu, tak mě vůbec nezajíma co to znamená, přeskáču to pohledem naprosto bez zájmu, nevidím žádnej důvod, proč bych si měl hledat co ty výrazy znamenají a ztrácet tím čas, jsme v Česku, bylo by fajn psat česky. Až budu na nějakém anglickém fóru, budu si překládat. Ale je to můj názor.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Já jsem si jen myslel, že jsme na české dopravním fóru, ne na anglickém či ajťáckém fóru. Proto by mi nevadily zkratky nebo odborné výrazy z tohoto oboru, ale fakt netuším, proč musíš začínat každou druhou větu anglickým výrazem, když bez něj by to znamenalo totéž.

Ne. Jsem línej. Extrémně. Dokud nebudu moct psát pouze myšlenkou, bez klávesnice, tak…prostě ne.
Já se totiž snažím psát pro ostatní, ne jen pro sebe.


Naposledy upravil Robert dne 21 lis 2016 16:18, celkově upraveno 1

Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Fafner: Třeba. Je mi to jedno.
a) OK, pár věcí: 0: Netrollím. 1: Nenavrhuji nic, než patřičnou reorganizaci. 2: Reaguji na to, co bylo napsáno v tématu. 3: Dochází ti trpělivost? Je dobré vědět, že to je možné. Zeptám se, kdy ti dojde trpělivost s prasáckými příspěvky od GF? Za předpokladu, že docházení trpělivosti není na základě oblíbených a neoblíbených, tzn. je konzistentní. Pokud není, tak bych jen rád podotkl, že taková osoba by neměla být v jakékoliv pozici moci. Měř každému stejně. ;-)
b) „Je fajn myslet v angličtině, ale je vhodné v ní myslet tak, aby použitá slova měla něco společného s tím, co píšeš.“ Vše splněno, takže jsem v pohodě. :-) A souhlasím. A ano, vím, co to znamená, kde se to používá. Ale nejspíš jsem jediný, kdo chápe a používá sarkasmus a ironii. A hádej co, tam jsem to použil. :-)
Oh, look: prototyp401 to pochopil. :-) Ano, správně! :-) Děkuji.
Napsat jim dotaz je něco, o čem přemýšlím už nějakou dobu, nicméně jsem na tom zoufale blbě s časem. Třeba teď jen čekám, až se mi uvaří jídlo. :D Někdy to snad udělám.
Robert: No… tak to nevím, co s tebou mám dělat. Omezovat svůj projev, protože ty? Promiň, to se nestane.
Nenašel jsi nic, kde by ti čeština nepomohla? No, tak to ti upřímně závidím. Ne, bez ironie. Já to tak nemám, a je to asi tím, že jsem z poloviny v anglickém prostředí a že mám extrémně špatnou paměť. „dvě srozumitelné české věty než jednu zkratku“ Ne. Jsem línej. Extrémně. Dokud nebudu moct psát pouze myšlenkou, bez klávesnice, tak…prostě ne.
OK, ale myslím, že po přečtení, co ostatní psali tady, to už chápeš, ne? :-) Pokud ne, dej vědět. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Fafnere, díky. Tak to se shodujeme, tohle jsem si zhruba našel, ale nějak se mi to nepovedlo aplikovat na ten odstavec.

Naxashi: Net používám čistě uživatelsky, co potřebuji, si obvykle vyřeším, ale zkratky a různé počítačové výrazy jdou zcela mimo mě a musím si je dohledávat téměř bez výjimky. Ještě jsem jaksi nenašel nic, co bych nedokázal česky vyjádřit, a vždy radši napíšu dvě srozumitelné české věty než jednu zkratku, které někdo neporozumí. AFAIK jsem si našel během chvilky, ale výraz "spoiler alert" jsem opravdu dokupy nedal, viz výše. A nijak spojovat či co by mě nenapadlo, rozdělením na slova jsem myslel, že ani při polopatickém překladu jednotlivých slov jsem nepřišel na to, co jsi tím chtěl říct. Nemluvě o tom, že nenapsat to tam, příspěvek by byl normálně srozumitelný.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Spojení "spoiler alert" se často používá i v ironickém kontextu. Kdy odpověď je známá, ale chceme zdůraznit ironii. Myslím, že to Naxashi použil vhodně.
Na použití anglických výrazů nevidím nic špatného v malé míře - i kdybych je neznal, jednoduše je vygooglím.
Ad Naxashi:
Já chápu tvůj pohled (na výpravu vozů atd.). Neříkám, že s ním 100% souhlasím, ale chápu ho. Vážně zkus napsat na DPMB, jejich reakce by mě zajímala (zvláště skrz rozlišování 13T0..4/13T5..6).


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Naxashi píše:
prototyp401: 2 Anitry? Tak to by byl masakr. :-D V tom bych se hned projel. :-D V Bčku, na konci, samozřejmě.
Ale obávám se, že to bude stejně možné, jako vybudování permanentní základny na Měsíci. Ano, technicky vzato můžem. Ale bylo by to tak šíleně náročné… Prachy, čas, lidi…
Ondra K.: L1: No, a pak vidíme takové případy, kdy na NP kurzu jede dvojice starých VP krámů. Co já říkám je to, že všechny LF2 a LF1 spojit a psolat na 1. Máme pak další NP vozy. Na méně vytížené linky nasadit Anitry, na ty trochu více 13T0-4. Na linku 12 13T5+6 ( i když i tak mi je líto těch lidí tam). KT8 taky zbývají, po vypravení linky 8 (i když ty osobně nepovažuji za NP, ale to je jedno). Takže pokrýt by se to IMHO dalo.
L12: Jop. Teda… já vím. Ale to je tak moc špatně!!! Jsem snad jediný, komu dochází ten velký rozdíl mezi těmi vozy? Tohle je jeden z těch WTF momentů. 13T5+6 mají vyšší kapacitu, jsou daleko komfortnější. Proto by se s nimi mělo zacházet jinak, než s vergly 13T0-4. Ty jsou někde v oblasti K2 na steroidech co se týče kapacity. Na linky 2, 3, 4, 5 ideální, jestli se nepletu. Není jich dost na pokrytí všech garantů? Nevadí, přihoďme tedy nějaké 13T5+6 do mixu.

Já nevím, jsem tak strašně moc, když o tom přemýšlím takhle? Fakt, řekněte mi někdo něco na to. Ne pár vět, ale něco, z čeho bych snad i něco zjistil.

Robert: Řekni, jak moc „políbený“ netem jsi? A… ehm, ano, je. Je to doopravdy takový problém nepsat normální výrazy. AFAIK: spoiler alert se píše takhle. Neviděl jsem to spojené. Proč jsem použil anglickou zkratku AFAIK? Just to piss you off. :-) Jak jsem asi bilionkrát říkal, můj mozek částečně funguje v angličtině. Prostě občas nejsou vhodné výrazy v češtině. Co víc, je doba digitální, už 3. rokem. Jsme na netu. S češtinou si tu moc nevystačíš.
Pokud do mě chcete (kdokoliv) jít, tak prosím asi v jiném tématu.
Třeba v tomto tématu.

a) Byl jsi několikrát upozorněn, abys svými ranty (když máš tak rád ty anglické výrazy) o kapacitě neplevelil nesouvisející témata. Už mi fakt dochází trpělivost neustále řešit tvé trollení v nesouvisejícíh tématech.
b) Je fajn myslet v angličtině, ale je vhodné v ní myslet tak, aby použitá slova měla něco společného s tím, co píšeš. Výraz spoiler alert se používá tam, kde hrozí vyzrazení zápletky či překvapení, za které těžko lze považovat odpověď na vlastní doplňovací řečnickou otázku. Doporučuji se poučit: http://www.urbandictionary.com/define.p ... er%20alert

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Existují už obrysy uspořádání dopravy během rekonstrukce Štefánikovy? Viděl bych to na posílení t32, možná NAD po Staňkově, zkrácení d1 na Maliňák, prodloužení d12 přes VM do Křečkovic a d6 z KPN přes VM a TP na čáru.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
kazlik: Jasně, to jo, bylo by potřebovat kombinovat bus s šalinou. Jde mi o to, že by to jezdilo normálně s lidma přes VM. Výluka by byla obousměrná, busy by jezdily v relaci Česká / Maliňák ↔ KPN / Hudcova.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
102
23 bře 2014 19:59
Naxashi: Tak stejně by bylo potřeba obsloužit úsek Moravské náměstí - Semilasso, tak by busy musely být. Spíš při něčem takovým bych to viděl na provozní propojení d-1 s d-6 s busy jedoucími do KPN či Řečkovic. Leda kdyby byla jednokolejná výluka, tak by to mohlo jezdit jako když měnili kus kolejnice na Antonínské (beru v potaz jen tuto výluku, bez výluky Poříčí kdy 6 jezdila ještě úplně jinak a x6 taky)
1: Ečerova - Řečkovice - režijně přes TP na Maliňák - Ečerova
x1: Řečkovice - Maliňák - režijně zpět
6: Lískovec - Česká - režijně otočit se na Maliňák - Česká - Lískovec
x6: Česká - KPN - Česká


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
prototyp401: To ti upřímně závidím. Já vím, že tohle je minimálně 3. výskyt něčeho takového.
Ale zajímalo by mě, jestli to někdy bude tak, že se rozhodnou například o víkendu rozkopat koleje a pošlou jednu nebo obě linky takhle. Asi ne, co? Raději busy…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Je to tak v podstatě vždy, když je nějaký větší problém, u kterého se předpokládá, že se nevyřeší v rámci desítek minut, v úseku Nerudova-TP nebo Moravák-Vozovna Medlánky. Ale kdy se něco po* (stane), to ti nikdo dopředu neřekne :D ... je to o náhodě - o "štěstí". Naštěstí za sebe jsem zrovna v danou chvíli nespěchal a tak si mohl užít jízdu.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Vždycky by mě zajímalo, kdy to bude takhle. Rád bych si to projel. :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Průjezd vozovnou s lidmi je jen po předchozím povolení.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
prototyp401: No, tohle je zrovna ta část, na kterou jsem očekával odpověď v původním tématu. Ale co už, je to asi jedno.
Jo…to jsem myslel. :-D Spletl jsem si Maliňák a Moravák. :-D Retard. :-D
Musí to být super, projet se takhle. :-) Někdy bych to chtěl.
Jo, tenkrát to byla zábava.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Naxashi píše:
To by mě zajímalo, jak to vždycky funguje. Tzn. dojedu 1 z centra na Moravák, pak to pojede na Českou, odtam jako 12 na TP, a tam to pak pojede (i s lidma) skrz vozovnu, takže po TP je další zastávka je VM, a pak dál na Řečkovice? Tzn. takhle, po celou dobu s lidma? Znovu zdůrazňuji, vyhlídková jízda skrz vozovnu S LIDMA? Ne, jen si to chci ujasnit.
A pokud bych jel 6, tak to samý (ze SL na Českou), až na to, že z VM to pak pojede na Tylovu a odtam na KPN? Opět, celou dobu s lidma.
A pro obě linky v opačném směru úplně stejně?

To záleží. Ale obecně je to tak, jak jsi napsal - skoro. Jednička jede z centra (z Maliňáku) rovnou na Českou, na Moravák nezajíždí (aby necouvala, to stejné šestka - ta rovnou z České). Medlánky se projedou s lidma a tak dál - zastávky u VM, atd... Už jsem tak jel, byl to zážitek :)
Ale třeba předminulou zimu (nebo minulou?), jak byla "kalamita" a všechny troleje namrzlé, tak d-12 jezdila jen ve směru na TP, průjezd Medlánkama a po Štefánikově zpět do města. Na TP ve směru do města čekalo kotel lidí (tak půlka chtěla na Českou a dál), bus ve směru do města min. 15 minut nikde (a když jeden pak přijel, stejně se do něho všichni nevešli), ale řidič dvanáctky, co přijela z města, nedovolil cestujícím nástup, že s něma nemůže projet vozovnu. A nebyl to jediný řidič, takže asi nařízení od dispečera ten den, nevím proč. Ale obecně se většinou projíždí i s lidma, aby aspoň ti, co nemusí využít NAD, která nemá takovou kapacitu, jeli šalinou.


Offline
Uživatelský avatar

6977
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Člověk se tu oop pár dnech dostane na fórum a kromě užitečných příspěvků tu čte evergreeny typu proč nemáme 75metrové vozy. Pánové, pište prosím jen k věci. Kdo to má všechno číst. Zatím nechci používat blokaci příspěvků.
Díkec


Offline
Uživatelský avatar

1901
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Co se uspořádání interiéru týče, tak dle mého mínění to má nejlépe vyřešené všemi zatracovaní RT6N1.

Pozn.
Škoda 29T je 87% NP a Škoda 30T je 89% NP, takže žádných 100%. Nad krajními podvozky je totiž VP a vůbec to nikomu nevadí.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
13T zase plýtvá externí délkou díky designu, takže to taky ne.

Spíš kvůli pasivní bezpečnosti. Při různých nehodách je ta deformační zóna dost užitečná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
prototyp401: Ale jo, však já si z toho jen dělám srandu. :-) Jestli věřím, že se nějaká trať vážně uskuteční, je to právě ta do Líšně. Díky zdejšímu osazenstvu, které mi vysvětlilo, že to je rekonstrukce a že to je papírově jednodušší.
Osobně si myslím, že dlouho…hodně dlouho…žádné nové VŘ na šaliny nebude.
OK, v tomhle bych snad i v podstatě souhlasil. Jen bych rád poukázal na trendy NP vozů. Ne, že bychom se tím museli řídit, samozřejmě. :-) Vidíš to, taky jsem dneska viděl důchodce, co se drali do VP části Varia. Nebo nějakej týpek s kolem. NP část byla relativně volná…
Přijde mi, že interiér 15T je organizovaný dost dobře.
Jasný, nic novýho už nebude jen částečně NP. Pokud bych si mohl dovolit věštit z neexistující křišťálové koule, tak bych to viděl, že následující velká obnova šalin bude likvidovat KT8.
Crossy… To mi ani nepřipomínej. Bože můj, jak já nenávidím tyhle busy. Hlava mi vždycky stojí na tom, když to vidím nasazené na linkách jako 44/84 (víkendy) nebo 67. Sorry, ale…co to v tom podniku kouří za matroš? To musí být docela síla. Tohle je vůz na regionální linky, resp. na příměstké, jako 41, 71 a spol. Do města tyhle krámy nepatří. A jo, já vím, že to tady pocuchá nervy mnoha fanatickým fanouškům těchdle busů, ale co už.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 914 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 37  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 lis 2024 05:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]