Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 118 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
pokud zůstane zachována linka x25, k prodloužení intervalu na lince 37 zcela nepochybně dojde, přičemž 5 minutám bych se vůbec nedivil.


Offline
Uživatelský avatar

97
06 úno 2006 22:01
Verusha píše:
Hoši, vy si tu malujete nový linky, jakoby to bylo postavit to z Lega a napájet to z mončlánku. Z racionálního hlediska mě napadá, čím na takovýchto linkách chcete jezdit. Příští rok budou průjezdný Pisárky, takže horko těžko bude možno vypravit tolik vozů jako před zahájením stavby, krom toho nám sice dokvačí 4 vozy 25Tr, ale současně musíte počítat s vyřazením nějakých vehiklů typu 3212, 3216, 3218 a spol. Natažením intervalů lze ušetřit sem tam pár kursů, ale já se ptám -> při jaké úrovni kvality a úrovně cestování?

No ale když už DPMB plánuje zřízení linky 29 (z x-25) tak to je alespoň o 10 vypravovných vozů více. No a to by znamenalo, že se bude muset omezit vypravování na jiné linky,ne?? Ale na jaké?? Zrušit linku 35 nebo ji nahradit autobusy?? :roll: Prodloužit interval na lince 37 ze tří minut ve špičce na čtyři či pět??? Nebo se vozy najdou?? :shock:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Každému je jasné že to reálné není, ale představovat si to snad můžeme :wink:


Hoši, vy si tu malujete nový linky, jakoby to bylo postavit to z Lega a napájet to z mončlánku. Z racionálního hlediska mě napadá, čím na takovýchto linkách chcete jezdit. Příští rok budou průjezdný Pisárky, takže horko těžko bude možno vypravit tolik vozů jako před zahájením stavby, krom toho nám sice dokvačí 4 vozy 25Tr, ale současně musíte počítat s vyřazením nějakých vehiklů typu 3212, 3216, 3218 a spol. Natažením intervalů lze ušetřit sem tam pár kursů, ale já se ptám -> při jaké úrovni kvality a úrovně cestování?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
tam staci a-50 ne ?


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
pro spojení od nás z Osové na Kameňák se to hodí, ale ten zbytek nevim jestli bude dostatečně vytíženej. 8-)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
to nevim :-(


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
A nevíš jakej by měla mít interval?? Končí mi u baráku tak mě to zajímá.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
new info: t-x25 bude zachovana a s nejvetsi pravdepodobnosti bude mit cislo 29


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Já bych t-x25 zatrolejoval smyčku Jundrov. a-61 by se nahradil trolejbusem, zrušením t-x25 by se odlehčilo úseku od České mohl by se obnovit sedlový provoz t-34. Pokud se vám zdá v tomto případě zbytečné zatrolejovat smyčku Jundrov, pak se nebráním vést t-34 až do Jundrova a a-67 jen na Vychodilovu, protože náhrada a-67 trolejbusem je celkem nereálná, dokázal bych si to představit maximálně v úseku její trasy Jundrov-Hlavní nádraží(nebo Zvonařka), ale rozhodně ne až do shopping parku. pak by se též mohla posílit linka a-50, linkou t-28 z Osové na Kohoutovice, Hájenka a hotovo.


Offline
Uživatelský avatar

97
06 úno 2006 22:01
manil píše:
Já bych po otevření a-61 opět zavedl, nebo bych po její trase vedl trolejbusovou linku, ale spojení Jundrov-Kamenný Vrch se mi zdá zbytečné...

No já jsem právě uvažoval o tom, že už se DPMB a.s. prakticky rozhodl zachovat linku x25 pod novým označení a že pokuď by došlo k zatrolejování smyčky Jundrov, by se dala takhle využít. Došlo by k úspoře najetý kilometrů na lince 67, které by se daly využít na lince t-28 (29). Protože aby po ukončení výluky Pisárky sem jezdila 61,67 i x25 (nově teda 28 či 29) se mi zdá jako zbytečný luxus. I když asi to tak bude, protože k zatrolejování smyčky Jundrov nedojde. :-(


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kouc píše:
No možná v případě toho Jundrova by se dalo využít linky t-29 jezdící v trase Starý Lískovec-Kamenný vrch-Veslařská-závlek přes smyčku Jundrov (v obou směrech)-Česká (ve špičce interval 10 min.) Linku 61 bych už neobnovoval, když už si cestující zvykli, že autobus z Mendláku do Jundrova nejezdí. Poté bych linku 67 ukončil ve smyčce Vychodilova s tím, že by tam linka 36 nemusela dělat zajížďky v sobotu i neděli. Jinak bych vše nechal při starém. Myslím si, že Jundrov by víc linek nepotřeboval a navíc by to pokrylo poptávku. Co vy na to??? :-)

Já bych po otevření a-61 opět zavedl, nebo bych po její trase vedl trolejbusovou linku, ale spojení Jundrov-Kamenný Vrch se mi zdá zbytečné...


Offline
Uživatelský avatar

97
06 úno 2006 22:01
No možná v případě toho Jundrova by se dalo využít linky t-29 jezdící v trase Starý Lískovec-Kamenný vrch-Veslařská-závlek přes smyčku Jundrov (v obou směrech)-Česká (ve špičce interval 10 min.) Linku 61 bych už neobnovoval, když už si cestující zvykli, že autobus z Mendláku do Jundrova nejezdí. Poté bych linku 67 ukončil ve smyčce Vychodilova s tím, že by tam linka 36 nemusela dělat zajížďky v sobotu i neděli. Jinak bych vše nechal při starém. Myslím si, že Jundrov by víc linek nepotřeboval a navíc by to pokrylo poptávku. Co vy na to??? :-)


Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
James: Jundrov je celý, až na smyčku, zadrátovaný. Je škoda, když pod dráty jezdí autobusy. Proto by to prohození mělo smysl.


Offline
282
02 lis 2005 21:07
Brno-Bystrc
manil píše:
Po otevření pisárek také počítám se zánikem x25, ale přijde mi zbytečný tvořit kvůli tomu novou linku. Na Palačáku končí a-53, ta tam myslím stačí, vychodilovu by mohla pokrýt a-67 se současným interalem. t-36 (interval 5 minut ve špičkách) bych vedl stávající trasou, t-34 (interval 5 minut) Česká-Jundrov, vybráné spoje by mohly jezdit závlekem přes Vychodilovu (aby byla provázanost s a-67 5 minut). t-30 stávající trasa (10 minut).


Interval 5 minut na t-34 je zbytečný. Proč vůbec měnit a-67 a t-34??? a-67 to stejně nijak nepomůže, Ucpaný je to v úseku Avion - Kr. pole. V úseku Přívrat - Jundrov se už zpoždění nezvyšuji, spíš naopak.
A 10-ti minutový interval na t-30??? V sedle to stačí bohatě, ale ve špičce by to nešlo. Pro lidi v "dolní" části Bystrce je to spojení s městem ( t-30 a z Podlesí d-1/d-3/d-11.)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
Proč 5 minut? 67 má taky 10 minut. Počítal jsem 5 min. na 36, 10 min. na 34 a 10 min. na 28, s tím že x25 by zanikla. Jsem přesvědčen že po otevření Pisárek zájem o x25 postupně opadne.

Po otevření pisárek také počítám se zánikem x25, ale přijde mi zbytečný tvořit kvůli tomu novou linku. Na Palačáku končí a-53, ta tam myslím stačí, vychodilovu by mohla pokrýt a-67 se současným interalem. t-36 (interval 5 minut ve špičkách) bych vedl stávající trasou, t-34 (interval 5 minut) Česká-Jundrov, vybráné spoje by mohly jezdit závlekem přes Vychodilovu (aby byla provázanost s a-67 5 minut). t-30 stávající trasa (10 minut).


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
ds píše:
Proč 5 minut? 67 má taky 10 minut. Počítal jsem 5 min. na 36, 10 min. na 34 a 10 min. na 28, s tím že x25 by zanikla. Jsem přesvědčen že po otevření Pisárek zájem o x25 postupně opadne.


Taky se mě nejvíc líbí ta t-28 Česká-Jundrov, t-34 na vchodilovu, t-36 jako teď a a-67 asi na vychodilovu, aby měla návaznost na trajf do Jundrova. Taky bych zavedl z Mendláku t-29, když už by byla v Jundrově smyčka.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Proč 5 minut? 67 má taky 10 minut. Počítal jsem 5 min. na 36, 10 min. na 34 a 10 min. na 28, s tím že x25 by zanikla. Jsem přesvědčen že po otevření Pisárek zájem o x25 postupně opadne.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
ds píše:
ještě krásnější by bylo současnou 34 zachovat, linku Česká-Jundrov vést pod číslem 28 a 67 vést na Palackého vrch - rozhodně by si cestující našla

Kdyby ale byla a-67 ukončena na Palačáku, tak by musela mít 28 o špičkách častý interval (5 minut, aby dokázala pokrýt poptávku v Jundrově), linka 34 10 minut, 36 5 minut, x25 10 minut. To by potom byl úsek Česká-Přívrat, resp. Přívrat-Štursova (s linkou 30) zbytečně přecpaný trajfy.

Varianta t-34 do Jundrova a a-67 na Vychodilovu se mi taky líbí.


Offline
312
22 led 2006 19:31
Brno
Možná se vám můj návrh nebde líbit ale možná by těm Žabovřeskám mohla odlešhčovat aji P26 že by mohla jezdit třeba v ranních špičkách a odpoledních jezdit do jundrova a pak by se třeba vypravila na a-67 nebo na a-61


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Fathom píše:
Mně se nejvíc líbí řešení, které napsal pd: t-34 Česká - Jundrov, a-67 jen do Žabovřesk.

ještě krásnější by bylo současnou 34 zachovat, linku Česká-Jundrov vést pod číslem 28 a 67 vést na Palackého vrch - rozhodně by si cestující našla


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Mě se taky zdá, že dolní brána má i výjezdový dráty. A smyčka by se tam možná vešla


Offline
72
09 úno 2006 14:18
Brno
Mně se nejvíc líbí řešení, které napsal pd: t-34 Česká - Jundrov, a-67 jen do Žabovřesk.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Proč tam vedou výjezdový dráty? Co není může být. ;-) sci-fi


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
mnoo abusy neresim, tem staci i kus silnice
medlanky disponuji jaxi vsesmerovou smyckou na dvore, u kt8 postaco prejezd.

pisarky, vlastni smycku

komin. pokud si pamatuju tak tam takovyhle otaceni se nikdy nekonalo. vyjezd se povetsinou konal horni branou


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 13:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]